ναι γιατι οι κατασκευαστες δεν εβγαλαν εκδοσεις Euro 4...γιατι να επενδυσουν εστω και ελαχιστα χρηματα για μηχανακια που δεν πουλανε πλεον καθολου? μιλαμε για μηχανακια τουλαχιστον 10ετιας που προ πολλου εχουν κλεισει τον εμπορικο τους κυκλοΣτην Ευρωπη αυτα που αναφερω εγγυημενα κοπηκαν λογω ρυπων ΕuroIV που ηταν πολυ πιο αυστηροι απο 2017.
Ναι οκ, το DR ακομη πουλαει τρελα σε Αμερικη Καναδα και Αυστραλια, αλλα εδω εχει κοπει απο euro3 ουτε καν 4... Κανεις στην Σουζουκι δεν ενδιαφερθηκε να του βαλει ψεκασμο για να πουλησει Ευρωπη.Το ιδιο λοιπον πουλαγε και το KLR. Τα αλλα δυο πες δεν πουλαγαν αλλα θα υπηρχαν ακομα στα ραφια εαν δεν υπηρχε αλλο θεμα.διαφορετικη αγορα η αμερικη, διαφορετικη και η ευρωπη...εκει πουλανε φορτηγα σα ζεστα ψωμια, οι αμερικανοι εχουν ονειρο να παρουν χαρλευ και οχι gs τριβαλιτσο, οποτε το οτι οι αμερικανοι εχουν εμμονη με το dr/klr/xr-l και τα αγοραζουν ακομα, αυτο δε σημαινει πως πουλανε και ευρωπη...αν ηταν εμπορικα τα μηχανακια εδω, θα ειχαν παρει upgrade για Euro 4. Και ξαναρωταω, εφοσον πλεον δεν πουλανε, για ποιο λογο να δαπανήσουν οι εταιρειες πορους για να παρουν εγκριση Euro 4?
δεν ειναι θεμα ρυπων, απλα ο κοσμος πλεον δε τα προτιμα...ο μεσος αναβατης θα κινηθει κατα 99% σε δρομο μονο, και θα βγει και εθνικη...οποτε δεν υπαρχει κανενας απολυτως λογος να προτιμησει ο --ξαναλεω-- μεσος αναβατης, καποιο μονοκυλιδρο....
αν υπηρχε προβλημα ρυπων, δεν θα εβγαινε κανενα εντουρο μηχανακι, τα οποια αναγκαστικα πρεπει να περνανε προδιαγραφες ρυπων....επισης δεν θα υπηρχε κανενα μεγαλο ν2, που στην ουσια ειναι δυο μεγαλοι κυλιδροι με εναν κοινο στροφαλο...
κλειστα ερχονται διοτι παλι, δεν εχει νοημα οι κατασκευαστες να ασχοληθουν με τους ρυπους ουσιαστικα, αφου στην ουσια ειναι competition μηχανακια....αυτο εξαλλου γινεται 40 χρονια τωρα με τα εντουρο, δεν ξεκινησε με τα τελευταια Euro....Τα καθαρόαιμα εντούρο έρχονται κλειστά για να περνούν προδιαγραφές και μετά τα ανοίγουν. Όταν είναι ανοιχτά δεν περνάνε προδιαγραφές με τίποτα, αλλά είναι ειδική κατηγορία μοτό.
Τα μεγάλα v2 έχουν καταλύτες και δύναμη-ροπη ώστε να καλύψουν τα άλογα που τρώει ο καταλύτης. Στα μονοκύλινδρα ομως υπάρχει θέμα με την ιπποδύναμη σε συνάρτηση με τις αυστηρές προδιαγραφές ρύπων.
Αυτο !!!......αν θες ταξιδι σε εθνικη...κ υψηλες ταχυτητες....παιρνεις sport touring σε ολες τις αλλες περιπτωσεις τα θετικα ενος μεσαιου μονοκ. ειναι περισσοτερα απο τα αρνητικα !!!!Ιταλία, Αυστρία, Ελβετία, Βουλγαρία, Ρουμανία μοιρασμένα σε διαφορετικά ταξίδια με το f650gs DAKAR μου! Και αναρίθμητα κατέβα/ανέβα Αθήνα-Θεσσαλονικη! Όσο μένεις εκτός οδών ταχείας κυκλοφορίας είναι απόλαυση! Ειδικά Βουλγαρία Ρουμανία που εχουν μόνο επαρχιακους το κατά ευχαριστήθηκα κι εγώ, όπως αναφέρθηκε και απο άλλο μέλος πριν! Η ταλαιπωρία (δίκη σου κ της μηχανής) είναι οι εθνικές οδοί, όταν απλά θες να πας από σημείο σε σημείο (αν βιάζεσαι κιόλας ακόμα χειρότερο)! Αυτός ήταν κ ο λόγος που αγόρασα και το ZZR!
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Γύρνα πλευρό.... Θα πιαστείς!!Αυτο !!!......αν θες ταξιδι σε εθνικη...κ υψηλες ταχυτητες....παιρνεις sport touring σε ολες τις αλλες περιπτωσεις τα θετικα ενος μεσαιου μονοκ. ειναι περισσοτερα απο τα αρνητικα !!!!
