OFF λάστιχο για βαρύ ON-OFF

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Απ'οτι καταλαβαίνω το full off λάστιχο σε τέτοιο μηχανάκι είναι επικίνδυνο....Οπότε με βλέπω για ντεμί χωμάτινο γιατί πραγματικά θα πρέπει να το οδηγάω και τις υπόλοιπες μέρες το μηχανάκι όχι μόνο ΣΚ. Γιατί η σαβούρα στην άσφαλτο είναι απρόβλεπτη και για τον οδηγό αλλά το σημαντικότερο για τους άλλους οδηγούς/πεζούς κλπ....Θα δώ πόσο βγαίνει το MITAS πίσω με TKC μπροστά ή MITAS μπρος πίσω και βλέπουμε.....Σας ευχαριστώ όλους για τις απόψεις....
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Eχοντας βαλει επανειλημμενως και ΜΤ21 αλλα και TKC80 στο ΤΑ650 γνωριζω καλα τα ορια προσφυσης των δυο ελαστικων
Μεσα στην πολη λοιπον και στην συνηθως αθλια ασφαλτο το μπροστα ΜΤ21 συμπεριφερεται πολυ καλυτερα Δαγκωνει καλυτερα απο το TKC80 στα φρενα και μονο σε βρεγμενο οδοστρωμα εχει προβλημα και θελει πολυυυυ προσοχη Βεβαια το TKC80 κραταει για πολλεεεες χιλ. χλμ (ανω των 15000) ενω το ΜΤ21 μονο για 5-6000 χλμ Μπορει ομως το ΜΤ21 να μπει με οποιαδηποτε φορα οποτε αν καποια στιγμη αντιστραφει βγαζει περισσοτερα Το TKC80 εχει συγκεκριμενη φορα τοποθετησης
Το πισω ΜΤ21 ειναι σχεδον ιδιο σε αστικη ασφαλτινη χρηση με το TKC80
Στο ασφαλτινο στριψιμο και τα δυο καλα ειναι με μεγαλυτερα περιθωρια κλισης με το ΜΤ21 παρα την σχετικη ασαφεια λογω των μεγαλων τακουνιων Το ΜΤ21 ομως οταν θα διωξει θα το κανει αποτομα και χωρις προειδοποιηση!!!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Στο χώμα πάντως για μένα δεν υπάρχει σύγκριση Mt21 και tkc 80.ειδικα σε μαλακά λασπωδη μίλια μπροστά το Mt21.
Σε μαλακα/υγρα χωματα και σε παρατεταμενες λασπες με ανηφοροκατηφορες, σιγουρα τα MT21 ειναι πολυ καλυτερα. Απο την αλλη σε σκληρο χωμα και σε πετρωδη εδαφη, θαλεγα οτι τα TKC80 ειναι οριακα καλυτερα - και ταχω δοκιμασει και τα δυο στο Τρανσαλπ και αυτη τη στιγμη εχω MT21 μπροστα στο Αφρικα 1000.

Στην ασφαλτο ομως και ειδικα για καποιον που χρησιμοποιει καθε μερα το μηχανακι σε γυαλισμενη ασφαλτο πολης με πιθανη βροχη, το μπροστινο ΜΤ21 ειναι απλα επικινδυνο o_O Ακομη και εκτος πολης σε μη γυαλισμενη ασφαλτο εχει θεμα στο βρεγμενο. Τις μοναδικες πτωσεις σε ασφαλτο σε 10ετιες με μηχανη τις ειχα δυο φορες μεσα στην Αθηνα με μπροστινο ΜΤ21 που ειπε "αντε γεια" στο βρεγμενο - τη μια σε φρενο καθως μουβγαλε μουρη ενας ταριφας απο στενο και την αλλη στο Λυκαβηττο οπου στριβοντας ειχε αμεσως μετα νερα σε κατηφορα. Και μια παρολιγο τριτη κατεβαινοντας απο Δομοκο προς Θεσσαλια, οπου σε μια στροφη μουδιωξε μπροστα, αλλα ειμουνα στην τσιτα και τοσωσα με το ποδι.

TC-Βαγγελη, να θυμισω οτι μιλας σαν αναβατης που βγαινει για να παει στο βουνο και οταν το βουνο ειναι μακρια παιρνεις το τρεηλερ. Αυτοι που βαζουν TKC80 τα κρατανε συνηθως πανω σαν πραγματικα 50-50 λαστιχα, ΜΟΝΟ για χωμα υπαρχουν σαφως καλυτερα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ αν χρησιμοποιούσα XLGeorge ένα 990 ας πούμε για καθημερινό και για χώμα θα είδα ένα tkc 80 μπροστά και ένα e09 πίσω. Εν γνώσει μου με οποίους περιορισμούς σε λασπωδη στο χώμα για να έχω ασφάλεια κάθε μέρα. Και το tkc 80 είναι όντως ένα καταπληκτικό all around λάστιχο. Ησυχο, το περνάς και για ασφαλτινο στο δρόμο αν δε το δεις.

