Old school μονοκύλινδρα On/Off, τελικά ποιά είναι η ακτίνα δράσης τους;

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αυτα γραφεις για το BMW....κ τρεχει ο γεροντας....να κανει like...!!!!
Τι να κοντραρει ;;;.....ουτε με κυαλι δεν εβλεπε τους ανταγωνιστες....χαχα !!!!
Απο ποια αποψη; Επειδη ηταν ακριβο; Ε, σημερα συγκριτικα με τα γιαπωνέζικα ειναι ακομη πιο ακριβο σαν μεταχειρισμένο.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγω παλι πιστευω οτι εχει να κανει ξεκαθαρα με τις ανάγκες και τα ενδιαφεροντα του καθενος. Πχ οταν εγω δεν μπορουσα για αλλο ειχα ενα δικυλινδρο 25ετων, το οποιο τωρα ειναι το δευτερο μου, αγορασμένο σε τιμη μισου μονοκυλινδρου... Δεν εχει καμια σημασια ο κυβισμος ή ο τυπος κινητηρα, αλλα η χρηση που θα του κανεις. Και οι μοτοσυκλετες εξελίσσονται. Καποτε πχ θερμαινομασταν με ξυλοσομπες. Τι σημαίνει αυτο, οτι τα κλιματιστικα και οι θερμοπομποι ειναι λουσα και φανφαρες;

Οσο για το r100gs που ανεφερες παραπανω, δεν βγηκε για να κοντραρει μονοκυλινδρα, αλλα τα αντιστοιχα δικυλινδρα μαστοδοντα των Ιαπωνεζων.
Δεν έχω γράψει κάτι διαφορετικό. Δεν τα θεωρώ ανταγωνιστικά απλά συμβαίνει να εξυπηρετούν για κάποιους ανθρώπους τους ίδιους σκοπούς.
Αυτό που κάνω είναι να σκαλίζω κάποιες αναμνήσεις όλων μας, επαναφέρω μια ρομαντική διάθεση απέναντι στα μονοκύλινδρα...

...και αυτός ο amyroukai αντί να μας γράψει δυο όμορφες κουβέντες για το tengai του θείου του πάει και κάνει τον ρομαντισμό αυτόν φθηνιάρικο και μοναχικό SEX (λες και δε πέρασε καλά κάποτε με τα βυζά της Samantha Fox και της Sabrina!).

Το R100GS ήταν είχε όλα τα καλά και όλα τα κακά δυο μονοκύλινδρων μαζί, κυριολεκτικά! :ha
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δεν έχω γράψει κάτι διαφορετικό. Δεν τα θεωρώ ανταγωνιστικά απλά συμβαίνει να εξυπηρετούν για κάποιους ανθρώπους τους ίδιους σκοπούς.
Αυτό που κάνω είναι να σκαλίζω κάποιες αναμνήσεις όλων μας, επαναφέρω μια ρομαντική διάθεση απέναντι στα μονοκύλινδρα...

...και αυτός ο amyroukai αντί να μας γράψει δυο όμορφες κουβέντες για το tengai του θείου του πάει και κάνει τον ρομαντισμό αυτόν φθηνιάρικο και μοναχικό SEX (λες και δε πέρασε καλά κάποτε με τα βυζά της Samantha Fox και της Sabrina!).

Το R100GS ήταν είχε όλα τα καλά και όλα τα κακά δυο μονοκύλινδρων μαζί, κυριολεκτικά! :ha
Σορρυ, εκανα εικονα τα βυζΓια της Σαμπρινα και δεν διαβασα τα υπολοιπα... :p
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σόρι, στο τενγκάι είχα κάτσει μόνο πίσω, ελαφρώς τρομοκρατημένος γιατί τότε μπορεί να διάβαζα μποτοσπόρ και μοτοράντ κλπ και να ξερογλυφόμουν με το τενεΚέ 600 αλλά επί του πρακτέου τίποτα, εντάξει το γκαρέλι VIP3V που νομίζω το έχω ακόμα, της μαμάς (άγνωστη λειτουργική κατάσταση) και δεν θυμάμαι και πολλά. Ο θείος πάντα είχε μονοκύλινδρα.

