Offroad Training...

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Χωρίς να θέλω να το παίξω ειδικός, σε κομμάτια πολύ κατηφορικά όπως αυτο (και με πέτρα), μπορείς να σβήσεις τον κινητήρα και να αφήσεις ταχύτητα στο κιβώτιο. Στη συνέχεια με το συμπλεκτη και το εμπρός φρένο ξεκινάς την κατηφόρα έχοντας καλύτερο έλεγχο και πέδηση αφου με τα χέρια σου ελέγχεις και τα δύο φρένα και έχεις και τα δύο πόδια να πατάνε κάτω.
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Κοσμά που είναι αυτό; πολύ πέτρα.
Το ρέμα στο τέλος του βίντεο Κώστα είναι η Ρεματιά Βαρνάβα που σκάει στην Λίμνη Μαραθώνος.

Χωρίς να θέλω να το παίξω ειδικός, σε κομμάτια πολύ κατηφορικά όπως αυτο (και με πέτρα), μπορείς να σβήσεις τον κινητήρα και να αφήσεις ταχύτητα στο κιβώτιο. Στη συνέχεια με το συμπλέκτη και το εμπρός φρένο ξεκινάς την κατηφόρα έχοντας καλύτερο έλεγχο και πέδηση αφου με τα χέρια σου ελέγχεις και τα δύο φρένα και έχεις και τα δύο πόδια να πατάνε κάτω.
Η κατηφοριά αυτή Στέφανε δεν ήταν τόσο απότομη έτσι ώστε να πρέπει να έχω τον κινητήρα σβηστό.
Επέλεξα να τον έχω αναμμένο και με μικρές γκαζιές άφηνα να τσουλάει η μηχανή χρησιμοποιώντας περισσότερο το μπροστινό φρένο έτσι ώστε να μπορώ να πατάω και τα δύο πόδια στα σημεία που ...φτάνω.
Στο σαθρό ακούγεται το δισκόφρενο να σφυρίζει. Εκεί μου έφυγε λίγο η μηχανή δεξιά γιατί είχα πάρει περισσότερη φόρα από όσο έπρεπε και πάτησα και λίγο πισινό φρένο.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Χωρίς να θέλω να το παίξω ειδικός, σε κομμάτια πολύ κατηφορικά όπως αυτο (και με πέτρα), μπορείς να σβήσεις τον κινητήρα και να αφήσεις ταχύτητα στο κιβώτιο. Στη συνέχεια με το συμπλεκτη και το εμπρός φρένο ξεκινάς την κατηφόρα έχοντας καλύτερο έλεγχο και πέδηση αφου με τα χέρια σου ελέγχεις και τα δύο φρένα και έχεις και τα δύο πόδια να πατάνε κάτω.
Επισης χωρις να θελω να το παιξω εξυπνος,θα προτεινα να μην σβηνετε κινητηρα,σε καποια στιγμη απωλειας ισοροπιας η ωση του κινητηρα βοηθαει στην ανακτηση της,ακομα θα προτεινα τα ποδια να μενουν παντα στα πεγκ και να κατεβαινουν Μονο σαν εσχατη λυση,τα ποδια στα πεγκ προσφερουν καλυτερη αισθηση κ καλυτερη ισοροπια.
Δυστυχως οπως σε πολλα πραγματα το προφανες δεν ειναι παντα το σωστο.:friendship:
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Επισης χωρις να θελω να το παιξω εξυπνος,θα προτεινα να μην σβηνετε κινητηρα,σε καποια στιγμη απωλειας ισοροπιας η ωση του κινητηρα βοηθαει στην ανακτηση της,ακομα θα προτεινα τα ποδια να μενουν παντα στα πεγκ και να κατεβαινουν Μονο σαν εσχατη λυση,τα ποδια στα πεγκ προσφερουν καλυτερη αισθηση κ καλυτερη ισοροπια.
Δυστυχως οπως σε πολλα πραγματα το προφανες δεν ειναι παντα το σωστο.:friendship:
Ολοσωστα αλλα οχι παντα
Σε αποτομα και υπερβολικα σαθρα (πχ κυλιομενες πετρες), με ψηλοβαρο ον οφ των 200+ κιλων την ωση του κινητηρα γενικα δεν την θελουμε Η βαρυτητα ετσι και αλλιως ειναι αρκετη σε αυτες τις περιπτωσεις για να μας αγχωσει
Σωστη χρηση του κινητηρα (φρενο του κινητηρα, ανοιγμα στιγμιαια του γκαζιου οπου και οταν χρειαζεται) ναι Ωση ομως ετσι γενικα απο τον κινητηρα σε δυσκολα κατηφορικα οχι!
(+ναι σε σωστη σταση του σωματος, σωστη χρηση των φρενων, καλο "διαβασμα" κλπ.κλπ)

