New BMW F850GS 2018;

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
το αποφασισα
δεν μου αρεσει ουτε το απλο ουτε το αντβε
το απλο μου ειναι ιδιο με το καινουργιο στρομ 1000 που ειναι και φθηνοτερο
και το αντβε ειναι πιο πολλα κιλα απο το παλιο απλο 1200
και φυσικα οτι ευκολος απορεει απο τις δυο παραπανω επισημανσεις
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Και αν προσέξετε το παλιό 800αρι είχε δικιά του αισθητική γραμμές κτλ. Το καινούριο 850αρι ακολουθεί τις γραμμές του 1250...εμένα το adventure μ'αρεσει γιατί είναι φουσκωμένο μπροστά...και όσο φουσκώνει αυτό τόσο φουσκώνει και η τιμή και θα ξεφουσκώνουν οι τραπεζικοί λογαριασμοί.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Και αν προσέξετε το παλιό 800αρι είχε δικιά του αισθητική γραμμές κτλ. Το καινούριο 850αρι ακολουθεί τις γραμμές του 1250...εμένα το adventure μ'αρεσει γιατί είναι φουσκωμένο μπροστά...και όσο φουσκώνει αυτό τόσο φουσκώνει και η τιμή και θα ξεφουσκώνουν οι τραπεζικοί λογαριασμοί.
εχω γραψει στο παρελθον και το γραφω ξανα οτι θα βγει και 1200gs εν σειρα με συμβατικο πιρουνι κλπ διοτι κατα την δικη μου εκτιμηση το απαιτει η καινουργια φιλοσοφια της μαμα εταιρειας προς μεγαλυτερο κομματι της αγοραστικης πιτας
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Δεν πιστευω οτι θα αφησει ποτε τον μποξέρ και να τον τρέξει παράλληλα με κάποιο αλλο μοτερ...
Ειδικά απο την στιγμη που μοσχοπουλαει άσχετα αν πλεον κοστίζει ενα τσουβάλι χρήματα.
Το συμβατικό πιρούνι μπορει να το ξανακάνει όπως και στο παρελθόν με μια πιο χωμάτινη σειρά...
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Ε ναι, αν ειναι για τοσο βαρος, βραστο. Ενω παλια είχαν διαφορετικη φιλοσοφία τα δυο δυο αυτα μηχανακια, τωρα παει να τα κάνει όμοια εμφανησιακά με αλλαγή στον κυβισμό...

Ε να μπορούν και οι 850αρηδες να πάνε με αξιοπρέπεια για cafenture :fun
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μην αισθάνεσαι άσχημα αν είσαι λάτρης του καφέ :fun
Οι άνθρωποι που δεν είναι λάτρεις του καφέ δεν είναι άνθρωποι. :)
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τις εξαιρετικά σπάνιες φορές που θα πιώ αναψυκτικά θα προτιμήσω την κλασική coke, παρ' όλα αυτά το λευκό/κόκκινο T700 δεν μου αρέσει.

Το 850GS ADV δείχνει (στο δικό μου μάτι πάντα) πιο ισορροπημένο σε κατανομή όγκων. Το που τελειώνει το "ράμφος", το πόσο φορτωμένη είναι η μέση του, το πόσο χοντρή είναι η ουρά, πόσο ψηλή και μακριά η σέλα, ότι ο συνεπιβάτης κάθεται μπροστά από το παξιμάδι του πίσω τροχού. Οι χρυσές ζάντες έπρεπε να μην είναι εκεί σε κανένα μοντέλο BMW αν και στο MOTO magazine εξηγείται ο τρόπος που δουλεύει η BMW πιά.

Και καλά και άγια αυτά που συζητάμε, αλλά όταν η τιμή των 850 είναι λίγο κάτω (το απλό) και λίγο πάνω (τo ADV) από το 1290R η συζήτηση σε ότι με αφορά για το 850 έχει τελειώσει πριν αρχίσει. Συνυπολογίζοντας και το ότι το 850 είναι όσα κιλά το 1200 rallye από κάτω, αν πήγαινα για ένα από τα δύο, χωρίς αμφιβολία το μεγάλο θα κέρδιζε.
 
Τελευταία επεξεργασία:

North_explorer

Where the Pin Shows
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
BMW R 1200 GS Adv Rally
Έμενα πάντως μου αρέσει!!! Το 850 adv, νομίζω ότι έχει μια πολύ καλή ισορροπία όγκου και δύναμης , και το συγκρίνω λίγο με το δικό μου που πριν από 16 χρόνια ήταν η μεγάλη κατηγορία! Τα κιλά του δεν είναι απαγορευτικά για ένα travel on road/ enduro. Ειδικά άμα σκεφτώ τα 260 kg , της γριούλας μου!
Αυτονομία καυσίμου σίγουρα 450 - 500 χλμ , που είναι υπεραρκετά , και συμβατικό πιρούνι , με μεγαλύτερο τροχό για τα περάσματα στο χώμα!
Η δύναμή είναι αρκετή , για άνετο ταξίδι , και πλέον με πολύ καλύτερη κάλυψη από καιρικά φαινόμενα , που στο παλιό F800gs σε δυσκόλευε στο άνετο ταξίδι διπλός ή φορτωμένος .
Νομίζω οτί απλά η πάνω κατηγορία εχει αρχίσει να ξεφεύγει σε ίππους και βαρή και χρήματα .
Πιστεύω ότι είναι πολύ πιο value for money , αυτή η κατηγορία , που για την γνώμη μου , ειναι η αντικατασταση των αερό-ελαιοψυκτικων Bmw. Ειδικά στα On/Off.
Το πιο βασικό είναι στο ζύγισμα πλέον , και εάν είναι καλό βλέπω να πουλάν πολύ περισσότερο από το 1250 gs.

Όσο το κοιτώ τόσο μου αρέσει .....:secret:

:sav:
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom