Old school μονοκύλινδρα On/Off, τελικά ποιά είναι η ακτίνα δράσης τους;

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τα τελευταία χρόνια οι εταιρείες μείωσαν δραματικά τη παραγωγή μονοκύλινδρων On/Off μοτοσυκλετών και οι λιγοστές προτάσεις που υπάρχουν έχουν σκληροπυρηνικό χαρακτήρα με πολύ στοχευμένη χρήση (βλ. 690/701). Από την άλλη μεριά η ραγδαία εξέλιξη των δικύλινδρων έχει διαθέσει στην αγορά μοτοσυκλέτας, υπέροχες προτάσεις που καλύπτουν όλες τις υποκατηγορίες της On/Off χρήσης και άρα και τους υποψήφιους πελάτες.

Παρά τα πολλά πλεονεκτήματα φαίνεται πως το σχετικά υψηλό βάρος έχει διατηρήσει τη προσοχή των μοτοσυκλετιστών στα παλιά καλά μονοκύλινδρα, ιδιαίτερα όταν υπάρχει εντονότερο ενδιαφέρον για χωμάτινη χρήση. Και εντάξει, απέκτησες το μονοκύλινδρο σου και πας με λίγο μεγαλύετρη αυτοπεποίθηση της χωμάτινες βόλτες σου, όμως... θα ταξιδέψεις με δαύτο;

Ας δούμε ποιες είναι οι δυνατότητες τους και ποιες είναι οι απαραίτητες υποχωρήσεις. Είναι αλήθεια τόσο μεγάλες που κάνουν αποτρεπτική τη σκέψη για ταξίδια ή μήπως πίσω από τις χαμηλές μέσες ωριαίες κρύβονται και θησαυροί;











 
Τελευταία επεξεργασία:

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Το τι DR NX XR KEL PEGASUS XT κτλ κυκλοφορει αυτες τος μερες στα Βαλκάνια είναι το κάτι άλλο! Φόρτωμα προβιά στην σέλα και ασε τούς άλλους να βγάζουν φωτογραφίες στατικές η διπλά στην αμμουδιά της Βραυρώνας οπου πήγαν για ημερησιο μπάνιο. Νεώτερα τον Αύγουστο απο Αυστρια Ελβετία Γερμανία. Υπομονη καλη συντηρηση και αγάπη στην περιπέτεια και στο old school μονοκυλινδρο χρειάζεται και ότι κάνεις το ταρατατζουμ ΜΕΓΚΑ κατουρατεκ μπορεί να το βρεικανείς στην ταπεινή αυτή κατηγορία.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Υπάρχουν αυτοί που δεν μπορούν να διανοηθούν ταχύτητες κάτω των 140 χλμ/ώρα στο κοντέρ.
Αλλά ταξιδεύοντας με μοτό... είναι πολλές οι φορές που τα 120 χλμ/ώρα σε βοηθούν να απολαύσεις θησαυρούς της φύσης και να επεξεργαστείς με περισσότερη ηρεμία το τοπίο (μειώνοντας τα ποσοστά της αδρεναλίνης που παράγει η υψηλή ταχύτητα).
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Έχουμε πολλά παραδείγματα στα οποία βλέπουμε μικρούς κυβισμούς και μονοκύλινδρα όλων των ειδών που ταξιδεύουν στον πλανήτη.

Εγώ αυτό που θα ήθελα να αναδείξουμε είναι πως μπορούν μονοκύλινδρα μοτέρ (κυρίως μεσαίου κυβισμού), να ταξιδέψουν φυσιολογικά και άνετα, χωρίς υποχωρήσεις. Για να ταξιδέψουν φυσιολογικά και εξίσου άνετα είναι απαραίτητοι κάποιοι -μικροί κατ' εμέ- συμβιβασμοί. Υποτίθεται συμβιβασμοί, στη πραγματικότητα πρόκειται για μια εναλλακτική χρήση.

Ο περιορισμός των κραδασμών και ο χαρακτήρας του κινητήρα απαιτεί χαμηλότερες στροφές και άρα και χαμηλότερες ταχύτητες. Το αποτέλεσμα είναι απώλεια χρόνου και άρα και κάποιες στάσεις περισσότερες. Σιγά, δε λέμε κάτι καινούριο. Πως μπορούν όμως αυτά τα φαινομενικά μειονεκτήματα να αντιστραφούν σε πλεονεκτήματα; Το θέμα είναι πως τελικά μπορεί να ξανά-ανακαλύψεις κάποιες απολαύσεις, από αυτές που υπήρξαν οι πρόδρομοι της ικανοποίησης που βιώνει κανείς όταν οδηγεί μια μοτοσυκλέτα.