Και ο τροπος που περιγραφει ο stefos δεν ειναι θεωρητικα λαθος σε ειδικες (αλλα οχι σπανιες) περιπτωσεις, αν καποιος μπορει να τον εφαρμοσει Εγω παντως μια δυο φορες που το δοκιμασα δεν καταφερα να εχω τον ελεγχο της μηχανης οπως αρχικα περιμενα
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ολοσωστα αλλα οχι παντα
Σε αποτομα και υπερβολικα σαθρα (πχ κυλιομενες πετρες), με ψηλοβαρο ον οφ των 200+ κιλων την ωση του κινητηρα γενικα δεν την θελουμε Η βαρυτητα ετσι και αλλιως ειναι αρκετη σε αυτες τις περιπτωσεις για να μας αγχωσει
Σωστη χρηση του κινητηρα (φρενο του κινητηρα, ανοιγμα στιγμιαια του γκαζιου οπου και οταν χρειαζεται) ναι Ωση ομως ετσι γενικα απο τον κινητηρα σε δυσκολα κατηφορικα οχι!
(+ναι σε σωστη σταση του σωματος, σωστη χρηση των φρενων, καλο "διαβασμα" κλπ.κλπ)

Και ο τροπος που περιγραφει ο stefos δεν ειναι θεωρητικα λαθος σε ειδικες (αλλα οχι σπανιες) περιπτωσεις, αν καποιος μπορει να τον εφαρμοσει Εγω παντως μια δυο φορες που το δοκιμασα δεν καταφερα να εχω τον ελεγχο της μηχανης οπως αρχικα περιμενα

Σε αυτές τις περιπτώσεις το σώμα τέρμα πίσω και ορθιοι, κοιτάμε να μην μπλοκάρει ο μπροστά τροχός ΚΑΙ ο πίσω. Τα χέρια Π στο τιμόνι αλλά χαλαρά.

Από πριν ψάχνουμε για το καλύτερο και πιο καθαρό πάτημα.

Και περνάμε χωρίς αυξομειώσεις ταχύτητας.
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
τα ποδια στα πεγκ προσφερουν καλυτερη αισθηση κ καλυτερη ισοροπια.
Σωστη χρηση του κινητηρα (φρενο του κινητηρα, ανοιγμα στιγμιαια του γκαζιου οπου και οταν χρειαζεται) ναι Ωση ομως ετσι γενικα απο τον κινητηρα σε δυσκολα κατηφορικα οχι!
(+ναι σε σωστη σταση του σωματος, σωστη χρηση των φρενων, καλο "διαβασμα" κλπ.κλπ)
Σε αυτές τις περιπτώσεις το σώμα τέρμα πίσω και ορθιοι, κοιτάμε να μην μπλοκάρει ο μπροστά τροχός ΚΑΙ ο πίσω. Τα χέρια Π στο τιμόνι αλλά χαλαρά.
Ολόσωστοι και οι 3....
Όμως.... Έχοντας κάτω απο τα πόδια σου ένα τέρας 200+ κιλών το μόνο που σε σώσει σε τέτοιες καταστάσεις είναι η τύχη και :brr:

Προσωπικά με το μικρό ελαφραίνω τον μπροστά τροχό έτσι ώστε να μην σούρει σε καμιά κοτρώνα και κουμαντάρω με το πίσω φρένο. Συνήθως όρθιος και πατώντας την μεριά που θέλω να στρίψω...
Με το ΤΑ, έκανα την προσευχή μου να εξαφανιστούν τα κοτρώνια (τα χαλικάκια επιτρέπονται...)
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Εγώ αυτό που κατάλαβα από τα σχόλια σας αλλά και από τα σχετικά βίντεο που έχω δει μέχρι τώρα είναι ότι όλα δουλεύουν στην κατεβασιά, ανάλογα όμως: το τερέν, τα λάστιχα, την μηχανή, αλλά κυρίως την εμπειρία του αναβάτη.

Οπότε χρειάζεται συνεχόμενη προπόνηση και παντού σε διάφορα τερέν και σίγουρα ένας εκπαιδευτής θα σου ανοίξει πιο γρήγορα τα μάτια.
Το σκέφτομαι σοβαρά πάντως για τον εκπαιδευτή.

Για εμένα πάντως την πρώτη μου κατεβασιά αυτή την θεωρώ 90% επιτυχία και με την προπόνηση θα αποκτήσω περισσότερο θάρρος και εμπειρία.
 

Turtle

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Transalp 650 05
Εγώ αυτό που κατάλαβα από τα σχόλια σας αλλά και από τα σχετικά βίντεο που έχω δει μέχρι τώρα είναι ότι όλα δουλεύουν στην κατεβασιά, ανάλογα όμως: το τερέν, τα λάστιχα, την μηχανή, αλλά κυρίως την εμπειρία του αναβάτη.

Οπότε χρειάζεται συνεχόμενη προπόνηση και παντού σε διάφορα τερέν και σίγουρα ένας εκπαιδευτής θα σου ανοίξει πιο γρήγορα τα μάτια.
Το σκέφτομαι σοβαρά πάντως για τον εκπαιδευτή.

Για εμένα πάντως την πρώτη μου κατεβασιά αυτή την θεωρώ 90% επιτυχία και με την προπόνηση θα αποκτήσω περισσότερο θάρρος και εμπειρία.
Κοσμά οδηγας πολύ καλά, σίγουρα μια σχολή θα σου ανοίξει δρόμους που δεν θα το πιστεύεις. Όταν πήγα, έκανα στο τέλος της ημέρας πράγματα που δεν πίστευα ότι θα κατάφερνα ούτε εγώ ούτε η μοτοσικλέτα. Δοκίμασε το, θα το διασκεδάσεις κιόλας. ;)
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Εγώ αυτό που κατάλαβα από τα σχόλια σας αλλά και από τα σχετικά βίντεο που έχω δει μέχρι τώρα είναι ότι όλα δουλεύουν στην κατεβασιά, ανάλογα όμως: το τερέν, τα λάστιχα, την μηχανή, αλλά κυρίως την εμπειρία του αναβάτη.

Οπότε χρειάζεται συνεχόμενη προπόνηση και παντού σε διάφορα τερέν και σίγουρα ένας εκπαιδευτής θα σου ανοίξει πιο γρήγορα τα μάτια.
Το σκέφτομαι σοβαρά πάντως για τον εκπαιδευτή.

Για εμένα πάντως την πρώτη μου κατεβασιά αυτή την θεωρώ 90% επιτυχία και με την προπόνηση θα αποκτήσω περισσότερο θάρρος και εμπειρία.
Να με συγχωρείς αλλά...

Προπόνηση κάνει καποιος με καθαρόαιμο εντούρο ή μοτοκρός. Στην προπόνηση έχει μεγάλη σημασία ο χρόνος, κάθε τι αποσκοπεί στην επίτευξη καλύτερου χρόνου.

