OFF λάστιχο για βαρύ ON-OFF

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Πίσω είναι υπερβολή enduro Λάστιχο. Νομίζω ένα Anakee wild οπως εσύ είναι ότι πρέπει.
Έτσι πιστεύω εγώ προφανώς μια που το έκανα ήδη.
Απλά το είπα και για πίσω επειδή αυτό είπες στην αρχή.
Πάντως το βρήκα εντυπωσιακό τόσο off road λάστιχο να έχει δείκτη ταχύτητας R.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Σε συνέχεια των παραπάνω...ψάχνω για 50/50 λάστιχο σε 90/90/21 και 150/70/18 και δεν υπάρχει τίποτα!!!!....μόνο KARROO 3.......υπάρχει το ΜΤ21 σε 140/8/18 και θα ρωτήσω για MICHELIN TRACKER....To MT21 κάνει 155€ και το michelin 110€....το μηχανάκι θα το έχω μόνο χώμα για κανένα 4μηνο....τόσο θα τα έχω πάνω αυτά τα λάστιχα...μετά φούντο και θα βάλω πάλι τα pirelli scorpion......δεν έχω σκοπό να κάνω άσφαλτο καθόλου...άντε μέχρι το περίπτερο για τσιγάρα.....το 990 το βάψα μπλέ και πήρα ένα ΤΕΝΕΡΕ 700 μπλε...
Λοιπόν με βάση τα παραπάνω....4μήνες μόνο χώμα......τι λέτε ???
ΚΑΡΟΟ 3 --> 250€
ΜΤ21--> 155€
TRACKER-->110€
Όταν λέμε χώμα εννοούμε λάσπες,ανηφόρες, κατηφόρες, σαθρά, λούκια και όλα τα υπόλοιπα που συναντάς στην Πάρνηθα το χειμώνα......
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Όχι καρου
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Σε συνέχεια των παραπάνω...ψάχνω για 50/50 λάστιχο σε 90/90/21 και 150/70/18 και δεν υπάρχει τίποτα!!!!....μόνο KARROO 3.......υπάρχει το ΜΤ21 σε 140/8/18 και θα ρωτήσω για MICHELIN TRACKER....To MT21 κάνει 155€ και το michelin 110€....το μηχανάκι θα το έχω μόνο χώμα για κανένα 4μηνο....τόσο θα τα έχω πάνω αυτά τα λάστιχα...μετά φούντο και θα βάλω πάλι τα pirelli scorpion......δεν έχω σκοπό να κάνω άσφαλτο καθόλου...άντε μέχρι το περίπτερο για τσιγάρα.....το 990 το βάψα μπλέ και πήρα ένα ΤΕΝΕΡΕ 700 μπλε...
Λοιπόν με βάση τα παραπάνω....4μήνες μόνο χώμα......τι λέτε ???
ΚΑΡΟΟ 3 --> 250€
ΜΤ21--> 155€
TRACKER-->110€
Όταν λέμε χώμα εννοούμε λάσπες,ανηφόρες, κατηφόρες, σαθρά, λούκια και όλα τα υπόλοιπα που συναντάς στην Πάρνηθα το χειμώνα......
Για αυτό που θες πήγαινε βάλε λάστιχα για enduro, FIM σε 90/90-21 και 140-80-18 με 120-150€ το ζευγάρι και ξεσάλωσε στα χώματα... ;)
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Η λύση που σου λέω δουλεύει εξαιρετικά στα 950/990...
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
MT21 και D606 για χώμα στο τενερέ (τα karro 3 απλά ξέχνα τα, τα tracker ξεχνάς οτιδήποτε εκτός χώμα)
Το πίσω 150αρι μη σε απασχολεί. Αφού είναι κυρίως για χώμα, σε 4" ζάντα, κοίτα για 140 και θα έχεις μόνο οφέλη, χωρίς απολύτως κανένα θέμα.
 

