Offroad με χοντρές και μεγαλούτσικες Κυρίες.Πάνε...;

MoNiker

ΑνεΜελος...
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Πανος
Μοτό
HUSQVARNA...sexy10 enduro
Τα μεγαλα ον οφ απο την μικρη μου εμπειρια πανε και παραπανε στο χωμα...οι περισσοτεροι αναβατες τους δεν τα πανε.Σε ανοιχτα κομματια τα θεωρω και πιο σταθερα απο τα μικρα...αλλα μεχρι εκει...οσο δυσκολευει η διαδρομη τα μικρα εχουν χαωδης διαφορα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Κανονικα για να το ευχαριστηθει κανεις εντουραδικα θελει μονοκυλινδρο μηχανακι μεχρι 170 κιλα γεματο, δηλ. μηχανακια τυπου 640/690, XR650, TTR600, Domi, κλπ. Δε βαζω τα μικροτερα που ειναι ακομα καλυτερα γιατι εχουν θεμα στην ασφαλτο μεχρι να φτασουν στο βουνο, βεβαια αυτα ανοιγουν το δρομο και σε μονοπαταδες ;)

Το θεμα ειναι οτι με τετοια μεσαια μονοκυλιδρα on-off χρειαζεται κανεις και δευτερο μηχανακι για ασφαλτινα ταξιδια, γι'αυτο και τα δικυλινδρα μεσαια on-off (650, 800 και ακομη και τα ελαφρα 1000αρια τυπου 950/990/Αφρικα) εχουν τετοια απηχηση. Τωρα και με τα 1200 παει κανεις σχεδον παντου, ιδιως αν τοχει ο αναβατης, αλλα σαφως μπαινουν περιορισμοι σε δυσκολα κομματια και σπαστηρια.

Για μενα ενα βασικο κριτηριο ειναι να μπορω να το σηκωσω το μηχανακι ΜΟΝΟΣ μου αν πεσω οπουδηποτε, ειδικα καθως παω δυσκολες χωματαδες μονος μου ή με τη συμβια συνεπιβατηδα, και αυτο βαζει ενα πανω οριο στα κιλα - για παραδειγμα μηχανακια τυπου 1200 Adventure, 1200 Explorer, XTourer κλπ δεν τα σκεφτομαι καν. Και ακομη με μηχανακια 200 κιλων μπορει να υπαρξει προβλημα σε ειδικες συνθηκες, δετε παρακατω ;)
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κανονικα για να το ευχαριστηθει κανεις εντουραδικα θελει μονοκυλινδρο μηχανακι μεχρι 170 κιλα γεματο, δηλ. μηχανακια τυπου 640/690, Domi, TTR600, κλπ. Δε βαζω τα μικροτερα που ειναι ακομα καλυτερα γιατι εχουν θεμα στην ασφαλτο μεχρι να φτασουν στο βουνο, βεβαια αυτα ανοιγουν το δρομο και σε μονοπαταδες ;)

Το θεμα ειναι οτι με τετοια μεσαια μονοκυλιδρα on-off χρειαζεται κανεις και δευτερο μηχανακι για ασφαλτινα ταξιδια, γι'αυτο και τα δικυλινδρα μεσαια on-off (650, 800 και ακομη και τα ελαφρα 1000αρια τυπου 950/990/Αφρικα) εχουν τετοια απηχηση. Τωρα και με τα 1200 παει κανεις σχεδον παντου, ιδιως αν τοχει ο αναβατης, αλλα σαφως μπαινουν περιορισμοι σε δυσκολα κομματια και σπαστηρια.

