New Africa, prototype...and true adventure...As Honda says...

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Στη φάση που είμαι τώρα (2κάβαλα με έμφαση στην άσφαλτο) την Adventure Sports(DCT) φούλ έξτρα.
Η κυρα Μάρω τι λέει... Είναι το θέμα μας.
Διαβάζω για στενές σελες και χαμηλή τελική
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Η κυρα Μάρω τι λέει... Είναι το θέμα μας.
Διαβάζω για στενές σελες και χαμηλή τελική
Είπα...ΑΝ είχα...και...ΘΑ την έπαιρνα...υποθετικά μιλώντας δηλαδη.

Οσό για την κυραΜάρω..."ΠενΦέ ΜΟΝΟ" ...λέει....τιποτ'άλλο...ΤΕΛΟΣ. :ha
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Έχω τον εξής ενδοιασμό/ερώτημα:

Γιατι να μη δώσω 1μιση χήνα παραπάνω και να μην πάω για R1250GS?

Πέρα από το αισθητικό κομμάτι.

Τι ουσιώδης διάφορες έχει το Africa που θα με κάνει να πάω ταμείο και να το προτιμήσω?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Έχω τον εξής ενδοιασμό/ερώτημα:

Γιατι να μη δώσω 1μιση χήνα παραπάνω και να μην πάω για R1250GS?

Πέρα από το αισθητικό κομμάτι.

Τι ουσιώδης διάφορες έχει το Africa που θα με κάνει να πάω ταμείο και να το προτιμήσω?
Ωχχχχ
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έχω τον εξής ενδοιασμό/ερώτημα:

Γιατι να μη δώσω 1μιση χήνα παραπάνω και να μην πάω για R1250GS?

Πέρα από το αισθητικό κομμάτι.

Τι ουσιώδης διάφορες έχει το Africa που θα με κάνει να πάω ταμείο και να το προτιμήσω?
Αυτό που ρωτάς είναι τόσο σχετικό όσο το γιατί πήρες την γυναίκα σου για σύζυγο αντί να πάρεις την άλλη που προτιμάει ο γείτονας. Γιατί έτσι.
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Έχω τον εξής ενδοιασμό/ερώτημα:

Γιατι να μη δώσω 1μιση χήνα παραπάνω και να μην πάω για R1250GS?

Πέρα από το αισθητικό κομμάτι.

Τι ουσιώδης διάφορες έχει το Africa που θα με κάνει να πάω ταμείο και να το προτιμήσω?
Εύκολη απάντηση....... ειναι honda :cool:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Έλα για πάμε σοβαρές απαντήσεις παρακαλώ...

Μήπως να πάω να φορέσω καμπαρντίνα για να με πάρετε στα σοβαρά;
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Πιστεύω όλα στην ζωή είναι θέμα γούστου. Αν και η γυναίκα του γείτονα είναι μ@@@@@@.
Σωστα......αμα εχεις γουστο....Γιαννη...αγορι μουUSER=1087]Aldebaran[/USER]........δεν μπαινεις καν σε αυτο το διλημα....!!!!!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έλα για πάμε σοβαρές απαντήσεις παρακαλώ...

Μήπως να πάω να φορέσω καμπαρντίνα για να με πάρετε στα σοβαρά;
Το σκεφτόμουν σήμερα στην κίνηση... Γιατί AT και όχι GS.

Λοιπόν... Ψωνίζοντας TA-AS 1100 αγοράζεις το πακέτο κορυφαίων ηλεκτρονικών, με καλύτερη οθόνη από τους άλλους στην αγορά φέτος. Το καλύτερη όχι λόγω αφής (που και αυτό μετράει) αλλά λόγω πλήρους απεικόνισης της οθόνης του κινητού σε χρήση GPS με τις βασικές πληροφορίες στην πάντα ευανάγνωστη LCD από κάτω, αντί για "σε 100 μέτρα στροφή αριστερά" που γράφουν οι άλλοι στην πλοήγηση. Βασικά δεν χρειάζεσαι sat nav πακετάκι έξτρα 700-800 ευρώ πλέον. Έχεις ένα μοτέρ άσπαστο που δεν σου καίει γάμπες, πατούσες, αμελέτητα, αιμορροΐδες για όσους έχουν κλπ, αναρτήσεις που επισκευάζονται (επιφύλαξη για τις EERA) χωρίς παρέμβαση μάγου γνώστη, θεωρητικά φορτώνεις όσο τα άλλα, θεωρητικά πας όπου και τα άλλα, θεωρητικά είσαι και δέκα+ κιλά μείον σε σχέση με το GS, με μεγαλύτερη αυτονομία από το απλό. Χάνεις ιπποδύναμη/τελική το οποίο έχει ή και δεν έχει σημασία, αναλόγως τον αναβάτη. Και χωράς στην κίνηση εκεί που θα κολλήσει το GS.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Έχω τον εξής ενδοιασμό/ερώτημα:

Γιατι να μη δώσω 1μιση χήνα παραπάνω και να μην πάω για R1250GS?

Πέρα από το αισθητικό κομμάτι.

Τι ουσιώδης διάφορες έχει το Africa που θα με κάνει να πάω ταμείο και να το προτιμήσω?
Κατ' αρχάς να συγκρίνουμε όσο όμοια πράγματα γίνεται. Άρα θα συγκρίνουμε α) το απλό μοντέλο με το αντίστοιχο απλό και β) το adventure με το adventure.

Από που προκύπτει τα 1500€ διαφορά; Γιατί εγώ με τα λίγα μαθηματικά που γνωρίζω βρίσκω κάμποσες χιλιάδες διαφορά (4 με 5 χιλιάδες).

