New BMW F850GS 2018;

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R

Doudo

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM LC8-950 Adventure '04
YAMAHA XT-1200Z Super-Tenere '14
17.000 ευρώ με τα πακέτα? 19.000 ευρώ φουλ (ας πούμε, γιατί έχεις και βαλιτσουλες ακόμη...).
Πολύ ωραία καλή μου BMW, να στα δώσω, που υπογράφω?!
Τι διάολο, Γερμανικό ατσάλι αγοράζω!
Τιιιιι, έχει κινεζικό μοτέρ?! Σοβαρά τώρα?! 19.000 και μοτέρ που να λέει πάνω Made in China?
Mα καλά την κακομοίρη την ψυχολογία μου, δεν την σκέφτεσαι καθόλου βρε άτιμη (BMW)?!
Δηλαδή αν ήταν ολόκληρη η μοτοσυκλέτα φτιαγμένη στην Γερμανία, πόσο θα είχε?!

Δεν ξέρω πόσοι συμφωνείται μαζί μου, αλλά νομίζω ότι είναι μεγάλο φάουλ για τους πελάτες, ειδικά όταν δεν έχουν και κάποιο ιδιαίτερο οικονομικό όφελος, αυτές οι συνεργασίες των εταιρειών, όπως τώρα της ΒΜW, που φτιάχνει τα μοτέρ στην Κίνα ή όπως ακούγεται ότι όλα τα ΚΤΜ μέχρι 800 κυβικά θα φτιάχνονται στην Ινδία στο κοντινό μέλλον...

Ειναι πρόβλημα? είναι σημάδια των καιρών μας? Δεν ξέρω... αλλά μιλάμε για μεγαλο-μεσαίας κατηγορίας μοντέλα, πολλών χιλιάδων ευρώ, που όπως και να το κάνουμε πρέπει να αποπνέουν και κάποιο κύρος στον ιδιοκτήτη τους.


Sent from my iPad using Tapatalk
 

Salv92

Μέλος
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
F800GS
Τα τελευταία χρόνια μια κουβέντα που ξεκινά για μηχανές καταλήγει πάντα στο ''φτιάχνεται Ινδία-φτιάχνεται Κίνα''. Εν έτη 2018 πάντα.
Τα εργοστάσια δεν είναι αμπέλια ούτε ελαιοπερίβολα να πάει ο χ με τον ψ και να δουλεύουν όπως θέλουν και προφανώς ακολουθούνται αυστηρά κάποιες προδιαγραφές και κανόνες, είτε μιλάμε για εργοστάσιο στη Γερμανία, είτε στην Ινδία. Σαν υποψήφιοι αγοραστές και μετέπειτα ιδιοκτήτες έχουμε την απαίτηση να βλέπουμε και το made in germany-austria-japan(πλουραλισμός για να μην παρεξηγηθώ:cool:) από το μοτέρ μέχρι και την τελευταία βίδα, ειδικά από τη στιγμή που οι τιμές έχουν φτάσει ταβάνι.
Μας πειράζει τελικά λόγω υψηλής τιμής το made in...; Είναι θέμα κύρους ή θέμα αξιοπιστίας;
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αν υποθέσουμε ότι τα υλικά είναι 100% ίδια και ο ποιοτικός έλεγχος είναι 100% ίδιος, αυτό που αλλάζει είναι τα ημερομίσθια που πληρώνονται οι εργάτες και οι γενικότεροι φόροι/εισφορές και αυτό που προστίθεται είναι το αυξημένο κόστος μεταφοράς υλικών προς και από τα εργοστάσια.

Δεν υποθέτουμε, ξέρουμε ότι είναι πιο φτηνά το Κίνα, Ταϊλάνδη (Triumph), Ινδία (και οι Χάρλεϊ εκεί) και άλλες τέτοιες χώρες, αλλιώς κανείς δεν θα επένδυε σε κατασκευή εργοστασίου, μεταφορά τεχνογνωσίας, εκπαίδευση, μεταφορά υλικών και προϊόντος. Οι εταιρίες δεν είναι ιδρύματα "υπέρ της απόλαυσης του πελάτου" ότι και αν λέει το μάρκετινγκ. Κοιτάζουν μόνο να βγαίνει το χρήμα, κυρίως να βγαίνει πολύ χρήμα.

Το ζήτημα και προβληματισμός ο οποίος καταλήγει σε κομμουνιστικό μανιφέστο κατά του καπιταλισμού, είναι πιο φτηνή παραγωγή στην ίδια τιμή πώλησης και το κέρδος το καρπώνεται η εταιρία παραγωγής, ενώ ο πελάτης συνεχίζει να πληρώνει τιμές "Made in Germany, Made in Austria, Made in Japan". Αν έλεγε η όποια εταιρία το φτιάχνω εκεί και το πουλάω ένα χιλιάρικο κάτω (τυχαίο το νούμερο) πιθανότατα θα ήταν ελάχιστοι αυτοί οι οποίοι παραπονούνται σήμερα. Αλλά αυτό κάνει κακό στον ισολογισμό και κάνει γκρίνια στους μετόχους. Περαστικά μας.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Δεν ειναι θεμα οτι θα ειναι χειροτερο ποιοτικα αν κατασκευαστει ινδια/κινα/πακισταν...