Εγώ ψηφίζω τετρακύλινδρα μέχρι να σβήσει ο ήλιος, απλά πλέον αναγνωρίζω ότι δεν καλύπτουν όλες τις χρήσεις :)


Της Σαμπρίνα νομίζω ήταν και δικά της, της κας Fox νομίζω ήταν αφτερμάρκετ ανταλλακτικό
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Να μιλησω για την δική μου χρήση και ανάγκες.
Τα τελευταία 12 χρόνια με το μεγάλο 2κιλυνδρο on off κατάφερα και έκανα σχεδόν 300000 χλμ από τα οποία πάνω από 50000 ήταν χωμάτινα, δικαβαλα καραφορτωμενα ταξιδια, αστικά για καφέ, για ποτό... Γενικά Καβάλα για όλα και παντού καθώς αυτά τα χρόνια δεν είχα καν αυτοκινητο.
Επηρεασμένος από τις εδώ κουβέντες και χωαμτοβολτες αποφάσισα να πάρω και εγώ ένα μονοκυλινδρο για να "ξεκουράσω" βασικά την χοντρουλα μου.
Το μονοκυλινδρο λοιπόν θα έπρεπε να κινείται εύκολα μέσα στην πόλη, αξιοπρεπώς στις χωματαδες μας και στην άσφαλτο μέχρι να μπει χώμα.
Η αγορά καινούργιου δεν ήταν οικονομικά εφικτή, οπότε κοίταξα να πάρω ένα από τα" αξιόπιστα" γιαπωνέζικα.... Εδώ γελαμε :fun
Ότι και να έβρισκα ήξερα ότι για να το φέρω στα μέτρα μου θα ξοδευα αρκετά χρήματα, αλλά θα έκανα ακριβώς την χρήση που χρειαζόμουν.
Θα μπορούσα να κοιτάξω για ΚΤΜ αλλά στην πόλη έχει μεγάλες δυσκολίες.
Οπότε με το Domi από τον περασμένο Σεπτέμβρη έκανα 8000 χλμ, έσπασα ένα μοτέρ, έκανα πολλές χωμάτινες πιο άνετα από την χοντρή και έβαλα έναν ωραίο μπελά στο κεφάλι μου
Μετα απο κάθε χωμάτινη βόλτα ζητάει και μια βελτίωση, σε αντίθεση με την χοντρή που πάντα είναι έτοιμη για όλα όσα της ζητάω.
Δεν μπορώ να συγκρίνω τα 2 μηχανάκια πουθενά, θα ήταν άδικο για το μονοκυλινδρο.
Αν έδινα πόσο για αγορά καινούργιου μονοκυλινδρου σήμερα θα ήταν για αυτό το κατσίκι το ajp και χωμάτινη χρήση.
Τρίτο μηχανακι δηλαδή.
Γενικα αυτό που έχω στην κατοχή μου είναι ακριβώς αυτό που χρειάζομαι.
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Να μιλησω για την δική μου χρήση και ανάγκες.
Τα τελευταία 12 χρόνια με το μεγάλο 2κιλυνδρο on off κατάφερα και έκανα σχεδόν 300000 χλμ από τα οποία πάνω από 50000 ήταν χωμάτινα, δικαβαλα καραφορτωμενα ταξιδια, αστικά για καφέ, για ποτό... Γενικά Καβάλα για όλα και παντού καθώς αυτά τα χρόνια δεν είχα καν αυτοκινητο.
Επηρεασμένος από τις εδώ κουβέντες και χωαμτοβολτες αποφάσισα να πάρω και εγώ ένα μονοκυλινδρο για να "ξεκουράσω" βασικά την χοντρουλα μου.
Το μονοκυλινδρο λοιπόν θα έπρεπε να κινείται εύκολα μέσα στην πόλη, αξιοπρεπώς στις χωματαδες μας και στην άσφαλτο μέχρι να μπει χώμα.
Η αγορά καινούργιου δεν ήταν οικονομικά εφικτή, οπότε κοίταξα να πάρω ένα από τα" αξιόπιστα" γιαπωνέζικα.... Εδώ γελαμε :fun
Ότι και να έβρισκα ήξερα ότι για να το φέρω στα μέτρα μου θα ξοδευα αρκετά χρήματα, αλλά θα έκανα ακριβώς την χρήση που χρειαζόμουν.
Θα μπορούσα να κοιτάξω για ΚΤΜ αλλά στην πόλη έχει μεγάλες δυσκολίες.
Οπότε με το Domi από τον περασμένο Σεπτέμβρη έκανα 8000 χλμ, έσπασα ένα μοτέρ, έκανα πολλές χωμάτινες πιο άνετα από την χοντρή και έβαλα έναν ωραίο μπελά στο κεφάλι μου
Μετα απο κάθε χωμάτινη βόλτα ζητάει και μια βελτίωση, σε αντίθεση με την χοντρή που πάντα είναι έτοιμη για όλα όσα της ζητάω.
Δεν μπορώ να συγκρίνω τα 2 μηχανάκια πουθενά, θα ήταν άδικο για το μονοκυλινδρο.
Αν έδινα πόσο για αγορά καινούργιου μονοκυλινδρου σήμερα θα ήταν για αυτό το κατσίκι το ajp και χωμάτινη χρήση.
Τρίτο μηχανακι δηλαδή.
Γενικα αυτό που έχω στην κατοχή μου είναι ακριβώς αυτό που χρειάζομαι.
Βρε φιλε πως το καταφερνεις ;;......εχεις εναν τροπο γραφης.....που μας "αποκοιμιζει"...!!!!
