New Africa, prototype...and true adventure...As Honda says...

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Και ναι, έχει σημασία η τελική, όχι σαν νούμερο αλλά σαν άνεση στο ταξίδι. Εθνικάτο και να "κόβει" στα 160, να "φρενάρει" στα 180 και ίσα να αγγίζει τα 200 από την κάτω μεριά αν έχει ικανή ευθεία χίλια και χίλια εκατό κυβικά μηχανάκι, του αξίζει χειρότερο τρολάρισμα από το βεστρόμ εξιπενήντα με την "άπειρη τελική". Και στο motomag υπονόησαν ότι ΟΥΤΕ το 1100 διακοσαρίζει, πέραν του κοντέρ που γνωστό το ότι κλέβει χειρότερα από πολιτικό σε δημόσιο ταμείο.
Αν έχει γραφτεί ή αναφερθεί σε reviews πάω πάσο. Πάντως τα 200 δεν παράγουν σώνει και καλά "κόψιμο" στα 160..

Και πραγματικά έχω μια απορία, εκτός Ελλάδας που οι κανόνες είναι "κανόνες"... σε ποιες χώρες της Ευρώπης κάνεις 1000 χλμ την ημέρα ταξιδεύοντας για μεγάλο χρονικό και αποστασιομετρικό διάστημα με 160;
 
Τελευταία επεξεργασία:

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Και ναι, έχει σημασία η τελική, όχι σαν νούμερο αλλά σαν άνεση στο ταξίδι. Εθνικάτο και να "κόβει" στα 160, να "φρενάρει" στα 180 και ίσα να αγγίζει τα 200 από την κάτω μεριά αν έχει ικανή ευθεία χίλια και χίλια εκατό κυβικά μηχανάκι, του αξίζει χειρότερο τρολάρισμα από το βεστρόμ εξιπενήντα με την "άπειρη τελική". Και στο motomag υπονόησαν ότι ΟΥΤΕ το 1100 διακοσαρίζει, πέραν του κοντέρ που γνωστό το ότι κλέβει χειρότερα από πολιτικό σε δημόσιο ταμείο.
Γιάννη, θα του βάψουμε μαύρες τις ζάντες και θα πετάει...τακαρίσιο, που λέει κι ο onroad...:laugh:
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Και πραγματικά έχω μια απορία, εκτός Ελλάδας που οι κανόνες είναι "κανόνες"... σε ποιες χώρες της Ευρώπης κάνεις 1000 χλμ την ημέρα ταξιδεύοντας για μεγάλο χρονικό και αποστασιομετρικό διάστημα με 160;
Τα ακουμε τσαμπα κ βερεσε ,οπου ακους πολλα κερασια κρατα μικρο καλαθι .

Τα δικαβαλος τριβαλιτσος και ολη την εθνικη με 180 (Αθήνα-Θεσσαλονικη)με on-off που εχει τελικη 180 η 200 ( τι να πουμε )

Το αφρικα 1000 ταξιδευει ωραια με 140-160 μαξ , με ωραια ταχύτητα τα 140

Το gs 1200 mont 2011 που δοκιμασα το σκ ταξιδευει ωραια με 150 και 5500 στροφες .

Σε αυτες τις ταχύτητες νιωθεις μια ασφαλεια .

Το ταξιδι δεν είναι αγωνας δρομου.


Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τα ακουμε τσαμπα κ βερεσε ,οπου ακους πολλα κερασια κρατα μικρο καλαθι .

Τα δικαβαλος τριβαλιτσος και ολη την εθνικη με 180 (Αθήνα-Θεσσαλονικη)με on-off που εχει τελικη 180 η 200 ( τι να πουμε )

Το αφρικα 1000 ταξιδευει ωραια με 140-160 μαξ , με ωραια ταχύτητα τα 140

Το gs 1200 mont 2011 που δοκιμασα το σκ ταξιδευει ωραια με 150 και 5500 στροφες .

Σε αυτες τις ταχύτητες νιωθεις μια ασφαλεια .

Το ταξιδι δεν είναι αγωνας δρομου.


Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
Με 170 στις 6200 έχεις ανασφάλεια?
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Με 170 στις 6200 έχεις ανασφάλεια?
Δεν εφτασα εκει , αυτα τα χιλιόμετρα τα εχω για ενα άνοιγμα κ παλι επιστρεφω στα 140.

Αμα οδηγεις χρονια χοντα αυτα παθαινεις .

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Όσο τι μελετάω τόσο βλέπω
Έχω τον εξής ενδοιασμό/ερώτημα:

Γιατι να μη δώσω 1μιση χήνα παραπάνω και να μην πάω για R1250GS?

Πέρα από το αισθητικό κομμάτι.

Τι ουσιώδης διάφορες έχει το Africa που θα με κάνει να πάω ταμείο και να το προτιμήσω?
Γιάννη με αφορμή το ερώτημα σου έκατσα και μελέτησα το AT 1100 AS αρκετά (συνήθως δε πολυασχολούμαι όταν βλέπω ότι οι τιμές είναι εκτός δικής μου πραγματικότητας). Το καλό είναι πως μπορείς να αποφύγεις διάφορα "καλούδια". Αυτό που δεν ξεκαθάρισα είναι τι υπάρχει στο βασικό εξοπλισμό των μοντέλων χωρίς DCT ή EERA. Τέλος πάντων, σαν εξωτερικός παρατηρητής και μελετώντας όπως είπα αρκετά τη μηχανή στην AS εκδοχή η απάντηση που πλέον μπορώ να σου δώσω έρχεται με ένα παρόμοιο ερώτημα....

Έχω τον εξής ενδοιασμό/ερώτημα:

Γιατι να μη δώσω 1μιση χήνα λιγότερο (ίσως και αρκετά λιγότερα) και να μην πάω για CRF1100L Africa Twin Adventure Sports;

Πέρα από το αισθητικό κομμάτι.

Τι ουσιώδης διάφορες έχει το GS που θα με κάνει να πάω ταμείο και να το προτιμήσω;
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
ε με συμπαθάτε, σαμπρέλα και 230+ κιλά εν έτει 2019/2020 σύντομα ΟΧΙ, καλά κάνει και συγκρίνει το AT-ΑS με τα GS.

Και ναι, έχει σημασία η τελική, όχι σαν νούμερο αλλά σαν άνεση στο ταξίδι. Εθνικάτο και να "κόβει" στα 160, να "φρενάρει" στα 180 και ίσα να αγγίζει τα 200 από την κάτω μεριά αν έχει ικανή ευθεία χίλια και χίλια εκατό κυβικά μηχανάκι, του αξίζει χειρότερο τρολάρισμα από το βεστρόμ εξιπενήντα με την "άπειρη τελική". Και στο motomag υπονόησαν ότι ΟΥΤΕ το 1100 διακοσαρίζει, πέραν του κοντέρ που γνωστό το ότι κλέβει χειρότερα από πολιτικό σε δημόσιο ταμείο.

Γελάω γιατί σήμερα κοιτούσα την περιοχή των μπόξερ στο advrider και είχε νήμα σχετικό με σούζες και το αντισπιν :p
Δεν κανει σούζα με αντισπιν. Θελει απενεργοποίηση γράψε τους.
Και εγω στην αρχη με το αντισπιν πανω εκανε το μηχανακι σαν καγκουρό.!!! Δεν ηξερα! :fun
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
amyroukai
STF

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Να ξεκαθαρίσω πως η απορία μου έγκειται καθαρά στην αναζήτηση μου για καινούργια μοτοσυκλέτα και όχι για θίξω το καινούργιο Africa. Ίσα ίσα μου αρέσει πολύ και το έχω μέσα στις επιλογές μου.

Στέφανε συγκρίνω το GS 1250 LC(συγκεκριμένα αυτο: Bmw R 1250 GS '19 - 22.710 € - Car.gr) με το ATAS DCT με τις ημιερνεργητικες αναρτήσεις, το φουλ έξτρα δηλαδή το οποίο σύμφωνα με εδώ:
θα κοστίζει 20Κ + 1200(ισως και 1500) ακριβότερα (τιμές Ιταλίας).