Απλά το παλικάρι εδώ είπε πως θέλει ότι πιο χωμάτινο υπάρχει συνεπώς θεωρώ πως δεν ειναι αυτό το tkc 80. Βάζει Mt21 και όταν βρέχει δε το παίρνει η πάει με 20. Γιατί κατά τα άλλα στην άσφαλτο το pirelli είναι καλούτσικο
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Εγώ αν χρησιμοποιούσα XLGeorge ένα 990 ας πούμε για καθημερινό και για χώμα θα είδα ένα tkc 80 μπροστά και ένα e09 πίσω. Εν γνώσει μου με οποίους περιορισμούς σε λασπωδη στο χώμα για να έχω ασφάλεια κάθε μέρα. Και το tkc 80 είναι όντως ένα καταπληκτικό all around λάστιχο. Ησυχο, το περνάς και για ασφαλτινο στο δρόμο αν δε το δεις.

Απλά το παλικάρι εδώ είπε πως θέλει ότι πιο χωμάτινο υπάρχει συνεπώς θεωρώ πως δεν ειναι αυτό το tkc 80. Βάζει Mt21 και όταν βρέχει δε το παίρνει η πάει με 20. Γιατί κατά τα άλλα στην άσφαλτο το pirelli είναι καλούτσικο
Βαγγελη, ο συνδυασμος TKC80 μπροστα με κατι πιο χωματινο πισω ειναι αυτο που κανουν παρα πολλοι και εδω και στο εξωτερικο, TKC80-E09 εχει ο Γιαννος οπως ειπε πιο πανω, εγω για χρονια ειχα (και εχω ακομη) στο Τρανσαλπ TKC80-T63 και πολλοι αλλοι. Και με τετοιο συνδυασμο κυκλοφορει κανεις και καθε μερα. Απο την αλλη, απο φετος βαζω στο Αφρικα MT21-E09 για τους χειμωνιατικους μηνες με τις πολλες λασπες, αλλα αυτο δεν το κυκλοφορω καθε μερα. Τα ιδια λεμε ουσιαστικα, απλα θελησα να προειδοποησω τον φιλο για τερμα χωματινο μπροστα για καθε μερα, και ειδικα σε μεγαλο on-off σαν το 990.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
κοιταγα τα Ε09 σετ αλλα το μπροστα μου φανηκε πολυ μπαλονι χωρις πλαινα τακουνια. Ελεγα για Ε09 πισω και ΜΤ21 μπροστα αλλα με αυτα που μου λετε το μετανιωσα. Θα παω Ε09 πισω και ΤΚC μπροστα να ξεμερδευουμε
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
κοιταγα τα Ε09 σετ αλλα το μπροστα μου φανηκε πολυ μπαλονι χωρις πλαινα τακουνια. Ελεγα για Ε09 πισω και ΜΤ21 μπροστα αλλα με αυτα που μου λετε το μετανιωσα. Θα παω Ε09 πισω και ΤΚC μπροστα να ξεμερδευουμε
Με ΤΙΠΟΤΑ Ε09 μπροστινο, ειναι σαφως χειροτερο απο το αντιστοιχο TKC80, με τετοιο σαβουρδιαστηκε ο Γιαννος Aldebaran στις λασπες, δες την επομενη φωτο που εβγαλε ο καπταιν-Γιαννος με τα λαστιχα διπλα-διπλα και φαινεται καθαρα ποσο λιγο τακουνι εχει το μπροστινο Ε09. Το TKC80 ειναι καινουργιο αλλα το E09 εχει κανει μονο 700-800χμ, τα μισα απο τα οποια χωμα.


