New Africa, prototype...and true adventure...As Honda says...

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ο οδοστρωτήρας ο ίδιος. Η εποχή του καταναλωτισμού είναι τώρα; Μήπως χάσαμε ένα επεισόδιο, στο οποίο αρκετός κόσμος είχε νέο μηχανάκι κάθε χρόνο, δανειάκι και άγιος ο θεός, η αγορά έγραφε πολλαπλάσια νούμερα από το σήμερα γενικότερα;

Διαφωνώ. Πλέον οι αγορές είναι αρκετά πιο μετρημένες και φαίνεται στους πίνακες πωλήσεων. Κυριαρχούν VFM μοντέλα και η μία εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα είναι το "μαγικό all inclusive χρηματοδοτικό".

Το 1090R είναι από αυτά που έχουν ελάχιστα ηλεκτρονικά, νομίζω παίζει στα ίδια συστήματα με την σημερινή Άφρικα.
Οδοστρωτήρας γιατί; Τη σκέψη μου εκφράζω όπως θα έκανα γύρω από ένα τραπέζι μεταξύ φίλων.

Σε ότι αφορά τον καταναλωτισμό δεν αναφερόμουν μόνο στον δικό μας μικρόκοσμο (Ελλάδα). Θα πρόσεξες πως έγραψα πως θεωρώ πως είναι πανάκριβο για τα δικά μου δεδομένα αλλά σε έναν κόσμο καταναλωτισμού αυτή η τιμή μπορεί να βρίσκει ανταπόκριση αφού έχουν πωληθεί πολλά Africa Twin νέας γενιάς.

Το all inclusive χρηματοδοτικό μάλλον δεν είναι και τόσο μαγικό, η σωστή λέξη μάλλον είναι το... ταχυδακτυλουργικό. Αν τα βάλεις κάτω θα δεις πως πρέπει να μπορείς να πετύχεις κάποιους στόχους. Για παράδειγμα πρέπει να έχεις δόση η οποία θα είναι η μισή από αυτήν που πραγματικά αντέχεις, γιατί μετά από 33 μήνες πρέπει να έχεις εξοικονομήσει "άλλη μια" προκαταβολή για να αποπληρώσεις το σύνολο της αγοράς (πράγμα όχι και τόσο εύκολο). Και οι τόκοι που παράγονται δεν είναι και λίγοι.

Στο 1090 αναφέρθηκα από άποψη κατηγορίας κυβισμού, δύναμης και ταξιδιωτικής ικανότητας. Αν και στους κυβισμούς 1000+ τα πράγματα έχουν γίνει λίγο αχταρμάς... τελικά! Αν το Africa Twin είχε καταφέρει να έχει τις ίδιες επιδόσεις (και αποδόσεις) με 800cc θα ήταν στο δεκαπλάσιο ενδιαφέρουσα πρόταση (καταλαβαίνω βέβαια πως είναι πολύ δύσκολη μια τέτοια επίτευξη).
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Οδοστρωτήρας γιατί; Τη σκέψη μου εκφράζω όπως θα έκανα γύρω από ένα τραπέζι μεταξύ φίλων.
Όλα "ίσιωμα", να γιατί. Ξεχνάς ότι ο πληθυσμός ανεβαίνει παντού, οπότε λογικό να ανεβαίνουν οι πωλήσεις. Επίσης το ότι σε άλλες χώρες δεν έχουν τις δικές μας "ειδικές συνθήκες" πολιτικών κλπ παραγόντων επιρροής, δεν τους κάνει αλόγιστους καταναλωτές γιατί εμείς δεν είμαστε (ούτε αποτελούσαμε ποτέ) το μέτρο το άριστο.

Το all inclusive δεν είπε κανείς ότι είναι φθηνό. Αλλά έχει παροχές. Πχ, ασφάλεια κλοπής σε τιμή αγοράς δεν δίνει κανείς (από όσο ξέρω τουλάχιστον) και πληρωμένα σέρβις κατά κανόνα μόνο στα leasing έχει. Και τέλος πάντων, δεν δουλεύω στην εταιρία, δεν με νοιάζει κιόλας, αλλά αυτό το χρηματοδοτικό που βλέπουμε είναι που κρατάει την εταιρία στο τοπ 10 των πωλήσεων, όσο άλλοι σπρώχνουν 15 ίσης αξίας μηχανάκια τον χρόνο. Μου έστειλε ο φίλος από Αγγλία τα χρηματοδοτικά της ΚΤΜ, ίσως τα ανεβάσω στο σχετικό νήμα να γελάσουμε ή να κλάψουμε. Στο χρηματοδοτικό επάνω (πέραν των τιμών) γράφει με μεγάλα γράμματα "μην χρεώνεστε παραπάνω από όσο μπορείτε να πληρώσετε". Αν κάποιος δει "7000 τώρα, 350 ευρώ δόση και 7000 στο τέλος" και καταλάβει "7000 και τα ρέστα στον κόκκορα με μακαρόνια", δεν φταίει η εταιρία. Αν βγάζεις 420 ευρώ βασικό και δεν μπορείς να πληρώσεις, δεν φταίει η εταιρία.

Ομοίως δεν φταίει η Χόντα αν πας σήμερα και πάρεις το 1000 με 0% προκαταβολή και δόσεις 500ρικο και βγάζεις 420 και δεν πληρώσεις ποτέ και τρέξουν να στο πάρουν πίσω και μπεις στον Τειρεσία και δεν ξαναπάρεις πίστωση ούτε γα τσίχλες.

Δεν είμαστε 16 χρονών, συζητάς τα αυτονόητα τώρα. Καταναλωτισμός ΔΕΝ είναι αυτό. Ήταν το "αλλάζω μηχανάκι γιατί τα φετινά αυτοκόλλητα στο ίδιο ακριβώς τζίξερ μου αρέσουν περισσότερο", ήταν το "τηλέφωνο κάθε έξι μήνες", ήταν το "διακοποδάνειο Χριστούγεννα στο Νιου Γιορκ" και άλλα πολλά.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Νομίζω ότι στο χρηματοδοτικο της προπελας δίνεις 33% μπροστά 33% σε 3 χρόνια και το 33% που μένει το κάνεις ότι θέλεις στο τέλος.
Το πληρώνεις όλο ή το διακανονιζεις πάλι.
Νομίζω.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Νομίζω ότι στο χρηματοδοτικο της προπελας δίνεις 33% μπροστά 33% σε 3 χρόνια και το 33% που μένει το κάνεις ότι θέλεις στο τέλος.
Το πληρώνεις όλο ή το διακανονιζεις πάλι.
Νομίζω.
Έτσι είναι, ο stf μιλάει για τους τόκους που υπάρχουν, κοντά 4% μαζί με εισφορές κλπ και μάλλον δεν ξέρει ότι διακανονίζεται εκ νέου (δεν θυμάμαι με τι επιτόκιο) το τελευταίο ή κανονίζεις με τον έμπορο την αγορά του δικού σου και παίρνεις καινούριο με το ίδιο σύστημα.

Το θέμα είναι πως αυτό που δεν φτάνουμε οικονομικά δεν είναι σώνει και καλά κακό, απλά είναι έξω από το δικό μας βαλάντιο. Ή το δικό μας "λογικό να ξοδέψω" ανεξάρτητα του πόσα υπάρχουν στο πορτοφόλι.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Έτσι είναι, ο stf μιλάει για τους τόκους που υπάρχουν, κοντά 4% μαζί με εισφορές κλπ και μάλλον δεν ξέρει ότι διακανονίζεται εκ νέου (δεν θυμάμαι με τι επιτόκιο) το τελευταίο ή κανονίζεις με τον έμπορο την αγορά του δικού σου και παίρνεις καινούριο με το ίδιο σύστημα.