Για μενα ενα βασικο κριτηριο ειναι να μπορω να το σηκωσω το μηχανακι ΜΟΝΟΣ μου αν πεσω οπουδηποτε, ειδικα καθως παω δυσκολες χωματαδες μονος μου ή με τη συμβια συνεπιβατηδα, και αυτο βαζει ενα πανω οριο στα κιλα - για παραδειγμα μηχανακια τυπου 1200 Adventure, 1200 Explorer, XTourer κλπ δεν τα σκεφτομαι καν. Και ακομη με μηχανακια 200 κιλων μπορει να υπαρξει προβλημα σε ειδικες συνθηκες, δετε παρακατω ;)
Στέλνεις λοιπόν την συμβία όλο τον χρόνο στα γυμναστήρια ... και καθάρισες . ..:D
Αν είναι άδεια βέβαια . ......σηκώνεται για πλάκα και από ένα ατομο;)
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ας διηγηθω και ενα συμβαν για το τι μπορει να παθει κανεις με βαρυ μηχανακι, που το ξερουν καποιοι εδω μεσα καθως τοχω διηγηθει αλλα δεν τοχω γραψει.

Τον Απριλη του 2010 εχω μολις βαλει Hyperpro ελατηρια στο μηχανακι μου και λεω να παω μια χωματαδα να δω τη διαφορα. Ειμαι στα Τρικαλα και διαλεγω την κλασικη εντουροβολτα στους λοφους Παλαιοπυργος-Αρδανι-Πλατανος. Εχω ντυθει φουλ εντουραδικα και καθως βλεπω το μηχανακι λιγο πιο στιβαρο, ιδιως το μπροστινο του, το πιεζω αρκετα πηγαινοντας το σχεδον στο οριο. Σε ενα κατηφορικο σημειο περναω κοντα στον Προφητη Ηλια Αρδανιου και μου περναει απο το μυαλο να αναψω ενα κερι για εναν παιδικο φιλο που ειναι ασχημα αρρωστος (τον χασαμε το 2011). Πρεπει να κανω στροφη 180', πεφτω στα φρενα / κατεβαζω 1η, θαυμαζω το μικροτερο βυθισμα του μπροστινου και καθως αισθανομαι "Μεονι" προσπαθω να το γυρισω με γκαζι. Καπου βρισκει ο πισω τροχος στο γυρισμα και πεφτω σε ανισο εδαφος με κατηφορο-ανηφορα, με το μηχανακι πανω μου και μενα απο κατηφορα μερια.

Προσπαθω να απεγλωβιστω οπως τοχα κανει αρκετες φορες πριν αλλα δεν γινεται γιατι το αριστερο μου ποδι ειναι μαγκωμενο κατω απο το καγκελο της Givi που πιανει χαμηλα (αλλαχτηκε μετα απ'αυτο με Motech που δεν εχει τετοιο θεμα) :mad: Δοκιμαζω να σηκωσω το μηχανακι και το σηκωνω μεχρι ενα σημειο - τοτε πηγαινα και γυμναστηριο :rolleyes: - αλλα δεν ειναι αρκετο για να απεγκλωβισω την μποτα. Αν το εδαφος ητανε επιπεδο θα μπορουσα να το σηκωσω πιο πολυ αλλα εχει πεσει κατηφορικα πανω μου :mad: :( Αφου ιδρωνω/ξειδρωνω/βγαζω κρανος-γαντια και ξαναπροσπαθω, τελικα εγκαταλειπω την προσπαθεια. Παιρνω τηλ. ενα φιλο που παμε μαζι χωματοβολτες και ξερει ακριβως τη διαδρομη αλλα μου λεει "ειμαι Αθηνα για δουλεια και ερχομαι αυριο" o_O Παιρνω εναν αλλο φιλο και του λεω να παει σε ενα αστυνομικο τμημα να τους πει ναρθουνε με τζιπ της αστυνομιας να με βρουνε. Ητανε 7 η ωρα το απογευμα και τελικα ηρθανε και με βρηκανε/απεγκλωβισανε στις 10 το βραδυ :eek: Μαλιστα καθως υπαρχει ενας δαιδαλος χωματοδρομων, αναψα τα φωτα που φωτιζανε το πουθενα οπως το μηχανακι ητανε πεσμενο ωστε να με δουνε που ακριβως ειμαι.

