Offroad Training...

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Όλα αυτά που λέτε και οι δύο σας συζητήθηκαν και λύθηκαν οι απορίες όσων είχαν απορίες (έστω, εκτέθηκε η γνώμη πάνω στο θέμα ενός ανθρώπου που έχει πολύ μεγάλη εμπειρία και την ευθύνη της σχολής του).

Το "για το πρώτο επίπεδο δεν είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ" κατά τον εκπαιδευτή, δεν είναι ταυτόσημο με το "δεν είναι απαραίτητα γενικώς", "δεν είναι βοήθημα", "δεν κάνουν την ζωή εύκολη" κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ και απορώ γιατί σε όλες τις συζητήσεις αν δεν πεις "άσπρο" λες κατ' ανάγκη "μαύρο", ίσως δεν θα έπρεπε να απορώ γιατί είναι το ίντερνετ και έτσι συμβαίνει. Και τέλος πάντων όποιος έχει αντίρρηση για το θέμα, email στον ίδιο, η δική μου γνώμη (και αυτό έκανα και στην πράξη) είναι ο,τι μπορείς πιο συμβατικά σωστό κάνε το. Αυτοί που ήρθαν με στριτ λάστιχα έκαναν τα ίδια μαθήματα, έβγαλαν την ίδια διαδρομή, εκτέθηκαν στην ίδια γνώση, δεν είδα κανέναν να λέει "πω ρε φίλε να είχα τακούνια".
 

Pikinos

Ο Φαρμακοποιος
Περιοχή
Αγια παρασκευη -Αθηνα
Όνομα
Πανος
Μοτό
BMW f800gsa
Καλα μην "τσακωθούμε" και για τα λαστιχα τώρα.
Οποιος έχει μπλέξει σε λάσπες, σαθρά και πέτρα ξέρει που χρειάζονται τα χωμάτινα και που όχι.
Και πως εμπνέουν σιγουριά και ασφάλεια.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Καλα μην "τσακωθούμε" και για τα λαστιχα τώρα.
Οποιος έχει μπλέξει σε λάσπες, σαθρά και πέτρα ξέρει που χρειάζονται τα χωμάτινα και που όχι.
Και πως εμπνέουν σιγουριά και ασφάλεια.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σιγά μην τσακωθούμε... Την άποψη μας λέμε και όποιος θέλει την κρατάει.
 

Pikinos

Ο Φαρμακοποιος
Περιοχή
Αγια παρασκευη -Αθηνα
Όνομα
Πανος
Μοτό
BMW f800gsa
Σιγά μην τσακωθούμε... Την άποψη μας λέμε και όποιος θέλει την κρατάει.
Καλά δεν θα τσακωθούμε, γιαυτό και τα εισαγωγικά.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Καλα μην "τσακωθούμε" και για τα λαστιχα τώρα.
Οποιος έχει μπλέξει σε λάσπες, σαθρά και πέτρα ξέρει που χρειάζονται τα χωμάτινα και που όχι.
Και πως εμπνέουν σιγουριά και ασφάλεια.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αλλο πράγμα το μάθημα στην ασφάλεια μιας διαδρομής με κορίνες, κλειστό χώρο φλατ, με μικρό πιστάκι, και αν κουραστεί κάποιος κάθεται άκρη, άλλο εκδρομή βουνό με κάθε πιθανή συνθήκη μπροστά σου και χωρίς διαφυγή. Δεν μιλάμε για το ίδιο πράγμα. Για να μάθεις την αλφαβήτα δεν χρειάζεσαι όλο το έργο του Μπαμπινιώτη.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τσακωμός δεν υπάρχει, αλλά τουλάχιστον σε ότι με αφορά, προσεκτικά διαβάζω και προσεκτικά γράφω και η τοποθέτηση του Γιάννη ήταν "κάπως"...