Το θέμα είναι πως αυτό που δεν φτάνουμε οικονομικά δεν είναι σώνει και καλά κακό, απλά είναι έξω από το δικό μας βαλάντιο. Ή το δικό μας "λογικό να ξοδέψω" ανεξάρτητα του πόσα υπάρχουν στο πορτοφόλι.
Νομίζω ότι αυτές οι κουβέντες είναι υποκειμενικες και συνθέτες να αναλυθούν από πληκτρολόγιο.
Η αλήθεια είναι ότι τέτοιου τύπου χρηματοδοτικα βοηθούν πολύ στην αγορά μιας ακριβής μηχανής.
 
Reactions: STF

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Νομίζω ότι αυτές οι κουβέντες είναι υποκειμενικες και συνθέτες να αναλυθούν από πληκτρολόγιο.
Η αλήθεια είναι ότι τέτοιου τύπου χρηματοδοτικα βοηθούν πολύ στην αγορά μιας ακριβής μηχανής.
υποκειμενικές ναι, σύνθετες όχι.

Αυτό το δεύτερο είπα παραπάνω και αποδεικνύεται είτε το πούμε είτε όχι από τους πίνακες. Δεν θεωρώ ότι αυτός που δίνει 13000 ντούκου στην Yam είναι πιο φτωχός από αυτόν που θα πάρει 3easy ride πάντως.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
υποκειμενικές ναι, σύνθετες όχι.

Αυτό το δεύτερο είπα παραπάνω και αποδεικνύεται είτε το πούμε είτε όχι από τους πίνακες. Δεν θεωρώ ότι αυτός που δίνει 13000 ντούκου στην Yam είναι πιο φτωχός από αυτόν που θα πάρει 3easy ride πάντως.
Δεν μπορείς να ξέρεις πόσο φτωχός είναι κάποιος που ψωνίζει με όποιον τρόπο θεωρεί βολικό.
Για αυτό είπα συνθέτες.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν μπορείς να ξέρεις πόσο φτωχός είναι κάποιος που ψωνίζει με όποιον τρόπο θεωρεί βολικό.
Για αυτό είπα συνθέτες.
Αυτό που ήδη έγραψα αλλά δεν πρόσεξες είναι ότι ανεξαρτήτως του πόσα λεφτά έχει κάποιος, το να θεωρεί ότι όλοι γύρω του είναι (εισαγωγή χαρακτηρισμού της προτίμησης) επειδή ξοδεύουν παραπάνω/λιγότερα/διαφορετικά, είναι στρεβλή θεώρηση πραγμάτων.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Aσχετη σφινα, αλλα το μισο νημα ειναι γεματο με τετοιες...

Μου κανει εντυπωση που η αλλαγη γραναζιου επηρεαζε την ενδειξη του ταχυμετρου, καθως λογικα το ταχυμετρο παιρνει μετρηση απο τον μπροστινο δισκο/αισθητηρα του ABS σε ολες τις νεες μηχανες, εκτος εαν στο Αφρικα παιρνει απο το μπροστινο γραναζι, οπως πχ ηταν στο πρωτο χιλιαρι Στρομ.

Σε κατι πιο σχετικο, εχω παρατηρησει αρκετα μεγαλη αποκλιση στο ταχυμετρο μεταξυ ελαστικων. Με τα μαμα TKC80 με τα μεγαλυτερα τακουνια τους η αποκλιση στο ταχυμετρο του 1090 ηταν γυρω στο 5% , ενω με τα πιο ασφαλτινα STR ειναι στο 10% και βαλε. Ακομη λοιπον και αυτη η ανεπαισθητη αυξηση της περιμετρου του ελαστικου απο τυπο σε τυπο επηρεαζει αρκετα την ακριβεια του ταχυμετρου.
Ναι το CRF παιρνει ενδειξη κυλισης απο τον πρωτευοντα αξονα του κινητηρα, οποτε οποιαδηποτε αλλαγη στο γραναζωμα επηρεαζει την ενδειξη κοντερ σε σχεση με την πραγματικη ταχυτητα.

