OFF λάστιχο για βαρύ ON-OFF

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Δυστυχώς το πίσω ΜΤ21 κρατάει εκνευριστικά λίγο... Το σώζει η σχετικά χαμηλή του τιμή (υπάρχουν και τα vee rubber vrm 147 που έχουν ακριβώς το ίδιο πέλμα και είναι λίγο φτηνότερα).
Πολύ καλά λόγια με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής έχω ακούσει για τα D606 τα οποία θα δοκιμάσω οπωσδήποτε είτε μπρος πίσω είτε μόνο πίσω και μπροστά MT21.
Όσο καλή αίσθηση και να σου δίνει, μην το εμπιστεύεσαι στην άσφαλτο.
Δεν ειναι μονο οτι τρωγεται γρηγορα, με 2κυλινδρα μεσαια και μεγαλα on-off κοβει τακουνια απ'τη ριζα αν ξεχαστει κανεις και ανοιξει το μηχανακι πανω απο τα 120χμω. Εχω βαλει ενα μονο πισω ΜΤ21 πριν απο χρονια στο δικο μου Transalp Dakar R :p και το πεταξα στα 4000χμ εχοντας μεινει με 5 μονο κεντρικα τακουνια, τα υπολοιπα τα "πληρωσα στα διοδια" :oops:


Το περασμενο καλοκαιρι εβαλα ενα ΜΤ21 μπροστα στο CRF1000. Το εβγαλα τον Οκτωβρη λιγο πριν φυγω για πανω για να βαλω ενα TKC80 για τα νερα του χειμωνα στους δρομους και σε 3000χμ που εκανα το λαστιχο ειναι φαγωθει ασχημα μονοπαντα, παραθετω δυο φωτο αν και το φαγωμα δεν φαινεται καλα.







Θα το ξαναβαλω βεβαια με αναποδη φορα για τις λασποχωματαδες της ανοιξης αλλα τρωγεται πολυ γρηγορα. Στην στεγνη ασφαλτο παντως κραταγε βεντουζα :ok:
 
Τελευταία επεξεργασία:

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Δεν ειναι μονο οτι τρωγεται γρηγορα, με 2κυλινδρα μεσαια και μεγαλα on-off κοβει τακουνια απ'τη ριζα αν ξεχαστει κανεις και ανοιξει το μηχανακι πανω απο τα 120χμω. Εχω βαλει ενα μονο πισω ΜΤ21 πριν απο χρονια στο δικο μου Transalp Dakar R :p και το πεταξα στα 4000χμ εχοντας μεινει με 5 μονο κεντρικα τακουνια, τα υπολοιπα τα "πληρωσα στα διοδια" :oops:


Το περασμενο καλοκαιρι εβαλα ενα ΜΤ21 μπροστα στο CRF1000. Το εβγαλα τον Οκτωβρη λιγο πριν φυγω για πανω για να βαλω ενα TKC80 για τα νερα του χειμωνα στους δρομους και σε 3000χμ που εκανα το λαστιχο ειναι φαγωθει ασχημα μονοπαντα, παραθετω δυο φωτο αν και το φαγωμα δεν φαινεται καλα.







Θα το ξαναβαλω βεβαια με αναποδη φορα για τις λασποχωματαδες της ανοιξης αλλα τρωγεται πολυ γρηγορα. Στην στεγνη ασφαλτο παντως κραταγε βεντουζα :ok:
Νομιζω οτι οποιοδηποτε μπροστινο λαστιχο με παρομοια με το ΜΤ21 τακουνια με τον ιδιο τροπο φθειρεται Οπως ειπες το γυρνας αναποδα (αφου δεν εχει δεικτη περιστροφης) και κανεις αλλα τοσα χλμ (τουλαχιστον)
Και επισης ας εχουμε υποψην οτι οσο το τακουνι κατεβαινει λογω της φθορας τοσο επιβραδυνεται και ο ρυθμος της φθορας
Με δεδομενο λοιπον την δικη μου εμπειρια με το συγκεκριμενο μπροστινο λαστιχο το οποιο εχω βαλει παμπολες φορες στο ΤΑ λεω οτι βγαζει ανετα 10000+ χλμ χωρις να χασει υπερβολικα πολυ σε κρατημα σε ασφαλτο και χωμα
Για το πισω συμφωνω οτι φθειρεται γρηγορα στην ασφαλτο αν και με σωστη πιεση αντεχει παραπανω απο τα 120 χλμ/ω που αναφερεις χωρις να κοψει τακουνια
Και βεβαια φθερεται πολυ πιο αργα απο τα V rubber που εχουν παρομοιο τακουνι (μιας και αυτα αναφερθηκαν σε καποιο ποστ)
 
Τελευταία επεξεργασία:

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Μπροστά έχεις βάλει ποτέ το 606 ή μόνο συνδυαστικά με το ΜΤ21?
Το δικό μου μπροστινό ΜΤ21 έχει αρκετό ψωμί ακόμα αλλά από την άλλη θα ήθελα να δοκιμάσω και τα 606 μπρος πισω.
Οχι δεν το εχω δοκιμασει μπροστα το d606
 
Top Bottom