XLGeorge
Μέλος
- Όνομα
- George
- Μοτό
- αργά τζαμπανέζικα
Δεν ειναι μονο οτι τρωγεται γρηγορα, με 2κυλινδρα μεσαια και μεγαλα on-off κοβει τακουνια απ'τη ριζα αν ξεχαστει κανεις και ανοιξει το μηχανακι πανω απο τα 120χμω. Εχω βαλει ενα μονο πισω ΜΤ21 πριν απο χρονια στο δικο μου Transalp Dakar R και το πεταξα στα 4000χμ εχοντας μεινει με 5 μονο κεντρικα τακουνια, τα υπολοιπα τα "πληρωσα στα διοδια"Δυστυχώς το πίσω ΜΤ21 κρατάει εκνευριστικά λίγο... Το σώζει η σχετικά χαμηλή του τιμή (υπάρχουν και τα vee rubber vrm 147 που έχουν ακριβώς το ίδιο πέλμα και είναι λίγο φτηνότερα).
Πολύ καλά λόγια με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής έχω ακούσει για τα D606 τα οποία θα δοκιμάσω οπωσδήποτε είτε μπρος πίσω είτε μόνο πίσω και μπροστά MT21.
Όσο καλή αίσθηση και να σου δίνει, μην το εμπιστεύεσαι στην άσφαλτο.
Το περασμενο καλοκαιρι εβαλα ενα ΜΤ21 μπροστα στο CRF1000. Το εβγαλα τον Οκτωβρη λιγο πριν φυγω για πανω για να βαλω ενα TKC80 για τα νερα του χειμωνα στους δρομους και σε 3000χμ που εκανα το λαστιχο ειναι φαγωθει ασχημα μονοπαντα, παραθετω δυο φωτο αν και το φαγωμα δεν φαινεται καλα.
Θα το ξαναβαλω βεβαια με αναποδη φορα για τις λασποχωματαδες της ανοιξης αλλα τρωγεται πολυ γρηγορα. Στην στεγνη ασφαλτο παντως κραταγε βεντουζα
Τελευταία επεξεργασία: