Το CRF1000 είναι μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα.
Το ότι έχει λιγότερα άλογα από κάποια άλλη ,δεν λέει κάτι ,μια και ,αυτά που έχει ,τα βάζει στο δρόμο όμορφα ,βγάζοντας έναν πολύ φιλικό χαρακτήρα ,κ ειδικά σε συνδυασμό με το DCT ,η όποια διαδρομή Ον+Οφφ γίνεται απολαυστική για τον αναβάτη.
Η επιλογή της Χόνδα για τα "πολιτικά" μοτό της ,είναι να έχει τους κινητήρες Detuned ,για λόγους αξιοπιστίας κ μακροημέρευσης.
Κάποιοι μπορούν να ζήσουν κ με λιγότερα άλογα ,κ τους φτάνει.
Κάποιοι άλλοι οχι ,κι επιλέγουν μοτό μεγαλύτερων επιδόσεων.
Και οι 2 ,κάπου χάνουν κ κάπου κερδίζουν.
Οι επιλογές γίνονται σύμφωνα με τις ανάγκες του καθενός ,κ είναι προσωπική υπόθεση ,κ δεν νομίζω ότι επιδέχεται κρίσης ,η όποια επιλογή απόκτησης ,όποιας μοτό ,από όποιον...
Τώρα ,κατα γενική ομολογία ,κ βάσει στατιστικών ,ναι ,τα Χόνδα διαχρονικά ,είναι ότι πιό αξιόπιστο μηχανολογικά παράγεται.
Αυτό δεν επιδέχεται αμφισβήτησης ,γιατί το έχει κερδίσει η Χόνδα.
Και βάσει αυτού πουλάει τρελά ,κ είναι κ φυσιολογικό ,γιατί η έλλειψη προβλημάτων ,είναι πολύ σημαντικός παράγοντας στην απόφαση αγοράς.
Ας ξανάρθουμε στο CRF1000 όμως.
Τα "ψεγάδια" που -φαίνεται να- έβγαλε ,είναι ΚαΤεΜέ δευτερευούσης σημαντικότητας.
Κάποια αρχικά κομμάτια εμφάνισαν σκουριά στις ακτίνες.
Κλάϊν-Μάϊν ,λέω εγώ.
Πόσα μηχανάκια μας δεν είχαν-έχουν σκουριασμένες ακτίνες.
Και συνήθως ,όποιος το καθαρίζει μετα από δύσκολη βόλτα κ το παρκαρει εντός ,δεν θα σκουριάσουν.
Το ότι σε πολλά αλλαχτηκαν ακτινες εντός εγγύησης ,καθώς κ ότι τα επόμενα βγήκαν με άλλες ακτίνες ,είναι υπέρ της Χονδα.
Το άλλο με την ουρά που σπάει ,εδώ το πρωτοάκουσα ,δεν ξερω αν ισχύει.
Εχουμε όμως δει πολλές ουρές κ υποπλαίσια σπασμενα σε διάφορα μοτό ,κ σε όλες τις περιπτώσεις ,ήταν υπερφορτωμένα
(εκτός προδιαγραφών) κι εσπασαν σε εκτός δρόμου δύσκολα ταξίδια πολλών χλμ ,οπότε σε αυτή την περίπτωση ,δεν μπορεί να κατηγορηθεί ο σχεδιαστής.
Αμα σου λέει στην ουρά 7κιλά ΜΑΧ κι εσύ της βάλεις 15 κ την πας χώμα ,μπορεί κ να σπάσει ,αφού δεν σχεδιάστηκε για να αντέξει σε τετοιες συνθηκες.
Πάμε στα πηρούνια.
Παίζει όντως αυτό που περιέγραψε ο
k0k0s παραπάνω.
Οντως το καλάμι γδέρνει εσωτερικά την μπότα ,υπό συνθήκες.
