Καμια απο τις μηχανες που κυκλοφορουν αυτη τη στιγμη στην αγορα δεν ειναι ετοιμη για τις υπερ-αυστηρες προδιαγραφες του EuroV που θα μπει σε ισχυ απο τον Γεναρη που μας ερχεται. Μονο η Triumph εχει δηλωσει οτι ο 900αρης της ευκολα πιανει τις προδιαγραφες. Ο ΕuroV θελει ακομη μεγαλυτερους καταλυτες, και κυριως φουλ on-board OBD II, οχι απλα ενα Can-bus που θα αναβει λαμπακι αν καηκε ο λ ή αν ξεκουμπωθηκε το φισακι της βαλβιδας του φιλτρου αναθυμιασεων, αλλα ενα συστημα που θα αλλαζει παραμετρους αναλογα με το συμβαν. Πολυ αμφιβαλλω αν τα μηχανακια του 2019 τα φορανε αυτα, και επειδη τωρα ειναι που ανοιγει η περιοδος του μοτοκυνηγιου, τωρα θα βγαλουν σε προσφορα οσα δεν φευγουν ευκολα. Ειδικα το 1050 της Τriumph λογικα θα ακυρωθει τελειως απο την παραγωγη.