NikolasA

Μέλος
Όνομα
Nikolas
Μοτό
Ducati Desertx
Ktm 950 sm 2007
Ktm exc 450 six days 2013
Να μοιραστώ κι εγώ την εμπειρία μου, φοράω τουλάχιστον 10 χρόνια mt21 στο 990 χωρίς κανένα πρόβλημα. Τα λάστιχα είναι εξαιρετικά στο χώμα (όχι σε extreme λάσπη, όχι αν ρίχνει μοίρα την ώρα που είσαι στο βουνό)και αξιοπρεπή στην άσφαλο, δεν μου έχουν δημιουργήσει πρόβλημα ποτε σε βρεγμένο, διαφωνώ με αυτά που γράφονται ότι τα ξεχνάς κλπ... Δυο η τρία πράγματα που ξέρω γι αυτά, ποτέ δεν ταξίδευα με πάνω από 120-130 κάποιες φορές και με 110(βοηθάει και στην κατανάλωση), πάντα τα έβγαζα καπάκια μετά την βόλτα και περίμεναν για την επόμενη, οι αντοχές τους σε βόλτες 50-50 των 500-600 χιλιομέτρων είναι 3 βόλτες για το πίσω 4 για το μπροστά, εξαρτάται φυσικά και από το χεράκι μας. Το dunlop 908 είναι κάτι που θα δοκίμαζα άνετα είτε με μπροστινό mt21 είτε με το 606.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Τελικά έβαλα ΜΤ21. Πρώτη εντύπωση από το μαγαζί μέχρι ο σπίτι είναι πως στην άσφαλτο είναι πολύ καλύτερα απ οτι περίμενα. Στο χώμα θα δείξει από αύριο.....Τα FIM ENDURO κώλωσα να τα βάλω.....παραείναι άγρια για μηχανάκι 200κιλά on-off........
 

NikolasA

Μέλος
Όνομα
Nikolas
Μοτό
Ducati Desertx
Ktm 950 sm 2007
Ktm exc 450 six days 2013
Καλές βόλτες, περιμένουμε εντυπώσεις, γνώμη μου καλύτερα να μην βάλεις FIM στο μηχανάκι, καλές βόλτες το σκ.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Το μπροστά σαν να το έχανα πολύ συχνά ρε γαμώτο....ούτε τα μαμά STR έτσι.....πιέσεις δεν ξέρω τι παίζει....έβαλα 1.8bar μπρος πίσω
 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο
Το μπροστά σαν να το έχανα πολύ συχνά ρε γαμώτο....ούτε τα μαμά STR έτσι.....πιέσεις δεν ξέρω τι παίζει....έβαλα 1.8bar μπρος πίσω
Στο χωμα για το ΜΤ21 οχι πανω απο 25 psi, συνηθως 20-22 μπροστα & 18-20 πισω.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Μπροστά είναι πολύ το 1,8.
Εγώ στο 990 έπαιζα από 1,4 έως 1,6 ανάλογα το τεραιν.
Με TKC80.
Μην περιμένεις να έχεις τρελή πρόσφυση στο μπροστινό με αυτά τα μηχανάκια, έχουν μεγάλο βάρος.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Μπροστά είναι πολύ το 1,8.
Εγώ στο 990 έπαιζα από 1,4 έως 1,6 ανάλογα το τεραιν.
Με TKC80.
Μην περιμένεις να έχεις τρελή πρόσφυση στο μπροστινό με αυτά τα μηχανάκια, έχουν μεγάλο βάρος.
ναι ρε συ.... το καβαλαγα ντεποζιτο και δεν παταγε κατω.... το EXC αμα το καβαλαγες μπροστα πηγαινε καρφι και πισω ολο σπινιαρε...
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
ναι ρε συ.... το καβαλαγα ντεποζιτο και δεν παταγε κατω.... το EXC αμα το καβαλαγες μπροστα πηγαινε καρφι και πισω ολο σπινιαρε...
παντως για να ειμαστε και δικαιοι το πηγα σε πολυ κλειστο πιστακι, ολο κλειστες φουρκετες... μη τα θελουμε και ολα... 200 κιλα γομαρι ειναι....αμα πεσει, που επεσε εκει να δεις.... εφερα βοηθεια να το σηκωσω!!! ρομπα!!!
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Μετά το φτιάξμο των αναρτήσεων γιατί ήταν αλλά τι άλλων....θέλω να πώ για τα ΜΤ21 ότι στο χώμα είναι σούπερ.....σταματήσανε και τα μπροστινα γλυστρίματα. Αυτό που είνια πιο εκπληκτικό είναι ότι και στην άσφαλτο το μηχανάκι δεν δείχνει να ζορίζεται...ούτε κίνδυνο έχω νοιώσει....σε στεγνή άσφαλτο....πραγματικά εκπληκτικό για τόσο τακουνάτο λάστιχο....Αλλάαααα....εάν ανοίξεις το γκάζι ή εαν πας πάνω από 80κμ το λάστιχο ξεφτυλίζεται για πλάκα....δηλαδή δεν είναι για άσφαλτο αυτό το λάστιχο...όχι γιατί θα πέσεις αλλά γιατί σε 1000km θα θέλει πέταμα.........
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Δυστυχώς το πίσω ΜΤ21 κρατάει εκνευριστικά λίγο... Το σώζει η σχετικά χαμηλή του τιμή (υπάρχουν και τα vee rubber vrm 147 που έχουν ακριβώς το ίδιο πέλμα και είναι λίγο φτηνότερα).
Πολύ καλά λόγια με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής έχω ακούσει για τα D606 τα οποία θα δοκιμάσω οπωσδήποτε είτε μπρος πίσω είτε μόνο πίσω και μπροστά MT21.
Όσο καλή αίσθηση και να σου δίνει, μην το εμπιστεύεσαι στην άσφαλτο.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Δυστυχώς το πίσω ΜΤ21 κρατάει εκνευριστικά λίγο... Το σώζει η σχετικά χαμηλή του τιμή (υπάρχουν και τα vee rubber vrm 147 που έχουν ακριβώς το ίδιο πέλμα και είναι λίγο φτηνότερα).
Πολύ καλά λόγια με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής έχω ακούσει για τα D606 τα οποία θα δοκιμάσω οπωσδήποτε είτε μπρος πίσω είτε μόνο πίσω και μπροστά MT21.
Όσο καλή αίσθηση και να σου δίνει, μην το εμπιστεύεσαι στην άσφαλτο.
Επιβεβαιωνω αυτο που εχεις ακουσει για την μεγαλυτερη απο το mt21 χιλιομετρικη αντοχη του d606 καθως επισης και την αψογη συνεργασια του με μπροστινο mt21 σε χωμα αλλα και σε ασφαλτο
Αυτη την περιοδο και για μονο χαλαρη ασφαλτινη χρηση εχω μπροστα ενα μισοτελειωμενο mt21 (που κραταει ομως ακομα καλα) και πισω ενα σχεδον χωρις τακουνι στο κεντρο του d606 Ακομα και σε αυτην λοιπον την κατασταση κραταει απροσμενα "καλα" και σιγουρα παντως πολυυυυυ καλυτερα απο ενα λιγο καλυτερης καταστασης mt21που εχω σε δευτερη ζαντα

