New Africa, prototype...and true adventure...As Honda says...

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Ο κ.Γιωργος ειναι παιδι μαλαμα , πολυ καλος εμπορος και χρονια στο χώρο .
Εχει συνεργειο κ έμπειρο προσωπικό , εκει εκανα τα σερβις στο αφρικα 1000 .
Εχω παρει απο εκει 3-4 μηχανακια και σαν μηχανακι αντικατάστασης οταν πηγαινα για σερβις μου έδινε το x-adv .

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Tυχερε....
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ο Γιώργος είναι όντως εξαιρετικός επαγγελματίας και νοικοκύρης άνθρωπος. Τον ξέρω πάρα πολλά χρόνια. Επίσης γνωρίζω τον Γιάννη στο συνεργείο, αρκετά καλά.

Λογικά το συνεργείο πρέπει να παραμένει στην Άνω Κυψέλη επί της οδού Πάρνηθος, λίγο πριν την συμβολή με την οδό Δάφνιδος. Κάποτε εκεί ήταν και η έκθεση.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μπαίνει μέσα παππούς με Xmax? Tmax? BollockMax? Κάτι σε μεγαμπανιέρα με φίλο του. Τώρα βέβαια λέω παππους γιατί ξεχνάω πόσο κωλόγερος έχω γίνει ο ίδιος, το αφήνουμε προσωρινά. Κοιτάζει την Άφρικα, προσπερνάει, πάει καρφί για το μπουρναζιώτικο μιλιτέρ-κάμο-θαύμα nc750 X-adv, το καβαλάει ο φίλος του του λέει κάτι διάφορα μπλα μπλα μπλα μετά γυρίζει στον κ. Γιώργο "αυτό είναι σαν το δικό μου"; Όχι είναι το Adventure "αυτό δεν το πατάω" του λέω είναι πιο χαμηλό από το παλιό, δοκιμάζει "δεν το πατάω λέμε" δίκιο είχε με τις μύτες ήταν, το δικό του είναι το απλό.

Μπαίνει μέσα περίπου συνομήλικος πάει καρφί για το μπουρναζιώτικο θαύμα "αυτό είναι μηχανάκι" για μιά στιγμή σκέφτηκα μήπως είναι ο STF αλλά κρατήθηκα και δεν ρώτησα, μου λέει τα δικά του για το μεγαλείο της δεν-είναι-σκουτερομπανιέρα-adv, του λέω σόρι αλλά δες και την κόκκινη AT προηγούμενης γενιάς εκεί πίσω, "όχι δες αναρτήσεις να δεις απόσταση από το έδαφος" όπου έχει κάποια δίκια το παλικάρι μεν, παλεύει έναν άδικο αγώνα δε.

Το κορίτσι ενθουσιασμένο γιατί της αρέσει το μαύρο, εμένα μου φαίνεται ότι χαλάει τις γραμμές της AT-AS κάπως. Πολύ εντυπωσιακό, αλλά όχι. Νομίζω το πιο wow χρώμα μέχρι σήμερα ήταν το μπλε μεταλλικό της AT-AS το προηγούμενο, μαζί με το λευκό.

Οι κολλήσεις στο πλαίσιο και στην σχάρα έχουν γίνει από ανειδίκευτο πίθηκο, το προσέξαμε στην έκθεση στην Αγγλία όπου ήλπιζα να είναι προπαραγωγής, το είδα όμως και σε αυτό το μηχανάκι, όπου το μαύρο έπρεπε να κρύβει καλύτερα από το λευκό, το είδε και το κορίτσι "γιατί το κόλλησαν έτσι άσχημα, ειδικά από αριστερά είναι χάλια" τι να της πεις, ότι ο Σοϊχίρο από εκεί που βρίσκεται τους έχει καταραστεί μέχρι τα τετρασέγγονα;

Κάτσαμε επάνω, εγώ επιμένω ότι είναι εντελώς οριακό το "θέλει δεν θέλει πιο ψηλή σέλα" για τα γόνατα, πάντως χώρο έχει μπόλικο και για τους δύο μας, νομίζω μεγαλύτερη σέλα από το προηγούμενο. Θα επανέλθουμε για δοκιμή στο δρόμο όταν βγάλει τεστ ράιντ μηχανάκια. Από άλλες αντιπροσωπείες "σε μισή ώρα πίσω το ρολόι ήδη τρέχει", "να με ενοχλήσετε και να έρθετε να το πάρετε ένα πρωί να το χαρείτε και να αποφασίσετε" εν προκειμένω.

Ο κ. Γιώργος όντως πολύ συμπαθής, δεν έχει έπαρση, τουπέ κλπ που θα μπορούσε εδώ που τα λέμε. Ωραίο διακριτικό χιούμορ, δείχνει ότι αν "λυθεί" πρέπει να είναι μεγάλη μορφή.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μπαίνει μέσα παππούς με Xmax? Tmax? BollockMax? Κάτι σε μεγαμπανιέρα με φίλο του. Τώρα βέβαια λέω παππους γιατί ξεχνάω πόσο κωλόγερος έχω γίνει ο ίδιος, το αφήνουμε προσωρινά. Κοιτάζει την Άφρικα, προσπερνάει, πάει καρφί για το μπουρναζιώτικο μιλιτέρ-κάμο-θαύμα nc750 X-adv, το καβαλάει ο φίλος του του λέει κάτι διάφορα μπλα μπλα μπλα μετά γυρίζει στον κ. Γιώργο "αυτό είναι σαν το δικό μου"; Όχι είναι το Adventure "αυτό δεν το πατάω" του λέω είναι πιο χαμηλό από το παλιό, δοκιμάζει "δεν το πατάω λέμε" δίκιο είχε με τις μύτες ήταν, το δικό του είναι το απλό.

Μπαίνει μέσα περίπου συνομήλικος πάει καρφί για το μπουρναζιώτικο θαύμα "αυτό είναι μηχανάκι" για μιά στιγμή σκέφτηκα μήπως είναι ο STF αλλά κρατήθηκα και δεν ρώτησα, μου λέει τα δικά του για το μεγαλείο της δεν-είναι-σκουτερομπανιέρα-adv, του λέω σόρι αλλά δες και την κόκκινη AT προηγούμενης γενιάς εκεί πίσω, "όχι δες αναρτήσεις να δεις απόσταση από το έδαφος" όπου έχει κάποια δίκια το παλικάρι μεν, παλεύει έναν άδικο αγώνα δε.

Το κορίτσι ενθουσιασμένο γιατί της αρέσει το μαύρο, εμένα μου φαίνεται ότι χαλάει τις γραμμές της AT-AS κάπως. Πολύ εντυπωσιακό, αλλά όχι. Νομίζω το πιο wow χρώμα μέχρι σήμερα ήταν το μπλε μεταλλικό της AT-AS το προηγούμενο, μαζί με το λευκό.

Οι κολλήσεις στο πλαίσιο και στην σχάρα έχουν γίνει από ανειδίκευτο πίθηκο, το προσέξαμε στην έκθεση στην Αγγλία όπου ήλπιζα να είναι προπαραγωγής, το είδα όμως και σε αυτό το μηχανάκι, όπου το μαύρο έπρεπε να κρύβει καλύτερα από το λευκό, το είδε και το κορίτσι "γιατί το κόλλησαν έτσι άσχημα, ειδικά από αριστερά είναι χάλια" τι να της πεις, ότι ο Σοϊχίρο από εκεί που βρίσκεται τους έχει καταραστεί μέχρι τα τετρασέγγονα;

Κάτσαμε επάνω, εγώ επιμένω ότι είναι εντελώς οριακό το "θέλει δεν θέλει πιο ψηλή σέλα" για τα γόνατα, πάντως χώρο έχει μπόλικο και για τους δύο μας, νομίζω μεγαλύτερη σέλα από το προηγούμενο. Θα επανέλθουμε για δοκιμή στο δρόμο όταν βγάλει τεστ ράιντ μηχανάκια. Από άλλες αντιπροσωπείες "σε μισή ώρα πίσω το ρολόι ήδη τρέχει", "να με ενοχλήσετε και να έρθετε να το πάρετε ένα πρωί να το χαρείτε και να αποφασίσετε" εν προκειμένω.