Δηλαδή συγκρίνω 2 μοτοσυκλέτες με αρκετά παρόμοια χαρακτηριστικά, πλην της αυτονομίας και κάποιων high end ηλεκτρονικών υπέρ της Africa, τα οποία νομίζω αντισταθμιζονται με τη χαοτική διαφορά ροπής υπέρ του 1250 (105 vs 143 n/m), όπου δε σου κρύβω ότι η ροπή είναι από τα πρώτα χαρακτηριστικά που δίνουν στον αναβάτη αυτό που λέμε fun factor, με ότι αυτό συνεπάγεται αρνητικά για το Africa.
Και στο ερώτημα σου σχετικά με την διαφορα της τιμής, ε νομίζω ότι ένας που θα παίξει σε αυτό το ευρος των χρημάτων το οποίο είναι υπερ-υψηλο, θα μπορέσει να δώσει 1500 ευρώ παραπάνω για κάτι καλύτερο.
Γνώμη μου.

Σχετ. με τα ηλεκτρονικά οι διαφορές, πάντα κατά την άποψή μου, δεν είναι αξιοσημειωτες, δεδομένου ότι νταξ' ρε Γιάννη, δε θα έχω πλοήγηση στην οθόνη των οργάνων και θα έχω λίγο χειρότερη οθόνη, αλλά είναι ικανές αυτές οι διαφορές να σε πάνε ταμείο;
Επίσης σχετικά με το βάρος, θεωρώ ότι ο boxer προσφέρει απείρως καλύτερο ζύγισμα άσχετα με τα 10 κιλά παραπάνω που εδώ που τα λέμε δεν είναι και τεράστια διαφορά.
Και το γεγονός ότι ίσως κολλήσεις στην κίνηση σε σημεία που θα περάσεις με το Αφρικα, νομίζω πως πάλι αυτό δεν είναι ικανό να σε πάει ταμείο.
Ειναι και οι δύο μεγάλες μοτοσυκλέτες οπότε θα σε δυσκολέψουν μέσα στο μποτιλιαρισμα, αλλά δεν κατασκευάστηκαν γι αυτό.

Επίσης Στεφανε, βγάζω το αισθητικό κομμάτι απ'εξω γιατί είναι καθαρά υποκειμενικό και ξεφεύγει από την καθαρή τεχνικη σύγκριση των δύο μοτοσυκλετών.
Δε σου κρύβω ομως ότι για εμένα αποτελεί τον πρώτο παράγοντα επιλογής μοτό, και είμαι διατεθειμένος να κάνω πάρα πολλές θυσίες για να αποκτήσω κάτι που με εξιτάρει οπτικά, μα είναι μηχανή μα είναι γυναίκα χαχαχα.. (σιγά ρε Σπαλιάρα).

Και ξέρεις τι μου κάνει εντύπωση;
Πως ότι μοτοσυκλέτα και να φέρω στο μυαλό μου, πάντα την συγκρίνω με το GS 1250 σε αυτήν την κατηγορία. Δηλαδή θα κάνεις τουρισμό, με εκπληκτική ικανότητα φορτώματος, με άπλετη ροπή πλέον που κοντράρει στα ίσα Ducati και ΚΤΜ, με πολύ καλή άνεση και εργονομία και με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, και όλα αυτά με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και υλικών. Δηλαδή είναι μοτοσυκλέτες που έχουν όλο το πακέτο και ότι κάνουν το κάνουν καλά.
Βγάζω το χώμα απέξω γιατί πάει αλλού ή συζήτηση.


Σορρυ για τις συγκεκχυμενες σκέψεις αλλά γράφω από κινητό και δε μπορώ να κάνω επιμέλεια κειμένου.

Επίσης ότι λέω για τους πενφεδάκηδες έγκειται στα πλαίσια του χαβαλέ και του πειράγματος, εννοείται ότι δεν έχω καμία διάθεση προσβολής προς τους καπαρντινάτους :p
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Όσο τι μελετάω τόσο βλέπω

Γιάννη με αφορμή το ερώτημα σου έκατσα και μελέτησα το AT 1100 AS αρκετά (συνήθως δε πολυασχολούμαι όταν βλέπω ότι οι τιμές είναι εκτός δικής μου πραγματικότητας). Το καλό είναι πως μπορείς να αποφύγεις διάφορα "καλούδια". Αυτό που δεν ξεκαθάρισα είναι τι υπάρχει στο βασικό εξοπλισμό των μοντέλων χωρίς DCT ή EERA. Τέλος πάντων, σαν εξωτερικός παρατηρητής και μελετώντας όπως είπα αρκετά τη μηχανή στην AS εκδοχή η απάντηση που πλέον μπορώ να σου δώσω έρχεται με ένα παρόμοιο ερώτημα....


Πέρα από το αισθητικό κομμάτι.

Τι ουσιώδης διάφορες έχει το GS που θα με κάνει να πάω ταμείο και να το προτιμήσω;
Αυτό θα απαντηθεί μόλις δούμε περισσότερα βίντεο και κριτικές των πρώτων ιδιοκτητών σε λίγες μέρες, αφού είπαν θα διατεθεί άμεσα. Τώρα το μόνο που ξέρεις είναι το γκάζι :)
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Γιάννη Aldebaran, ΚαΤεΜέ δεν πρέπει να συγκρίνεις την ATAS-DCT που ανεβάζει τη τιμή καναενάμιση χιλιάρικο κι είναι άλλη φάση μεκανάκι, με το GS...το manual ATAS full extra complet κ τούμπανο, πόσο πάει;

Προσωπικά, σ' αυτό το budget και για ταξίδια θα έπαιρνα το GS λόγω άξονα...είναι βέβαια και πολύ όμορφο εργαλείο, κτλ, κτλ...
 
Reactions: STF

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Τα ακουμε τσαμπα κ βερεσε ,οπου ακους πολλα κερασια κρατα μικρο καλαθι .

Τα δικαβαλος τριβαλιτσος και ολη την εθνικη με 180 (Αθήνα-Θεσσαλονικη)με on-off που εχει τελικη 180 η 200 ( τι να πουμε )

Το αφρικα 1000 ταξιδευει ωραια με 140-160 μαξ , με ωραια ταχύτητα τα 140

Το gs 1200 mont 2011 που δοκιμασα το σκ ταξιδευει ωραια με 150 και 5500 στροφες .

Σε αυτες τις ταχύτητες νιωθεις μια ασφαλεια .

Το ταξιδι δεν είναι αγωνας δρομου.


Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
Αυτο με τις τελικες .....ταιριαζει οταν φιλοι με χαγιαμπουσα....ξυπνουσαν το πρωι...κ κανονιζαν καφε στον Λευκο Πυργο.....Αυθημερον.....εποχη πριν τη κριση βεβαια.....!!!!!
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Γιάννη αν δεν θες άξονα και τελελεβερ πας στο Άφρικα.
Αυτο με τις τελικες .....ταιριαζει οταν φιλοι με χαγιαμπουσα....ξυπνουσαν το πρωι...κ κανονιζαν καφε στον Λευκο Πυργο.....Αυθημερον.....εποχη πριν τη κριση βεβαια.....!!!!!
Και προ διοδίων, καμερών κτλ
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
η τελικη δεν εχει να κανει για την τελικη ταχυτητα που μπορεις να αναπτυξεις
η τελικη εξαρταται αμεσα απο την ιπποδυναμη του κινητηρα, οποτε χαμηλη τελικη --> χαμηλη υποδυναμη...αν μιλαμε για τελικη με το ζορι 200 μιλαμε για εναν κινητηρα με το ζορι 80 αλογα...οκ σιγουρα αν θες γκαζια δεν ειναι και εντελως ορθολογικο να κοιτας σε αυτη την κατηγορια, αλλα οταν παιρνεις ενα μηχανακι 1000+ κυβικα (1100 σε αυτη την περιπτωση) σιγουρα περιμενεις ενα αξιοπρεπες γκαζι...