Μτ21 90/90/21
D606 130/9017
Moto Transalp 650

....αυτο με τις μαυρες ζαντες, το καλο, το γρηγορο, το ντακαρ, το R ντε που λεει και ο onroad :D
 
Τελευταία επεξεργασία:

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Επιβεβαιωνω αυτο που εχεις ακουσει για την μεγαλυτερη απο το mt21 χιλιομετρικη αντοχη του d606 καθως επισης και την αψογη συνεργασια του με μπροστινο mt21 σε χωμα αλλα και σε ασφαλτο
Αυτη την περιοδο και για μονο χαλαρη ασφαλτινη χρηση εχω μπροστα ενα μισοτελειωμενο mt21 (που κραταει ομως ακομα καλα) και πισω ενα σχεδον χωρις τακουνι στο κεντρο του d606 Ακομα και σε αυτην λοιπον την κατασταση κραταει απροσμενα "καλα" και σιγουρα παντως πολυυυυυ καλυτερα απο ενα λιγο καλυτερης καταστασης mt21που εχω σε δευτερη ζαντα

Μτ21 90/90/21
D606 130/9017
Moto Transalp 650

....αυτο με τις μαυρες ζαντες, το καλο, το γρηγορο, το ντακαρ, το R ντε που λεει και ο onroad :D

Μπροστά έχεις βάλει ποτέ το 606 ή μόνο συνδυαστικά με το ΜΤ21?
Το δικό μου μπροστινό ΜΤ21 έχει αρκετό ψωμί ακόμα αλλά από την άλλη θα ήθελα να δοκιμάσω και τα 606 μπρος πισω.
 
Top Bottom