New Africa, prototype...and true adventure...As Honda says...

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
αρθρο με αρκετό ενδιαφέρον - παρολη την κακη γραφη του Φελουκα γενικα-και έπεται συνέχεια.
Τα 8 αλογα πως βρεθηκαν ειναι το μυστηριο.
Ανοίξαμε την Honda CRF1000L Africa Twin μετά από 50.000Km | MOTOMAG

επειτα απο μερικα χιλιομετρα, εδρες καθονται σωστα, βαλβιδες σφραγιζουν καλυτερα, ελατηρια πιστονιων το ιδιο, λιγοτερες τριβες παντου λογω στρωσιματος, ειναι λογικο ο κινητηρας να αποδιδει λιγο καλυτερα

8 αλογα ομως ειναι χαοτικη διαφορα, μιλαμε για 10% και δεν παιζει, περισσοτερο σε σφαλμα του δυναμομετρου οφειλεται τετοια διαφορα
 
Τελευταία επεξεργασία:

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
onroad Μήπως έβαψαν τις ζάντες μαύρες;;:p
Επρεπε να ανοιξουν μοτερ και να το κανουν κομματάκια ;

Θα ερχομουν εγω με μια λαδομπογια και θα καθαριζαμε .
Και οχι τσιγκουνιες , οχι 8 , 18 θα έπαιρνε .

Γεια σου ρε Μανο αρχηγε .

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εδώ που τα λέμε, κινητήρας με φθορές στις 50,000 χιλιόμετρα είναι λίγο ΛΟΛ

Διαβάζουμε και μερικές ομορφιές "το έχω δέκα χρόνια και δεν έχει κάνει τσικ" πόσα χιλιόμετρα έχεις φιλαράκι "20,000" και μετά γελάνε και οι πέτρες
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Τα 50K km δεν είναι λίγα για να φανούν αξιοσημειωτες φθορές;
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Τα 50K km δεν είναι λίγα για να φανούν αξιοσημειωτες φθορές;
Εχεις μαθει....απο τα περτικαλη....που τα χλμ....μετρανε οπως τα χρονια των σκυλιων........χαχα !!!!!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τα χιλιόμετρα είναι συνάρτηση κινητήρα-χρήσης-συντήρησης.
Μπορεί κινητήρας με 10.000 αν του έχεις αλλάξει τον αδόξαστο να βγάλει και φθορές και ζημιές.
Μετά... 50.000 χλμ σε πόλη δεν είναι ίδια με 50.000 χλμ σε ταξίδι. 50.000 χλμ σε μονοκύλινδρο δεν είναι το ίδιο με 50.000 χλμ σε τετρακύλινδρο και ούτω καθ' εξής. Σχετικά είναι όλα. Πάντως η αλήθεια είναι πως με νορμάλ μικτή χρήση και συντήρηση τα 50.000 δεν είναι τόσο πολλά ώστε ένας κινητήρας να βγάλει ζημιές.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Εχεις μαθει....απο τα περτικαλη....που τα χλμ....μετρανε οπως τα χρονια των σκυλιων........χαχα !!!!!!
:roflmao:

Σατανά!
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
50.000 χλμ για οποιοδηποτε μη αγωνιστικο κινητηρα (εξαιρουνται υπερπουσαρισμενα πολιτικα μονοκυλιδρα πχ με αποδοση στο θεο) ειναι ενα τιποτα...αν βγαλει καποιος κινητηρας φθορες σε αυτα τα χιλιομετρα ειναι ειτε απο καποιο κατασκευαστικο/σχεδιαστικο ελάττωμα ειτε απο ελλειπη λιπανση
 
Τελευταία επεξεργασία:

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
επειτα απο μερικα χιλιομετρα, εδρες καθονται σωστα, βαλβιδες σφραγιζουν καλυτερα, ελατηρια πιστονιων το ιδιο, λιγοτερες τριβες παντου λογω στρωσιματος, ειναι λογικο ο κινητηρας να αποδιδει λιγο καλυτερα

8 αλογα ομως ειναι χαοτικη διαφορα, μιλαμε για 10% και δεν παιζει, περισσοτερο σε σφαλμα του δυναμομετρου οφειλεται τετοια διαφορα
ναι σωστα pumba το γνωριζω αυτο,το σχολιο μου εχει να κανει με την αισιοδοξη τιμη των 8 ιππων και εμενα γιατι δεν αρκουν καλο στρωσιμο εδρες βαλβιδων ελατηρια κτλ για να υπαρχει τετοια διαφορα.
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Οχι ο γνωστός Ιταλός του μοτοτσικλίσμο στο συγκριτικό που όλοι περιμένουμε... Με πολύ καλούς υπότιτλους αυτή την φορά.


 

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
Τελικά έχουμε μάθει τιμές ή είναι ακόμη επτασφράγιστο μυστικό?
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Οχι ο γνωστός Ιταλός του μοτοτσικλίσμο στο συγκριτικό που όλοι περιμένουμε... Με πολύ καλούς υπότιτλους αυτή την φορά.


Μηπως τον μπερδευεις με τον αλλο του μοτο πουντο ιτ?
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Τελικά έχουμε μάθει τιμές ή είναι ακόμη επτασφράγιστο μυστικό?
Στο βιντεο λεει 15000 και 19000 αντιστοιχα στην Ιταλια, οποτε λογικα εδω θα παιζουν κανα χιλιαρικακι πανω.


Το απλο ειναι ομορφο, το AS με τα cornering lights εχει κακασχημη μασκα.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

Doudo

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM LC8-950 Adventure '04
YAMAHA XT-1200Z Super-Tenere '14
Τελικά έχουμε μάθει τιμές ή είναι ακόμη επτασφράγιστο μυστικό?
Αντιγράφω από το car.gr


CRF1100 Africa Twin - 20YM 14.990 €
CRF1100A Africa Twin Sp. Colour - 20YM 15.300 €
CRF1100 Africa Twin DCT - 20YM 16.490 €
CRF1100 Africa Twin DCT Sp Colour- 20YM 16.800 €
CRF1100 Africa Twin Adv. Big Tank 20YM 16.500 €
CRF1100 Africa Twin Adv. Big Tank Sp. Colour - 20YM 16.800 €
CRF1100 Africa Twin Adv. Big Tank DCT - 20YM 18.000 €
CRF1100 Africa Twin Adv. Big Tank DCT Sp. Colour - 20YM 18.300 €
CRF1100 Africa Twin Adv. Big Tank Elect. Suspension 20YM 18.100 €
CRF1100 Africa Twin Adv. Big Tank Elect. Suspension Sp. Colour - 20YM 18.400 €
CRF1100 Africa Twin Adv. Big Tank Elect. Suspension DCT - 20YM 19.600 €
CRF1100 Africa Twin Adv. Big Tank DCT Electric Susp Sp. Colour - 20YM 19.900 €


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Top Bottom