Αυτό:
Σήμερα είδα τον σπανό να ανεβαίνει κατσικομονοπάτι και πίσω, με GSADV εκπαιδευόμενου με 100% στριτ λάστιχα. Οπότε κρατώ μια επιφύλαξη πλέον για το τι μπορεί να κάνει το λάστιχο και το μηχανάκι αν ξέρεις τι κάνεις.
Τι σχέση έχει με αυτό:
Το "για το πρώτο επίπεδο δεν είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ" κατά τον εκπαιδευτή, δεν είναι ταυτόσημο με το "δεν είναι απαραίτητα γενικώς", "δεν είναι βοήθημα", "δεν κάνουν την ζωή εύκολη" κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ και απορώ γιατί σε όλες τις συζητήσεις αν δεν πεις "άσπρο" λες κατ' ανάγκη "μαύρο", ίσως δεν θα έπρεπε να απορώ γιατί είναι το ίντερνετ και έτσι συμβαίνει. Και τέλος πάντων όποιος έχει αντίρρηση για το θέμα, email στον ίδιο, η δική μου γνώμη (και αυτό έκανα και στην πράξη) είναι ο,τι μπορείς πιο συμβατικά σωστό κάνε το. Αυτοί που ήρθαν με στριτ λάστιχα έκαναν τα ίδια μαθήματα, έβγαλαν την ίδια διαδρομή, εκτέθηκαν στην ίδια γνώση, δεν είδα κανέναν να λέει "πω ρε φίλε να είχα τακούνια".
Αν υπάρχει κάποια γκρίζα ζώνη στο πρώτο -το οποίο και σχολίασα- και δεν την αντιλήφθηκα δηλώνω βλαξ, πάω πάσο και ζητώ συγνώμη. Ή έπρεπε όλα αυτά μετά τη πρώτη τοποθέτηση να τα υποθέσω μόνος μου;
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Όποιος ξέρει όσα ξέρει ο Σπανός, θα κάνει ότι κάνει ο Σπανός. Είναι ξεκάθαρο. Εγώ δεν ανέβαινα και σίγουρα δεν κατέβαινα ούτε με εντούρο 250 με λάστιχα φιμ, πιθανότατα κανείς μαθητής. Ο εν λόγω εκπαιδευόμενος πάλευε σε κάθε συνθήκη. Ο δάσκαλος υπερέβαλε για να δείξει ότι το μηχανάκι μπορεί πολλά παραπάνω, όπως είναι.

Από την εκπαίδευση που είναι το θέμα του νήματος πως έγινε λογικό άλμα στο ότι θα διασχίσουμε την Πίνδο από χώμα σε εκδρομή;


Και να προσθέσω, το πρώτο το έγραψα γιατί γράφτηκε πως το πρόβλημα του Κοσμά στην ανηφόρα ήταν τα λάστιχα, όχι κάποιο άλλο προσωπικό του λάθος ως ανθρώπου που τώρα μαθαίνει να οδηγεί, που είναι πιο πιθανό.

Για την ακρίβεια είχα κατέβει από την μηχανή και με γκάζι προσπαθούσα να ανέβω το κομμάτι αυτό ώσπου σε ένα σημείο έγειρε η μηχανή και μην μπορώντας να την κρατήσω όρθια την άφησα να ξαπλώσει.
Προσπαθούσε να ανέβει περπατώντας δίπλα στο μηχανάκι, αυτός είναι ο σωστός τρόπος και αν είχε τακούνι θα το είχε καταφέρει;
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ο Σπανός και κάθε πιστοποιημένος εκπαιδευτής (και θεωρώ πως ειδικά ο Σπανός, εξαντλεί αυτές τις περγαμηνές) είναι ο καλύτερος τρόπος να ξεκινήσει κάποιος, ειδικά αν περνάει στα χώματα κατευθείαν με κάπως γεματούλες μοτοσυκλέτες. Ότι συμβουλή να δώσω εγώ και όποιος άλλος σαν εμένα είναι αμφισβητούμενη. Η συμβουλή του Σπανού είναι η συμβουλή του πιστοποιημένου εκπαιδευτή που ξέρει εκείνη τη στιγμή ποιόν έχει απέναντι του. Όταν αυτός πει "θα το κάνεις έτσι" δεν χωράει αμφιβολία ή δεύτερη σκέψη.

Για τα υπόλοιπα έχω να πω: πάμε παρακάτω πραγματικά το διαδίκτυο είναι ο λόγος, τίποτα περισσότερο.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σε κάθε περίπτωση, ως αρχάριος, αυτό στο βίντεο έκανα σήμερα. Πουθενά δεν κατέβηκα από το μηχανάκι, ευτυχώς είχα τακούνια γιατί με έκοβαν συχνά και έχανα φόρα.


 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Όλοι δίκιο έχουν, δε βλέπω κάποια διαφωνία ρε παίδες. Ωραία και σωστά πράγματα λέτε ούλοι ;) (κάποια ψυχή έγραφε έτσι......έφυγε νύχτα όμως)

Το οτι υπάρχουν κάποιες αντικειμενικές αξίες όπως ότι το τακούνι έχει καλύτερη πρόσφυση εκτός δρόμου από το ασφάλτινο Η' ότι ο αναβάτης μετράει και όχι το μηχάνημα 'Η 'οτι το ελαφρύτερο μηχανάκι είναι πιο διασκεδαστικό στο χώμα Η' ότι τα οοοοόνδα είναι αργά μηχανάκια Η ότι αν περάσεις τον Κόρακα τη γ@μησες, ας είσαι και ο Σπανός.......όλα αυτά είναι δεδομένα.

Δε βρίσκω κάποια διαφωνία..

Εντάξει ο Κοσμάς αν είχε άλλα λάστιχα θα είχε καλύτερο αποτέλεσμα, όπως επίσης αν είχε ένα ελαφρύτερο μηχανάκι.......δηλαδή αν πιάσουμε τα "αν", δε θα καταλήξουμε κάπου.

Ένα είναι το σίγουρο.
Το χώμα θέλει ώρες στο τιμόνι, είναι καθαρά τεχνική οδήγηση η οποία δείχνει αποτελέσματα μόνο όταν οι βασικές κινήσεις αρχίζουν και γίνονται μηχανικά και αυτό θα γίνει μετά από λάθος επιλογές, από τούμπες, από ρίσκο, από κουβέντες με την παρέα με τσίπουρα και γενικά όλα όσα πλαισιώνουν αυτό που λέμε οδηγώ εκτός δρόμου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

PanosP

Μέλος
Όνομα
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
Yamaha Tenere 700, (x) Honda CRF 250 Rally
Πέρυσι τον Οκτώβριο έκανα εκπαίδευση για άσφαλτο, ήταν λεφτά που δεν μετάνιωσα καθόλου που έδωσα. Οδηγούσα σχεδόν 10 πριν και όμως κατάλαβα τι έκανα σωστά από ένστικτο αλλά κυρίως τι έκανα ΛΑΘΟΣ. Το απότελεσμα, οδηγώ καλύτερα και με πιο ασφάλεια για μένα...και κάθε φορά που κάνω λάθος η φωνή στον εγκέφαλο λέει γιατί το έκανες αυτό..
Οταν μπορέσω θα κάνω και για χώμα σίγουρα
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εντάξει ο Κοσμάς αν είχε άλλα λάστιχα θα είχε καλύτερο αποτέλεσμα, όπως επίσης αν είχε ένα ελαφρύτερο μηχανάκι.......δηλαδή αν πιάσουμε τα "αν", δε θα καταλήξουμε κάπου.
Όπως είπε και ο Μότοτρεκ και άλλοι σε βίντεο, το αν θα ανέβεις, είναι θέμα φόρας. Ο k0k0s το έγραψε πρώτος, αλλά οι υπόλοιποι επικεντρώθηκαν στο σπινάρισμα στην ανηφόρα και όχι στην τεχνική γενικώς. Μετά η συζήτηση έγινε ξεκάθαρα Πρόεδρος Εδεσσαϊκού γιατί σωστά όλα, αλλά δεν βοηθούν τον Κοσμά στο να μην πάθει το ίδιο όταν και αν βρεθεί πάλι εκεί ή κάπου παρόμοια. Με το να κατέβεις από το μηχανάκι και να αποφορτίσεις τα ελαστικά, καταστρέφεις τις πιθανότητες να "πιάσουν" κάτω, ότι στο καλό πέλμα και να έχουν, είτε είσαι άσφαλτο είτε χώμα. Με το να περπατάς δίπλα στο μηχανάκι, έχεις στερήσει από τον εαυτό σου οπτικό πεδίο λόγω ύψους και λόγω του ότι σου κόβει το μισό η μοτοσικλέτα δίπλα σου, έχεις στερήσει καθαρό πάτημα λόγω πλάτους συστήματος αναβάτη/μοτοσικλέτας και ταυτόχρονα αν δεν είσαι "γελάδι" το σύστημα αναβάτης/μοτοσικλέτα είναι ασταθές στην ανηφόρα.

Ο Κοσμάς είναι πιθανό να περνούσε με λάθος τεχνική και να τον έσωζαν τα λάστιχα αν ήταν τακούνια, επιτρέποντάς του να επιταχύνει στην ανηφόρα (και εδώ μπαίνει ακόμα ένα αν, αν δεν έκανε υπερβολές με το γκάζι, όλοι οι αρχάριοι πιστεύουμε ότι θα διορθώσουμε την έλλειψη φόρας με δυνατή επιτάχυνση στην άνοδο γιατί το να επιταχύνεις μπροστά σε "τοίχο" δεν είναι ενστικτώδες).

Το θέμα με το σχολείο είναι ότι βοηθάει να παρακάμψεις ως ένα βαθμό τον χρόνο σε πεσίματα, λάθη κλπ (όπου κανείς δεν εγγυάται ότι θα είναι ανώδυνα, μεγαλώσαμε) και να εκτεθείς σε δοκιμασμένες και σωστές τεχνικές τις οποίες μετά μπορείς κάλλιστα να δοκιμάσεις στις διαδρομές σου, έχοντας μάτια που θα σε δουν και θα σε διορθώσουν την ίδια ώρα που κάνεις το λάθος και θα επιμείνουν μέχρι να το κάνεις σωστά σε ασφαλή χώρο. Αν κάποιος οδηγεί 30 χρόνια και έχει βρει τα δικά του κόλπα μπράβο του, αλλά αρκετοί δεν έχουμε 30 χρόνια μπροστά μας για πειράματα πλέον.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Όλα όσα γράφονται σωστά... Κάντε μαθήματα και προπονήσεις..

Πριν πολλά χρόνια μου είχε πει ένας φίλος σε σχετική κουβέντα... Αν μπαίνεις με ασφαλτινα στο χώμα είναι σαν να πηγαίνεις για ορειβασία με σκαρπινι ή με παντόφλα.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Όπως είπε και ο Μότοτρεκ και άλλοι σε βίντεο, το αν θα ανέβεις, είναι θέμα φόρας. Ο k0k0s το έγραψε πρώτος, αλλά οι υπόλοιποι επικεντρώθηκαν στο σπινάρισμα στην ανηφόρα και όχι στην τεχνική γενικώς. Μετά η συζήτηση έγινε ξεκάθαρα Πρόεδρος Εδεσσαϊκού γιατί σωστά όλα, αλλά δεν βοηθούν τον Κοσμά στο να μην πάθει το ίδιο όταν και αν βρεθεί πάλι εκεί ή κάπου παρόμοια. Με το να κατέβεις από το μηχανάκι και να αποφορτίσεις τα ελαστικά, καταστρέφεις τις πιθανότητες να "πιάσουν" κάτω, ότι στο καλό πέλμα και να έχουν, είτε είσαι άσφαλτο είτε χώμα. Με το να περπατάς δίπλα στο μηχανάκι, έχεις στερήσει από τον εαυτό σου οπτικό πεδίο λόγω ύψους και λόγω του ότι σου κόβει το μισό η μοτοσικλέτα δίπλα σου, έχεις στερήσει καθαρό πάτημα λόγω πλάτους συστήματος αναβάτη/μοτοσικλέτας και ταυτόχρονα αν δεν είσαι "γελάδι" το σύστημα αναβάτης/μοτοσικλέτα είναι ασταθές στην ανηφόρα.

Ο Κοσμάς είναι πιθανό να περνούσε με λάθος τεχνική και να τον έσωζαν τα λάστιχα αν ήταν τακούνια, επιτρέποντάς του να επιταχύνει στην ανηφόρα (και εδώ μπαίνει ακόμα ένα αν, αν δεν έκανε υπερβολές με το γκάζι, όλοι οι αρχάριοι πιστεύουμε ότι θα διορθώσουμε την έλλειψη φόρας με δυνατή επιτάχυνση στην άνοδο γιατί το να επιταχύνεις μπροστά σε "τοίχο" δεν είναι ενστικτώδες).

Το θέμα με το σχολείο είναι ότι βοηθάει να παρακάμψεις ως ένα βαθμό τον χρόνο σε πεσίματα, λάθη κλπ (όπου κανείς δεν εγγυάται ότι θα είναι ανώδυνα, μεγαλώσαμε) και να εκτεθείς σε δοκιμασμένες και σωστές τεχνικές τις οποίες μετά μπορείς κάλλιστα να δοκιμάσεις στις διαδρομές σου, έχοντας μάτια που θα σε δουν και θα σε διορθώσουν την ίδια ώρα που κάνεις το λάθος και θα επιμείνουν μέχρι να το κάνεις σωστά σε ασφαλή χώρο. Αν κάποιος οδηγεί 30 χρόνια και έχει βρει τα δικά του κόλπα μπράβο του, αλλά αρκετοί δεν έχουμε 30 χρόνια μπροστά μας για πειράματα πλέον.
Μετά τον εξοπλισμό, τα σχολεία είναι η καλύτερη επένδυση χρημάτων που μπορεί να κάνει κάποιος για την ασφάλεια του, αλλά και για την μεγιστοποίηση της διασκέδασης.

Όπως σου είπα και στο τηλέφωνο εσύ έχεις ένα τεράστιο πλεονέκτημα, μια αυλή μερικών στερεμάτων μπροστά στην πόρτα σου στην οποία μπορείς να προσομοιάσεις το 99% των συνθηκών που θα συναντούσες σε μια βόλτα. Μηχανικός είσαι, στη θέση σου θα έφερνα και ένα bobcat να μου φτιάξει πιστάκι στα μέτρα μου, αν βάλεις και εισιτήριο θα βγάλεις και το κόστος από εμάς εδώ :laugh::laugh::roflmao:
Πέρα από την όποια πλάκα είναι μεγάλο πλεονέκτημα και σε συνδυασμό με τα σχολεία μπορεί να σε πολύ μπροστά. Κάντο σαν το γυμναστήριο, 2 ώρες τρεις φορές την εβδομάδα και έλα μετά από έξι μήνες να μου πεις αν πιστεύεις ο ίδιος την πρόοδο που θα έχεις κάνει ;)
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Διάβασα όλες τις απαντήσεις σας.

Ετοίμασα το βίντεο από την πτώση της μηχανής με τις δύο κάμερες που είχα μαζί μου.


Όπως θα δείτε και στο βίντεο ο λόγος που δεν ανέπτυξα μεγάλη φόρα είναι γιατί στην διαδρομή που επέλεξα να ακολουθήσω για να ανέβω (ίδια με αυτή που κατέβηκα) στο ένα μέτρο είχε γκρεμό οπότε ο φόβος της πτώσης της μηχανής προς το γκρεμό κυριάρχησε. Αν η ανηφόρα αυτή ήταν σαν του Mototrek τότε θα ανέβαινα σίγουρα με μεγαλύτερη ταχύτητα.
Γι'αυτό και επέλεξα να κατέβω από την μηχανή έτσι ώστε να νιώθω πιο ασφαλή προς το γκρεμό.
(Μάλλον τον γκρεμό δεν τον ανέφερα στην αρχή).

Τι θα έκανα αν δεν ερχόντουσαν οι ..."θεοί" αμέσως?
Ίσως να πήγαινα την μηχανή λίγο πιο αριστερά στο σημείο της ανηφόρας που δεν είχε καθόλου χαλίκια έτσι ώστε το πίσω λάστιχο να πιάσει καλύτερα έτσι ώστε να ανέβω το σαθρό αυτό κομμάτι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ναι η ιστορία ήταν λειψή. Βλέποντας το πόσο μεγάλη ανηφόρα σε μήκος, το ότι δεξιά αριστερά όπως ανεβαίνεις είναι νεροφάγωμα και ότι... Κλε χωρίς τακούνια, δεν θα κατέβαινα. Αναβάτης με μεγαλύτερη εμπειρία θα είχε μεγαλύτερη φόρα και πιο πολύ γκάζι ανεβαίνοντας για να μην πέσει τόσο η ταχύτητα που να σβήσει στο τέλος.

Αφού γλίτωσες, όλα καλά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
To ΚΛΕ έχει ψήλά το κέντρο βάρους και είναι δύσκολο να το διαχειριστής αν πάρει κλίση, εκτός αν σωματικά το έχεις...
επίσης δέν έχει ροπή χαμηλά.

Χωρίς να θέλω να στο παίξω έξυπνος Κοσμά, όταν πάς μόνος σου να έχεις λιγο περισσότερη αυτογνωσία για το τι μπορείς είτε εσύ είτε η μηχανή σου να κάνεις και αν δείς τα δύσκολα να γυρνάς πίσω ή να βρίσκεις εναλλακτική διαδρομή.
Και εγώ παίρνω μόνος μου τα βουνά αλλά εκεί θέλει σύνεση και πολύ προσοχή για να γυρίσεις πίσω ...

Βρές ένα πιο εύκολο τερέν στην αρχή για να κάνεις την προπόνηση σου.
 

rantanplan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Μαλκότσι
Διάβασα όλες τις απαντήσεις σας.

Ετοίμασα ένα unlisted βίντεο από την πτώση της μηχανής με τις δύο κάμερες που είχα μαζί μου.


Όπως θα δείτε και στο βίντεο ο λόγος που δεν ανέπτυξα μεγάλη φόρα είναι γιατί στην διαδρομή που επέλεξα να ακολουθήσω για να ανέβω (ίδια με αυτή που κατέβηκα) στο ένα μέτρο είχε γκρεμό οπότε ο φόβος της πτώσης της μηχανής προς το γκρεμό κυριάρχησε. Αν η ανηφόρα αυτή ήταν σαν του Mototrek τότε θα ανέβαινα σίγουρα με μεγαλύτερη ταχύτητα.
Γι'αυτό και επέλεξα να κατέβω από την μηχανή έτσι ώστε να νιώθω πιο ασφαλή προς το γκρεμό.
(Μάλλον τον γκρεμό δεν τον ανέφερα στην αρχή).

Τι θα έκανα αν δεν ερχόντουσαν οι ..."θεοί" αμέσως?
Ίσως να πήγαινα την μηχανή λίγο πιο αριστερά στο σημείο της ανηφόρας που δεν είχε καθόλου χαλίκια έτσι ώστε το πίσω λάστιχο να πιάσει καλύτερα έτσι ώστε να ανέβω το σαθρό αυτό κομμάτι.

To ΚΛΕ έχει ψήλά το κέντρο βάρους και είναι δύσκολο να το διαχειριστής αν πάρει κλίση, εκτός αν σωματικά το έχεις...
επίσης δέν έχει ροπή χαμηλά.

Χωρίς να θέλω να στο παίξω έξυπνος Κοσμά, όταν πάς μόνος σου να έχεις λιγο περισσότερη αυτογνωσία για το τι μπορείς είτε εσύ είτε η μηχανή σου να κάνεις και αν δείς τα δύσκολα να γυρνάς πίσω ή να βρίσκεις εναλλακτική διαδρομή.
Και εγώ παίρνω μόνος μου τα βουνά αλλά εκεί θέλει σύνεση και πολύ προσοχή για να γυρίσεις πίσω ...