Αυτα περι βαριδιων, γιατι ακομη και τα μηχανακια 200-210 κιλων βαριδια ειναι αν πεσουν πανω στον αναβατη με "λαθος κλιση". Αν υπηρχε βεβαια ακομη ενα μηχανακι για παρεα δεν θα υπηρχε προβλημα αλλα δυστυχως δεν γινεται να υπαρχει παντα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

gaslion

Μέλος
Όνομα
Κωνταντίνος
Μοτό
Ducati Multistada 1200 Enduro
TTR 250 Raid
φαντάσου να μην έπιανε το κινητό.... Να βγάλεις την νύχτα έξω Απρίλιο με "κουβέρτα" την μοτοσυκλέτα μέχρι να σε βρουν δε θέλω να το φανταστώ...
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
φαντάσου να μην έπιανε το κινητό.... Να βγάλεις την νύχτα έξω Απρίλιο με "κουβέρτα" την μοτοσυκλέτα μέχρι να σε βρουν δε θέλω να το φανταστώ...
Ετσι ακριβως! Και επειδη δεν τα ειπα ολα, σ'εκεινη την περιοχη εχει κοπαδια, αγρια ζωα (τσακαλια) κλπ, και τα σκυλια καποιων κοπαδιων με πηρανε χαμπαρι και πλησιαζανε γαυγιζοντας ολο και περισοτερο, ειχα περασει το τελευταιο μισαωρο μεχρι ναρθει η αστυνομια εχοντας ξαναβαλει κρανος/γαντια καθως ακουγα τα σκυλια ολο και πιο κοντα και ημουνα ακινητοποιημενος :eek:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
1. Ποτέ μόνος στο βουνό (καλύτερα ποτέ μόνος πουθενά, αλλά τέλος πάντων.., εκεί που σε βρίσκουν εύκολα, θα πας και μόνος).
2. Γνώρισε καλά το μηχανάκι σου! Το 80% είναι ο αναβάτης (η τεχνική του και η φυσική του κατάσταση). Μαθήματα ασφαλούς οδήγησης και τεχνικής οδήγησης στο χώμα και η προπόνηση μετά από αυτά, είναι το Α και το Ω. Εννοείται ότι η συχνή επαφή σε κάνει καλύτερο αναβάτη!!!
3. Τα μηχανάκια, όσο χοντρά και να είναι, πάνε παντού! Όπου περνάει ένα 640, θα περάσει και GSA. Ο αναβάτης είναι το ερώτημα αν μπορεί. Αυτά δεν τα λέω εγώ, τα λένε και δείχνουν και το "πώς", άλλοι... ;) . Το θέμα "ευχαρίστηση" είναι άλλη κουβέντα. Όπως επίσης είναι άλλη κουβέντα " το πώς", ο ρυθμός, η ταχύτητα αν θέλετε. Ναι, το μεγάλο θα πάει πιο επιφυλακτικά, θα περάσει δύσκολα στα σπαστήρια, δε θα καβαλήσει κορμό πεσμένο (κάποιοι αναβάτες το κάνουν ΚΑΙ αυτό!!!) κλπ, κλπ. Θα πάει όμως όπου πάνε και τα υπόλοιπα μεσαία on/off. Βγάζω απέξω μηχανάκια καθαρόαιμα enduro , με βάρος κάτω από 160 κιλά. Άλλη κατηγορία εντελώς κι έξω από τη δική μου φιλοσοφία, μιας και όπου πας, θα το πας με τρέιλερ.... ;) Ό,τι πάει καβάλα 300+χλμ άσφαλτο και μπαίνει και χώμα, αυτό εξετάζω. Σ' αυτό είμαι κατηγορηματικός και το λέω πάλι. Ένα 990/1190, ένα GS/GSA, ένα ΧΤΖ 1200 κλπ, πάνε παντού (όπου πάει κι ένα 640 και πάνω σε βάρος)!!!!!
 

