Είναι BmwΤι πρόβλημα υπάρχει?
γιατι να το κανει αυτο η ελληνικη αντιπροσωπεια...τωρα τιποτα δεν μενει κρυφοΉθελα να το γράψω, στο advrider εδώ και καιρό έχουν πει για stop sales στην Αμερική και οδηγία να μην κάνει πάνω από 1000 χιλιόμετρα η μοτοσικλέτα. Εδώ εννοείται πωλούνται κανονικά.
εμένα ρωτάς; βλέπεις τους εμπόρους να τα πουλάνε κανονικά, δεν έχουν κάνει "κιχ" για το θέμα, ενώ άλλα συμβάντα της εταιρίας τα κάνουν βούκινο και το γενικότερο προμόσιον καλά κρατεί.γιατι να το κανει αυτο η ελληνικη αντιπροσωπεια...τωρα τιποτα δεν μενει κρυφο
Στην Αθήνα δεν γίνεται το ίδιο όμως... Όταν βλέπεις "παραλάβαμε και πουλάμε" και τον Σπανό να το κάνει "τεστ αεροπορία" προμόσιον. Το "δεν πουλάμε για την ώρα" δεν έχει κυκλοφορήσει πουθενά. Ή το "όσοι το πήραν μην το κυκλοφορείτε" και τα υπόλοιπα που διαβάσαμε.Γιάννη, στη Κρήτη κανένας από τους 2 εξουσιοδοτημένους δε τα πουλά. Βασικά δεν έχουν καν στην έκθεση. Υπάρχει επίσημη ενημέρωση της BMW Hellas να μη γίνουν πωλήσεις για αυτό το μοντέλο μέχρι να λυθεί το θέμα.
Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο, θυμάμαι το zx10. Απλά εκεί η καβασακι ήταν ξεκάθαρη, παγκόσμια καμπάνια ανάκλησης, πήρε πίσω τα αγορασμένα, έφτιαξε ότι έφτιαξε και τα έβγαλε στην αγορά πάλι.εγω ερωτω...ποσα χλμ καναν τα μουλαρια οταν το φτιαχναν?κατω απο 1000?δηλ καναν δοκιμες ή οχι?
Μακάρι να ταν προμοσιον...Στην Αθήνα δεν γίνεται το ίδιο όμως... Όταν βλέπεις "παραλάβαμε και πουλάμε" και τον Σπανό να το κάνει "τεστ αεροπορία" προμόσιον. Το "δεν πουλάμε για την ώρα" δεν έχει κυκλοφορήσει πουθενά. Ή το "όσοι το πήραν μην το κυκλοφορείτε" και τα υπόλοιπα που διαβάσαμε.
έχει πάρει ένα λευκό.Μακάρι να ταν προμοσιον...
Training είναι με νέο κάτοχο.
Του έχει πει άραγε κανένας για τα 1000km;
Με BMW Motorrad απευθειας εχει τη σχεση...έχει πάρει ένα λευκό.
Μπορεί και να κάνει και training, αλλά είχε γράψει ότι το δοκιμάζει και περιμέναμε εντυπώσεις. Μάλλον θα αργήσουν.
Φαντάζομαι ότι λόγω της σχέσης με βαγιανελλη θα το έμαθε πρώτος.
20:00 - 20:10 @foresterΤest συγκριτικό με Άφρικα και Τίγκερ από τους γνωστούς Ρουμάνους. Τι περίεργο, το μπροστινό του GS που σχεδιάστηκε για αναβάτη 60 κιλών και μισό ντεπόζιτο (δηλαδή ΛΟΛ) είναι μαλακό και η ζελατίνα άχρηστη. Παρά ταύτα, η βάση είναι καλή, οπότε (λογικά) διορθώνεται το πράγμα σχετικά εύκολα. Τους άρεσε το στήσιμο, το μοτέρ, τα φρένα.
εννοείται!