OFF λάστιχο για βαρύ ON-OFF

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Εαν βάλω λάστιχα 90/90/21 και 140/80/18 στο 990, αλλά τα καθαρόαιμα enduro λάστιχα, πχ FIM λάστιχα που γενικά βγαίνουν σε τέτοιες διαστάσεις και πηγαίνω κάθε μέρα στη δουλειά τσούκο τσούκου και την Κυριακή βουνο, γίνεται ??/ Το έχει κάνει κάποιος ? Θέλω να βάλω λάστιχο φουλ χωμάτινο, αλλά δεν έχω 2ο μηχανάκι και θα πρέπει με αυτό την Δευτέρα να πάω δουλειά...Θα έχω θέματα, πχ κλαταρίσματα ή το λάστιχο να διαλυθεί μόλις πατήσει άσφαλτο σε κανένα μήνα επάνω να ξεκολλήσουν τα τακούνια ???
Επίσης εκτός από το ασφάλτινο κομμάτι....στο χώμα ξέρει κανένας που το έχει κάνει εάν θα δουλεύουν εκει τα λάστιχα αυτά με βαρύ μηχανάκι ??? Στο enduraki που είχα, έβαζα BRUDJESTONE μοτοκροσσάδικα με 1bar πίεση....Εάν στο 990 βάλω τέτοια λάστιχα με 1bar πίεση φαντάζομαι θα πάει η σαβούρα σύννεφο....Δηλαδή άντε και τα έβαλα, στο χώμα που για εκεί τα θέλω, θα δουλεύουνε ????

Ο κύριος λόγος που θέλω να το κάνω αυτό είναι πρώτον τα χρήματα, γιατί αυτά τα λάστιχα είναι φθηνότερα από ένα TKC80 για παράδειγμα, αλλά και η ανωτερότητα στο χώμα....αλλά μην τα βάλω και τελικά δεν δουλεύουνε ούτε στο χώμα και ξεφτυλιστούνε μπάμ-μπαμ στην άσφαλτο.......
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Αν πηγαίνεις χαλαρά κάτω από 120 θα σου κρατήσουν...... κάπως....
Βάλε καλύτερα τα τκσ να ξεμπερδεύεις
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Αν πηγαίνεις χαλαρά κάτω από 120 θα σου κρατήσουν...... κάπως....
Βάλε καλύτερα τα τκσ να ξεμπερδεύεις
Για φέτος δεν το βλέπω να προλαβαίνω. Θα τα έχω στο μηχανάκι από Γενάρη μέχρι Μάρτη αυτά τα λάστιχα γενικά. Κάθε μέρα commuting και το ΣΚ βουνό εδώ κοντά Πάρνηθα....Να βάλω λές τα TKC καλύτερα...κάνουν αυτά χώμα ή μόνο εφέ είναι στο πέλμα ??? Κανένα φθηνό, φθηνότατο τέτοιο στυλ, δηλαδή για βαρυ ον-οφφ αλλά χωμάτινο φούλ λάστιχο παίζει...????..αφού για ξύλο θα πάνε στις πέτρες μη δώσω 300€ για λάστιχα....Κοίταγα μετά τα PIRELLI MT21 που είναι οικονομικά.....
 
Τελευταία επεξεργασία:

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
E09 πισω και MT21 μπροστα
Οκ...καλό φαίνεται και στην οικονομική πλευρά....Εκεί θα πάω να ξεμπερδεύω. Να βάλω πίσω λές 140 φάρδος??? Καλύτερο δεν θα είναι για στρίψιμο ??/ Δεν με νοίαζει τι θα κάνει στην ευθεία με 150κλμ...έτσι κι αλλώς δεν θα πάω ποτέ ....Πιέσεις να βάλω 1,5 bar μπρος και λίγο περισσότερο πίσω.....????
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Πολυ προσοχη στο μπροστινο ΜΤ21 σε υγρασιες/νερα/βροχη σε commuting και ειδικα σε βαρουτσικο μεγαλο on-off σαν το 990. Ενας πιο ασφαλης συνδυασμος για commuting κατα τη γνωμη μου ειναι TKC80 μπροστα / E09 πισω, με καποιες παραχωρησεις βεβαια στο μπροστινο ειδικα στις λασπες. Να αναφερω οτι φοραω MT21 μπροστα στο CRF1000 και θελει προσοχη!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
ντάξει μοτοκροσάδικα λάστιχα δύσκολα.. Φοράει μπροστά μόνο ο Goulas στο GS του ίσως μπορεί να σου πει 2 λόγια παραπάνω.

Για μένα ότι είπε ο rock n rolla_990 πιστά απο πάνω, ότι πιο χωμάτινο μπορείς να βάλεις που να δουλέυει κάπως και άσφαλτο. TKC 80 για μένα όχι αν στο μενού θα έχει λάσπες. Σε πατημένο χώμα δουλεύει καλά αλλά σε λάσπες κάτω του μετρίου. Εϊναι το απόλυτο 50/50 αλλά αν εχεις χωμάτινες απαιτήσεις καλές δεν σου κάνει.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
ντάξει μοτοκροσάδικα λάστιχα δύσκολα.. Φοράει μπροστά μόνο ο Goulas στο GS του ίσως μπορεί να σου πει 2 λόγια παραπάνω.

Για μένα ότι είπε ο rock n rolla_990 πιστά απο πάνω, ότι πιο χωμάτινο μπορείς να βάλεις που να δουλέυει κάπως και άσφαλτο. TKC 80 για μένα όχι αν στο μενού θα έχει λάσπες. Σε πατημένο χώμα δουλεύει καλά αλλά σε λάσπες κάτω του μετρίου. Εϊναι το απόλυτο 50/50 αλλά αν εχεις χωμάτινες απαιτήσεις καλές δεν σου κάνει.
Ο Γιώργος αλλάζει λάστιχα στην άσφαλτο... Στο gs
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ο Γιώργος αλλάζει λάστιχα στην άσφαλτο... Στο gs
α οκ οπότε άκυρο. Βασικά άκυρο εξαρχής λάστιχα Enduro σε μεγάλο On-off αλλά εντάξει. Εδώ με το 640 και σκέφτομαι τώρα πώς θα το κάνω με την Φολόη. Ψήνομαι να έρθω οδικώς όλο αλλά σκέφτομαι αν δε μέινει επάνω τακούνι για τακούνι.. Βασικά με 90-100 λογικά θα αντέξουν πιστεύω.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
δεν θελω τετοια φιλος.... θελω με αραιο τακουνι να μη μπουκωνει στη λασπη κατευθειαν και μαζευω τουμπες
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Δε μπορείς να τα έχεις όλα.
Ή θα έχεις καλή συμπεριφορά στην άσφαλτο με αντοχή αλλά στο χώμα θα παλεύεις να βρεις πρόσφυση σε γλιστερά τεραιν
ή
Θα έχεις καλή συμπεριφορά στο χώμα που θα σου δίνει αυτοπεποίθηση και θα γουστάρεις, αλλά θα έχεις επικίνδυνη συμπεριφορά στην άσφαλτο και εντελώς μειωμένη αντοχη (MT21)
ή
Θα μπορούσες να παίξεις σε έναν συνδυασμο καλής συμπεριφοράς στο χώμα και άσφαλτο, αλλά με προσοχή στα βρεγμένα και όχι τόσο καλή αντοχή στο πίσω. (Συνδυασμός TKC80 μπροστά με αντοχή άνετα 10Κ χλμ και MITASE09 πίσω με αντοχή γύρω στα 5Κ).
ΕΓΏ προσωπικά αυτό έχω επιλέξει στο 990 μου για τα ονοφαδικα ταξίδια μου.

Στις λάσπες πέρα από το λαστιχο, παίζει ίσως και ίδιο ρόλο το βάρος overall, γιατί σκέψου ότι τα λάστιχα έχουν να διαχειριστουν 230 +100 + 10 = 340 κιλά σε γλιστερο λασπωδες τεραιν και στο παραμικρό λάθος σου θα σε πουλήσουν, δε συγχωρούν δηλαδή.
Θέλει χέρια και ικανότητα για να μπορέσεις να οδηγήσεις όμορφα ένα μεγκα ον-οφφ (γιατί τέτοιο είναι και το 990) σε λασπωδη τεραιν, και με τον όρο λασπωδη δεν εννοώ λασπολακουβες η μικρά λασπωμενα patches σε έναν χωματόδρομο, αλλά παρατεταμένα λασπωμενα κομμάτια με ανηφορικές φουρκέτες η/και απότομα κατηφορικά.

Εγώ λόγο κουλαμάρας έχω φάει 3 τουμπιδια ξεγυρισμένα σε λασπουριες και το θέμα βάρος το έχω πληρώσει (ευτυχώς όχι ακριβά) και το λέω αυτό, γιατί τώρα με το 640 adventure το οποίο είναι καμιά 50αρια κιλά ελαφρύτερο μου δίνει τρελή αυτοπεποίθηση σε σημείο να μη βλέπω την ώρα και τη στιγμή να θέλω να το καβαλησω και να χαθώ στα βουνά.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Στην ευρύτερη περιοχή υπάρχουν 4-5 ktm 950/990 οι οποίοι φοράνε λάστιχα FIM 140/80-18 & 90/90-21 ή 80/100-21 πίσω μπρος.
Η μοτοσυκλέτες δεν χρησιμοποιούνται σε καθημερινή βάση όπως σκέφτεσαι εσύ να κάνεις διότι αφενός είναι πολύ επικίνδυνες με αυτά τα λάστιχα και αφετέρου η φθορά των ελαστικών γίνεται τρομερά γρήγορα...
Στο χώμα όμως θα ευχαριστηθείς οδήγηση...
Οπότε καλύτερα να προσανατολιστείς σε κάποιον συνδυασμό ελαστικών που αναφέρεται σε προηγούμενα post...;)
Θα έχεις σίγουρα μικρότερη ευχαρίστηση στο χώμα αλλά σίγουρα μεγαλύτερη ασφάλεια σχεδόν σε όλα τα τερέν και αυτό πιστεύω είναι το ζητούμενο...;)
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Στην ευρύτερη περιοχή υπάρχουν 4-5 ktm 950/990 οι οποίοι φοράνε λάστιχα FIM 140/80-18 & 90/90-21 ή 80/100-21 πίσω μπρος.
Η μοτοσυκλέτες δεν χρησιμοποιούνται σε καθημερινή βάση όπως σκέφτεσαι εσύ να κάνεις διότι αφενός είναι πολύ επικίνδυνες με αυτά τα λάστιχα και αφετέρου η φθορά των ελαστικών γίνεται τρομερά γρήγορα...
Στο χώμα όμως θα ευχαριστηθείς οδήγηση...
Οπότε καλύτερα να προσανατολιστείς σε κάποιον συνδυασμό ελαστικών που αναφέρεται σε προηγούμενα post...;)
Θα έχεις σίγουρα μικρότερη ευχαρίστηση στο χώμα αλλά σίγουρα μεγαλύτερη ασφάλεια σχεδόν σε όλα τα τερέν και αυτό πιστεύω είναι το ζητούμενο...;)
ωραιος!!
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
ψαχνω γενικα στο net για λαστιχα.... Dunlop 908rr???? στο site της dunlop λεει οτι ειναι off λαστιχο που κανει και για βαρια ον-οφφ μηχανακια
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
ψαχνω γενικα στο net για λαστιχα.... Dunlop 908rr???? στο site της dunlop λεει οτι ειναι off λαστιχο που κανει και για βαρια ον-οφφ μηχανακια
Νομίζω το είχε φορέσει ο MoNiker όταν είχε το δικό του... :thumbsdown:
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
ψαχνω γενικα στο net για λαστιχα.... Dunlop 908rr???? στο site της dunlop λεει οτι ειναι off λαστιχο που κανει και για βαρια ον-οφφ μηχανακια
Προσοχή όμως στην άσφαλτο με αυτά και καλύτερα στο βρεγμένο να αφήνεις τη μηχανή σπίτι.
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Προσοχή όμως στην άσφαλτο με αυτά και καλύτερα στο βρεγμένο να αφήνεις τη μηχανή σπίτι.
Ισχύει. Τα φορούσα εγώ στο 990 και στην άσφαλτο ήταν απλά επικίνδυνα. Γενικά στην άσφαλτο, όχι μόνο στη βρεγμένη...
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l

Eχω δοκιμασει δυστυχως μονο το πισω στο τρασαλπ Καταπληκτικο λαστιχο και στο χωμα αλλα και στη στεγνη ασφαλτο αντιστοιχο του ΜΤ21 και ισως και ενα κλικ καλυτερο Πλεον εδω και κανα χρονο το εχω μονιμα πανω και αν και σχεδον χωρις τακουνια πλεον κραταει ακομα μια χαρα στην γυαλισμενη στεγνη ασφαλτο της Αθηνας (Μπροστα εχω αυτο το διαστημα ΜΤ21)

@ bmw320is
Οσον αφορα την διασταση ναι βαλε 140 Γενικα στο χωμα το στενοτερο λαστιχο ειναι προτιμοτερο (και φτηνοτερο)
 
Top Bottom