New BMW F850GS 2018;

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
σΚατεμάκηδες ρπμ, τι περιμένεις να πουν καλή κουβέντα για τα γερμανά τριτοξάδερφα...
Ετσι...ασε το αλλο...πανε και τα πουλανε λεει μετα τα ΚαΤεΜια και παιρνουνε τριτοξαδερφα...και μενουν εκει....τον αγιαντρεα μου μην αρχινισω τιποτα μπουφλες...τι πραΜατα ειναι ευτουνα...:woot::woot::inlove:
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Ετσι...ασε το αλλο...πανε και τα πουλανε λεει μετα τα ΚαΤεΜια και παιρνουνε τριτοξαδερφα...και μενουν εκει....τον αγιαντρεα μου μην αρχινισω τιποτα μπουφλες...τι πραΜατα ειναι ευτουνα...:woot::woot::inlove:
Ναι αλλα γω θελω απο κεινα τα προηγουμενα τα αδυνατα, μιας και γω ειμαι βαρυκοκκαλος, ωστε να κανουμε αντιθεση χαχαχαχα
 

Salv92

Μέλος
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
F800GS
Έχει οδηγήσει κάποιος το 850; Μετά από ένα 40λεπτο τεστ ραιντ του 850, θέλω να καταλήξω στο αν έχω ερωτευτεί παράφορα το 800 και το αδικώ :cool:
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Οδήγησες το 850; Θα είναι ενδιαφέρον να μας πεις επειδή αν έχω καταλάβει καλά νομίζω ότι το BMW με το αυξημένο βάρος και τη λίγο χαμηλότερη σέλα στοχεύει σε κάπως διαφορετικό κοινό από ό,τι το 800gs όταν είχε πρωτοβγεί.
 

Salv92

Μέλος
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
F800GS
Οδήγησες το 850; Θα είναι ενδιαφέρον να μας πεις επειδή αν έχω καταλάβει καλά νομίζω ότι το BMW με το αυξημένο βάρος και τη λίγο χαμηλότερη σέλα στοχεύει σε κάπως διαφορετικό κοινό από ό,τι το 800gs όταν είχε πρωτοβγεί.
Το οδήγησα.
Δε με κέρδισε γενικά και όταν ρε ριμαδοbmw ανανεώνεις ένα μηχανάκι σου μετά από 10 χρόνια, βάλε και ρυθμιζόμενα μπροστά.
-Ανανεώνεις φανάρι, που πληρώνει ο αγοραστής 330 ευρώ(αν θέλει να έχει led).
-Πετάς connectivity, την οποία επίσης πληρώνει 800 ευρώ ο αγοραστής(αν επίσης θέλει να έχει την υπερπαραγωγή).
-Κάνεις χαμό για καινούργιο μοτέρ και το μόνο που είδα είναι λιγότεροι κραδασμοί(όχι κάτι δραματικό). Κάπου εδώ ξυπνάει ο κάγκουρας που κρύβω μέσα μου και θα ήθελα να δω τα 2 μηχανάκια δίπλα-δίπλα, γιατί κάτι μου λέει ότι θα πέσει κλάμα.
-Abs σαφώς βελτιωμένο, ενώ θα συνεχιστεί η παράδοση και οι γνωστές εταιρίες θα βγάλουν λεφτάκια με aftermarket ελατήρια μπροστά.

Εκεί που -όπως το περίμενα- κατέληξα, είναι ότι σαν κάτοχος 800 αρχικά και σαν αναβάτης που ψάχνω κάτι στην κατηγορία αυτή γενικότερα, σε καμία περίπτωση δε θα έδινα τα 17.300(3asy ride και φουλ εξτρα όταν μιλάμε για κούτα μηχανάκι), που ζητάει η bmw για την εν λόγω μηχανή.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Πιστεύω ότι η BMW τη δεδομένη στιγμή έχει πολύ μεγάλο ανταγωνισμό. Το ότι κατέβασε λίγο το ύψος της σέλας ίσως της δώσει μερικούς πόντους σε σχέση με τον ανταγωνισμό αλλά πλέον στα ίδια και λιγότερα χρήματα παίζουν πολλες επιλογές...Africa Twin, Multi 950, Tiger 800 και ερχονται οσονουπω τα Tenere 700 και KTM 790 Adventure R. Και όλα αυτά σε χαμηλότερη τιμή ή στη χειρότερη στα ίδια με το BMW...
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Σήμερα λοιπόν έκανα τεστ το 850gs!
Eπαθα σοκ! Θα ήμουν υπερβολικός αν έλεγα ότι είναι ένα 990 πολιτισμένο?
Ερωτώ κύριοι!