Τέλος Γιάννη, ερώτηση: διάβασες τις αλλαγές και ηλεκτρονικές προσθήκες που έχει η νέα Africa; Γιατί έχει αρκετά πράγματα που δε ξέρω αν τα έχει η Μπέμπα. Προσωπικά δε θα πλήρωνα για κανένα λόγο όλες αυτές τις τσαχπινιές, αλλά "μιλάει" στο ίδιο μήκος κύματος με τις BMW με αρκετά λιγότερα χρήματα... μάλλον.

Πάντως... ΑΝ (λέμε τώρα) το CRF 1100 Africa Twin Adventure Sports DCT (χωρίς το EERA) έρθει στα 17 χιλιάρικα θα είναι μέσα στο παιχνίδι.

EDIT: Η εξαίρεση που θέτεις είναι ίσως το σημαντικότερο επιχείρημα για πολύ κόσμο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το να με ενδιαφέρει μια σχετικά υψηλή μέση ωριαία ταχύτητα το καταλαβαίνω, το να με ενδιαφέρει η τελική ταχύτητα σε μια On/Off που θα χρησιμοποιήσω κυρίως για ταξίδια δεν το καταλαβαίνω. Που είμαστε στο 1980; (τύπου: "και πόσα πιάνει το εργαλείο ρε φιλαράκι;" "σούζες κάνει;")
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κατ' αρχάς να συγκρίνουμε όσο όμοια πράγματα γίνεται. Άρα θα συγκρίνουμε α) το απλό μοντέλο με το αντίστοιχο απλό και β) το adventure με το adventure.

Από που προκύπτει τα 1500€ διαφορά; Γιατί εγώ με τα λίγα μαθηματικά που γνωρίζω βρίσκω κάμποσες χιλιάδες διαφορά (4 με 5 χιλιάδες).

Τέλος Γιάννη, ερώτηση: διάβασες τις αλλαγές και ηλεκτρονικές προσθήκες που έχει η νέα Africa; Γιατί έχει αρκετά πράγματα που δε ξέρω αν τα έχει η Μπέμπα. Προσωπικά δε θα πλήρωνα για κανένα λόγο όλες αυτές τις τσαχπινιές, αλλά "μιλάει" στο ίδιο μήκος κύματος με τις BMW με αρκετά λιγότερα χρήματα... μάλλον.

EDIT: Η εξαίρεση που θέτεις είναι ίσως το σημαντικότερο επιχείρημα για πολύ κόσμο.
ε με συμπαθάτε, σαμπρέλα και 230+ κιλά εν έτει 2019/2020 σύντομα ΟΧΙ, καλά κάνει και συγκρίνει το AT-ΑS με τα GS.

Και ναι, έχει σημασία η τελική, όχι σαν νούμερο αλλά σαν άνεση στο ταξίδι. Εθνικάτο και να "κόβει" στα 160, να "φρενάρει" στα 180 και ίσα να αγγίζει τα 200 από την κάτω μεριά αν έχει ικανή ευθεία χίλια και χίλια εκατό κυβικά μηχανάκι, του αξίζει χειρότερο τρολάρισμα από το βεστρόμ εξιπενήντα με την "άπειρη τελική". Και στο motomag υπονόησαν ότι ΟΥΤΕ το 1100 διακοσαρίζει, πέραν του κοντέρ που γνωστό το ότι κλέβει χειρότερα από πολιτικό σε δημόσιο ταμείο.

Γελάω γιατί σήμερα κοιτούσα την περιοχή των μπόξερ στο advrider και είχε νήμα σχετικό με σούζες και το αντισπιν :p
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το να με ενδιαφέρει μια σχετικά υψηλή μέση ωριαία ταχύτητα το καταλαβαίνω, το να με ενδιαφέρει η τελική ταχύτητα σε μια On/Off που θα χρησιμοποιήσω κυρίως για ταξίδια δεν το καταλαβαίνω. Που είμαστε στο 1980; (τύπου: "και πόσα πιάνει το εργαλείο ρε φιλαράκι;" "σούζες κάνει;")
Όταν έχεις κάτω από 200 τελική, απλά δεν μπορείς να ταξιδεύεις με μεγάλες ταχύτητες φορτωμένος.
Για κάποιους ακούγεται υπερβολικό, αλλά για κάποιους που χρειάζεται να κάνουν 900 και 1000 χλμ ημερησίως αρκετές φορές μέσα στον χρόνο είναι πολύ σημαντικό.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Όταν έχεις κάτω από 200 τελική, απλά δεν μπορείς να ταξιδεύεις με μεγάλες ταχύτητες φορτωμένος.
Για κάποιους ακούγεται υπερβολικό, αλλά για κάποιους που χρειάζεται να κάνουν 900 και 1000 χλμ ημερησίως αρκετές φορές μέσα στον χρόνο είναι πολύ σημαντικό.
Εξαρτάται από το πως και για ποιους λόγους είναι περιορισμένη η τελική. Θέλω να πω, περιορισμένη τελική δε σημαίνει αυτόματα οτι δε θα μπορεί να ταξιδεύει με 160 ή σε κάποιες περιπτώσεις ακόμη και με 180 χλμ φορτωμένο (εξαρτάται από πολλά). Σημασία έχει και η ροπή. Συνήθως βαριές μοτοσυκλέτες διατηρούν ευκολότερα την ορμή που παράγει η μ.ω.τ. ταχύτητα τους.
 
Τελευταία επεξεργασία:

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
«Ακόμα δεν τον είδαμε Γιάννη τον εβγάλαμε»... :p
 
Top Bottom