Το μονοκύλινδρο μοτέρ λατρεύει τον επαρχιακό δρόμο, με το ροπάτο κινητήρα του ρολάρει υπέροχα σε κάθε λογής επαρχιακούς δρόμους. Ανηφόρες, κατηφόρες, στροφιλίκια, πέρασμα μέσα από χωριουδάκια. Εγώ τα λέω μοτέρ σήμανσης (δουλεύουν υπέροχα ακολουθώντας τις οδηγίες των πινακίδων σήμανσης). Οι διαδρομές στους επαρχιακούς έχουν να προσφέρουν περισσότερη φυσική ομορφιά, θα σου κάνουν οικονομία σε καύσιμο και διόδια και τα χρήματα που θα σου περισσέψουν είναι μια καλή ευκαιρία να φας με τον σύντροφο σου στο δροσερό ταβερνάκι ενός χωριού. Τελικά όλο αυτό είναι σπατάλη χρόνου ή μήπως μια επένδυση χρόνου για μια όμορφη μοτοσυκλετιστική εκδρομή με κάποιον τελικό προορισμό;
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Εγώ με το ΧΤ 600 sm (1999) έχω κάνει 2 36ωρα κι ένα κλάσσικ τρόφι Αυτά τα 3 μας κάνουν 4700χλμ σε 7 μέρες.
Άκα 670 την ημέρα ΟΛΑ σε κλειστά κομμάτια.
Μου έλειψε κάτι? Δε νομίζω
:cool:
 

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
Στο πρόσφατο TrOFy, ήταν πολλοί με μονοκύλινδρα, ας μιλήσουν...

Εγώ πάντως πήγα-ήρθα άνετα, φορτωμένος όσο ήθελα, με ταχύτητες 110-120 και έκανα τις χωμάτινες διαδρομές με
περισσή άνεση και διασκέδαση...

Τα μονοκύλινδρα είναι αναντικατάστατα...
Από 'κει και πάνω, το βάρος είναι βάρος...όσο καλά και να το κρύβουν, όσο καλοζυγισμένα και καλοστημένα να είναι...

Τι κι αν στο TrOFy έκανα 30 λεπτά παραπάνω να πάω (τόσο είναι για αρκετά μεγάλες αποστάσεις) ή με φύσηξε ο αέρας
λίγο πιο δυνατά... δε λέει και κάτι γιατί όλη την υπόλοιπη βόλτα τη χάρηκα....

Τέλος ας ρίξουμε μια ματιά στις μοτό, σε μακρινούς enduro-αγώνες...ένας κύλινδρος και μάλιστα μικρός...

ONE Cyl Rules..!
 

LARRY

ADVENTURA ADRENALINA
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Dimitris
Μοτό
T 7 - KMX200
Xt660z Tenere
Σε 7 μηνες 13.000km
Φουλ 3ημερα ασφαλτο-χωμα
Ημερησιως μεχρι 850km μικτη
Ειμαι 50αρης+ και δεν με κουρασε
Γενικα αν εχεις καλη σελα και σωστη θεση οδηγησης δεν καταπονεισαι

Στάλθηκε από το E5533 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Xt660z Tenere
Σε 7 μηνες 13.000km
Φουλ 3ημερα ασφαλτο-χωμα
Ημερησιως μεχρι 850km μικτη
Ειμαι 50αρης+ και δεν με κουρασε
Γενικα αν εχεις καλη σελα και σωστη θεση οδηγησης δεν καταπονεισαι

Στάλθηκε από το E5533 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
:friendship:
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Xt660r 04 ελλαδα - ρουμανια (με σαμαρια δικαβαλος) ξεκιναμε απο γρεβενα και μεχρι τα συνορα ολο εθνικη και αερας φουλ... Λεω που θα παμε μαυτη την μκακαια ωρεεεεε..... Μολις μπηκαμε βουλγαρια ρουμανια το πραμα πηγαινε μονο του λες και ηξερε τον δρομο... Δωστου επαρχιακο και παρτου την ψυχηηηη χαχαχαχα!!!!! μετα απο ποσα χιλιομετρα βγηκαμε δικαβαλοι βραδυνη βολτα δικαβαλο ποσειδωνος και σκεφτομουν μαυτη την πορδη πηγαμεε χαχαχα.... Στροφιλικια και αγιος ο θεος... Οποιος θελει να γυρισει τον κοσμο σε καθε αποκρυφο μερος ας παρει ενα μονοκιλινδρο οτι θελει!!!!!!