TSEPETO

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
gs 1200 ad kxf450
τελικα το αποφασισα στην πρωτη εξορμηση που θα αποφασισω να ερθω μαζι σας θα παρω το καθαροαιμο θα αφησω την χοντρη χωματινη σπιτι και θα σας περασω απο πανω ετσι για πλακα εσας τους μονοκυλινδρους για να μην μας κανετε καζουρα εμας τους ανω τον 250 κιλων
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
τελικα το αποφασισα στην πρωτη εξορμηση που θα αποφασισω να ερθω μαζι σας θα παρω το καθαροαιμο θα αφησω την χοντρη χωματινη σπιτι και θα σας περασω απο πανω ετσι για πλακα εσας τους μονοκυλινδρους για να μην μας κανετε καζουρα εμας τους ανω τον 250 κιλων
Καλά θα τους κάνεις!
Να μάθουν οι παλιοχαρακτήρες!!!:friendship:
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Πολλές φορές το ερώτημα δεν είναι ΑΝ πάνε αλλά ΠΩΣ πάνε;

Λέει ο Θοδωρής από πάνω πως όπου πάει το 640 πάνε και τα μαστόδοντα και πως ρόλο παίζει ο οδηγός. Ναι, συμφωνώ, ένας "καλός" οδηγός θα περάσει τη μπετονιέρα (βάζω μέσα και το 800 που είχα και έκανα ΠΟΛΥ χώμα παρόλο που είναι πιο... κομψό ) εκεί που πέρασε ένας "μέτριος" οδηγός με 640. Το θέμα είναι όμως το "Γιατί να το κάνει;"
"Επειδή είναι το μοναδικό μου δίκυκλο" το δέχομαι.
"Επειδή πρέπει να ταξιδέψω 50-100 χλμ πριν μπω χώμα" το δέχομαι.
Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί να φάει κανείς την ταλαιπωρία να βάλει τη μαούνα στο χώμα αν υπάρχει ελαφρύτερο μηχανάκι το οποίο θα ευχαριστηθεί περισσότερο και (αν δεν είναι ο Chris Birch) με μεγαλύτερη ασφάλεια. Μαζοχισμός; Επίδειξη; Αυτοκαταστροφικός ιδεασμός; Παρακολούθηση του "Long Way Round" πάνω από 2 φορές; ;)

Ή είμαι εγώ που γερνάω... :p
Η αλήθεια είναι πως προσωπικά μιλώντας και δεδομένων των επιδεξιοτήτων μου στο χώμα (επίπεδο "κουλός"), του μέγιστου βαθμού που θα μπορούσα να εκμεταλλευτώ το μηχανάκι (ξανά "κουλός"), τού ύψους μου (1,74), του είδους βόλτας που θέλω να κάνω (ταξιδιωτικό εντούρο) και της... οικονομικής κατάστασης θα προτιμήσω το επόμενο "χωμάτινο" μου όχημα να είναι μια μέση λύση, κάνα παλιότερο μονοκύλινδρο 650. Αλλά με το τελευταίο φεύγω εκτός θέματος και θα έπρεπε να το γράψω στο thread "ποιο είναι το καταλληλότερο μηχανάκι για χώμα... (κάπου υπάρχει εδώ μέσα κάτι παρόμοιο).
 