προσωπικα κραταω επιφυλαξεις βεβαια για ολα τα νεοτερα μηχανακια καθως ειναι παραφιμωμενα λογο προδιαγραφων, οποτε μενει να το πιασουν οι πρωτοι tuners στα χερια τους για να δουμε τι θα κανει με μια χαρτογραφιση...

αν και αφου μιλαμε για χοντα οι προσδοκιες πρεπει να ειναι χαμηλες
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δε μπαλευεστε... Εχουν τα ψηλα ονοφ μεγαλες ιπποδυναμεις και τελικες , γκρινια γιατι κουνανε με τσιτα το γκαζι στα πολλα. Δεν κουνανε στα πολλα γιατι δεν εχουν τη δυναμη να το κανουν, ειναι ψοφια. Δεν κουνανε στα πολλα παρ'ολο που εχουν πολλη δυναμη, ειναι χαμηλα και με λαθος ζαντες... Αποφασιστε επιτελους τι θελετε!
 
Τελευταία επεξεργασία:

panGS

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS 05
amyroukai
STF

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Να ξεκαθαρίσω πως η απορία μου έγκειται καθαρά στην αναζήτηση μου για καινούργια μοτοσυκλέτα και όχι για θίξω το καινούργιο Africa. Ίσα ίσα μου αρέσει πολύ και το έχω μέσα στις επιλογές μου.

Στέφανε συγκρίνω το GS 1250 LC(συγκεκριμένα αυτο: Bmw R 1250 GS '19 - 22.710 € - Car.gr) με το ATAS DCT με τις ημιερνεργητικες αναρτήσεις, το φουλ έξτρα δηλαδή το οποίο σύμφωνα με εδώ:
θα κοστίζει 20Κ + 1200(ισως και 1500) ακριβότερα (τιμές Ιταλίας).

Δηλαδή συγκρίνω 2 μοτοσυκλέτες με αρκετά παρόμοια χαρακτηριστικά, πλην της αυτονομίας και κάποιων high end ηλεκτρονικών υπέρ της Africa, τα οποία νομίζω αντισταθμιζονται με τη χαοτική διαφορά ροπής υπέρ του 1250 (105 vs 143 n/m), όπου δε σου κρύβω ότι η ροπή είναι από τα πρώτα χαρακτηριστικά που δίνουν στον αναβάτη αυτό που λέμε fun factor, με ότι αυτό συνεπάγεται αρνητικά για το Africa.
Και στο ερώτημα σου σχετικά με την διαφορα της τιμής, ε νομίζω ότι ένας που θα παίξει σε αυτό το ευρος των χρημάτων το οποίο είναι υπερ-υψηλο, θα μπορέσει να δώσει 1500 ευρώ παραπάνω για κάτι καλύτερο.
Γνώμη μου.

Σχετ. με τα ηλεκτρονικά οι διαφορές, πάντα κατά την άποψή μου, δεν είναι αξιοσημειωτες, δεδομένου ότι νταξ' ρε Γιάννη, δε θα έχω πλοήγηση στην οθόνη των οργάνων και θα έχω λίγο χειρότερη οθόνη, αλλά είναι ικανές αυτές οι διαφορές να σε πάνε ταμείο;
Επίσης σχετικά με το βάρος, θεωρώ ότι ο boxer προσφέρει απείρως καλύτερο ζύγισμα άσχετα με τα 10 κιλά παραπάνω που εδώ που τα λέμε δεν είναι και τεράστια διαφορά.
Και το γεγονός ότι ίσως κολλήσεις στην κίνηση σε σημεία που θα περάσεις με το Αφρικα, νομίζω πως πάλι αυτό δεν είναι ικανό να σε πάει ταμείο.
Ειναι και οι δύο μεγάλες μοτοσυκλέτες οπότε θα σε δυσκολέψουν μέσα στο μποτιλιαρισμα, αλλά δεν κατασκευάστηκαν γι αυτό.