Τα λαστιχα επισης επηρεαζουν την ακριβεια κοντερ καθως δεν εχουν ολα την ιδια περιμετρο, ειδικα τα τακουνατα σε σχεση με τα πιο στρηταδικα. Προφανως το κοντερ του 1090 ειναι σεταρισμενο με τακουνατα που εχουν μεγαλυτερη περιμετρο.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Γιάννη amyroukai νομίζω πως βγάζεις αβίαστα κάποια συμπεράσματα. Διαφωνώ σε αρκετά από αυτά που έγραψες και ουσιωδώς και ως προς τη "μετάφραση" των γραπτών μου. Όπως έγραψε και ο Κώστας gsmaniac είναι και υποκειμενικά και όντως πολύ σύνθετα, αφού κι εσύ δεν κατάλαβες και οδήγησες τη συζήτηση αλλού.

Πάντως είμαι γνώστης όλων των δεδομένων του προγράμματος BMW και σίγουρα ο τρόπος σκέψης μου δε με οδηγεί να σκέφτομαι τα οικονομικά των συνανθρώπων μου με βάση τα δικά μου. Δεν είναι ανάγκη να είσαι φτωχός για να μη πάρεις BMW, μπορεί και να μη θέλεις, μπορεί οι προτεραιότητες τις ζωής σου να είναι άλλες. Πίστεψε με το τι φθάνω να αγοράσω εγώ το ξέρω καλύτερα από εσένα. Στο γράφω γιατί έκανες τη σχετική αναφορά με κάποια αυθαίρετα συμπεράσματα. Όχι απλώς δεν το έγραψα πουθενά, αλλά ούτε καν δεν το υπονόησα... οτι δηλαδή εγώ μπορεί να θεωρώ κακό οτι δε μπορώ να "φθάσω". Αντιθέτως θα έλεγα. Όσο χαρούμενο θα με κάνει να πάρεις μια καινούρια Tenere 700 το ίδιο χαρούμενο θα με κάνει αν πάρεις ένα R1250GS. Η χαρά σου είναι και χαρά μου.

Σχετικά με τον καταναλωτισμό των κοινωνιών ή όχι, νομίζω πως έχουμε άλλη οπτική γωνία. Λογικό να συμβαίνει και αυτό. No problem.

Και επειδή τα γραπτά μπορεί και πάλι να παρεξηγηθούν, διευκρινίζω πως δεν υπάρχει "ύφος" σε αυτά. Τα γράφω όπως θα τα κουβεντιάζαμε και δια ζώσης.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Νομίζω ότι στο χρηματοδοτικο της προπελας δίνεις 33% μπροστά 33% σε 3 χρόνια και το 33% που μένει το κάνεις ότι θέλεις στο τέλος.
Το πληρώνεις όλο ή το διακανονιζεις πάλι.
Νομίζω.
Κώστα μου, πολύ σωστά. Συνήθως όμως ο λόγος που θα χρησιμοποιήσεις ένα τέτοιο πρόγραμμα είναι να έχεις όφελος. Ας πούμε οτι η αγορά εχει συνολικό κόστος 21000. Άρα 7000 θα πάνε ως προκ/λη, 7000 θα γίνουν 33 δόσεις και τα υπόλοιπα 7000 είναι η εξόφληση. Φυσικά και μπορείς να τα διακανονίσεις και αυτά όπως θέλεις. Απλά η γνώμη μου είναι πως οι περισσότεροι που υλοποιούν το πρόγραμμά "ως έχει" αυτό που κάνουν είναι να δίνουν μια παράταση στο αποθεματικό τους. Δεν είναι κακό, αλλά συνεχίζω να πιστεύω πως το αγοραστικό κοινό είναι λίγο διαφορετικό. Αλλά ας μη το πλατιάσουμε άλλο.
Κανονίστε καφέ να τα πούμε από κοντά!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κώστα μου, πολύ σωστά. Συνήθως όμως ο λόγος που θα χρησιμοποιήσεις ένα τέτοιο πρόγραμμα είναι να έχεις όφελος. Ας πούμε οτι η αγορά εχει συνολικό κόστος 21000. Άρα 7000 θα πάνε ως προκ/λη, 7000 θα γίνουν 33 δόσεις και τα υπόλοιπα 7000 είναι η εξόφληση. Φυσικά και μπορείς να τα διακανονίσεις και αυτά όπως θέλεις. Απλά η γνώμη μου είναι πως οι περισσότεροι που υλοποιούν το πρόγραμμά "ως έχει" αυτό που κάνουν είναι να δίνουν μια παράταση στο αποθεματικό τους. Δεν είναι κακό, αλλά συνεχίζω να πιστεύω πως το αγοραστικό κοινό είναι λίγο διαφορετικό. Αλλά ας μη το πλατιάσουμε άλλο.
Κανονίστε καφέ να τα πούμε από κοντά!
Άκου τώρα τι μπορεί να κάνει κάποιος έμπορος σαν και εμένα.
Να πάρει τα λεφτά σε μάρμαρα, αντί να δώσει όλο το ποσό και να του βγάλουν σε 3 χρόνια αλλα 2 gs.
Για αυτό είπα κάπου ότι είναι σύνθετο μια αγορά σε δάνειο ή μετρητά.
Ισχύει και με leasing κλπ καταστάσεις.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Η τίτλος είναι το CRF1000 ,αλλά μεγαλύτερη ανάλυση γίνεται για τα οποια χρηματοδοτικά ,παρά για το μηχανάκι.