Απο 'δω το πας....απο 'κει το πηγες......παλι εθαψες τα μονοκυλιδρα κ τον Σοιχιρο....χαχαχα !!!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Βρε φιλε πως το καταφερνεις ;;......εχεις εναν τροπο γραφης.....που μας "αποκοιμιζει"...!!!!
Απο 'δω το πας....απο 'κει το πηγες......παλι εθαψες τα μονοκυλιδρα κ τον Σοιχιρο....χαχαχα !!!!
Δε τσιμπάμε παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του. Το μηχανάκι μια χαρά θα ήταν αν δεν έκανε αλχημείες ο πρώην ιδιοκτήτης με τα μισά ανταλλακτικά να είναι aftermarket takekawa. Είμαι βέβαιος πως αν το Domi ήταν από πρώτο χέρι του Κώστα, με τη σωστή συντήρηση που κάνει στις μηχανές του θα έβγαζε όσα χλμ του έβγαλε η χοντρή χωρίς πρόβλημα . Για όλες τις μηχανές το μυστικό είναι το ίδιο, σωστή συντήρηση.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Να μιλησω για την δική μου χρήση και ανάγκες.
Τα τελευταία 12 χρόνια με το μεγάλο 2κιλυνδρο on off κατάφερα και έκανα σχεδόν 300000 χλμ από τα οποία πάνω από 50000 ήταν χωμάτινα, δικαβαλα καραφορτωμενα ταξιδια, αστικά για καφέ, για ποτό... Γενικά Καβάλα για όλα και παντού καθώς αυτά τα χρόνια δεν είχα καν αυτοκινητο.
Επηρεασμένος από τις εδώ κουβέντες και χωαμτοβολτες αποφάσισα να πάρω και εγώ ένα μονοκυλινδρο για να "ξεκουράσω" βασικά την χοντρουλα μου.
Το μονοκυλινδρο λοιπόν θα έπρεπε να κινείται εύκολα μέσα στην πόλη, αξιοπρεπώς στις χωματαδες μας και στην άσφαλτο μέχρι να μπει χώμα.
Η αγορά καινούργιου δεν ήταν οικονομικά εφικτή, οπότε κοίταξα να πάρω ένα από τα" αξιόπιστα" γιαπωνέζικα.... Εδώ γελαμε :fun
Ότι και να έβρισκα ήξερα ότι για να το φέρω στα μέτρα μου θα ξοδευα αρκετά χρήματα, αλλά θα έκανα ακριβώς την χρήση που χρειαζόμουν.
Θα μπορούσα να κοιτάξω για ΚΤΜ αλλά στην πόλη έχει μεγάλες δυσκολίες.
Οπότε με το Domi από τον περασμένο Σεπτέμβρη έκανα 8000 χλμ, έσπασα ένα μοτέρ, έκανα πολλές χωμάτινες πιο άνετα από την χοντρή και έβαλα έναν ωραίο μπελά στο κεφάλι μου
Μετα απο κάθε χωμάτινη βόλτα ζητάει και μια βελτίωση, σε αντίθεση με την χοντρή που πάντα είναι έτοιμη για όλα όσα της ζητάω.
Δεν μπορώ να συγκρίνω τα 2 μηχανάκια πουθενά, θα ήταν άδικο για το μονοκυλινδρο.
Αν έδινα πόσο για αγορά καινούργιου μονοκυλινδρου σήμερα θα ήταν για αυτό το κατσίκι το ajp και χωμάτινη χρήση.
Τρίτο μηχανακι δηλαδή.
Γενικα αυτό που έχω στην κατοχή μου είναι ακριβώς αυτό που χρειάζομαι.
Ωραίο κείμενο και σε χαίρομαι ρε Κώστα που έχεις πραγματικά αποσβέσει τη χρήση του GS. Σου εύχομαι όταν έρθει η ώρα με το καλό να μπορέσεις να πάρεις ένα 1250 ή 1300 και να το ευχαριστηθείς το ίδιο.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ωραίο κείμενο και σε χαίρομαι ρε Κώστα που έχεις πραγματικά αποσβέσει τη χρήση του GS. Σου εύχομαι όταν έρθει η ώρα με το καλό να μπορέσεις να πάρεις ένα 1250 ή 1300 και να το ευχαριστηθείς το ίδιο.
Ευχαριστώ για τις ευχές, αλλά πραγματικά το μονο που με ευχαριστεί πλέον είναι η βόλτα και όχι το σίδερο.
Οπότε με βλέπω χλωμο να δίνω 25000 γιατι μετά πρέπει να κόψω τις βόλτες.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ευχαριστώ για τις ευχές, αλλά πραγματικά το μονο που με ευχαριστεί πλέον είναι η βόλτα και όχι το σίδερο.
Οπότε με βλέπω χλωμο να δίνω 25000 γιατι μετά πρέπει να κόψω τις βόλτες.
Καλά ρε φίλε ποτέ δε ξέρεις μπορεί να σου κάτσει το τζόκερ.
Ας είναι τέλος πάντων ότι έχεις στο μυαλό σου, ας κάνεις 600.000 σε βόλτες με την υπάρχουσα!
 