Tα 690/701 δεν ειναι το καταλληλο παραδειγμα, μαλλον ειναι η εξαίρεση που επιβεβαιωνει τον κανονα. Είναι πολυ πιο περιπλοκα μοτερ απο το 660αρι της Yamaha και τα 650αρια των Suzuki/Kawasaki ή τον ροταξ της BMW. Εχουν ολοκληρα συστηματα SAS πανω, ελεγχόμενα ηλεκτρονικα κτλ. Αλλο κοστος, καμια σχεση με τα αλλα.κλειστα ερχονται διοτι παλι, δεν εχει νοημα οι κατασκευαστες να ασχοληθουν με τους ρυπους ουσιαστικα, αφου στην ουσια ειναι competition μηχανακια....αυτο εξαλλου γινεται 40 χρονια τωρα με τα εντουρο, δεν ξεκινησε με τα τελευταια Euro....
επισης το να τρεχουν αρκετα φτωχα για ρυπους ενω προκειται να περασουν τερμα γκαζι αρκετη απο τη διαρκεια της ζωης τους σιγουρα θα ειχε κακο αντικτυπο στην αξιοπιστια τους, οποτε δεν υπαρχει κανενας λογος να γινει αυτο το πραγμα...
η αποδειξη οτι τα μονοκυλιδρα δεν εχουν προβλημα ειναι τα τελευταια 690/701 που απο το εργοστασιο βγαζουν ενα σκασμο αλογα περνοντας ολες τις προδιαγραφες χωρις κανενα προβλημα....και περα απο αυτο, οποιοδηποτε ψεκαστο υδροψυκτο συγχρονο μονοκυλιδρο, οσο φημωμενο και να ειναι σε καμμια περιπτωση δεν ειναι πιο αδυναμο απο ενα οποιοδηποτε παλαιοτερο καρμπυρατερατο αεροψυκτο...
ο λογος που τα μονοκυλιδρα εξαφανιζονται πλεον ειναι απλα η ''φυσικη'' επιλογη των αναβατων, που πλεον εχουν πιο πολυχρηστικες επιλογες....
Για "καλή" μου τύχη, μέχρι πριν είχα μόνο μονοκυλινδρα ή γυμνά street όποτε οι σχετικά χαμηλές ταχύτητες στην εθνική μου έχουν γίνει συνήθεια! Με το ZZR βέβαια, έχω αρχίσει να κακό μαθαίνω και η εθνική με το Dakar μου φαίνεται πλέον πιο δύσκολη κ γι’αυτο προσπαθώ να την αποφεύγω οσο μπορώ!Αυτο !!!......αν θες ταξιδι σε εθνικη...κ υψηλες ταχυτητες....παιρνεις sport touring σε ολες τις αλλες περιπτωσεις τα θετικα ενος μεσαιου μονοκ. ειναι περισσοτερα απο τα αρνητικα !!!!
τι ακριβως περιπλοκο εχουν τα 690/701 περα απλα απο σχεδιασμο για να βγαζουν ενα σκασμο αλογα? sas και λοιπα συστηματα εμπλουτισμου καυσαεριων υπαρχουν πριν απο το 2000 σε παρα πολλες μοτο, και το χτ εχει σταματησει να πουλαει πολυ την διακοπη της διαθεσιμοτητας του....Tα 690/701 δεν ειναι το καταλληλο παραδειγμα, μαλλον ειναι η εξαίρεση που επιβεβαιωνει τον κανονα. Είναι πολυ πιο περιπλοκα μοτερ απο το 660αρι της Yamaha και τα 650αρια των Suzuki/Kawasaki ή τον ροταξ της BMW. Εχουν ολοκληρα συστηματα SAS πανω, ελεγχόμενα ηλεκτρονικα κτλ. Αλλο κοστος, καμια σχεση με τα αλλα.
Ειμαι σιγουρος οτι αν έβγαζαν ακομη ΧΤ μονοκυλινδρο θα πουλαγε οπως πριν.
Προφανως τα σκουτερ δεν εχουν κι αλλη επιλογη απο το να επενδυσουν στην εξελιξη των μονοκυλινδρων μοτερ τους για να περνανε τους ρυπους...τι ακριβως περιπλοκο εχουν τα 690/701 περα απλα απο σχεδιασμο για να βγαζουν ενα σκασμο αλογα? sas και λοιπα συστηματα εμπλουτισμου καυσαεριων υπαρχουν πριν απο το 2000 σε παρα πολλες μοτο, και το χτ εχει σταματησει να πουλαει πολυ την διακοπη της διαθεσιμοτητας του....
η swm βγαζει το 650 της (μοτερ παλι χασκυ) μετριας αποδοσης, και περναει κανονικα Euro 4....παρ ολα αυτα, ο κοσμος εχει σταματησει να αγοραζει μονοκυλιδρα, τα οποια με μια ματια στο δρομο ειναι φανερο οτι εχουν αρχισει να εκλειπουν....
και φυσικα ξεχασαμε τα πιο μοσχοπουλημενα μηχανακια, τα σκουτερια που προσφερουν πολλες επιλογες σε μονοκυλιδρα, ανω των 450κε και επισης βγαζουν ενα σωρρο αλογα πλεον, για τα κυβικα τους...τα 500αρια της piaggio με euro4 ειναι στα 45 αλογα...