Τάσο είσαι φοβερός!ναι περάσαμε μέσα απ το δρυόδασος αρκετές φορές. Η εμπειρία της πλοήγησης αλλά και του κυνηγητού με το χρόνο (και τους άλλους) ήταν απίστευτη. πολύ αδρεναλίνη.
Γενικώς η αίσθηση ότι για 5-6-7-8 ώρες που ειναι η ειδική δεν σταματάς ΟΥΤΕ για κατούρημα και προσπαθείς να πας οσο τέρμα αντέχεις, ήταν κατι πρωτόγνωρο για μένα τον τουριστά.
Μάζεψα 3 ψιλές χωρις ζημιες ουτε σε μενα ουτε στο μηχανακι, ειχε αρκετά πιπεράτα, 1m+ drops, μονοπάτια, λάσπες, λουκια, νεροφαγώματα, πολλές διασχίσεις ποτάμων και του Λάδωνα αλλά και 2 κομμάτια 1-2 χλμ μες σε ποταμάκι και αρκετή άμμο την 3η μέρα.
όπως και η φθορά σε λάστιχα λογο ακριβώς του κυνηγητού ήταν εξωφρενική.
Μπροστινό pirelli xc mid-hard μετά από 750 χλμ.:
εδω συνάδελφος που το βύθισε:
κρυμμένος κορμός ή ρίζα σε βαθιά λάσπη πηλό που με σταμάτησε ΑΠΟΤΟΜΑ
ευχαρίστως αν και δεν έχω κάνει σούμα ακόμη με ακρίβεια.Τάσο είσαι φοβερός!
Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες.
Αν θες, γράψε και πόσο στοίχισε όλο αυτό συνολικά, μαζί με τις μόντες που έκανες πάνω στο μηχανάκι.
Αν δε θες δημόσια στείλε pm.
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε.ευχαρίστως αν και δεν έχω κάνει σούμα ακόμη με ακρίβεια.
Ο εξοπλισμός (500€):
ήταν low budget story, μεταχειρισμένος και ο απόλυτα βασικός (1 tripmaster αντί για 2 πχ.) και βάση στο τιμόνι και οχι tower. Αλιεύτηκε μεταχειρώ από Doc και Βασίλη Μπούδρο και τα έστησε ηλεκτρολόγος. Όλα μαζί πήγαν ενα 500άρικο. Ενδεικτικά ένα καινούριο RB holder κάνει 300€ (χωρίς χειριστήριο), ένα σοβαρό τριπμάστερ 400€ κλπ. Αν είσαι τυχερός όπως ο Pelucifer μπορεί να βρεις μεταχειρώ σετάκι από fb εξωτερικό σε καλή τιμή, εμένα δεν έτυχε να μου κατσει κάτι. Αλλά ναι αυτό το κομμάτι με καινούρια και καλά πράγματα εύκολα ξεκινάει από 1500€ και ανεβαίνει.
κόστος συμμετοχής: ανάλογο του κάθε ράλλυ, το olympia έχει 700€, το hellas 1000€ κλπ.
200€ βενζίνες στο αμάξι για το ανέβα-κατέβα
150€ βενζίνες στο μηχανακι για τον αγώνα
κανά 100€-120€; φαγητά, καμιά μπύρα, κανά SM για 1 ατομο για 8 μέρες. έπαιξα τελείως low budget εδώ, SM τοστάκια + αυγα για πρωινό μπάρες δημητριακών μετά το τέλος της ειδικής και το βράδυ κανά τυλιχτό σουβλάκι στο χέρι.
2 μπροστινά, 2 πισινά λάστιχα,
2 μους μπροστινά 2 μους πισινά = 640€
όσον αφορά αυτά, οπως καταλαβαίνεις εχει μεινει ενα 70-80% μπροστινό και 2 μισά πισινά για προπόνηση - βολτα - αντβεντουραδα κλπ. οπότε δεν ειναι 100% κοστος αγώνα. οπως εχει μεινει και μους. Επίσης αν εξαρχης έβαζα το ακριβο μους μάλλον θα γλιτωνα τα δευτερα οπότε το κοστος θαταν 100€ μικρότερο
διαμονή στο φτηνότερο rooms to let που βρήκα (30€/βράδυ) = 240€ (μειώνεται το κοστος αν κλεισεις νωρίτερα)
μηχανάκι δεν ειχε καποια ιδιαίτερη προετοιμασία, έκανε το σερβις που θα εκανε στα χιλιόμετρα του + αλυσιδογράναζα που θα άλλαζε γιατι τα παλιά είχαν ~20κ και ηταν σωβρακα + 2-3 εξτρα ανταλλακτικά κάβα (μανέτες, μπουζι, φιλτρο αέρα κλπ.) οπότε δεν νομιζω οτι συμπεριλαμβάνετε στο κοστος του ράλλυ.
αυτά μέσες άκρες νομίζω. αν ξεχνάω κάτι, ρώτα.
το ψήνεις Γιαννάκη;Σε ευχαριστώ πολύ φίλε.
Χρήσιμα πολύ αυτά γιατί δεν είχα ιδέα πόσο μπορεί να κοστίσει μια συμμετοχη για κάποιον σαν και εμάς.
Ναι αμέ.... Έτσι για την εμπειρία.... Με κέρδισε η περιγραφή του Τάσου και μπήκα στο τριπακι. Λίγο στην κοιλιά κολαω αλλά είναι αφορμή να την ξεφουσκώσω..το ψήνεις Γιαννάκη;
Ας πει και ο kavadias αλλά ένας ανέλπιστα καλός τρόπος εξοικείωσης με roadbook είναι τα video games.Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες. Εγώ προσωπικά το σκέπτομαι όλο και πιο συχνά για κάτι τέτοιο.
Αυτό που ήθελα να ρωτήσω kavadias , Pelucifer , endtourista και όποιον άλλο έχει ασχοληθεί, είναι σχετικά με την προετοιμασία-εξοικίωση χρήσης του roadbook.
Δοκιμάσατε πλοήγηση με κάποιες άλλες διαδρομές; Αν ναι, που βρίσουμε γενικά διαδρομές σε μορφή ρολού για roadbooks;
Επίσης, έχετε ακούσει να υπάρχει συζήτηση για μετάβαση σε ηλεκτρονικά roadbooks, που θα αλλάξει πολύ το σκηνικό σχετικά με την προετοιμασία;
Τσουπωτός και εσύ;;;;Ναι αμέ.... Έτσι για την εμπειρία.... Με κέρδισε η περιγραφή του Τάσου και μπήκα στο τριπακι. Λίγο στην κοιλιά κολαω αλλά είναι αφορμή να την ξεφουσκώσω..
Άσε που γεννήθηκα και ντακαρισιος οπότε το νου σου