Όλα τα άλλα είναι χωμάτινες βόλτες κάθε δυσκολίας. Έχει και αυτό την γοητεία του και μου αρέσει και μένα πολύ, αλλά εδώ δεν κυνηγάμε δευτερόλεπτα και δέκατα αλλά την ευχαρίστηση της off road οδήγησης, την επαφή με την φύση κτλ.

Αυτό που θα σε βοηθήσει πολύ είναι να παρακολουθήσεις κάποιο σχετικό σχολείο και μετά να αρχίσεις να μαζεύεις "χωμάτινες ώρες πτήσης" στα βουνά με όλες τις συνθήκες.



(Μη ξεχάσεις να έχεις τα κατάλληλα λάστιχα, πχ ένα σετ ΜΤ21 είναι μια χαρά. Και με τα Σαχάρα στο ξερό θα είσαι οκ αλλά στα δύσκολα, στα σαθρά, στα λασπωμένα και στην γλίτσα δεν θα σε βοηθησουν όπως τα 21).
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Προπόνηση κάνει καποιος με καθαρόαιμο εντούρο ή μοτοκρός. Στην προπόνηση έχει μεγάλη σημασία ο χρόνος, κάθε τι αποσκοπεί στην επίτευξη καλύτερου χρόνου.
Το να βρεις μιά αλάνα, να βάλεις 4 κώνους μέσα και να κάνεις δοκιμές σε στροφές ή φρένα, δεν είναι προπόνηση;
Το να βρεις ένα οικόπεδο/αποθήκη χωματουργικών με μιά ράμπα/ανηφόρα δεν είναι προπόνηση;
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Το να βρεις μιά αλάνα, να βάλεις 4 κώνους μέσα και να κάνεις δοκιμές σε στροφές ή φρένα, δεν είναι προπόνηση;
Το να βρεις ένα οικόπεδο/αποθήκη χωματουργικών με μιά ράμπα/ανηφόρα δεν είναι προπόνηση;
προ-πονηση
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
προ-πονηση
είσαι δίπλα από τους Λάκωνες και μία με τις τελίτσες μία με τα μονολεκτικά, δεν βγάΝεις νόημα γερόλυκε.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Το να βρεις μιά αλάνα, να βάλεις 4 κώνους μέσα και να κάνεις δοκιμές σε στροφές ή φρένα, δεν είναι προπόνηση;
Το να βρεις ένα οικόπεδο/αποθήκη χωματουργικών με μιά ράμπα/ανηφόρα δεν είναι προπόνηση;
Όχι για μένα δεν είναι, γιατί στο τραβελι εντούρο, το πιο σημαντικό είναι να μάθεις να διαβάζεις το τερέν που εναλλάσσεται συνεχώς και να προσαρμόζεις την οδήγηση σναλογα.
Οπότε οι σταθερές συνθήκες μιας αλάνας είναι μια ουτοπία. Άσε που είναι πολύ βαρετό.

Να το κάνεις πχ στην Ανάβυσσο στις Αλυκές οκ, που έχει απλά, τουλάχιστον δεν θα είναι βαρετό.

Με ένα μηχανάκι σα το KLE θα μάθεις στην αλάνα να στρίβεις μοτοκροσάδικα με πλασάρισμα και ντριφτ στην έξοδο? Δε νομίζω.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Οι τελιτσες ειναι ενδειξη διαφωνιας χωρις να μπω σε λεπτομερειες,χωρις ορεξη για ατελειωτες αντιπαραθεσεις.

