Hμουν λατρης των αρχικων Uvex Enduro εδω και πολλααααα χρονια. Τρομερη πχιοτητα για τα λεφτα τους, ζελατινα (supravision θυμαμαι την ελεγε) με επιστρωση που δεν θολωνε με τιποτα και κενο για να κλεινει κανονικα ακομα και οταν φορουσες μασκα, και φυσικα πολυ ανετα στο κεφαλι. Ημουν τοσο ευχαριστημενος που ειχα αγορασει δυο φορες συνεχομενα, μεχρι που εκλεισε η Uvex, ηταν ομως τα φθηνα θερμοπλαστικα -και βαρια- μοντελα. Παντα ζηλευα το καρμπον και δεν προκαμα να το παρω.
Οταν πηρα χαμπαρι οτι η Nishua αγορασε τα καλουπια και ξαναεβγαλε τα κρανη, περιμενα να βρω σε ευκαιρια το καρμπον και το πηρα πριν 2 χρονια στα 200€ απο Λουη. Παρα πολυ ελαφρυ κρανος, παρα πολυ καλος εξαερισμος και πληρη ανταλλαξιμοτητα των αξεσουαρ με τα παλια Uvex. Δεν ειναι σιγουρα οσο αθορυβο ειναι το ΝΕΧΧ μου αλλα ειναι πολυ ελαφρυτερο. Μεγαλο μειον οπως λενε και παραπανω το παρα πολυ ευκαμπτο γεισο, το εχω δει να γυριζει καθετα -δεν υπερβαλω- σε μερα με πολυ ισχυρους πλευρικους ανεμους. Για μενα η λυση ηταν ευκολη, εβγαλα ενα γεισο απο τα παλιοτερα Uvex μου που ηταν πιο στιβαρο και το κουμπωσα επανω. Ομως ενας απο τους λογους που ειναι τοσο ευκαμπτο το γεισο ειναι τα μεγαλα κενα που εχει, που βοηθανε πααααρα πολυ στις υψηλες ταχυτητες στην εθνικη. Η ζελατινα δεν ειναι η παλια εξαισια της Uvex, αλλα μια καινουρια παραλλαγη που παιρνει pinlock (περιεχεται στη συσκευασια). Φυσικα κανει δουλεια αλλα για δευτερη/νυχτερινη εχω στη βαλιτσα μια απο τις παλιες των Uvex μου μιας και εγγυημενα δεν θα θολωσουν. Γενικα πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης, και καλο φινιρισμα.
Για 200€ προτεινεται χωρις δευτερη κουβεντα.