Ας πω κι εγώ την άποψή μου λοιπόν.

- Οποιος αμφι-ταλαντεύεται και "κοσκινίζει" την επόμενη αγορά μοτοσυκλέτας του ,με βάση το χρηματοδοτικό ,το 1000πανω1000κάτω ,κ όχι το ΠΟΙΑ είναι αυτή που γουστάρει περισσότερο ,χάνει ένα μεγάλο μερίδιο χαράς κ ψυχικής ευΦορίας ,που προσφέρει η αγορά-κτήση-χρήση μιας μοτοσυκλέτας.

- Οποιος θεωρεί το ποσό αγοράς Μοτοσυκλέτας > πεταμένα λ7 στον κάλαθο των αχρήστων ,κ ψάχνεται με ποιά θα πετάξει λιγότερα ,δεν του φταίνε ούτε οι επιδόσεις ,ούτε οι αναρτήσεις ,ούτε οι καλύτερες/χειρότερες οθόνες.
Αν του χάριζαν την ακριβότερη ,ή αν την έπαιρνε από κάποιον στα μισά(πεταμένα)λ7 χρησιμοποιημένη ελάχιστα ,θα ήταν η καλύτερη ,κ θα αποφάσιζε άμεσα.

- Προσωπικά ,χρηματοδοτικό θα χρησιμοποιούσα ΜΟΝΟ για να κάνω δουλειά ,κ για εργαλείο δουλειάς συνεπώς (πχ επαγγελματικό όχημα) ,με το σκεπτικό ότι ,αυτό το ίδιο θα αποπληρώσει τις δόσεις του ,εκτός από το μεροκάμματο που θα μου αφήσει.

Διαφωνώ λοιπόν ,Οριζοντίως & Καθέτως με την χρήση χρηματοδοτικού για Χόμπυ-K@vlas ,όπως είναι η μοτοσυκλέτα.
Παίρνω αυτήν που φτάνω οικονομικά ΣΗΜΕΡΑ ,κ που μετά την αγορά της θα έχω να της βάλω βενζίνη να πάω καμιά βόλτα ,θα έχω να την συντηρήσω(σερβις κλπ) ,κ θα μου μείνει κ κανα φράγκο να κάτσω κ στην Ταβέρνα στο Πλανητέρο ,μια κ τοστάκι τρώω σπίτι μου κάθε πρωι.