Η μονολεκτικη απαντηση παραπανω παραπεμπει στην ετυμολογια της λεξης ,οποτε δεν χρειαζονται επιπλεον λεξεις-προτασεις για να απαντηθει η ερωτηση σου,αλλα αφου το θες¨ προπονηση ειναι η προετοιμασια για βελτιωση αποτελεσματων σε ανταγωνιστικες εκδηλωσεις-δραστηριοτητες,ενω αυτα που ανεφερες εσυ ειναι η πρακτικη εφαρμογη με σκοπο την αποκτηση εμπειριας και ικανοποιησης βεβαιως.Αυτο εννοει ο kordix .

Μην με παρεξηγεις ,που μερικες φορες απαντω ετσι :friendship:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Παίδες σόρι, προπόνηση είναι κάθε προετοιμασία για αθλητική δραστηριότητα, όχι υποχρεωτικά αγωνιστική δραστηριότητα.

Το να μάθεις στην αλάνα πως μπαίνει το σώμα σου για να στρίψεις ή να φρενάρεις θα σε βοηθήσει στο βουνό, ειδικά όταν μιλάμε για τον αρχάριο. Ναι, δεν θα σου μάθει να διαβάζεις τερέν αλλά μιά κίνηση που πρέπει να γίνει θα γίνεται περισσότερο μηχανικά και λιγότερο με σκέψη αν την έχεις κάνει 100 φορές πριν πας στο βουνό, οπότε στο βουνό θα επικεντρωθείς στο τερέν και όχι στο πως θα μείνεις όρθιος.

Και με κάθε σεβασμό στους εμπειρότερους, το "δεν μπαίνω σε λεπτομέρειες" ήτοι δεν μεταφέρω την εμπειρία μου, μικρή αξία έχει σε νήμα που λέγεται "training". Δεν παρεξηγώ, απλά δεν κατανοώ την συμμετοχή χωρίς συμμετοχή.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Παίδες σόρι, προπόνηση είναι κάθε προετοιμασία για αθλητική δραστηριότητα, όχι υποχρεωτικά αγωνιστική δραστηριότητα.

Το να μάθεις στην αλάνα πως μπαίνει το σώμα σου για να στρίψεις ή να φρενάρεις θα σε βοηθήσει στο βουνό, ειδικά όταν μιλάμε για τον αρχάριο. Ναι, δεν θα σου μάθει να διαβάζεις τερέν αλλά μιά κίνηση που πρέπει να γίνει θα γίνεται περισσότερο μηχανικά και λιγότερο με σκέψη αν την έχεις κάνει 100 φορές πριν πας στο βουνό, οπότε στο βουνό θα επικεντρωθείς στο τερέν και όχι στο πως θα μείνεις όρθιος.

Και με κάθε σεβασμό στους εμπειρότερους, το "δεν μπαίνω σε λεπτομέρειες" ήτοι δεν μεταφέρω την εμπειρία μου, μικρή αξία έχει σε νήμα που λέγεται "training". Δεν παρεξηγώ, απλά δεν κατανοώ την συμμετοχή χωρίς συμμετοχή.
To " δεν μπαινω σε λεπτομερειες "ειναι για να αποφυγω μακροσκελεις αντιπαραθεσεις οπως αναφερα ηδη.
Οσες φορες προσπαθησα να επεξηγησω αναλυτικα βρεθηκαν μερικοι που μεχρι και καζουρα πηγαν να μου κανουν(δεν ξερω τι επαγγελεσαι αλλα φαντασου να αναλυεις για να βοηθησεις κατι στο οποιο εισαι επαγγελματιας και να σε πιανουν στο ψιλο καποιοι οι οποιοι δεν εχουν καν επιχειρηματα)
Ετσι αποφασισα (και το κοινοποιησα )οτι οποιος θελει την γνωμη μου-γνωση μου -βοηθεια μου η οτι αλλο σε οποιοδηποτε θεμα,ειμαι διαθεσιμος και θα χαρω να βοηθησω οπου μπορω με ΠΜ,επειδη δεν εχω ορεξη να προσπαθω να" αποδειξω οτι δεν ειμαι ελεφαντας" .
Αρκετοι συντροχοι επικοινωνησαν μαζι μου,και οσο μπορουσα βοηθησα.

