Nx 650 terminator

Ioannis G.

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
Honda Nx 650 dominator 98
Καλησπέρα σε όλους.

Πάσχα στο χωριό, είμαι με άδεια 2 βδομάδες. Τα πράγματα έφτασαν πολύ πριν από εμένα και από την πρώτη μέρα ξεκίνησε η εγχείρηση η οποία απέτυχε αλλά ο ασθενής επιβίωσε

Το σημαντικότερο όλως είναι η εξάτμιση. Αγόρασα την arrow ο πωλητής με διαβεβαίωσε ότι είναι για nx 650 οι λαιμοι ταίριαξαν ακριβώς αλλά όχι οι βάσεις, έτσι έγινε μια τρύπα στο υποπλαισιο και στηρίχθηκε εκεί. Πιστεύω ότι ίσως είναι για άλλο μοντέλο πχ Xr 600

Βέλος
Μεσαία βαση

Ευκολα μπήκαν, φανάρι, Φλας, τιμόνι καβαλετα κλπ.

Τα καλώδια, ασφαλιοθηκη, εγκέφαλος και flasher βρίσκονται όπου ήταν δηλαδή πάνω από το φανάρι.

Το χάος

Μίλησα με το μηχανικό και μου είπε ότι γίνεται να κρυφτούν με κόψε ράψε, νομίζω όμως δε χρειάζεται θα βάλω κάτι σαν ζελατίνα η οποία θα κοπεί ανάλογα. Προς το παρόν είναι σταθερά και αδιάβροχα.

Κόπηκαν επίσης τα πλαϊνά και τους έδωσα άλλη γραμμή, όπως φαίνεται στο βίντεο ήταν σπασμένα.


Ακολουθούν τρία βίντεο


Το πριν
Το μετά
Βόλτα χωρίς σιγαστήρα

Πριν από 2 περίπου χρόνια όταν έβαλα το τελικό από r6 (φαίνεται στο πρώτο βίντεο) επειδή οι εργοστασιακες είχαν σαπίσει, πήγα στο μηχανικό να ρυθμίσει ανάλογα το καρμπυρατέρ και το έβαλε και δυναμόμετρο είχε βγάλει λίγα άλογα νομίζω 32. Από τότε έιχα κοντινει ένα δόντι το μπροστινό γρανάζι. Εκείνη η εξάτμιση όμως δε βοηθούσε καθόλου.

Απο τη στιγμή που έβαλα την arrow η μηχανή έβγαλε φτερά πραγματικά, ειδικά με τον σιγαστήρα έχει πολύ ροπή παντού. Χωρίς το σιγαστήρα χάνει απλά λίγο, δε τη γεμίζει λογικό αφού είναι εντελώς απείραχτος ο κινητήρας.

1 δόντι μικρότερο γραναζι μπροστά, χθες το GPS έδειξε 145 χλμ με λίγο κόντρα αέρα και χωρίς πολύ ζόρισμα. Το ωραίο είναι ότι δε πνίγεται όπως πριν. Ακόμα πιο ωραίο είναι το γεγονός ότι οι ρυθμίσεις του μηχανικου πριν 2 χρόνια παρέμειναν και τωρα δε χρειάζεται απολύτως τίποτα.

Επίσης επειδή έφυγαν κιλά από το τιμόνι 1η 2α σηκώνεται μόνο του 3η θέλει λιιιγο συμπλέκτη.

Απαλαχτηκα από θορύβους πλαστικών στις λακκούβες επιτέλους.

Τώρα ψάχνω ένα μπροστινό ψηλό φτερό. Από yz δοκίμασα δεν ταιριάζει καθόλου, έχει πολύ κλειστή γωνία το nx και βρίσκει στο πλαίσιο (τόσο που δεν μπαίνει καν) αν κάποιος γνωρίζει συγκεκριμένα μάρκα φτερού που ταιριάζει η πληροφορία θα ήταν πολύτιμη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Ioannis G.

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
Honda Nx 650 dominator 98
Επίσης ο ήχος στο βίντεο δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα.

Με τον σιγαστήρα ακούγεται λίγο παραπάνω από τις μαμά αλλά δεν ενοχλεί.

Χωρίς, νομίζω σπάνε τζάμια
 

Ioannis G.

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
Honda Nx 650 dominator 98
Το αστείο της υπόθεσης, είναι ότι αγόρασα από ebay ένα Κιτ που καταργεί αυτό το σύστημα στο παρακάτω βίντεο.

Εδω

Αλλά όταν είπα να το βάλω, διαπίστωσα ότι δεν υπάρχει κάτι τέτοιο στο δικό μου ντόμι. Ούτε κάν οι βάσεις του.

Οπότε αν κάποιος ενδιαφέρεται το πουλάω.
 