Βρές ένα πιο εύκολο τερέν στην αρχή για να κάνεις την προπόνηση σου.
Κοσμά περίπου στα ίδια πλαίσια, θα συνταχθώ με τον Παναγιώτη, και εγώ σε παρόμοια φάση με σένα είμαι, παλαιότερα πήγαινα αρκετά εκδομικά χώματα με africa 750, και με Dominator που είχα, αλλά ήταν πρίν από 15-18 χρόνια, τώρα μετά απο αυτή την αποχή ξαναέχω 21 τροχό, πάλι σε βαρύ σχετικά ψηλό για μένα μηχανάκι, με ψηλό κέντρο βάρους, όσο και άν το λυπάμαι η καρδιά λέει άλλα και δειλά δειλά το βάζω σε light χωμάτινες καταστάσεις να το μάθω, να ξυπνήσω όσα λίγα είχα μάθει, να γίνω απο άμπαλος λίγο κουλάδι, με σκοπό να ξαναχαρώ όλες αυτές τις υπέροχες αναμνήσεις που έχω από τα υπέροχα βουνά μας, και να χαρώ λίγη βρομιά σκόνης λίγη λασπουριά. Το παρεάκι που είχαμε έχει πλέον άλλα ενδιαφέροντα και υποχρεώσεις, αλλά δέν πτοούμουν και έβγαινα μόνος, με όποιες επιφυλάξεις και προσοχή, έπαιρνα βουνά και λαγκάδια, και όταν ζωρίζανε πολύ τα πράγματα, μου έλεγα μάγκα μου δέν σε παίρνει γύρνα.... γιατί ούτε κάν θα σε βρούνε...., σε μιά βολτούλα κοντινή να ξελαμπικάρω είχα πάει Χαλκιδική(σάν την Χαλκιδική δέν έχει), και θυμήθηκα μια απόμερη παραλία που πηγαίναμε έστριψα και κατέβηκα, παιδάκι χαρά γεμάτο να πάω εδώ να πάω εκεί χωματόδρομος καλός αλλά με πολλά σημεία αμμώδη, ξεθάρεψα και είπα να το βάλω πιό μέσα στην άμμο, και ήρθε η πρώτη του πτώση, δέν είμαι εξοικειωμένος με το traction(δέν ξαναείχα) και όλο ξεχνάω να το βγάλω, ή ίσως ούτως η άλλως θα το έριχνα, η πτώση ήρθε με λίγα και χωρίς καμία ζημιά για μένα ή για το μωρό, εγώ το παρατάω και όπου φύγει - φύγει όταν την σακουλεύομαι ότι πάμε για ξάπλα μήν μας πιάσει κανα πόδι, έρχεται η ώρα να το σηκώσω, αμ δέ...., βρέ καλό μου βρέ χρυσό μου, απο τιμόνι, απο ανάποδα με τα πόδια, έτσι - αλλιώς τίποτα, άρχισε να περνάει η ώρα, η παραλία έρημη, πολύ νωρίς την άνοιξη, το πήρα απόφαση αφού πλέον και είχα δοκιμάσει διάφορα, αλλά και οι δυνάμεις μου είχαν αρχίσει να μ' εγκαταλείπουν, ξεκίνησα να πάω να βρώ κάποιον για βοήθεια, ευτυχώς σχετικά γρήγορα έπεσα πάνω σε ψαρά που ερχόταν για νυχτερινό ψάρεμα, και με βοήθησε και το σηκώσαμε.
Στο δια ταύτα, οι πρώτες σκέψεις μου μετά, ήταν ότι το σημείο που έτυχε να είμαι ήταν σε σχέση με τα υπόλοιπα κορφοβούνια που είχα πάει το πιό κοσμοπολίτικο, εδώ σε κάποια φάση είχα χαθεί στο Πάικο και αγχωνόμουν να βρώ την δρόμο της εξόδου.
Απο τότε πάλι κάνω παρασπονδίες τα χούγια δέν κόβονται, αλλά κολυμπάω μέχρι εκεί που πατάω, και θα ψάξω να βρώ παρεάκι για περίεργες βολτούλες γιατί στα χώματα το κακό είναι πιό εύκολο να γίνει, και άντε εν γνώση μου και με την θέλησή μου πάω, αλλά μήν τρέχω ξεβράκωτη με τις γόβες στα χωράφια, να έχουμε παρέα........
Με κάθε καλή προαίρεση και πρόθεση στα γράφω, πρωτίστως για να τ' ακούω εγώ :friendship::friendship:
 
Top Bottom