OHLINS VS WILBERS

rafanik

Μέλος
Όνομα
Ραφαηλ
Μοτό
BMW R 1200RT
HONDA INTEGRA
Μια και η γρια μου έφτασε 110.000 χλμ και δε σκέφτομαι να την αλλαξω, σκέφτομαι να αλλάξω αμορτισέρ μπρος πίσω.
έχω μπερδευτεί λίγο.
τα ιδια λεφτά έχουν.
τι προτείνετε?
 

jliordos

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
BMW R1250GS ADVENTURE 40th YEARS
Όντως, το κυριότερο δεν έγραψες για να βοηθηθείς.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Οι επιλογές σου είναι περισσότερες...

Οhlins, WP, Nitron, Wilbers και ίσως υπάρχουν και άλλες εταιρείες.


Θα μου άρεσε το αμορτισέρ να έχει και ρύθμιση ύψους (σίγουρα έχει η ΝITRON) γιατί αν το σηκώσεις πίσω μισό έως ένα πόντο, θα στρίβει ακόμα πιο ωραία το RT. Εννοείται πως θες και εξωτερική ρύθμιση προφόρτισης σε ταξιδιάρικη μοτό οπότε θα χρειαστείς την ακριβή σειρά πίσω ότι μάρκα κι αν πάρεις.

Μπροστά θα έβαζα ένα απλό με μόνο ρυθμίσεις των 2 αποσβέσεων, συμπίεσης και επαναφοράς.

Προσοχή επίσης στην επιλογή των ελατηρίων ανάλογα με την χρήση, πχ πιο συχνά δικάβαλο στα ταξιδια, άνεση ή σπορτιφ αίσθηση κτλ

Μια έρευνα σε φόρουμ Ελληνικά ή ξένα από ιδιοκτήτες της ίδιας μοτό που έχουν αλλάξει αμορτισέρ θα βοηθούσε αλλά υπόψιν στο εξωτερικό η άσφαλτος είναι βελουδο.
 

rafanik

Μέλος
Όνομα
Ραφαηλ
Μοτό
BMW R 1200RT
HONDA INTEGRA
H ΝITRON δε βγάζει για RT.
Εχω καταλήξει σ αυτές τις 2 και λόγο servis στην Ελλάδα.
για τις OHLINS έχω άποψη, για τις wilbers δεν ξέρω?
 

barbadinos

Μέλος
Περιοχή
Αγ.Ανάργυροι
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Vstrom χίλια
Είχα κάποτε στο tiger 1050 την wilbers με φούλ ρυθμίσεις μπρός-πίσω..
Xαλάλι τα λεφτά που έδωσα..την φχαριστήθηκα εκπληκτική..
Τον Σεπτέμβρη θυμάμαι είχε καλή έκπτωση...
Η ohlins πάντως ήταν πολύ πιο ακριβή με τα ίδια χαρακτηριστικά..
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Επειδή κοιτάω και εγώ για το Tracer, στο αμερικάνικο φόρουμ κάποιος "γνώστης" σχολίασε ότι τα Ohlins πλέον δεν είναι το ίδιο ποιοτικά όπως παλιά, ειδικά στις πιο φθηνές σειρές τους. Δεν έχω ιδία άποψη, απλά το παραθέτω. Σίγουρα πληρώνεις και όνομα πάντως.
Έχεις κοιτάξει αν και άλλες μάρκες βγάζουν για το BMW σου? Η αγορά θα γίνει από Ελλάδα? Να πας τις δικές σου για σέρβις/αναβάθμιση στον Ρεμούνδο?
 

rafanik

Μέλος
Όνομα
Ραφαηλ
Μοτό
BMW R 1200RT
HONDA INTEGRA
η αγορά θα γίνει απο Ελλάδα
εξάλλου δε υπάρχουν μεγάλες διάφορες στην τιμή.
όσο για την αναβάθμιση, δε ξέρω τι αποτέλεσμα μπορεί να έχει.
εξάλλου λογω παλαιότητας και χιλιομέτρων ειναι ¨κουρασμένα" τα αμορτισέρ.
πάω σ αυτές τις δυο εταιρείες γιατί είναι πιο ¨safe' γι αυτό το μηχανάκι.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ πάντως δεν μπορώ να συγκρίνω τις ohlins με καμμια ανάρτηση.
Είναι η ohlins.. Και τα ρέστα.

