Λευκάδιος
Μέλος
Όσα χρόνια είχα το Domi ήταν με το στοκ καρμπυρατέρ υποπίεσης αλλά η εξάτμιση που του είχα βάλει (λαιμοί από XR600) του άλλαξε τα χαρακτηριστικά λειτουργίας .Το αντίθετο θα έλεγα, όταν τα καρμπυρατέρ λειτουργούν σωστά η απόκριση στο γκάζι είναι άψογη και περνάει εύκολα η δύναμη στο χώμα. Τα μηχανικά στα χαμηλά δεν δουλεύουν καλύτερα από τα υποπίεσης και είναι πιο ευαίσθητα στις αλλαγές του υψομέτρου και των καιρικών συνθηκών.
Το πρόβλημα με το domi είναι οι αναρτήσεις και τίποτα άλλο. Με ένα αμορτισέρ και δουλειά στο οεμ πιρούνι ή με αλλαγή μπροστινού θα γίνει άλλη μηχανή
Το βάρος του είναι μια χαρά για αυτό που είναι.
Είχε κερδίσει αισθητά στις χαμηλομεσαίες (κάτι που το ήθελα) και είχε χάσει στις ψηλές (που δεν με ένοιαζε).Σε συνδυασμό με σήκωμα της βελόνας και βγάλσιμο του snorkel η απόκριση άλλαξε κατά πολύ.
Και τα mikuni tm είναι ευαίσθητα στις αλλαγές θερμοκρασίας/υψομέτρου ,στο xr μετά από πολλές δοκιμές (άλλο Χειμώνα άλλο το Καλοκαίρι) κατέληξα με ένα συγκεκριμένο ζιγκλέρ ρελαντί το οποίο δούλευε ικανοποιητικά σε όλες τις συνθήκες (αλλά όχι με την μέγιστη δύναμη) και απλά άλλαζα main που ήταν εύκολη και γρήγορη διαδικασία.
Τα έχουμε πει πολλές φορές εδώ μέσα.Ενα domi ,ελαφρωμένο με άλλες αναρτήσεις μεταμορφώνεται σε άλλη μοτοσυκλέτα που μπορεί να κάνει πολλά πράγματα.Ακομα και μονοπάτια φτάνει να υπάρχουν πνευμόνια και στοιχειώδη τεχνική οδήγησης.