Oσοι δεν κάνουν σκληρή χωμάτινη χρήση ,δεν νομίζω να έχουν θέμα ,ή πιθανά θα έχουν ελάχιστη φθορά μακροχρόνια.
Οι σκληροπυρηνικοί ,θα έχουν θέμα.
Τα αλλαζει εντός εγγύησης ,όμως με τα ίδια ,οπότε θα επαναληφθεί.
Αυτό είναι θεμα ,αλλά δεν μένεις πουθενά ,ούτε σκοτώνεσαι ,οπότε ,καλό είναι απλά να το ξέρει ο μελλοντικός ή ο ήδη κάτοχος.
Τα ψεγάδια της λοιπόν είναι ελάχιστα ,ένα κ μόνο θα έλεγα εγώ ,τα καλάμια.
Και αυτό είναι επιτυχία θεωρώ ,γιατί οι αλλες σύγχρονες μοτοσυκλέτες των πολλών 000 € ,έχουν περισσότερα κ σοβαρότερα.
Τα πρώτα LC σπάγανε καλάμια κ σκοτώθηκε κόσμος.
Τα βιντεάκια με τσιφτετέλι των 1290 είναι ανατριχιαστικά ,κι επίσης έχει σκοτωθεί κόσμος.
Να μην αναφερθώ κ στα διάφορα ηλεκτρονικά κοκομπλόκα...
Ομως καλό είναι να τα μαθαίνουμε ,κ πως αλλιώς από το να μας τα λένε οι ιδιοκτήτες ,ή να τα λέμε σαν ιδιοκτήτες.
Οχι μόνο δεν είναι ντροπή ,αλλά αντίθετα ,θα έλεγα συνειδητή υποχρέωση θα'πρεπε να είναι ,για τον καθένα μας.
Αλλωστε ,συνήθως ,όταν υπάρχει πρόβλημα ,κάποιοι βρίσκουν κ λύση βελτίωσης ,την οποία επίσης αναφέρουν.
Ενημέρωση & Βελτίωση λοιπόν ,τι καλύτερο?
Τελειώνοντας το σεντόνι όμως ,θα ήθελα να επαναλάβω οτι ,δεν καταλαβαίνω το ΓΙΑΤΙ να προσβληθεί κάποιος κάτοχος ,επειδή η μοτοσυκλέτα που αγόρασε έχει κάποιο ψεγάδι ,το οποίο έγινε γνωστό κ συζητιέται...?
Αυτός την έφτιαξε ;
Οχι.
Οι άλλες μοτ/τες είναι αψεγάδιαστες;
Οχι.
Του 'πε κανείς να μην την πάρει ;
Οχι.
Οπότε....τι ?
Εχουν περάσει από τα χέρια μου σΚαΤέΜ & ΠαΠρίλια ,τα οποία ,όλοι χρέπια μου τα ανεβάζανε & μπρδλα τα κατεβάζανε.
Ουτε μια στιγμή δεν μου βγήκε ψυχολογικό στράβωμα ή ευθιξία.
Αντίθετα ,γέλαγα όταν μου τα λέγανε μπρδέλα -τα ρδέλα- κ χ3στηκα κιόλας στην τελική.
Αλλωστε τα αλληλο-πειράγματα ,είναι αναπόσπαστο κομμάτι μιας μοτο-παρέας.(βλ.JoeBarTeam που όλοι αγαπήσαμε)
Εγώ απλά τα γούσταρα ,τα πήρα γιατί ήθελα να τα ζήσω ,γνωρίζοντας οτι κάπου χανω κάπου κερδίζω ,προσπάθησα να εξαλείψω τα όποια προβλήματά τους ,κ τα χάρηκα ,μεχρι να τα βαρεθώ ,κ να πάω στο επόμενο.
Ούτε επένδυση τα θεώρησα ποτέ ,ούτε status symbol ,ούτε παντρειά.
Αυτά τα πολλά & Καλούς δρόμους & Πάντα όρθιοι εβρυμπάντυ.