Ο κ. Γιώργος όντως πολύ συμπαθής, δεν έχει έπαρση, τουπέ κλπ που θα μπορούσε εδώ που τα λέμε. Ωραίο διακριτικό χιούμορ, δείχνει ότι αν "λυθεί" πρέπει να είναι μεγάλη μορφή.
Δε θες ψηλοτερη σελα λεμε! Χαμηλοτερα μασπιε θες! Οφου!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δε θες ψηλοτερη σελα λεμε! Χαμηλοτερα μασπιε θες! Οφου!
Ίσως και λίγο πιο φαρδιά, είναι πιο μεγάλα από τα chicco baby μέγεθος του προηγούμενου, απέχουν από αυτά της κτμ ακόμα.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
σε ποια μηχανακια αναφερεστε για το υψος σελας; αφρικα και xadv???
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
εχω ανεβει σε ολα τα αφρικα, η θεση οδηγησης ηταν πολυ καλη, τι υψος εχεις;
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ύψος μόνο για καφενείο και παπούτσι κανώ για ράφτινγκ.

Το θέμα "θέση οδήγησης" είναι 100% υποκειμενικό, ακόμα και αν είσαι ίδιο ύψος μπορεί να έχεις πιο μακριά/πιο κοντά πόδια, πιο μακριά/πιο κοντά χέρια, να κάθεσαι πιο μπροστά ή πιο πίσω στην σέλα ή γενικότερα άλλες ανοχές μυοσκελετικά και άλλες συνήθειες. Η άφρικα 1100 είναι ακριβώς στο προσωπικό όριο για τα πόδια (με μποτάκι μοτό στην Αγγλία και με αθλητικό χτες). Πιο στριμωγμένο είναι το multi, 790R, Vstrom, 12Χ0GS, πιο απλωτό το 1290R και 1090R.

Επίσης, περίεργο μου φάνηκε το ότι γράφεται στα μέσα για ζελατίνα που παραμορφώνει και που σε "υποχρεώνει" να κοιτάς από μέσα της, ε, όχι, δεν, ακόμα και ψηλά που την έβαλα, δεν κοιτάω τόσο κοντά κατά κανόνα. Θα την άλλαζα με πιο χαμηλή με φρύδι ή gurney flap τύπου για την εμφάνιση, είναι κάπως αταίριαστη για το δικό μου γούστο (εξίσου περίεργη μου φαίνεται και η σημερινή του AT-AS).
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Οπως τα περιγραφεις καμμια μοτο δεν ειναι ουσιαστικα για ανθρωπους αρκετα πανω απο τα 2μ, οποτε οτι και να παρεις θα πρεπει να κανεις τις καταλληλες μετατροπες σε μαρσπιεδες και τιμονι για να τα φερεις στα μετρα σου.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Όχι δεν παίζω μπάσκετ, άντε να πεις θέση Γκάλη, όχι Φασούλα.

αμα μιλαμε για θεση Γκαλη τοτε μαλλον εχεις υπερεκτιμησει τις διαστασεις σου o_O :D

ολα τα ονοφφ και οχι μονο ειναι υπερανετα για υψη 1.90-1.95

ισως υπαρχει ομως καποιο αλλο ανατομικο/ορθοπεδικο προβλημα που σου δημιουργει δυσφορια που καλο θα ηταν να το ψαξεις...ειδικα παθησεις στη σπονδυλικη στηλη ειναι αρκετα υπουλες και ''χτυπανε'' σε αλλα σημεια του σωματος
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
αμα μιλαμε για θεση Γκαλη τοτε μαλλον εχεις υπερεκτιμησει τις διαστασεις σου o_O:D

ολα τα ονοφφ και οχι μονο ειναι υπερανετα για υψη 1.90-1.95

ισως υπαρχει ομως καποιο αλλο ανατομικο/ορθοπεδικο προβλημα που σου δημιουργει δυσφορια που καλο θα ηταν να το ψαξεις...ειδικα παθησεις στη σπονδυλικη στηλη ειναι αρκετα υπουλες και ''χτυπανε'' σε αλλα σημεια του σωματος
Να το πάμε άλλη μία;

