Old school μονοκύλινδρα On/Off, τελικά ποιά είναι η ακτίνα δράσης τους;

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Στην Ευρωπη αυτα που αναφερω εγγυημενα κοπηκαν λογω ρυπων ΕuroIV που ηταν πολυ πιο αυστηροι απο 2017.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Στην Ευρωπη αυτα που αναφερω εγγυημενα κοπηκαν λογω ρυπων ΕuroIV που ηταν πολυ πιο αυστηροι απο 2017.
ναι γιατι οι κατασκευαστες δεν εβγαλαν εκδοσεις Euro 4...γιατι να επενδυσουν εστω και ελαχιστα χρηματα για μηχανακια που δεν πουλανε πλεον καθολου? μιλαμε για μηχανακια τουλαχιστον 10ετιας που προ πολλου εχουν κλεισει τον εμπορικο τους κυκλο
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
To DR ακομα πουλαει Αμερικη, για το KLR κλαινε οι Αμερικανοι που ακυρώθηκε γιατι επισης εκει πουλουσε καλα, το ΧΤΖ660 ποτε δεν πουληθηκε εκει και το G650 γενικα δεν πουλαγε.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
διαφορετικη αγορα η αμερικη, διαφορετικη και η ευρωπη...εκει πουλανε φορτηγα σα ζεστα ψωμια, οι αμερικανοι εχουν ονειρο να παρουν χαρλευ και οχι gs τριβαλιτσο, οποτε το οτι οι αμερικανοι εχουν εμμονη με το dr/klr/xr-l και τα αγοραζουν ακομα, αυτο δε σημαινει πως πουλανε και ευρωπη...αν ηταν εμπορικα τα μηχανακια εδω, θα ειχαν παρει upgrade για Euro 4. Και ξαναρωταω, εφοσον πλεον δεν πουλανε, για ποιο λογο να δαπανήσουν οι εταιρειες πορους για να παρουν εγκριση Euro 4?
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Ιταλία, Αυστρία, Ελβετία, Βουλγαρία, Ρουμανία μοιρασμένα σε διαφορετικά ταξίδια με το f650gs DAKAR μου! Και αναρίθμητα κατέβα/ανέβα Αθήνα-Θεσσαλονικη! Όσο μένεις εκτός οδών ταχείας κυκλοφορίας είναι απόλαυση! Ειδικά Βουλγαρία Ρουμανία που εχουν μόνο επαρχιακους το κατά ευχαριστήθηκα κι εγώ, όπως αναφέρθηκε και απο άλλο μέλος πριν! Η ταλαιπωρία (δίκη σου κ της μηχανής) είναι οι εθνικές οδοί, όταν απλά θες να πας από σημείο σε σημείο (αν βιάζεσαι κιόλας ακόμα χειρότερο)! Αυτός ήταν κ ο λόγος που αγόρασα και το ZZR!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

MotoADVTales

Ο Μαστροχαλαστής
Περιοχή
Χαλκιδικη
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
XRV 750 RD07A
Όντας μόνο 2 χρόνια αναβάτης και έχοντας ένα χρόνο Xt660r και ένα χρόνο Αφρικα. Μπορώ να πω ότι το Xt660r λόγω μονοκυλοδρου με έβγαζα από τις εθνικές και σε συνδυασμό με την βλακεία το google maps που με έστελνε από κάτι καρόδρομους το απόλαυσα πιο πολύ από την αφρικα.

Σε έβαζε σε περιπέτεια χωρίς να την σχεδιάσεις καν. Αν με ρωτούσατε σήμερα πιο από τα 2 θα διάλεγα το Xt660r


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
διαφορετικη αγορα η αμερικη, διαφορετικη και η ευρωπη...εκει πουλανε φορτηγα σα ζεστα ψωμια, οι αμερικανοι εχουν ονειρο να παρουν χαρλευ και οχι gs τριβαλιτσο, οποτε το οτι οι αμερικανοι εχουν εμμονη με το dr/klr/xr-l και τα αγοραζουν ακομα, αυτο δε σημαινει πως πουλανε και ευρωπη...αν ηταν εμπορικα τα μηχανακια εδω, θα ειχαν παρει upgrade για Euro 4. Και ξαναρωταω, εφοσον πλεον δεν πουλανε, για ποιο λογο να δαπανήσουν οι εταιρειες πορους για να παρουν εγκριση Euro 4?
Ναι οκ, το DR ακομη πουλαει τρελα σε Αμερικη Καναδα και Αυστραλια, αλλα εδω εχει κοπει απο euro3 ουτε καν 4... Κανεις στην Σουζουκι δεν ενδιαφερθηκε να του βαλει ψεκασμο για να πουλησει Ευρωπη.Το ιδιο λοιπον πουλαγε και το KLR. Τα αλλα δυο πες δεν πουλαγαν αλλα θα υπηρχαν ακομα στα ραφια εαν δεν υπηρχε αλλο θεμα.