Τίποτα δεν διδΑΞΕ η πτ@ν@ η Κρίσιςςς ,τελικά.
Λες κ ξέρει ο χρηματοδοτούμενος ,ότι για τα επόμενα ΟΣΑ χρόνια του ΟΠΟΙΟΥ χρηματοδοτικού του ,θα έχει την ίδια δουλειά ,το ίδιο εισόδημα ,την ίδια ΥΓΕΙΑ ,τις ίδιες οικογενειακές ανάγκες ,κ την ίδια προσωπική ικανότητα για εργασία.
Και μετά φταίνε οι κακές οι τράπεζες ,κ το κακό το σύστημα ,κ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ,Κ ζήτω η Κατσέλη(δες)....
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Άκου τώρα τι μπορεί να κάνει κάποιος έμπορος σαν και εμένα.
Να πάρει τα λεφτά σε μάρμαρα, αντί να δώσει όλο το ποσό και να του βγάλουν σε 3 χρόνια αλλα 2 gs.
Για αυτό είπα κάπου ότι είναι σύνθετο μια αγορά σε δάνειο ή μετρητά.
Ισχύει και με leasing κλπ καταστάσεις.
Σωστό.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Γιάννη amyroukai νομίζω πως βγάζεις αβίαστα κάποια συμπεράσματα. Διαφωνώ σε αρκετά από αυτά που έγραψες και ουσιωδώς και ως προς τη "μετάφραση" των γραπτών μου. Όπως έγραψε και ο Κώστας gsmaniac είναι και υποκειμενικά και όντως πολύ σύνθετα, αφού κι εσύ δεν κατάλαβες και οδήγησες τη συζήτηση αλλού.

Πάντως είμαι γνώστης όλων των δεδομένων του προγράμματος BMW και σίγουρα ο τρόπος σκέψης μου δε με οδηγεί να σκέφτομαι τα οικονομικά των συνανθρώπων μου με βάση τα δικά μου. Δεν είναι ανάγκη να είσαι φτωχός για να μη πάρεις BMW, μπορεί και να μη θέλεις, μπορεί οι προτεραιότητες τις ζωής σου να είναι άλλες. Πίστεψε με το τι φθάνω να αγοράσω εγώ το ξέρω καλύτερα από εσένα. Στο γράφω γιατί έκανες τη σχετική αναφορά με κάποια αυθαίρετα συμπεράσματα. Όχι απλώς δεν το έγραψα πουθενά, αλλά ούτε καν δεν το υπονόησα... οτι δηλαδή εγώ μπορεί να θεωρώ κακό οτι δε μπορώ να "φθάσω". Αντιθέτως θα έλεγα. Όσο χαρούμενο θα με κάνει να πάρεις μια καινούρια Tenere 700 το ίδιο χαρούμενο θα με κάνει αν πάρεις ένα R1250GS. Η χαρά σου είναι και χαρά μου.

Σχετικά με τον καταναλωτισμό των κοινωνιών ή όχι, νομίζω πως έχουμε άλλη οπτική γωνία. Λογικό να συμβαίνει και αυτό. No problem.

Και επειδή τα γραπτά μπορεί και πάλι να παρεξηγηθούν, διευκρινίζω πως δεν υπάρχει "ύφος" σε αυτά. Τα γράφω όπως θα τα κουβεντιάζαμε και δια ζώσης.
To "αβίαστο" με διασκεδάζει, αλήθεια, η τηλεδιάγνωση της δικής μου οπτικής που... δεν είναι αβίαστη. Σε κάθε περίπτωση επειδή συζήτηση χωρίς ένταση κάνουμε, με συγχωρείς αν βγήκα επικριτικός ή τέλος πάντων με οποιοδήποτε τρόπο ένιωσες προσβεβλημένος/θιγμένος. Αν τα λέγαμε στο τραπέζι που προαναφέρθηκε δεν θα υπήρχε η εντύπωση.

Όταν συζητάμε για "καταναλωτισμό" ο κάθε ένας έχει την γνώμη του και αυτό σεβαστό.



Κώστα υπάρχει και η άλλη οπτική, έχω 25000 στην άκρη, έχω το μηχανάκι πληρωμένο με 7000 άρα στην άκρη έχω 18000 ακόμα, βγαίνει η δόση, πληρωμένο σέρβις, ασφάλεια κλοπής κλπ, τρία χρόνια μετά έχουν μείνει τα τελευταία Χ ευρώ και τα δίνω και αυτά. Τι κέρδισα; Κόστη ασφάλισης, σέρβις, ηρεμία ότι δεν χάνω 25000 αν μου την φάνε από το πάρκινγκ το βράδυ, στον καφέ, στις διακοπές. Και έχω κάνει και το κομμάτι μου όπως μου αρέσει.
Αν έχω ΜΟΝΟ 25000 και παίρνοντας την μοτοσικλέτα μετά δεν έχω για βενζίνη, δεν έχω για λάστιχα, δεν έχω ασφάλεια, δεν έχω για σέρβις, δεν έχω για ένα πιάτο φαγητό, αυτό δεν είναι ζωή, φυλακή είναι μόνο και μόνο για να έχω στα χέρια το κλειδί με όποιο σηματάκι. Ζονκ. (όπου 25000 βάλε οποιοδήποτε άλλο ποσόν, μπορεί να είναι και 3000 ευρώ)
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Οπως υπονοει και το παραπανω βιδεο, το απλο CRF1100L ειναι ολα τα λ7 και στο πνευμα της αρχικης σχεδιασης, εγω νομιζω οτι το Adventure Sports εχει βγει για να παρει ενα κομματι απο την "πανω" κατηγορια των ακριβων on-off 1200.

Μολις ανακοινωθηκανε και οι τιμες στο Νησι, το απλο κοστιζει 13000 λιρες / 15000€ και το DCT το πληρωνει κανεις 900 λιρες επιπλεον / 1000€ (16000€). Το Adventure Sports κοστιζει 14600 λιρες / 16800€ και το DCT το πληρωνει κανεις στο AS 1200 λιρες επιπλεον / 1400€ (18200€). Δεν αναφερω το Adventure Sports ES γιατι παει μακρια και δε νομιζω οτι οι ηλεκτρονικες αναρτησεις χρειαζονται.

Το απλο ειναι 50% ακριβοτερο απο το Τ700 το οποιο κοστιζει στο Νησι 8700 λιρες / 10000€, ιδια τιμη με Ελλαδα. Με βαση τις τιμες, το Τ700 δειχνει εξαιρετικη αγορα για τον μονό true adventure ταξιδιωτη :ok:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
XLGeorge

Γιώργο ποια θεωρείς μεταξύ των 2 (απλό ΑΤ - Τ700) καταλληλότερη μοτοσυκλέτα για ένα ταξίδι στα Stans?
Και οι δύο είναι κατάλληλες αλλά εσύ ποια θα προτιμούσες;

Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
XLGeorge

Γιώργο ποια θεωρείς μεταξύ των 2 (απλό ΑΤ - Τ700) καταλληλότερη μοτοσυκλέτα για ένα ταξίδι στα Stans?
Και οι δύο είναι κατάλληλες αλλά εσύ ποια θα προτιμούσες;
Γιαννο τοπες και μονος σου, ειναι και οι δυο καταλληλες :ok: Το CRF εχει 3 λιτρα παραπανω ρεζερβουαρ, ειναι 20+ κιλα βαρυτερο γεματο (αυτο ειναι μειον) και ισως φορτωνεται και λιγο παραπανω για τετοιο ταξιδι. Οταν πηγα ειχα το CRF και πηγα μ'αυτο, αν τωρα ειχα το Τ700 θα ειμουνα more than happy να παω μ'αυτο - αφου μοντιφαρα πρωτα τη σελα, την οποια εχω επισης μοντιφαρει στο CRF γιατι ουτε κι'αυτου ειναι ..θρονος.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Επειδή τώρα το διάβαζα στο τενερίσιο θέμα φόρουμ του εξωτερικού, η διαφορά σε ωφέλιμο βάρος είναι 5 κιλά υπέρ του Άφρικα.
 
Top Bottom