Όχι ότι τα ρέστα δεν είναι καλά, αλλά οι κίτρινες είναι αλλού και όχι τυχαία η τιμή τους
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Εγώ πάντως δεν μπορώ να συγκρίνω τις ohlins με καμμια ανάρτηση.
Είναι η ohlins.. Και τα ρέστα.

Όχι ότι τα ρέστα δεν είναι καλά, αλλά οι κίτρινες είναι αλλού και όχι τυχαία η τιμή τους
Δεν είναι απόλυτο αυτό πλέον Κώστα. Σίγουρα είναι κορυφαίες αναρτήσεις αλλά πλέον ο ανταγωνισμός από άλλες σοβαρές εταιρίες έχει ξεφύγει σε τεχνολογία και ποιότητα.
Και παρόλα αυτά δυστυχώς ισχύει οτι ακόμα πληρώνεις ΚΑΙ το όνομα στις ohlins...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν είναι απόλυτο αυτό πλέον Κώστα. Σίγουρα είναι κορυφαίες αναρτήσεις αλλά πλέον ο ανταγωνισμός από άλλες σοβαρές εταιρίες έχει ξεφύγει σε τεχνολογία και ποιότητα.
Και παρόλα αυτά δυστυχώς ισχύει οτι ακόμα πληρώνεις ΚΑΙ το όνομα στις ohlins...
Και... Το όνομα θα το πληρώνεις πάντα σε premium προιοντα
Έτσι είναι η αγορά.
Γλυτώνεις το ρίσκο και πολλά άλλα θέματα όμως.
Στην περίπτωση του φίλου μας και επειδή μιλάμε για τελελεβερ παραλεβερ, φορτωματα, μεγάλα ταξίδια κλπ μονόδρομες καταστάσεις... Θεωρώ ότι πρέπει να πάει στα κίτρινα.

Χωρίς να είμαι απόλυτος... Ξαναλεω
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Και... Το όνομα θα το πληρώνεις πάντα σε premium προιοντα
Έτσι είναι η αγορά.
Γλυτώνεις το ρίσκο και πολλά άλλα θέματα όμως.
To οτι πληρώνεις το όνομα δε θα το έλεγα απαραίτητα καλό όταν ο ανταγωνισμός μπορεί να σου προσφέρει περισσότερα στην ίδια τιμή ή τα ίδια σε χαμηλότερη... Τα αμερικανάκια που έχουν καλως η κακώς την πρωτιά στο ψάξιμο και τις μετατροπές τείνουν σιγά σιγά να τις αφήνουν πίσω.
Ρίσκο σε κορυφαίες εταιρίες που τις πληρώνεις 4ψήφια ποσά και είναι για χρόνια στο χώρο, απλά δεν υπάρχει.
Παρόλα αυτά, αν συγκεκριμένα για τα telelever / paralever του GS η ohlins έχει επενδύσει περισσότερο σε εξέλιξη από άλλες εταιρίες δεν το γνωρίζω.
Σε συμβατικά αμορτισέρ για φυσιολογικά μηχανάκια :D ίσως το μόνο πλεονέκτημα των ohlins έναντι του σοβαρού ανταγωνισμού να είναι το μεγαλύτερο δίκτυο συνεργείων που μπορεί να καλύψει το service / επισκευή τους.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Μια και η γρια μου έφτασε 110.000 χλμ και δε σκέφτομαι να την αλλαξω, σκέφτομαι να αλλάξω αμορτισέρ μπρος πίσω.
έχω μπερδευτεί λίγο.
τα ιδια λεφτά έχουν.
τι προτείνετε?
Μου φαίνεται τουλάχιστον "περίεργο" ,ένα σετ αναρτήσεων OHLINS ,κι ένα σετ αναρτήσεων WILBERS -(ίδιων προδιαγραφών κ τα δύο)- να έχουν ίδια τιμή στην αγορά ,κ μάλιστα στην Ελληνική.

Θα ήταν ενδιαφέρον να παραθέσεις λίνκς επί τούτου.


ΥΓ: Θεωρώ τις WILBERS αξιόλογες αναρτήσεις.
Θα τις έβαζα μόνον ,αν το σετ θα μου κόστιζε τουλάχιστον 30% φτηνότερα σε σχέση με το αντίστοιχο της OHLINS.
(Μιλάω βέβαια για αναρτήσεις ίδιων προδιαγραφών)
ή
Εάν με το ίδιο ποσό που θα έπαιρνα την TOP σειρά της WILBERS ,θα μπορούσα να πάρω την BASIC σειρά της OHLINS.

Και όλα τα παραπάνω ,εφ'όσον είχα θέσει οικονομικό "ταβάνι"

Αν βγάλω από τις εξίσωση το κόστος ,επειδή έχω δοκιμάσει αρκετές μάρκες-σχολές-κατασκευαστές ,έχω καταλήξει ,OHLINS μόνο.
Η αίσθηση κ το οδηγικό αποτέλεσμα ,είναι μοναδικά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
ΥΓ: Θεωρώ τις WILBERS αξιόλογες αναρτήσεις.
Θα τις έβαζα μόνον ,αν το σετ θα μου κόστιζε τουλάχιστον 30% φτηνότερα σε σχέση με το αντίστοιχο της OHLINS.
(Μιλάω βέβαια για αναρτήσεις ίδιων προδιαγραφών)
ή
Εάν με το ίδιο ποσό που θα έπαιρνα την TOP σειρά της WILBERS ,θα μπορούσα να πάρω την BASIC σειρά της OHLINS.

Και όλα τα παραπάνω ,εφ'όσον είχα θέσει οικονομικό "ταβάνι"

Αν βγάλω από τις εξίσωση το κόστος ,επειδή έχω δοκιμάσει αρκετές μάρκες-σχολές-κατασκευαστές ,έχω καταλήξει ,OHLINS μόνο.
Η αίσθηση κ το οδηγικό αποτέλεσμα ,είναι μοναδικά.
Ετσι, ειναι κορυφη και με διαφορα απο τις αλλες αλλα ειναι πανακριβες, ειδικα οι πληρεις εκδοσεις με ρυθμιση ΚΑΙ συμπιεσης. Ευτυχως για μερικα μηχανακια βγαζει μοντελα που δεν εχουν ρυθμιση συμπιεσης και ειναι πιο οικονομικα, τετοια αμορτισερ εχω πισω στo VFR και στο TA. Αλλιως ..μεταχειρω.

Και να τονιζω οτι η διαφορα ισχυει και απο τις WP, οι οποιες καλες μεν αλλα δεν ειναι με τιποτα Ohlins στην αισθηση των αποσβεσεων.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ετσι, ειναι κορυφη και με διαφορα απο τις αλλες αλλα ειναι πανακριβες, ειδικα οι πληρεις εκδοσεις με ρυθμιση ΚΑΙ συμπιεσης. Ευτυχως για μερικα μηχανακια βγαζει μοντελα που δεν εχουν ρυθμιση συμπιεσης και ειναι πιο οικονομικα, τετοια αμορτισερ εχω πισω στo VFR και στο TA. Αλλιως ..μεταχειρω.

Και να τονιζω οτι η διαφορα ισχυει και απο τις WP, οι οποιες καλες μεν αλλα δεν ειναι με τιποτα Ohlins στην αισθηση των αποσβεσεων.
Με τις wp.. Διαφέρουν και στην ποιότητα κατασκευής.
Στην χοντρή κάθε 70000 χλμ άλλαζα και τα 2 ρουλεμάν στην πίσω ανάρτηση.
Βεβαια και η wp πολύ αξιόλογη ανάρτηση... Αλλα
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Και εγω εβαλα στα 90000 κμ στο R1 μια ohlins πισω και σε συνδιασμο με σερβις στα μπροστινα και ρυθμιση πηρα αλλο μηχανακι,στο 1ο track day που ειχα παει μετα την αγορα ειχα παθει πλακα,αξιζουν τα λεφτα τους.
 
Top Bottom