Ioannis G.

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
Honda Nx 650 dominator 98
Επίσης, επειδή πολύ καιρό έψαχνα, Φλας για εντουρο, να έχουν ελαστικότητα και μια καλή σχετικά ποιότητα.

Led flash amazon

Led flash βίντεο.

30ε η τετράδα χωρίς αντιστάσεις και περίπου 20 μέρες να έρθουν.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Καλησπέρα σε όλους.

Πάσχα στο χωριό, είμαι με άδεια 2 βδομάδες. Τα πράγματα έφτασαν πολύ πριν από εμένα και από την πρώτη μέρα ξεκίνησε η εγχείρηση η οποία απέτυχε αλλά ο ασθενής επιβίωσε

Το σημαντικότερο όλως είναι η εξάτμιση. Αγόρασα την arrow ο πωλητής με διαβεβαίωσε ότι είναι για nx 650 οι λαιμοι ταίριαξαν ακριβώς αλλά όχι οι βάσεις, έτσι έγινε μια τρύπα στο υποπλαισιο και στηρίχθηκε εκεί. Πιστεύω ότι ίσως είναι για άλλο μοντέλο πχ Xr 600

Βέλος
Μεσαία βαση

Ευκολα μπήκαν, φανάρι, Φλας, τιμόνι καβαλετα κλπ.

Τα καλώδια, ασφαλιοθηκη, εγκέφαλος και flasher βρίσκονται όπου ήταν δηλαδή πάνω από το φανάρι.

Το χάος

Μίλησα με το μηχανικό και μου είπε ότι γίνεται να κρυφτούν με κόψε ράψε, νομίζω όμως δε χρειάζεται θα βάλω κάτι σαν ζελατίνα η οποία θα κοπεί ανάλογα. Προς το παρόν είναι σταθερά και αδιάβροχα.

Κόπηκαν επίσης τα πλαϊνά και τους έδωσα άλλη γραμμή, όπως φαίνεται στο βίντεο ήταν σπασμένα.


Ακολουθούν τρία βίντεο


Το πριν
Το μετά
Βόλτα χωρίς σιγαστήρα

Πριν από 2 περίπου χρόνια όταν έβαλα το τελικό από r6 (φαίνεται στο πρώτο βίντεο) επειδή οι εργοστασιακες είχαν σαπίσει, πήγα στο μηχανικό να ρυθμίσει ανάλογα το καρμπυρατέρ και το έβαλε και δυναμόμετρο είχε βγάλει λίγα άλογα νομίζω 32. Από τότε έιχα κοντινει ένα δόντι το μπροστινό γρανάζι. Εκείνη η εξάτμιση όμως δε βοηθούσε καθόλου.

Απο τη στιγμή που έβαλα την arrow η μηχανή έβγαλε φτερά πραγματικά, ειδικά με τον σιγαστήρα έχει πολύ ροπή παντού. Χωρίς το σιγαστήρα χάνει απλά λίγο, δε τη γεμίζει λογικό αφού είναι εντελώς απείραχτος ο κινητήρας.

1 δόντι μικρότερο γραναζι μπροστά, χθες το GPS έδειξε 145 χλμ με λίγο κόντρα αέρα και χωρίς πολύ ζόρισμα. Το ωραίο είναι ότι δε πνίγεται όπως πριν. Ακόμα πιο ωραίο είναι το γεγονός ότι οι ρυθμίσεις του μηχανικου πριν 2 χρόνια παρέμειναν και τωρα δε χρειάζεται απολύτως τίποτα.

Επίσης επειδή έφυγαν κιλά από το τιμόνι 1η 2α σηκώνεται μόνο του 3η θέλει λιιιγο συμπλέκτη.

Απαλαχτηκα από θορύβους πλαστικών στις λακκούβες επιτέλους.

Τώρα ψάχνω ένα μπροστινό ψηλό φτερό. Από yz δοκίμασα δεν ταιριάζει καθόλου, έχει πολύ κλειστή γωνία το nx και βρίσκει στο πλαίσιο (τόσο που δεν μπαίνει καν) αν κάποιος γνωρίζει συγκεκριμένα μάρκα φτερού που ταιριάζει η πληροφορία θα ήταν πολύτιμη.
Ίσως η εξατμιση εχει άλλη βάση για rd02 και rd08
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ωραίο θόρυβο κάνει η arrow
Από βάρος πως την είδες?
 

Ioannis G.

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
Honda Nx 650 dominator 98
Του r6 που είναι τιτανίου πιο ελαφρια, αλλά εντάξει είναι και αυτή. Σίγουρα πολύ πιο ελαφριά από τις εργοστασιακες. Από θόρυβο ελικόπτερο
 
Top Bottom