Με λιγα λογια η καθε εταιρια πηρε τις αποφάσεις της αλλα εαν δεν έπαιζαν οι αυστηροι κανονισμοι ρυπων δεν θα ειχαν καν μπει σε αυτο το τριπακι.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μια χαρά είναι τα μονοκυλινδρα και φυσικά κάνουν τα πάντα, για όποιον δεν έχει μεγαλύτερο μηχανακι.
Χαμηλές ταχύτητες, άνεση, ασφάλεια, φόρτωμα κλπ είναι τα πολύ μεγάλα μειονέκτηματα για όποιον ταξιδεύει.
Οποιος διαθέτει και μεγάλη μηχανή, απλά ταξιδεύει με τη μεγάλη.Σιγά μην ταλαιπωρηθεί με μονοκυλινδρο.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
δεν ειναι θεμα ρυπων, απλα ο κοσμος πλεον δε τα προτιμα...ο μεσος αναβατης θα κινηθει κατα 99% σε δρομο μονο, και θα βγει και εθνικη...οποτε δεν υπαρχει κανενας απολυτως λογος να προτιμησει ο --ξαναλεω-- μεσος αναβατης, καποιο μονοκυλιδρο....

αν υπηρχε προβλημα ρυπων, δεν θα εβγαινε κανενα εντουρο μηχανακι, τα οποια αναγκαστικα πρεπει να περνανε προδιαγραφες ρυπων....επισης δεν θα υπηρχε κανενα μεγαλο ν2, που στην ουσια ειναι δυο μεγαλοι κυλιδροι με εναν κοινο στροφαλο...

Τα καθαρόαιμα εντούρο έρχονται κλειστά για να περνούν προδιαγραφές και μετά τα ανοίγουν. Όταν είναι ανοιχτά δεν περνάνε προδιαγραφές με τίποτα, αλλά είναι ειδική κατηγορία μοτό.

Τα μεγάλα v2 έχουν καταλύτες και δύναμη-ροπη ώστε να καλύψουν τα άλογα που τρώει ο καταλύτης. Στα μονοκύλινδρα ομως υπάρχει θέμα με την ιπποδύναμη σε συνάρτηση με τις αυστηρές προδιαγραφές ρύπων.
 

desert fox

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Σε αναμονη......
Το θεμα που ανοιξες STF αποτελει το δια ταυτα σε ολη την μοτοσυκλετιστικη πορεια μου (μας).
Το αναπαντητο αυτο ερωτημα (μεχρι σημερα) ταλανιζε πιστευω πολλους απο εμας αφου η συζητηση γυρνουσε και γυρναει γυρω απ αυτο.
Και αφου εφτασε ο καιρος να το αναλυσουμε εκτενως ....
Περασα και απο μονοκυλυνδρα ( xt 600 ktm 250 exc ) και αν αναπολησω το παρελθον θα βρω πολλα θετικα και πολυ λιγα αρνητικα για την κατηγορια.
Το ερωτημα ηταν και ειναι λοιπον αφου πηραμε την αποφαση να καταληξουμε απο κει που ξεκινησαμε , πως διαολο θα διανησουμε τοσα πολλα χιλιομετρα με το μονοκερο, και αν την παλευουμε με τα μαλακα μας μορια καθ οτι θα φτασουμε καποια στιγμη στον δασωδη η στον αμμωδη...προορισμο ( δεν φευγει η ερημος απο πανω μας manosxlv :secret:) και θα ειμαστε κουρελια:wacky:. Ο λογος βεβαια γινετε για ανω των 500- 1000+ χιλ. που ενδεχωμενος θα διανησουμε μεχρι το off road.
Την απαντηση την εδωσες πιο πανω φιλε STF και νομιζω ειναι η πιο σωστη εκδοχη σε μια φιλοσοφιμενη απαντηση σε οτι αφορα το μονοκυλινδρο.
Σε ενα δυημερο -πολυημερο ταξιδι πρεπει να αφιερωσει κανεις μια μερα + και να ζησει αυτο που περνουσε απαρατηρητο πολλες φορες η φευγαλεα με την ακρη του ματιου στην αγωνια μην χασουμε το καραβι , η θα αργησουμε στο ραντεβου, η θα αφιερωσουμε τον πολυτιμο χρονο μας μονο στον προορισμο.
Αν τελικα η κλιση του αναβατη ειναι η φυση και η αμεση επαφη με αυτην ( που αυτο σημαινει χωμα , πετρα, ποταμι, δασος, ερημος.. το μονοκυλινδρο ειναι μονοδρομος πρωτιστως απο θεμα βαρους .
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Τα καθαρόαιμα εντούρο έρχονται κλειστά για να περνούν προδιαγραφές και μετά τα ανοίγουν. Όταν είναι ανοιχτά δεν περνάνε προδιαγραφές με τίποτα, αλλά είναι ειδική κατηγορία μοτό.

Τα μεγάλα v2 έχουν καταλύτες και δύναμη-ροπη ώστε να καλύψουν τα άλογα που τρώει ο καταλύτης. Στα μονοκύλινδρα ομως υπάρχει θέμα με την ιπποδύναμη σε συνάρτηση με τις αυστηρές προδιαγραφές ρύπων.
κλειστα ερχονται διοτι παλι, δεν εχει νοημα οι κατασκευαστες να ασχοληθουν με τους ρυπους ουσιαστικα, αφου στην ουσια ειναι competition μηχανακια....αυτο εξαλλου γινεται 40 χρονια τωρα με τα εντουρο, δεν ξεκινησε με τα τελευταια Euro....
επισης το να τρεχουν αρκετα φτωχα για ρυπους ενω προκειται να περασουν τερμα γκαζι αρκετη απο τη διαρκεια της ζωης τους σιγουρα θα ειχε κακο αντικτυπο στην αξιοπιστια τους, οποτε δεν υπαρχει κανενας λογος να γινει αυτο το πραγμα...
η αποδειξη οτι τα μονοκυλιδρα δεν εχουν προβλημα ειναι τα τελευταια 690/701 που απο το εργοστασιο βγαζουν ενα σκασμο αλογα περνοντας ολες τις προδιαγραφες χωρις κανενα προβλημα....και περα απο αυτο, οποιοδηποτε ψεκαστο υδροψυκτο συγχρονο μονοκυλιδρο, οσο φημωμενο και να ειναι σε καμμια περιπτωση δεν ειναι πιο αδυναμο απο ενα οποιοδηποτε παλαιοτερο καρμπυρατερατο αεροψυκτο...

ο λογος που τα μονοκυλιδρα εξαφανιζονται πλεον ειναι απλα η ''φυσικη'' επιλογη των αναβατων, που πλεον εχουν πιο πολυχρηστικες επιλογες....
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Ιταλία, Αυστρία, Ελβετία, Βουλγαρία, Ρουμανία μοιρασμένα σε διαφορετικά ταξίδια με το f650gs DAKAR μου! Και αναρίθμητα κατέβα/ανέβα Αθήνα-Θεσσαλονικη! Όσο μένεις εκτός οδών ταχείας κυκλοφορίας είναι απόλαυση! Ειδικά Βουλγαρία Ρουμανία που εχουν μόνο επαρχιακους το κατά ευχαριστήθηκα κι εγώ, όπως αναφέρθηκε και απο άλλο μέλος πριν! Η ταλαιπωρία (δίκη σου κ της μηχανής) είναι οι εθνικές οδοί, όταν απλά θες να πας από σημείο σε σημείο (αν βιάζεσαι κιόλας ακόμα χειρότερο)! Αυτός ήταν κ ο λόγος που αγόρασα και το ZZR!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Αυτο !!!......αν θες ταξιδι σε εθνικη...κ υψηλες ταχυτητες....παιρνεις sport touring σε ολες τις αλλες περιπτωσεις τα θετικα ενος μεσαιου μονοκ. ειναι περισσοτερα απο τα αρνητικα !!!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αυτο !!!......αν θες ταξιδι σε εθνικη...κ υψηλες ταχυτητες....παιρνεις sport touring σε ολες τις αλλες περιπτωσεις τα θετικα ενος μεσαιου μονοκ. ειναι περισσοτερα απο τα αρνητικα !!!!
Γύρνα πλευρό.... Θα πιαστείς!!
 

LARRY

ADVENTURA ADRENALINA
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Dimitris
Μοτό
T 7 - KMX200
Συμφωνώ ότι τα ασφάλτινα km μέχρι το χωματόδρομο και της επιστροφής είναι βαρετά
Αν ογηγώ εθνική και δεν έχει πολλά πράγματα να βλέπω, πηγαίνοντας σκέφτομαι την ωραία βόλτα που θα κάνω και στην επιστροφή την ωραία βόλτα που έκανα για να περνάει πιο γρήγορα η ώρα :stm:
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
κλειστα ερχονται διοτι παλι, δεν εχει νοημα οι κατασκευαστες να ασχοληθουν με τους ρυπους ουσιαστικα, αφου στην ουσια ειναι competition μηχανακια....αυτο εξαλλου γινεται 40 χρονια τωρα με τα εντουρο, δεν ξεκινησε με τα τελευταια Euro....
επισης το να τρεχουν αρκετα φτωχα για ρυπους ενω προκειται να περασουν τερμα γκαζι αρκετη απο τη διαρκεια της ζωης τους σιγουρα θα ειχε κακο αντικτυπο στην αξιοπιστια τους, οποτε δεν υπαρχει κανενας λογος να γινει αυτο το πραγμα...
η αποδειξη οτι τα μονοκυλιδρα δεν εχουν προβλημα ειναι τα τελευταια 690/701 που απο το εργοστασιο βγαζουν ενα σκασμο αλογα περνοντας ολες τις προδιαγραφες χωρις κανενα προβλημα....και περα απο αυτο, οποιοδηποτε ψεκαστο υδροψυκτο συγχρονο μονοκυλιδρο, οσο φημωμενο και να ειναι σε καμμια περιπτωση δεν ειναι πιο αδυναμο απο ενα οποιοδηποτε παλαιοτερο καρμπυρατερατο αεροψυκτο...

ο λογος που τα μονοκυλιδρα εξαφανιζονται πλεον ειναι απλα η ''φυσικη'' επιλογη των αναβατων, που πλεον εχουν πιο πολυχρηστικες επιλογες....
Tα 690/701 δεν ειναι το καταλληλο παραδειγμα, μαλλον ειναι η εξαίρεση που επιβεβαιωνει τον κανονα. Είναι πολυ πιο περιπλοκα μοτερ απο το 660αρι της Yamaha και τα 650αρια των Suzuki/Kawasaki ή τον ροταξ της BMW. Εχουν ολοκληρα συστηματα SAS πανω, ελεγχόμενα ηλεκτρονικα κτλ. Αλλο κοστος, καμια σχεση με τα αλλα.

Ειμαι σιγουρος οτι αν έβγαζαν ακομη ΧΤ μονοκυλινδρο θα πουλαγε οπως πριν.
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Αυτο !!!......αν θες ταξιδι σε εθνικη...κ υψηλες ταχυτητες....παιρνεις sport touring σε ολες τις αλλες περιπτωσεις τα θετικα ενος μεσαιου μονοκ. ειναι περισσοτερα απο τα αρνητικα !!!!
Για "καλή" μου τύχη, μέχρι πριν είχα μόνο μονοκυλινδρα ή γυμνά street όποτε οι σχετικά χαμηλές ταχύτητες στην εθνική μου έχουν γίνει συνήθεια! Με το ZZR βέβαια, έχω αρχίσει να κακό μαθαίνω και η εθνική με το Dakar μου φαίνεται πλέον πιο δύσκολη κ γι’αυτο προσπαθώ να την αποφεύγω οσο μπορώ!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Tα 690/701 δεν ειναι το καταλληλο παραδειγμα, μαλλον ειναι η εξαίρεση που επιβεβαιωνει τον κανονα. Είναι πολυ πιο περιπλοκα μοτερ απο το 660αρι της Yamaha και τα 650αρια των Suzuki/Kawasaki ή τον ροταξ της BMW. Εχουν ολοκληρα συστηματα SAS πανω, ελεγχόμενα ηλεκτρονικα κτλ. Αλλο κοστος, καμια σχεση με τα αλλα.