Είτε υπερεκτιμώ τις διαστάσεις μου, είτε είμαι ντιπ χαζός, είτε Κουασιμόδος, το γεγονός ότι ανεβαίνω στο Χ μηχανάκι και νιώθω άνετα και στο Ψ μηχανάκι νιώθω τα πόδια μου περισσότερο λυγισμένα από ότι θα ήθελα είναι η δική μου γνώμη για την δική μου άνεση και δεν πέφτει σε κανέναν λόγος περί αυτού. Θα μπορούσα να πάρω στριτ και να παραμείνω "στα ίδια με σήμερα" επίπεδα άνεσης, τα οποία όμως στο 10ωρο σέλας με κουράζουν περισσότερο από ότι θα ήθελα. Η μετάβαση σε "ον-οφ" βασικά γίνεται για την άπλα, αλλιώς δεν έχει κάποιο άλλο πλεονέκτημα. Χάνεις σε άλογα, χάνεις σε φρένα, χάνεις σε οδική συμπεριφορά, χάνεις σε υψηλές ταχύτητες (σε ιδιωτικούς και φυλασσόμενους δρόμους, εννοείται). Θα μπορούσα εξίσου εύκολα να αλλάξω το fazer με ένα Z1000SX, ένα GSX1000, 1290GT, κάτι τέτοιο τέλος πάντων, είναι όλα υπέροχες μοτοσικλέτες.


Χαζεύοντας σήμερα την ιστοσελίδα της εταιρίας στην γκαλερί πέτυχα αυτό. Μπορεί και ο μοντέλος να είναι από αυτούς τους προβληματικούς που δεν απλώνονται τα πόδια τους στις 80+ μοίρες απλά επειδή καβάλησαν ον-οφ, να στείλουμε ένα email στην εταιρία μήπως σωθεί το παιδί από τα χειρότερα.

 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
δε ξερω τι γινεται στη συγκεκριμενη φωτογραφια, αλλα ειναι προφανες οτι μια φωτογραφια δε μπορει να σου δωσει κανενα απολυτως συμπερασμα
αντιθετως βλεποντας και στο bike ergos αλλα και κρινοντας απο την προσωπικη μου εμπειρια με τα μακροποδαρια μου, το αφρικα εχει μια χαρα ανετοτατη θεση οδήγησης, και προφανως, πολυ πιο ανετη απο οποιοδηποτε στριτ

επισης τα σημερινα ονοφφ ειναι σε καθε τομεα ανωτερα απο ενα μηχανακι σαν το φειζερ 20ετιας, πλην της μεσης ωριαιας στις εθνικες...αν μιλαμε για ανεση σε 10ωρα τωρα (χαρα στο κουραγιο σας παντως αν τα κανετε αυτα) το πιο ανετο μεσο ειναι το τρενο συνηθως για αυτες τις περιπτωσεις, η το αυτοκινητο με συχνες στασεις...

οποτε οπως ειπα παραπανω, αν εχεις θεμα με την θεση οδηγησης του αφρικα τοσο εντονο, δεν σε καλυπτει κανενα αλλο μηχανακια απο τα 500 ον οφφ που υπαρχουν σαν εναλλακτικες πλεον και δεν εχεις καποιο ορθοπεδικο προβλημα οπως θες, ισως απλα δε θες να παρεις μηχανακι και το ενα σου ξινίζει, το αλλο σου βρωμαει
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έντονο θέμα δεν έχω σε/με κανένα μηχανάκι. Πλην SS, όπου ας πούμε στην νέα V4 Ducati αγκώνες και γόνατα ήταν ακουμπισμένα και είναι προφανές ότι θα είχα δυσκολία ακόμα και σε απλή μετακίνηση.

Το να κάτσω για 40 λεπτά στην φάση "Αφίδνες-Πολεοδομία Αθηνών" δεν θα κάνει καμιά διαφορά επί της ουσίας. Το να πάω "Αφίδνες-Λίμνη Κρεμαστών-Αφίδνες" αποφεύγοντας όσο μπορώ ΕΟ, το τόσο δα θα γίνει μεγάλο στο τέλος της ημέρας. Είναι αμελητέα λεπτομέρεια για κάποιους, είναι αυτό έχω στο μυαλό μου ξέροντας τι έκανα τόσα χρόνια. Η "αμηχανία" των τελευταίων δύο δεν μετράει στην συγκεκριμένη απόφαση. Χαρά στο κουράγιο σου με το αυτοκίνητο πάντως, σε τέτοιες διαδρομές με κουράζει γιατί δεν μαζεύει χιλιόμετρα με τίποτα, εκτός αν πιέζω εαυτόν και συνεπιβάτη, πράγμα το οποίο ίσως κάνω σε κάποιο ωραίο στριφτερό κομμάτι, όχι σε όλο το ταξίδι.
 
Top Bottom