Οποτε το ποση αξια εχει το "δεν μπαινω σε λεπτομερειες" εχει να κανει με αποφυγη ατελειωτων αντιπαραθεσεων και οχι αρνηση μεταδοσης εμπειριας,ουτε με αδυναμια ανταλλαγης αποψεων και συζητησης, τα οποια καταλαβα οτι ειναι δυσκολο να γινουν μεσω του πληκτρολογιου.

Θα μπορουσες τωρα να απαντησεις με ενα "ναι μεν αλλα" εγω να συνεχισω με ενα "οχι δεν εχεις δικιο ,εννοω" ... και να μην τελειωσουμε ποτε.

ΥΓ.η θεση οτι η πρακτικη στην αλανα η σε καποιο πιστακι οπου επαναλαμβανεις καποιας δυσκολιας περασματα σε βοηθαει να εξελιχτεις και να βελτιωθεις,με βρισκει απολυτα συμφωνο,απλα δεν ειναι προπονηση
 
Τελευταία επεξεργασία:

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Με ένα μηχανάκι σα το KLE θα μάθεις στην αλάνα να στρίβεις μοτοκροσάδικα με πλασάρισμα και ντριφτ στην έξοδο? Δε νομίζω.
Επειδή θέλω το τοπικ να μείνει γενικά offroad training και όχι εκπαίδευση του Κοσμά με το KLE του στο offroad θα απαντήσω στο σχόλιο σου αυτό. Δεν έχω σκοπό προσωπικά να κάνω μοτοκρος και εντουρο με το KLE.
Χαλαρές χωμάτινες βόλτες θέλω να πηγαίνω όπου με παίρνει με τα λάστιχα που έχω.
Αργότερα βλέπουμε.
Τα 50 χιλιόμετρα που έκανα πρόσφατα στο Ποικίλο ήταν για μένα προπόνηση. Δεν το περίμενα ότι θα έκανα τόσα χιλιόμετρα χωρίς πτώση κι όμως τα έκανα.
Κάθε βόλτα λοιπόν θα θεωρείτε για μένα προπόνηση.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Επειδή θέλω το τοπικ να μείνει γενικά offroad training και όχι εκπαίδευση του Κοσμά με το KLE του στο offroad θα απαντήσω στο σχόλιο σου αυτό. Δεν έχω σκοπό προσωπικά να κάνω μοτοκρος και εντουρο με το KLE.
Χαλαρές χωμάτινες βόλτες θέλω να πηγαίνω όπου με παίρνει με τα λάστιχα που έχω.
Αργότερα βλέπουμε.
Τα 50 χιλιόμετρα που έκανα πρόσφατα στο Ποικίλο ήταν για μένα προπόνηση. Δεν το περίμενα ότι θα έκανα τόσα χιλιόμετρα χωρίς πτώση κι όμως τα έκανα.
Κάθε βόλτα λοιπόν θα θεωρείτε για μένα προπόνηση.
Το θέμα είναι να βγαίνουμε στο βουνό και να περνάμε καλά. Δε θα κολλήσουμε τώρα στις λέξεις. Θα τα πούμε σε κάποια βόλτα κι από κοντά.

Καλές προπονήσεις λοιπόν.

Και συγνώμη που χάλασα το θέμα, δεν θα ξανασυμβεί. Θα παρακαλέσω ένα διαχειριστή να καθαρίσει το θέμα από τα σχόλιά μου περί προπόνησης.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν θα καθαριστεί τίποτα... Ιδίως οι συμβουλές από όσους έχουν σπάσει κοκκαλα στο βουνό και έχουν γράψει χιλιάδες χλμ.
Οποιος θέλει να κρατήσει κάποιες συμβουλές.. Καλώς.
Οποιος δεν θέλει... Πάλι καλώς.
 
Top Bottom