on/off για hard διαδρομές

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Το αντίθετο θα έλεγα, όταν τα καρμπυρατέρ λειτουργούν σωστά η απόκριση στο γκάζι είναι άψογη και περνάει εύκολα η δύναμη στο χώμα. Τα μηχανικά στα χαμηλά δεν δουλεύουν καλύτερα από τα υποπίεσης και είναι πιο ευαίσθητα στις αλλαγές του υψομέτρου και των καιρικών συνθηκών.

Το πρόβλημα με το domi είναι οι αναρτήσεις και τίποτα άλλο. Με ένα αμορτισέρ και δουλειά στο οεμ πιρούνι ή με αλλαγή μπροστινού θα γίνει άλλη μηχανή

Το βάρος του είναι μια χαρά για αυτό που είναι.
Όσα χρόνια είχα το Domi ήταν με το στοκ καρμπυρατέρ υποπίεσης αλλά η εξάτμιση που του είχα βάλει (λαιμοί από XR600) του άλλαξε τα χαρακτηριστικά λειτουργίας .
Είχε κερδίσει αισθητά στις χαμηλομεσαίες (κάτι που το ήθελα) και είχε χάσει στις ψηλές (που δεν με ένοιαζε).Σε συνδυασμό με σήκωμα της βελόνας και βγάλσιμο του snorkel η απόκριση άλλαξε κατά πολύ.
Και τα mikuni tm είναι ευαίσθητα στις αλλαγές θερμοκρασίας/υψομέτρου ,στο xr μετά από πολλές δοκιμές (άλλο Χειμώνα άλλο το Καλοκαίρι) κατέληξα με ένα συγκεκριμένο ζιγκλέρ ρελαντί το οποίο δούλευε ικανοποιητικά σε όλες τις συνθήκες (αλλά όχι με την μέγιστη δύναμη) και απλά άλλαζα main που ήταν εύκολη και γρήγορη διαδικασία.
Τα έχουμε πει πολλές φορές εδώ μέσα.Ενα domi ,ελαφρωμένο με άλλες αναρτήσεις μεταμορφώνεται σε άλλη μοτοσυκλέτα που μπορεί να κάνει πολλά πράγματα.Ακομα και μονοπάτια φτάνει να υπάρχουν πνευμόνια και στοιχειώδη τεχνική οδήγησης.
 

antonis68

Μέλος
Περιοχή
Σαλαμίνα
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Suzuki Freewind 650 02
Είδα στο καρ ένα dr350 πολύ προσεγμένο και βελτιωμένο στα σημεία,
Πολύ καλό μηχανάκι οδηγικά που κάνεις τα πάντα και ποιοτικό.
Κινητήρας γεμάτος χαμηλά, τεράστια διαφορά με 250
Δεν πρέπει να έχει μίζα αλλά παίρνει μπρος για πλάκα (έχω αλλάξει δύο στην έκδοση R και έχω τις καλύτερες αναμνήσεις από αυτά)
Ακριβό βέβαια αλλά..
 

R Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
R1250r
Είδα στο καρ ένα dr350 πολύ προσεγμένο και βελτιωμένο στα σημεία,
Πολύ καλό μηχανάκι οδηγικά που κάνεις τα πάντα και ποιοτικό.
Κινητήρας γεμάτος χαμηλά, τεράστια διαφορά με 250
Δεν πρέπει να έχει μίζα αλλά παίρνει μπρος για πλάκα (έχω αλλάξει δύο στην έκδοση R και έχω τις καλύτερες αναμνήσεις από αυτά)
Ακριβό βέβαια αλλά..
Είναι του ξεδοντιαρη του δικού μας.... Doc.DD μητσοο
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
[...]Και τα mikuni tm είναι ευαίσθητα στις αλλαγές θερμοκρασίας/υψομέτρου ,στο xr μετά από πολλές δοκιμές (άλλο Χειμώνα άλλο το Καλοκαίρι) κατέληξα με ένα συγκεκριμένο ζιγκλέρ ρελαντί το οποίο δούλευε ικανοποιητικά σε όλες τις συνθήκες (αλλά όχι με την μέγιστη δύναμη) και απλά άλλαζα main που ήταν εύκολη και γρήγορη διαδικασία.
Ευαισθησία σε θερμοκρασία/ υψόμετρο τόση ωστε να την αντιλαμβάνεσαι σε μικρες μεταβολές, συνήθως ειναι δείγμα κακης ρύθμισης. Καμια φορά μπορεί να υπάρχει λάθος στη ρύθμιση του φλοτερ ή κάποια τρυπα στους συνδέσμους του carb με φιλτροκουτι ή κεφαλή και να μπερδεύει τις ρυθμίσεις σου. Εγω πάντως με 15 βαθμούς διαφορά θερμοκρασία και 1500μ διαφορά σε υψόμετρο δεν εχω δει να αλλαζει η συμπεριφορά τοσο ωστε να θελω να αλλαξω ζιγκλερ. Χωρις wideband παντως δυσκολα βγαζεις άκρη.
 