Τελευταία επεξεργασία:

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Ευχαριστώ για τις ευχές, αλλά πραγματικά το μονο που με ευχαριστεί πλέον είναι η βόλτα και όχι το σίδερο.
Οπότε με βλέπω χλωμο να δίνω 25000 γιατι μετά πρέπει να κόψω τις βόλτες.
Ακριβώς αυτή κ η δίκη μου σκέψη, αφού πρόλαβα να την πατήσω βέβαια πολλάκις βελτιώνοντας αυτοκίνητα κ μηχανάκια και μην έχοντας την οικονομική άνεση μετά να τους βαλω βενζίνη για τις βόλτες που επιθυμούσα! Το σημαντικό ειναι να βολτάρεις, όποτε αν το δίλημμα είναι καινούργια μοτο με λίγες βόλτες ή παλιά με βόλτες, τότε δαγκωτό το πρώτο (και να υπάρχει και χρόνος βέβαια)! Φυσικά αν καποιος μπορεί κ τα δυο είναι το τέλειο! Ως εκ τούτου, θα μείνω αρκετά ακόμη με το 16 ετών μονοκυλινδρο GS μου και το 13 ετών (κ με σχεδίαση 25ετιας) ZZR μου, αφού μου κάνουν τη δουλειά κ με το παραπάνω!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Ευχαριστώ για τις ευχές, αλλά πραγματικά το μονο που με ευχαριστεί πλέον είναι η βόλτα και όχι το σίδερο.
Οπότε με βλέπω χλωμο να δίνω 25000 γιατι μετά πρέπει να κόψω τις βόλτες.
Εεε...τωρα το χαλασες..... καλα το πηγαινες.....μετα απο αυτα......τι πλακα να σπυ κανω ;;.....χαχα !!!!
Περα απο το χαβαλε τα δυο τελευταια ποστ του Κωστα κ του Χρηστου ειναι στη σωστη βαση.....το Α κ Ω....για τις αγαπημενες μας μηχανες !!!!!
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Ακριβώς αυτή κ η δίκη μου σκέψη, αφού πρόλαβα να την πατήσω βέβαια πολλάκις βελτιώνοντας αυτοκίνητα κ μηχανάκια και μην έχοντας την οικονομική άνεση μετά να τους βαλω βενζίνη για τις βόλτες που επιθυμούσα! Το σημαντικό ειναι να βολτάρεις, όποτε αν το δίλημμα είναι καινούργια μοτο με λίγες βόλτες ή παλιά με βόλτες, τότε δαγκωτό το πρώτο (και να υπάρχει και χρόνος βέβαια)! Φυσικά αν καποιος μπορεί κ τα δυο είναι το τέλειο! Ως εκ τούτου, θα μείνω αρκετά ακόμη με το 16 ετών μονοκυλινδρο GS μου και το 13 ετών (κ με σχεδίαση 25ετιας) ZZR μου, αφού μου κάνουν τη δουλειά κ με το παραπάνω!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
...προσυπογράφω πλήρως τα ανωτέρω !
Διαβάζοντας τα κατατοπιστικά σχετικά νήματα, κατέληξα στο ονειρικό ΟΝ-οφφ / ΟΦΦ -ον γκαράζ: T700 & AJP ,
μέχρι όμως να με "κάτσει" το λόττο/τζόκερ,
θα παραμείνω με το ντακαράκι
και το ST, το οποίο ειρήσθω εν παρόδω, είναι αναντικατάστατο μια που οι κατασκευαστές εσχάτως έχουν καταργήσει την κατηγορία sport touring, στρεφόμενοι στα λογής-λογής μούλτι, αυτό είναι βέβαια θέμα άλλης συζήτησης...
/ Β