 
Τελευταία επεξεργασία:

Doudo

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM LC8-950 Adventure '04
YAMAHA XT-1200Z Super-Tenere '14
Αν στο 990 πίσω έχεις την μαμά ζάντα, 18x4.25”, το 140 πίσω λάστιχο δεν θα δουλεύει σωστά. Νομίζω δεν μπαίνει καν. Θες 150, οπότε έχεις επιλογή μόνο σε on-off ελαστικά.
Για πίσω λάστιχο 140, θα πρέπει να βρεις 2.50” πίσω στεφάνι.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Doudo

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM LC8-950 Adventure '04
YAMAHA XT-1200Z Super-Tenere '14
Για χαμηλές πιέσεις πχ 1.0 bar OK, γίνεται στο 990, αλλά θέλει προσοχή ειδικά το εμπρός μαμά στεφάνι σε πέτρες/σκληρά. Και σίγουρα χοντρές σαμπρέλες και κόντρες εμπρός-πίσω.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Στο xrv 750 χρησιμοποιούσα κυρίως tkc 80 παρότι είχα διπλές ζάντες, γιατί και στις χωμάτινες βόλτες βρέχει καμμιά φορά και δεν ήθελα να ρισκάρω στην άσφαλτο με πιο χωμάτινα λάστιχα.

Και όσο το πίσω είχε τακούνι δεν είχα πρόβλημα πουθενά. Και στο gs 1150 σε 3-4 καλές χωμάτινες που έχω κάνει με καρού 2 όλα καλά, εξάλλου με βαριά μηχανάκια δεν έχεις και τρελές απαιτήσεις (ένα λαστιχο που ποτέ δεν κατάλαβα γιατί καταργήθηκε).
 

Doudo

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM LC8-950 Adventure '04
YAMAHA XT-1200Z Super-Tenere '14
Συμφωνώ με kordix, βάλε ένα on off ελαστικό που να σου αρέσει στο 990 ρίξε πιέσεις 1.5 bar και όσο πας στο χώμα, ούτε κοντρες ούτε χοντρες σαμπρελες. Το παραπάνω στο χωμα με αυτό το μηχανάκι είναι για πολύ λίγους. Συν ότι κυκλοφορείς κάθε μέρα με ασφάλεια και βγάζεις και χιλιόμετρα.


Sent from my iPad using Tapatalk
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Εαν βάλω λάστιχα 90/90/21 και 140/80/18 στο 990, αλλά τα καθαρόαιμα enduro λάστιχα, πχ FIM λάστιχα που γενικά βγαίνουν σε τέτοιες διαστάσεις και πηγαίνω κάθε μέρα στη δουλειά τσούκο τσούκου και την Κυριακή βουνο, γίνεται ??/ Το έχει κάνει κάποιος ? Θέλω να βάλω λάστιχο φουλ χωμάτινο, αλλά δεν έχω 2ο μηχανάκι και θα πρέπει με αυτό την Δευτέρα να πάω δουλειά...Θα έχω θέματα, πχ κλαταρίσματα ή το λάστιχο να διαλυθεί μόλις πατήσει άσφαλτο σε κανένα μήνα επάνω να ξεκολλήσουν τα τακούνια ???
Επίσης εκτός από το ασφάλτινο κομμάτι....στο χώμα ξέρει κανένας που το έχει κάνει εάν θα δουλεύουν εκει τα λάστιχα αυτά με βαρύ μηχανάκι ??? Στο enduraki που είχα, έβαζα BRUDJESTONE μοτοκροσσάδικα με 1bar πίεση....Εάν στο 990 βάλω τέτοια λάστιχα με 1bar πίεση φαντάζομαι θα πάει η σαβούρα σύννεφο....Δηλαδή άντε και τα έβαλα, στο χώμα που για εκεί τα θέλω, θα δουλεύουνε ????

Ο κύριος λόγος που θέλω να το κάνω αυτό είναι πρώτον τα χρήματα, γιατί αυτά τα λάστιχα είναι φθηνότερα από ένα TKC80 για παράδειγμα, αλλά και η ανωτερότητα στο χώμα....αλλά μην τα βάλω και τελικά δεν δουλεύουνε ούτε στο χώμα και ξεφτυλιστούνε μπάμ-μπαμ στην άσφαλτο.......
[/QUOTE
Μην ψαχνεις αλλο.
Το λαστιχο σου ειναι το Michelin Tracker.
Βγαινει και ακριβως τισ διαστασεις σου.
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Μην ψαχνεις αλλο.
Το λαστιχο σου ειναι το Michelin Tracker.
Βγαινει και ακριβως στις διαστασεις σου.
Βεβαια θελει προσοχη στο βρεγμενο οδοστρωμα, αλλα αν εισαι προετειμασμενος για τον συμβιβασμο πιστευω οτι αυτο ψαχνεις.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Μην ψαχνεις αλλο.
Το λαστιχο σου ειναι το Michelin Tracker.
Βγαινει και ακριβως στις διαστασεις σου.
Βεβαια θελει προσοχη στο βρεγμενο οδοστρωμα, αλλα αν εισαι προετειμασμενος για τον συμβιβασμο πιστευω οτι αυτο ψαχνεις.
Το μπροστά λές....
 
Top Bottom