efthymis

Μ.Π.Α.Π.
Περιοχή
Naxos|Cyclades
Όνομα
Ευθύμης
Μοτό
KTM 1290 saT
KTM 620 lc4
KTM 350 exc
1. Ποτέ μόνος στο βουνό (καλύτερα ποτέ μόνος πουθενά, αλλά τέλος πάντων.., εκεί που σε βρίσκουν εύκολα, θα πας και μόνος).
2. Γνώρισε καλά το μηχανάκι σου! Το 80% είναι ο αναβάτης (η τεχνική του και η φυσική του κατάσταση). Μαθήματα ασφαλούς οδήγησης και τεχνικής οδήγησης στο χώμα και η προπόνηση μετά από αυτά, είναι το Α και το Ω. Εννοείται ότι η συχνή επαφή σε κάνει καλύτερο αναβάτη!!!
3. Τα μηχανάκια, όσο χοντρά και να είναι, πάνε παντού! Όπου περνάει ένα 640, θα περάσει και GSA. Ο αναβάτης είναι το ερώτημα αν μπορεί. Αυτά δεν τα λέω εγώ, τα λένε και δείχνουν και το "πώς", άλλοι... ;) . Το θέμα "ευχαρίστηση" είναι άλλη κουβέντα. Όπως επίσης είναι άλλη κουβέντα " το πώς", ο ρυθμός, η ταχύτητα αν θέλετε. Ναι, το μεγάλο θα πάει πιο επιφυλακτικά, θα περάσει δύσκολα στα σπαστήρια, δε θα καβαλήσει κορμό πεσμένο (κάποιοι αναβάτες το κάνουν ΚΑΙ αυτό!!!) κλπ, κλπ. Θα πάει όμως όπου πάνε και τα υπόλοιπα μεσαία on/off. Βγάζω απέξω μηχανάκια καθαρόαιμα enduro , με βάρος κάτω από 160 κιλά. Άλλη κατηγορία εντελώς κι έξω από τη δική μου φιλοσοφία, μιας και όπου πας, θα το πας με τρέιλερ.... ;) Ό,τι πάει καβάλα 300+χλμ άσφαλτο και μπαίνει και χώμα, αυτό εξετάζω. Σ' αυτό είμαι κατηγορηματικός και το λέω πάλι. Ένα 990/1190, ένα GS/GSA, ένα ΧΤΖ 1200 κλπ, πάνε παντού (όπου πάει κι ένα 640 και πάνω σε βάρος)!!!!!
Συμφωνώ σε ολα.
Προσθέτω οτι άμα πέσεις με μεγάλο ή "μικρό" οι σωματικοί κίνδυνοι ειναι μάλλον ίδιοι! Απλώς το μεγάλο θέλει μάλλον πιο βαθιά τσέπη.
Προσωπικά, μιας και με παρότρυνε κιόλας ο Μαθοσάλας σε άλλο θέμα , αν δεν ειχα οδηγήσει το 1290 στο χώμα πχ θα έλεγα (και έλεγα πριν το πάρω) οτι νταξει, πάει και λιγο χώμα αν χρειαστεί, δε βαριέσαι...! Ε, έβαλα τα χωμάτινα για μια δυο βόλτες και τελικα οι βόλτες και τα γούστα στο χώμα γιναν 8-9 ήδη στον ενάμιση μήνα που τοχω και καθε φορά το γλεντάω και περισσότερο όσο βρίσκω τα πατήματα της!
Ναι υπάρχουν καλύτερες για το χώμα (σαφώς), αλλα κανω την πλάκα μου αξιοπρεπώς και με το παραπάνω και σε αυτο τον τομέα.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Πολλές φορές το ερώτημα δεν είναι ΑΝ πάνε αλλά ΠΩΣ πάνε;

Λέει ο Θοδωρής από πάνω πως όπου πάει το 640 πάνε και τα μαστόδοντα και πως ρόλο παίζει ο οδηγός. Ναι, συμφωνώ, ένας "καλός" οδηγός θα περάσει τη μπετονιέρα (βάζω μέσα και το 800 που είχα και έκανα ΠΟΛΥ χώμα παρόλο που είναι πιο... κομψό ) εκεί που πέρασε ένας "μέτριος" οδηγός με 640. Το θέμα είναι όμως το "Γιατί να το κάνει;"
"Επειδή είναι το μοναδικό μου δίκυκλο" το δέχομαι.
"Επειδή πρέπει να ταξιδέψω 50-100 χλμ πριν μπω χώμα" το δέχομαι.
Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί να φάει κανείς την ταλαιπωρία να βάλει τη μαούνα στο χώμα αν υπάρχει ελαφρύτερο μηχανάκι το οποίο θα ευχαριστηθεί περισσότερο και (αν δεν είναι ο Chris Birch) με μεγαλύτερη ασφάλεια. Μαζοχισμός; Επίδειξη; Αυτοκαταστροφικός ιδεασμός; Παρακολούθηση του "Long Way Round" πάνω από 2 φορές; ;)

Ή είμαι εγώ που γερνάω... :p
Η αλήθεια είναι πως προσωπικά μιλώντας και δεδομένων των επιδεξιοτήτων μου στο χώμα (επίπεδο "κουλός"), του μέγιστου βαθμού που θα μπορούσα να εκμεταλλευτώ το μηχανάκι (ξανά "κουλός"), τού ύψους μου (1,74), του είδους βόλτας που θέλω να κάνω (ταξιδιωτικό εντούρο) και της... οικονομικής κατάστασης θα προτιμήσω το επόμενο "χωμάτινο" μου όχημα να είναι μια μέση λύση, κάνα παλιότερο μονοκύλινδρο 650. Αλλά με το τελευταίο φεύγω εκτός θέματος και θα έπρεπε να το γράψω στο thread "ποιο είναι το καταλληλότερο μηχανάκι για χώμα... (κάπου υπάρχει εδώ μέσα κάτι παρόμοιο).
Αν υπάρχει μικρό για το χώμα, δε συζητιέται Γιάννη!!!
Όλα όσα γράφω, είναι για όσους έχουμε 1 μηχανάκι και το έχουμε γενικής χρήσης. Από καθημερινό , ΣΚ με τη γυναίκα, ταξίδι - διακοπές-κάμπινγκ, βόλτες με τα φιλαράκια....κλπ! Και ναι, πάμε και στο χώμα ρε φίλος!;):D Δεν είναι αυτοσκοπός, με τέτοιο μηχανάκι, αλλά πάμε ;)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Συμφωνώ σε ολα.
Προσθέτω οτι άμα πέσεις με μεγάλο ή "μικρό" οι σωματικοί κίνδυνοι ειναι μάλλον ίδιοι! Απλώς το μεγάλο θέλει μάλλον πιο βαθιά τσέπη.
Προσωπικά, μιας και με παρότρυνε κιόλας ο Μαθοσάλας σε άλλο θέμα , αν δεν ειχα οδηγήσει το 1290 στο χώμα πχ θα έλεγα (και έλεγα πριν το πάρω) οτι νταξει, πάει και λιγο χώμα αν χρειαστεί, δε βαριέσαι...! Ε, έβαλα τα χωμάτινα για μια δυο βόλτες και τελικα οι βόλτες και τα γούστα στο χώμα γιναν 8-9 ήδη στον ενάμιση μήνα που τοχω και καθε φορά το γλεντάω και περισσότερο όσο βρίσκω τα πατήματα της!
Ναι υπάρχουν καλύτερες για το χώμα (σαφώς), αλλα κανω την πλάκα μου αξιοπρεπώς και με το παραπάνω και σε αυτο τον τομέα.
+1200!
Αμα είναι να τσακιστείς, το ίδιο είναι με όλα (εξαιρείται η περίπτωση που σε πλακώνει....:D:D:D:D ).
Η τσέπη πονάει πιο πολύ όμως ;)
Εκεί η διαφορά είναι τεράστια και γι αυτό πολλοί το παίζουμε ενίοτε και κότες:p:p:p:p
 

TSEPETO

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
gs 1200 ad kxf450
μαγκες με την χοντρη χωματινη παω να διασκεδασω και σε δρομους βατους για χοντρες Eνας λογος που δεν ερχομαι μαζι σας ειναι οτι οι βολτες σας ειναι αστατες για τις χοντρουλες μας και λογικο ειναι να βγαινουν και να λενε διαφορα οι μονοκυλινδροι η διαδρομη πρεπει να ειναι βατη πρωτα για τα μεγαλα ον οφ και μετα για τα μικρα μηχανακια Τωρα ποιος ειναι χερας και ποιος οχι θελω να γελασω γιατι εγω χερας ειμαι και τραπεζι, η διπλο στα 30 μετρα το πηδαω για πλακα, αλλα με την χοντρη και την BMW δεν παιζω ασε που δεν περισευουν κιολας ,αυτα απο μενα και να θυμαστε προσοχη γιατι τα γελια κοβονται αποτομα
 
