Δεν αποκλείεται να έχει κάνει κάτι αντίστοιχο και η Honda.Και γιατί να μην φτιάξει και η Honda?
Πέτρο, δεν έχω εντοπίσει ιδιαίτερο πρόβλημα σταθερότητας με τις πλαϊνές sw-motech στα 160-170 χλμ (περιστασιακά κι όχι σταθερά cruising speed)... οι μαμά βαλίτσες πρέπει να είναι ακόμη σταθερότερες σε αυτές ή ακόμη μεγαλύτερες ταχύτητες, αφού κουμπώνουν στο υποσασί χωρίς έξτρα κάγκελα-βάσεις...Για τους κατέχοντες.
Με πλαϊνές βαλίτσες πως τα πάει στις υψηλές ταχύτητες (~160 km/h)?
Εχω δει 190+χμω (170+ GPS) δικαβαλος διβαλιτσος με μια βαρια τσαντα στη σχαρα και το μηχανακι ητανε τρενο, με την προφορτιση βεβαια στο τερμα (βαρος αναβατη-συνεπιβατηδας 150 κιλα). Εχω κανει ετσι το Βελιγραδι-Αθηνα το καλοκαιρι του 2017 χωρις να πεσω πουθενα κατω απο 160-170χμω κοντερισια στις εθνικες και δεν ειχα κανενα θεμα κουνηματος. Αυτα πριν αλλαξω το πισω ελατηριο.Για τους κατέχοντες.
Με πλαϊνές βαλίτσες πως τα πάει στις υψηλές ταχύτητες (~160 km/h)?
Το μαμα πισω ελατηριο ειναι σχετικα "αναιμικο" στα 82.5N/mm. Ητανε οριακα αποδεκτο για μενα και την συνεπιβατηδα φορτωμενοι στην ασφαλτο (150 κιλα μαζι οπως ειπα πιο πανω) αλλα δεν ειναι οτι καλυτερο με το μηχανακι καραφορτωμενο σε χαλασμενο/μικτο/χωματινο τεραιν. Εγω εχω αλλαξει το δικο μου με K-tech ελατηριο 95Ν/mm.Πάντως, επειδή το μεκανάκι είναι ζυγισμένο σχεδόν 50-50, όταν το φορτώσεις πολύ πίσω, χάνεις σε τιμόνι (ανάλογα με το βάρος πάντα...)
ΙΜΗΟ, ένα ενισχυμένο πίσω ελατήριο είναι must για μακρινά ταξίδια διαρκείας, καραφορτωμένος και σε μικτό τεραίν...
Μπλακ φραιντει ιζ καμινγκΤελικά αυτά τα drone που σε ακολουθούν είναι φοβερά...
Ωχ! Μου έπεσε ο κουμπαράς...
Ωχ! Έσπασε...
Κρίμα ρε γαμωτο..
Ιταλία ---> Απλό: 15.240€ και 16.240€(DCT)...αύξηση 1500€ και 1350€ αντίστοιχα σε σύγκριση με τις τιμές του απερχόμενου μοντέλου15 και 16(DCT) για το απλό.
19 και 20(DCT) για το Adv sports οι τιμές στην Ιταλία... διαθέσιμες από τον Οκτώβριο σε 2+2 χρώματα.
Κατ' εμέ οι Γερμανικές τιμές είναι οριακά αποδεκτές. Και μιλάω για τις εκδόσεις χωρίς την ηλεκτρονική ανάρτηση.
Ποιο είναι το φρεσκο φρεσκο με τις αρνητικές κριτικές;
Εξέλιξη πλαίσιο, μοτέρ, φώτα, ηλεκτρονικά, ανάρτηση.
Απλά η αύξηση είναι λολ. Ειδικά όταν θα τα θέλουν μετρητοίς.
Αυτό το τελευταίο ποιος το είπε; Η άφρικα ξεκίνησε από "μεσαίο" και έχει πάει γειτονιά GS τιμολογιακά. Να δούμε πωλήσεις, αλλά το βλέπω ακόμα λιγότερα μηχανάκια, την στιγμή που η bmw ρεκόρ και φέτος.Σωστα, ολα αυτα τα ηλεκτρονικά ελέγχου 6 αξονων, η νεα touch TFT οθόνη, οι βελτιωμένες απ'οτι λενε αναρτησεις, το νεο υποπλαισιο κτλ ειναι επιπλεον κοστος, δεν είναι εκει το θεμα.
Εμενα η απορια μου ειναι γιατι οταν τα αντιστοιχα εξτρα μπαίνουν σε ευρωπαικα μηχανακια με μικρότερο βαρος στα ιδια λεφτα τοτε ειναι ακριβα, ενω στα ιαπωνικα ειναι οκ...