Μερος της αιγλης πολλων προιοντων υποστηριζοταν απο την χωρα κατασκευης (πχ γερμανια,ελβετια κλπ). Ο εκαστοτε κατανάλωτης πληρωνε παραπανω το τελικο προιον αποδεχομενος οτι υπερπληρωνε ενα προιον λογω ακριβων ωρομισθιων που θεωρητικα ειχε υψηλοτερη ποιοτητα. Οταν η παραγωγη μεταφερεται σε χωρες με πολυ πολυ φθηνοτερα ωρομισθια και κοστος, τοτε ειναι αναμενομενο η τελικη τιμη να διαμορφωθει αναλογως...οταν το τελικο προιον οχι μονο δεν κοστιζει λιγοτερο αλλα καταληγει να κοστιζει οερισσοτερο, τοτε μιλαμε για ξεκαθαρη αισχροκερδια τοσο σε βαρος των καταναλωτων, οσο και των εργαζομενων που παραγουν πολυ και περνουν ψιχουλα. Μπορει να ακουγεται λιγο κομμουνιστικο αυτο αλλα ειναι η πραγματικοτητα. Σε καθε περιπτωση τετοιες συμπεριφορες και τακτικες πρεπει να ειναι κατακριτεες και ο καταναλωτης οφειλει τουλαχιστον να αντιδρα αναλογως...αυτο φυσικα παει για ολες τις εταιρειες και οχι μονο για τη μπεμβε
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αν θες πιο "εξοργιστικό" θεωρώ ότι το μικρό GS ακρίβυνε κατά 4000 ευρώ περίπου σε αυτήν την γενιά παρά οτιδήποτε άλλο.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Πρακτικα η εταιρεια εχει υπερδιπλασιασει το κερδος της...οσο ο κοσμος συνεχιζει να ψωνιζει σαν προβατο οι τιμες θα ανεβαινουν...σε μια 10ετια σχεδον ολα τα μηχανακια εχουν ανεβει τιμη απο 5 μεχρι 10κ....
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Φυσικά και η παρεχόμενη ποιότητα από ανθρώπινα χέρια δεν είναι η ίδια και εννοείτε πως ο ποιοτικός έλεγχος είναι ΠΑΝΤΑ χειρότερος κυρίως σε ποσοτικά χαρακτηριστικά. Ο δειγματοληπτικός έλεγχος είναι περιορισμένος ποσοτικά και άρα και ποσοστιαία. Φρόντισαν πολύ νωρίς οι εταιρείες να μας ενημερώσουν πως ναι μεν "μεταφέρθηκαν" τα εργοστάσια τους αλλά οι τεχνικές προδιαγραφές παρέμειναν οι ίδιες και εμείς το χάψαμε.
Πως μπορεί να συγκριθεί η ποιότητα εργασίας π.χ. ενός Γερμανού εργάτη που έχει φάει μεσημεριανό (στο διάλλειμα του), έχει κοιμηθεί 8 ώρες κι έχει πληρωθεί αξιοπρεπώς με έναν Κινέζο που έχει μετακομίσει (αυτός και τα ρούχα που φοράει) από το χωριό του σε μια "x" βιομηχανική ζώνη, όπου ζει σε ένα γκέτο μοιραζόμενος το δωμάτιο του και τρώει μια φορά την ημέρα. Φυσιολογικά σκεπτόμενοι μπορεί να είναι σε καμία περίπτωση ίδια η ποιότητα εργασίας;
Η απάντηση είναι απλή: ΟΧΙ!
Όμως η οικονόμα είναι τόσο μεγάλη που συμφέρουν οι ανακλήσεις, συμφέρουν οι διαθέσιμες εγγυήσεις και οι δωρεάν επισκευές/αντικαταστάσεις, συμφέρει το κόστος του marketing να εκτοξευθεί, συμφέρουν όλα.

Και αν και μπορώ να σας βάλω παραδείγματα τρισαθλιότητας δε θα το κάνω. Αντιθέτως θα σας βάλω τη πιο κυριλέ εκδοχή Κινέζου εργαζόμενου, ο οποίος παίρνει 450 δολάρια το μήνα, δουλεύει μόλις 10,5 ώρες (στο 12ωρο που βρίσκεται στο εργοστάσιο) και μέσα στο 12ωρο αυτό βάζει μία βίδα στο smartphone. Επίσης ζει λίγο έξω από το εργοστάσιο, αλλά πολλοί συνάδελφοι του ζουν εντός του camp (!!!) του εργοστασίου. Είναι ολοφάνερο ότι είναι πολύ ευχαριστημένος όμως αν δείτε και ακούσετε πολύ προσεκτικά το βίντεο θα βγάλετε πολλά-πολλά συμπεράσματα. Το όνομα της εταιρείας... APPLE.


Άλλα όλα αυτά πρέπει κανείς να είναι έτοιμος να τα δεχθεί καθώς μας έχουν μπολιάσει με τόσο καταναλωτισμό που ότι μας πασάρουν το καταπίνουμε αμάσητο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Το σοκ με το 850adv, είναι όσο φαρδύ και το 1250 πια


φιλε δεν κανεις ενα ξεχωριστο θεμα με τα το τι εκθεσεως με ολα μαζεμενα,οτι εχεις φωτογραφισει?και κανα εξωτικο αμα ειναι ιταλιανικο
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Δε διορθώνουμε και τον τίτλο;;;
850 είναι τα νέα πενφέ..., όχι 900 όπως λέγανε:laugh:
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Φυσικά και η παρεχόμενη ποιότητα από ανθρώπινα χέρια δεν είναι η ίδια και εννοείτε πως ο ποιοτικός έλεγχος είναι ΠΑΝΤΑ χειρότερος κυρίως σε ποσοτικά χαρακτηριστικά. Ο δειγματοληπτικός έλεγχος είναι περιορισμένος ποσοτικά και άρα και ποσοστιαία. Φρόντισαν πολύ νωρίς οι εταιρείες να μας ενημερώσουν πως ναι μεν "μεταφέρθηκαν" τα εργοστάσια τους αλλά οι τεχνικές προδιαγραφές παρέμειναν οι ίδιες και εμείς το χάψαμε.
Πως μπορεί να συγκριθεί η ποιότητα εργασίας π.χ. ενός Γερμανού εργάτη που έχει φάει μεσημεριανό (στο διάλλειμα του), έχει κοιμηθεί 8 ώρες κι έχει πληρωθεί αξιοπρεπώς με έναν Κινέζο που έχει μετακομίσει (αυτός και τα ρούχα που φοράει) από το χωριό του σε μια "x" βιομηχανική ζώνη, όπου ζει σε ένα γκέτο μοιραζόμενος το δωμάτιο του και τρώει μια φορά την ημέρα. Φυσιολογικά σκεπτόμενοι μπορεί να είναι σε καμία περίπτωση ίδια η ποιότητα εργασίας;
Η απάντηση είναι απλή: ΟΧΙ!
Όμως η οικονόμα είναι τόσο μεγάλη που συμφέρουν οι ανακλήσεις, συμφέρουν οι διαθέσιμες εγγυήσεις και οι δωρεάν επισκευές/αντικαταστάσεις, συμφέρει το κόστος του marketing να εκτοξευθεί, συμφέρουν όλα.

Και αν και μπορώ να σας βάλω παραδείγματα τρισαθλιότητας δε θα το κάνω. Αντιθέτως θα σας βάλω τη πιο κυριλέ εκδοχή Κινέζου εργαζόμενου, ο οποίος παίρνει 450 δολάρια το μήνα, δουλεύει μόλις 10,5 ώρες (στο 12ωρο που βρίσκεται στο εργοστάσιο) και μέσα στο 12ωρο αυτό βάζει μία βίδα στο smartphone. Επίσης ζει λίγο έξω από το εργοστάσιο, αλλά πολλοί συνάδελφοι του ζουν εντός του camp (!!!) του εργοστασίου. Είναι ολοφάνερο ότι είναι πολύ ευχαριστημένος όμως αν δείτε και ακούσετε πολύ προσεκτικά το βίντεο θα βγάλετε πολλά-πολλά συμπεράσματα. Το όνομα της εταιρείας... APPLE.


Άλλα όλα αυτά πρέπει κανείς να είναι έτοιμος να τα δεχθεί καθώς μας έχουν μπολιάσει με τόσο καταναλωτισμό που ότι μας πασάρουν το καταπίνουμε αμάσητο.
Υπάρχουν πόλεις στην Κίνα που ο μισθός είναι μεγαλύτερος από την Ελλάδα...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αχ αυτός ο ποιοτικός έλεγχος.... Για την πληροφόρηση σας λοιπόν.

"Recalled in Europe, approximately 1,500 F 850 GSs were affected. The issue was related to engine oil supply and has been resolved. Since the initial recall, there have not been any others on this bike. But anytime a recall affects the very core of a motorcycle, you can understand why some people may be concerned about the long-term quality of the Chinese built engine"

"According to the advisory from the National Highway Transportation Safety Board, the engine connecting rods may not have been properly installed. If they come loose, they might cause a wreck."
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Αχ αυτός ο ποιοτικός έλεγχος.... Για την πληροφόρηση σας λοιπόν.

"Recalled in Europe, approximately 1,500 F 850 GSs were affected. The issue was related to engine oil supply and has been resolved. Since the initial recall, there have not been any others on this bike. But anytime a recall affects the very core of a motorcycle, you can understand why some people may be concerned about the long-term quality of the Chinese built engine"

"According to the advisory from the National Highway Transportation Safety Board, the engine connecting rods may not have been properly installed. If they come loose, they might cause a wreck."
Αρχίσαμε!!!!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Το φάγατε το μηχανάκι πΧια
 
Top Bottom