Επίσης Στεφανε, βγάζω το αισθητικό κομμάτι απ'εξω γιατί είναι καθαρά υποκειμενικό και ξεφεύγει από την καθαρή τεχνικη σύγκριση των δύο μοτοσυκλετών.
Δε σου κρύβω ομως ότι για εμένα αποτελεί τον πρώτο παράγοντα επιλογής μοτό, και είμαι διατεθειμένος να κάνω πάρα πολλές θυσίες για να αποκτήσω κάτι που με εξιτάρει οπτικά, μα είναι μηχανή μα είναι γυναίκα χαχαχα.. (σιγά ρε Σπαλιάρα).

Και ξέρεις τι μου κάνει εντύπωση;
Πως ότι μοτοσυκλέτα και να φέρω στο μυαλό μου, πάντα την συγκρίνω με το GS 1250 σε αυτήν την κατηγορία. Δηλαδή θα κάνεις τουρισμό, με εκπληκτική ικανότητα φορτώματος, με άπλετη ροπή πλέον που κοντράρει στα ίσα Ducati και ΚΤΜ, με πολύ καλή άνεση και εργονομία και με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, και όλα αυτά με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και υλικών. Δηλαδή είναι μοτοσυκλέτες που έχουν όλο το πακέτο και ότι κάνουν το κάνουν καλά.
Βγάζω το χώμα απέξω γιατί πάει αλλού ή συζήτηση.


Σορρυ για τις συγκεκχυμενες σκέψεις αλλά γράφω από κινητό και δε μπορώ να κάνω επιμέλεια κειμένου.

Επίσης ότι λέω για τους πενφεδάκηδες έγκειται στα πλαίσια του χαβαλέ και του πειράγματος, εννοείται ότι δεν έχω καμία διάθεση προσβολής προς τους καπαρντινάτους :p
Γιάννη αφού οτιδήποτε κοιτάξεις το συγκρίνεις με το 1250 , νομίζω πως είσαι για αυτό . Σου έχει κάνει το κλικ μέσα σου.....
Όταν θα το φορτώσεις κιόλας , δικαβάλος θα δεις πως έκανες την καλύτερη επιλογή .

Στάλθηκε από το WP5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δε μπαλευεστε... Εχουν τα ψηλα ονοφ μεγαλες ιπποδυναμεις και τελικες , γκρινια γιατι κουνανε με τσιτα το γκαζι στα πολλα. Δεν κουνανε στα πολλα γιατι δεν εχουν τη δυναμη να το κανουν, ειναι ψοφια. Αποφασιστε επιτελους τι θελετε!
Τα στρίβουμε όπως βολεύει; Επειδή τα κτμ κουνούσαν/κουνάνε με 150+ και βαλίτσες; Αιδώς.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Τα στρίβουμε όπως βολεύει; Επειδή τα κτμ κουνούσαν/κουνάνε με 150+ και βαλίτσες; Αιδώς.
Οχι φιλε. Τα Vstrom κραζαμε που κουνουσαν/κουνανε με βαλιτσα, επειδη τα πηρε και η κουτση Μαρια και δεν ηξερε πως να σεταρει αναρτησεις. Γιατι εαν θες ονοφ με 160αλογα σε 220χιλ διαδρομες αναρτησεων και 90/90-21 λαστιχο, και πλαισιο με πολυ σβελτη γεωμετρια και δεν ξερεις πως να το σεταρεις/οδηγησεις για να μην σου κουναει φορτωμενο στα 150+ τοτε κακως πηρες ΚΤΜ. Εχει τοσες αλλες επιλογες εκει εξω.


Οπως εαν πηρες Χοντα για την αρχοντια και αρχιζεις να σκαλιζεις μοτερ για να βρεις αλογα ή εαν πηρες BMW για την ανεση και αρχισεις τις μοντες για 21" τροχο και ανεστραμμενο πηρουνι μπροστα.
 
Top Bottom