ΥΓ...αν και νομίζω ο Χρήστος εννοούσε δαγκωτό το "δεύτερο" ( =παλιά μότο με βόλτες)
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Ωχ, ναι! Τώρα είδα τι έγραψα! Έφταιγε και η ώρα βέβαια :) ! Το δευτερο εννοούσα βέβαια! Παλιά μοτο με βόλτες αντί για καινούργια χωρίς, αν αυτό είναι το δίλημμα!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ακριβώς αυτή κ η δίκη μου σκέψη, αφού πρόλαβα να την πατήσω βέβαια πολλάκις βελτιώνοντας αυτοκίνητα κ μηχανάκια και μην έχοντας την οικονομική άνεση μετά να τους βαλω βενζίνη για τις βόλτες που επιθυμούσα! Το σημαντικό ειναι να βολτάρεις, όποτε αν το δίλημμα είναι καινούργια μοτο με λίγες βόλτες ή παλιά με βόλτες, τότε δαγκωτό το πρώτο (και να υπάρχει και χρόνος βέβαια)! Φυσικά αν καποιος μπορεί κ τα δυο είναι το τέλειο! Ως εκ τούτου, θα μείνω αρκετά ακόμη με το 16 ετών μονοκυλινδρο GS μου και το 13 ετών (κ με σχεδίαση 25ετιας) ZZR μου, αφού μου κάνουν τη δουλειά κ με το παραπάνω!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Εννοείς δαγκωτό το δεύτερο...
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Εννοείς δαγκωτό το δεύτερο...
Ναι αυτό εννοώ! Εκ παραδρομής έγραψα το πρώτο! Και φυσικά αν μπορείς να συνδυάζεις καινούργια μοτο, με δυνατότητα για βόλτες (κ από άποψη διαθέσιμου χρόνου) κ ακόμα περισσότερο αν έχεις δυνατότητα να αγοράζεις χωρίς να πουλάς (γιατί ενίοτε δενομαστε με τα σίδερα, πως να το κάνουμε), τότε πετυχαίνεις το απόλυτο :) !


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ρε σεις τι συζητάμε; Δεν νομιζω οτι υπαρχει ανθρωπος που μπαινει σε αυτο το φορουμ να διαβασει για προβολακια, wheel huggers, χρωμια και ξεταπωτες. Ολοι για τη βολτα ειμαστε εδω. Θυμαμαι οταν μια φορα ειδα εναν ταλαιπωρο εργατη με ενα Bajaj 125 αρχαιο και ξεχαρβαλωμένο στο Abu Al Abyad , ενα νησακι ανοιχτα του Αμπου Νταμπι που δουλευα και δεν εχει τίποτε πανω περα απο αμμο και πετρελαιοπηγες, και τον ζηλεψα το μπουστ σε σημειο που πηγα να του το ζητησω βολτα. Δεν νομιζω οτι υπαρχει ανθρωπος εδω μεσα που θα κολλαγε σε ηλικια/τυπο/κυβισμο μηχανης εαν δεν μπορουσε για οποιονδήποτε λόγο να παρει κατι αλλο προκειμενου να κανει την γκαβλα του.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ο περιορισμός έχει να κάνει με:

1)Εθνική
2)Δικάβαλα-φορτώματα

Αν ξεπεράσεις αυτά τα 2 μια χαρά περνάς με το μονοκύλινδρο και σε περιπτώσεις καλύτερα.

Νομίζω μοτοσυκλέτες όπως το νέο tenere 700, αλλά και το κλασσικό F800GS, το Versys 650 αλλά και το TDM 900 πλάκα πλάκα Κλπ οριοθετούν πλέον με τέλειο τρόπο όλες τις ανάγκες. Το ιδανικό μοτέρ αν τα βάλεις κάτω τελικά είναι ενα 2Κ σε σειρά. Μαζεμένες διαστάσεις και βάρος, δύναμη αρκετή σε όλο το φάσμα, οικονομία περισσότερη απο κάθε άλλο μοτέρ.

Εθνική πας, δικάβαλα πας, έχει ροπή μπόλικη, το βάζεις άνετα και σε χωμάτινο μηχανάκι. Και καίει ελάχιστα.

Αν πεθάνει για κάποιο λόγο το μονοκύλινδρο στο μέλλον τελείως σε μηχανές μεσαίων κυβικών και πάνω ο δολοφόνος του θα έχει ένα και μόνο όνομα.. Δικύλινδρο σε σειρά...
 
Top Bottom