Ειμαι σιγουρος οτι αν έβγαζαν ακομη ΧΤ μονοκυλινδρο θα πουλαγε οπως πριν.
τι ακριβως περιπλοκο εχουν τα 690/701 περα απλα απο σχεδιασμο για να βγαζουν ενα σκασμο αλογα? sas και λοιπα συστηματα εμπλουτισμου καυσαεριων υπαρχουν πριν απο το 2000 σε παρα πολλες μοτο, και το χτ εχει σταματησει να πουλαει πολυ την διακοπη της διαθεσιμοτητας του....
η swm βγαζει το 650 της (μοτερ παλι χασκυ) μετριας αποδοσης, και περναει κανονικα Euro 4....παρ ολα αυτα, ο κοσμος εχει σταματησει να αγοραζει μονοκυλιδρα, τα οποια με μια ματια στο δρομο ειναι φανερο οτι εχουν αρχισει να εκλειπουν....
και φυσικα ξεχασαμε τα πιο μοσχοπουλημενα μηχανακια, τα σκουτερια που προσφερουν πολλες επιλογες σε μονοκυλιδρα, ανω των 450κε και επισης βγαζουν ενα σωρρο αλογα πλεον, για τα κυβικα τους...τα 500αρια της piaggio με euro4 ειναι στα 45 αλογα...
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
...έχοντας συμβιώσει με δύο Thumper, ομολογώ ότι έχουν μια ιδιαίτερη και μοναδική γοητεία.
Θα έλεγα ότι σε όσα το κιβώτιο είναι 6τάχυτο τα θέματα ακτίνας δράσης, καταπόνησης κατά την κίνηση στις ΕΟ, αμβλύνονται κατά πολύ,
στα 5τάχυτα όμως υφίσταται ο "μπελάς" της αλλαγής γραναζώματος, ανάλογα με το τεραίν...
/ Β

ΥΓ Το ajp είναι "μούρλια" πάντως.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
τι ακριβως περιπλοκο εχουν τα 690/701 περα απλα απο σχεδιασμο για να βγαζουν ενα σκασμο αλογα? sas και λοιπα συστηματα εμπλουτισμου καυσαεριων υπαρχουν πριν απο το 2000 σε παρα πολλες μοτο, και το χτ εχει σταματησει να πουλαει πολυ την διακοπη της διαθεσιμοτητας του....
η swm βγαζει το 650 της (μοτερ παλι χασκυ) μετριας αποδοσης, και περναει κανονικα Euro 4....παρ ολα αυτα, ο κοσμος εχει σταματησει να αγοραζει μονοκυλιδρα, τα οποια με μια ματια στο δρομο ειναι φανερο οτι εχουν αρχισει να εκλειπουν....
και φυσικα ξεχασαμε τα πιο μοσχοπουλημενα μηχανακια, τα σκουτερια που προσφερουν πολλες επιλογες σε μονοκυλιδρα, ανω των 450κε και επισης βγαζουν ενα σωρρο αλογα πλεον, για τα κυβικα τους...τα 500αρια της piaggio με euro4 ειναι στα 45 αλογα...
Προφανως τα σκουτερ δεν εχουν κι αλλη επιλογη απο το να επενδυσουν στην εξελιξη των μονοκυλινδρων μοτερ τους για να περνανε τους ρυπους...

To Euro4 ζητουσε ακομη χαμηλοτερες εκπομπες CO/CO2, καυσαεριων και θορυβου, κατι που θα ψοφαγε ηδη τα "ψοφια" μονοκυλινδρα που ανεφερα. Καλα, το DR και το KLR ειχαν χασει απο τα αποδυτηρια με τα καρμπυρατερ τους... Αλλα δεν ηταν μονο αυτο. Ζηταει και ABS. Aντε να βαλεις ABS στους δεινοσαυρους DR & KLR...

Yamaha XT660Z Tenere To Be Discontinued

La Yamaha XT660Z Ténéré, también víctima de la Euro 4 - Motorbike Magazine

Yamaha to discontinue two models for 2017
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτό με το ABS δεν το "πιάνω", δεν έχει καμία σχέση με τον κινητήρα, ένα απλό ηλεκτρονικό είναι. Δύο αισθητήρες, ένα εγκεφαλάκι, τέλος.

Γενικά, αν ήθελαν να εξελίξουν τα DR και KLR κλπ, θα το είχαν κάνει. Αντ' αυτού πήραμε Vstrom 250 και Versys 300.
 
Top Bottom