Από κοντά είναι πολύ πιο όμορφο, πολύ ποιοτικές αναρτήσεις και όταν το πιέσεις κοπανάει στα μούτρα σου ή κόκκινη οθόνη στον κόφτη!
Φρενάρες!!!
Ένα ζευγάρι αποστάτες και μια ποιο ψηλή ζελατίνα και έφυγες!

Θα υπάρξει μια έκδοση με manual αναρτήσεις και αναλογικα όργανα, ποιο οικονομική!!!


Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Αγαπητέ Θανάση, χαρακτηρίζω την ανάρτησή σου τη διαδικτυακή, όχι της μηχανής σου, εγκάθετη...ενω ο κόσμος είναι έτοιμος να πανηγυρίσει για την έλευση του απόλυτου adventure bike ητοι KTM 790 Adventure R εσύ απασφάλισες με 850 τσι ές...Δηλαδή αντε ξανά-μανά test rides...κι άκρη δε θα βγάλουμε ποτέ...
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Πάντως η ESA δεν ξέρω αν αξίζει τα χρήματα με την έννοια ότι το μπροστά αν δεν κάνω λάθος δεν είναι ρυθμιζόμενο, αρα μιλάμε για πίσω μόνο. Πίσω με τον υδραυλικό ρότορα ρυθμίζεται μια χαρά η προφόρτιση και με ένα κατσαβίδι υποθέτω το ίδιο εύκολα και η επαναφορά. Δε νομίζω να έχει ρύθμιση για συμπίεση. Βεβαια στο 1200gs αν δεν κάνω λάθος έχει 2 settings για την προφόρτιση πίσω, τα οποία είναι στα 2 άκρα, τερμα προφορτισμένο και τέρμα αποφορτισμένο και ρύθμιση auto που σημαίνει ότι η μηχανή ρυθμίζει αυτόματα την προφόρτιση αναλογα με το βαρος που εχει. Αν και το 850GS έχει τετοια επιλογή τότε ίσως αξίζει η ESA αλλιώς καλύτερα χειροκίνητα ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Καλύτερη η χειροκινητη βέβαια!

Και τα αναλογικά όργανα είναι ποιο καλά για μοτοσυκλετα(κατά την ταπεινή γνώμη μου)
Ktm και Ελλάδα =πρόβλημα!!!
Και δεν λέω αερολογίες.
Σαφώς τα ktm είναι καταπληκτικό μότο!!!

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Σε καφέ θα τα πούμε κάποια στιγμή!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Δηλαδή έχει θέματα ακόμα και με 100αρα; Το 690 δεν είναι αυτό που έχει κάτω από τη σελα ανταπτορα που τον ρυθμίζεις ανάλογα με την ποιοτητα του καυσίμου; Δεν είχα KTM αλλά μου κάνει εντύπωση να έχει θέματα στις υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος...δηλαδή πως θα κάνουμε το γύρο του κόσμου; Θα περιμένουμε να χειμωνιασει;

Για την αντιπροσώπευση εννοείς ότι υπάρχει το ύφος μιας premium μάρκας αλλά όχι η ουσία και η εξυπηρέτηση ανάλογου επιπέδου;
Πάντως η bmw είναι η νο 1 εταιρία στο να φτιάχνει μηχανές που είναι η επιτομή της χρυσής τομής και της ευχρησιας...
 
Top Bottom