Τελευταία επεξεργασία:

Dr Evil

Μέλος
Περιοχή
Μαρουσι
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
Bmw 650 dakar
1. Ποτέ μόνος στο βουνό (καλύτερα ποτέ μόνος πουθενά, αλλά τέλος πάντων.., εκεί που σε βρίσκουν εύκολα, θα πας και μόνος).
2. Γνώρισε καλά το μηχανάκι σου! Το 80% είναι ο αναβάτης (η τεχνική του και η φυσική του κατάσταση). Μαθήματα ασφαλούς οδήγησης και τεχνικής οδήγησης στο χώμα και η προπόνηση μετά από αυτά, είναι το Α και το Ω. Εννοείται ότι η συχνή επαφή σε κάνει καλύτερο αναβάτη!!!
3. Τα μηχανάκια, όσο χοντρά και να είναι, πάνε παντού! Όπου περνάει ένα 640, θα περάσει και GSA. Ο αναβάτης είναι το ερώτημα αν μπορεί. Αυτά δεν τα λέω εγώ, τα λένε και δείχνουν και το "πώς", άλλοι... ;) . Το θέμα "ευχαρίστηση" είναι άλλη κουβέντα. Όπως επίσης είναι άλλη κουβέντα " το πώς", ο ρυθμός, η ταχύτητα αν θέλετε. Ναι, το μεγάλο θα πάει πιο επιφυλακτικά, θα περάσει δύσκολα στα σπαστήρια, δε θα καβαλήσει κορμό πεσμένο (κάποιοι αναβάτες το κάνουν ΚΑΙ αυτό!!!) κλπ, κλπ. Θα πάει όμως όπου πάνε και τα υπόλοιπα μεσαία on/off. Βγάζω απέξω μηχανάκια καθαρόαιμα enduro , με βάρος κάτω από 160 κιλά. Άλλη κατηγορία εντελώς κι έξω από τη δική μου φιλοσοφία, μιας και όπου πας, θα το πας με τρέιλερ.... ;) Ό,τι πάει καβάλα 300+χλμ άσφαλτο και μπαίνει και χώμα, αυτό εξετάζω. Σ' αυτό είμαι κατηγορηματικός και το λέω πάλι. Ένα 990/1190, ένα GS/GSA, ένα ΧΤΖ 1200 κλπ, πάνε παντού (όπου πάει κι ένα 640 και πάνω σε βάρος)!!!!!
Υπερβολικο σε βρισκω ωρε Θοδωρη για το τελευταιο ειδικα εχεις δει που πανε τα 640 και τα λιγο πανω? μην παιρνεις σαν μετρο συγκρισης τις παιδαριωδεις χωματαδες που κανουμε που πανε ολα ...εχεις δει που παει το 640 αντε και λιγο παραπανω σε σοβαροτερες καταστασεις?
 

TSEPETO

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
gs 1200 ad kxf450
Υπερβολικο σε βρισκω ωρε Θοδωρη για το τελευταιο ειδικα εχεις δει που πανε τα 640 και τα λιγο πανω? μην παιρνεις σαν μετρο συγκρισης τις παιδαριωδεις χωματαδες που κανουμε που πανε ολα ...εχεις δει που παει το 640 αντε και λιγο παραπανω σε σοβαροτερες καταστασεις?
φιλαρακι ειχα και απο τετοιο, κουβας ηταν ξεγανωτος και μου εκαναν καζουρα τα φιλαρακια του MX οταν βγαιναμε εντουραδα πηρα ενα KXF 450 και ελυσα το προβλημα μου για εσας ενα KLX 450 H WRF450 ειναι οτι πρεπει
 
Τελευταία επεξεργασία:

Dr Evil

Μέλος
Περιοχή
Μαρουσι
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
Bmw 650 dakar
φιλαρακι ειχα και απο τετοιο κουβας ηταν ξεγανωτος και μου εκαναν καζουρα τα φιλαρακια του MX οταν βγαιναμε εντουραδα πηρα ενα KXF 450 και ελυσα το προβλημα μου για εσας ενα KLX 450 H WRF450 ειναι οτι πρεπει
Ελα τωρα πηγες μακρυα ...φιλε δημητρη περασες στα σκληρα ναρκωτικα:wacky:
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Πάντως τα bmwδακια με τον boxer είναι με διαφορά πιο ασφαλή σε περίπτωση πτώσης σε σχέση με τα υπόλοιπα. Έχω πέσει στο χώμα με το 1100 σχεδόν άπειρες φορές. Πότε δεν με πλακωσε το μηχανάκι. Με το 990 από την πρώτη πτώση μαγκωσε το πόδι μου και κατάλαβα τη σημασία της καλής μποτας...
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Νταξει απο βαρος οτι κ να λεμε...ολα τα μεσαια και μεγαλα(ακομα πιο πολυ) αμα σου κατσουν απο πανω σου εχουν το βαρος τους...κι οσο οδηγαμε στο βουνο και περναει η ωρα κι αναλογα και ποσο δυσκολη η βολτα τοσο οι δυναμεις μειωνονται...και τα 190+ κιλα φαινονται...ασηκωτα! Παρ'όλ'αυτα παντα παραμενει πολυτιμος συμμαχος ο..δευτερος συνοδοιπορος!Και βεβαια η εντουραδικη ΚΑΛΗ μποτα!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Υπερβολικο σε βρισκω ωρε Θοδωρη για το τελευταιο ειδικα εχεις δει που πανε τα 640 και τα λιγο πανω? μην παιρνεις σαν μετρο συγκρισης τις παιδαριωδεις χωματαδες που κανουμε που πανε ολα ...εχεις δει που παει το 640 αντε και λιγο παραπανω σε σοβαροτερες καταστασεις?
φιλαρακι ειχα και απο τετοιο, κουβας ηταν ξεγανωτος και μου εκαναν καζουρα τα φιλαρακια του MX οταν βγαιναμε εντουραδα πηρα ενα KXF 450 και ελυσα το προβλημα μου για εσας ενα KLX 450 H WRF450 ειναι οτι πρεπει

Βαγγέλη, δεν υποτιμώ το 640, ούτε λέω υπερβολές για τα μεγάλα. Κυρίως δε μιλώ επί προσωπικού , ούτε το μέτρο μου στα δύσκολα και στα όρια είναι οι 2 βόλτες που έχουμε κάνει παρέα σε φλαταδούρες. Δείξε μου ένα 640 σε κάποιο δύσκολο σημείο και θα σου πω εύκολα 10 με 20 άτομα με 1200 GSA που πάνε για πλάκα εκεί. Δεν έγραψα υπερβολή, ξέρω καλά τι έγραψα.

Κι ο Δημήτρης σ αυτό που γράφει, δίκιο έχει! Για extreme καταστάσεις, πάμε σε enduro. Τα on/off, είναι ότι λέει ο τίτλος τους ;) .Κι άντε να πω ότι το 640 το καταδικάζω, βάζοντάς το με όλα τα άλλα. Άντε , εκεί να δεχτώ ότι φλερτάρω με την υπερβολή. Από εκεί κι επάνω, του Dakar συμπεριλαμβανομένου, μικρές οι διαφορές φίλε. Λέμε από 190 -/+ και βάλε σε κιλά....!!!! Όλα ίδια ;). Τις διαφορές τις κάνει ο 21'' μπροστά, μια καλή ανάρτηση κλπ.... Σε ότι αφορά το μηχανάκι, δηλαδή το 20% της υπόθεσης!!! Το 80% το ξαναλέω, είναι ο αναβάτης :cool:
 
Top Bottom