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

LARRY

ADVENTURA ADRENALINA
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Dimitris
Μοτό
T 7 - KMX200
Xt660r 04 ελλαδα - ρουμανια (με σαμαρια δικαβαλος) ξεκιναμε απο γρεβενα και μεχρι τα συνορα ολο εθνικη και αερας φουλ... Λεω που θα παμε μαυτη την μκακαια ωρεεεεε..... Μολις μπηκαμε βουλγαρια ρουμανια το πραμα πηγαινε μονο του λες και ηξερε τον δρομο... Δωστου επαρχιακο και παρτου την ψυχηηηη χαχαχαχα!!!!! μετα απο ποσα χιλιομετρα βγηκαμε δικαβαλοι βραδυνη βολτα δικαβαλο ποσειδωνος και σκεφτομουν μαυτη την πορδη πηγαμεε χαχαχα.... Στροφιλικια και αγιος ο θεος... Οποιος θελει να γυρισει τον κοσμο σε καθε αποκρυφο μερος ας παρει ενα μονοκιλινδρο οτι θελει!!!!!!

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ειχες και καλη σελα εμαθα..

Στάλθηκε από το E5533 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Ειχες και καλη σελα εμαθα..

Στάλθηκε από το E5533 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ναι αλλα ειμαστε γεματο ζευγαρι οποτε παλι στα 100 χλμ κουραζοσουν ... Αλλα περα απο αυτο ενα τσιλιβοθρας θα βγαζε τα διπλα μονοκαβαλος ανετα ακομα καο με την μαμα σελα...

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Xt660z Tenere
Σε 7 μηνες 13.000km
Φουλ 3ημερα ασφαλτο-χωμα
Ημερησιως μεχρι 850km μικτη
Ειμαι 50αρης+ και δεν με κουρασε
Γενικα αν εχεις καλη σελα και σωστη θεση οδηγησης δεν καταπονεισαι

Στάλθηκε από το E5533 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τα κρυβουμε....Larry...τα χρονακια ;;
Γιατι δεν τα λες ολα.....χαχα !!!!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εχω την εντυπωση οτι ο κυριοτερος λογος που οι μονοκυλινδροι κινητηρες μεγαλου κυβισμου σιγα-σιγα εγκαταλειπονται ειναι η μεγαλη δυσκολια στο να ρυθμιστουν ωστε και να αποδιδουν αλλα και να καλυπτουν τις νεες αυστηρες προδιαγραφες ρηπων, ειδικα στην Ευρωπη. Toυλαχιστον αυτος ηταν σιγουρα ο λογος που η μαρμαγκα εφαγε το KLR650 , το ΧΤ660Ζ, το DR650 και τα μονοκυλινδρα της BMW.
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Απορω....με αυτον τον LARRY.....πως κανει τοσα χλμ. με αυτο το μηχανακι !!!!
Εγω που ειμαι μικροτερος........ουτε να το σκεφτω !!!!!
Με τους κραδασμους του μονοκυλινδρου......χωρις διπλη σελα με gel.....με 140 μονο.....χωρις τζαμαρια δυο επιπεδων......κ τριβαλιτσο...απαπα !!!!
Ζηλευω τους γεροντες του φορουμ....με τις παππουδιερες τους......αχχχ....τελευταια ονειρευμαι κ εγω......εναν..μονοδρομο !!!!!!












Φυσικα .....κανω πλακα.....επειδη δεν θα ειμαι αντικειμενικος....ειπα να γραψω μονο τα αρνητικα......χαχα !!!!!
 

XRτημένος

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v strom 650
Εχω την εντυπωση οτι ο κυριοτερος λογος που οι μονοκυλινδροι κινητηρες μεγαλου κυβισμου σιγα-σιγα εγκαταλειπονται ειναι η μεγαλη δυσκολια στο να ρυθμιστουν ωστε και να αποδιδουν αλλα και να καλυπτουν τις νεες αυστηρες προδιαγραφες ρηπων, ειδικα στην Ευρωπη. Toυλαχιστον αυτος ηταν σιγουρα ο λογος που η μαρμαγκα εφαγε το KLR650 , το ΧΤ660Ζ, το DR650 και τα μονοκυλινδρα της BMW.
Πες τα ρε φίλε. Με την ΕΕ και τις χαζομάρες euro4 κτλ στα μηχανάκια, ενώ ταυτόχρονα κυκλοφορούν άπειρα αμάξια 2λιτρα και βάλε με τριπλάσιους ρύπους. Στην Αμερική xr kai dr βγαίνουν ακόμα.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
δεν ειναι θεμα ρυπων, απλα ο κοσμος πλεον δε τα προτιμα...ο μεσος αναβατης θα κινηθει κατα 99% σε δρομο μονο, και θα βγει και εθνικη...οποτε δεν υπαρχει κανενας απολυτως λογος να προτιμησει ο --ξαναλεω-- μεσος αναβατης, καποιο μονοκυλιδρο....

αν υπηρχε προβλημα ρυπων, δεν θα εβγαινε κανενα εντουρο μηχανακι, τα οποια αναγκαστικα πρεπει να περνανε προδιαγραφες ρυπων....επισης δεν θα υπηρχε κανενα μεγαλο ν2, που στην ουσια ειναι δυο μεγαλοι κυλιδροι με εναν κοινο στροφαλο...
 
Top Bottom