Asxetos

Μέλος
Όνομα
Σταθης
Μοτό
XL750
Είδα στο καρ ένα dr350 πολύ προσεγμένο και βελτιωμένο στα σημεία,
Πολύ καλό μηχανάκι οδηγικά που κάνεις τα πάντα και ποιοτικό.
Κινητήρας γεμάτος χαμηλά, τεράστια διαφορά με 250
Δεν πρέπει να έχει μίζα αλλά παίρνει μπρος για πλάκα (έχω αλλάξει δύο στην έκδοση R και έχω τις καλύτερες αναμνήσεις από αυτά)
Ακριβό βέβαια αλλά..
Έλεγα κι εγώ τι μου θυμίζει.. τραίνο είναι. 2κ πρέπει να έχει ρίξει πάνω του σε συμμαζέματα οπότε σχετικό το ακριβό..
 

harrisM15A

Μέλος
Όνομα
Harris
Μοτό
Honda NR750
πολύ καλή δουλειά έχει γίνει στο dr. Τι να λέμε τώρα.
Μπράβο για το χρόνο και τον κόπο του
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Ευαισθησία σε θερμοκρασία/ υψόμετρο τόση ωστε να την αντιλαμβάνεσαι σε μικρες μεταβολές, συνήθως ειναι δείγμα κακης ρύθμισης. Καμια φορά μπορεί να υπάρχει λάθος στη ρύθμιση του φλοτερ ή κάποια τρυπα στους συνδέσμους του carb με φιλτροκουτι ή κεφαλή και να μπερδεύει τις ρυθμίσεις σου. Εγω πάντως με 15 βαθμούς διαφορά θερμοκρασία και 1500μ διαφορά σε υψόμετρο δεν εχω δει να αλλαζει η συμπεριφορά τοσο ωστε να θελω να αλλαξω ζιγκλερ. Χωρις wideband παντως δυσκολα βγαζεις άκρη.
Θέλω να πιστεύω ότι το θέμα tm40 το έψαξα όσο κανένα άλλο καρμπυρατέρ που είχα ποτέ.Ατελείωτες δοκιμές με ζιγκλέρ,στάθμης φλοτέρ,διαφορετικά pump nozzles, αργοπορεία/προπορεία ψεκασμού και άλλα.Οχι γιατί έβγαζε προβλήματα αλλά γιατί ήθελα την μέγιστη απόδοση/ομοιογένεια Χειμώνα/Καλοκαίρι έστω και χωρίς wideband .
Το 'πρόβλημα' που είχα αντιμετωπίσει σε διαφορές θερμοκρασιών/υψομέτρου ήταν στην εκκίνηση και μόνο (μόνο μανιβέλα ) κάτι που λύθηκε με 'ημίμετρο' σετάρισμα.
Μια χαρά καρμπυρατέρ είναι ειδικά στις τιμές που παίζει σε σχέση με fcr και πολύ καλύτερο σε σχέση με το στοκ Keihin της Honda.
Αλλά ας μην 'χαλάμε' το παρών νήμα ;)
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Είδα στο καρ ένα dr350 πολύ προσεγμένο και βελτιωμένο στα σημεία,
Πολύ καλό μηχανάκι οδηγικά που κάνεις τα πάντα και ποιοτικό.
Κινητήρας γεμάτος χαμηλά, τεράστια διαφορά με 250
Δεν πρέπει να έχει μίζα αλλά παίρνει μπρος για πλάκα (έχω αλλάξει δύο στην έκδοση R και έχω τις καλύτερες αναμνήσεις από αυτά)
Ακριβό βέβαια αλλά..
Και λίγα το έχω βάλει απλά δεν περιμένω να πιάσει τα λεφτά που αξίζει.2500 έπεσαν προ λίγου καιρού επάνω,βάλε τη πίσω ανάρτηση που απλά δεν βρίσκεται και το 22αρι τεποζιτο,δες και τα χαρχαλα που πουλάνε 2000+ και μετά πες μου ότι είναι ακριβό!
Δεν έχει μιζα,μόνο μανιβέλα,από την άλλη κάνει όλα τα γούστα από ταξίδι εθνική μέχρι μονοπάτι με άνεση παντού.μπηκε αγγελία γιατί οριακά με τη γυναίκα μου έχω τόσα χρόνια συμβίωσης και δεν είμαι πολύ τύπος της δέσμευσης.αμα δεν φύγει δεν θα κλάψω.τα το κρατήσω να τσαγιαζω κάτι ινδικά φέρετρα που κυκλοφορούν μεταμφιεσμένα εδώ μέσα :ha :nnj:
 

antonis68

Μέλος
Περιοχή
Σαλαμίνα
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Suzuki Freewind 650 02
Και λίγα το έχω βάλει απλά δεν περιμένω να πιάσει τα λεφτά που αξίζει.2500 έπεσαν προ λίγου καιρού επάνω,βάλε τη πίσω ανάρτηση που απλά δεν βρίσκεται και το 22αρι τεποζιτο,δες και τα χαρχαλα που πουλάνε 2000+ και μετά πες μου ότι είναι ακριβό!
Δεν έχει μιζα,μόνο μανιβέλα,από την άλλη κάνει όλα τα γούστα από ταξίδι εθνική μέχρι μονοπάτι με άνεση παντού.μπηκε αγγελία γιατί οριακά με τη γυναίκα μου έχω τόσα χρόνια συμβίωσης και δεν είμαι πολύ τύπος της δέσμευσης.αμα δεν φύγει δεν θα κλάψω.τα το κρατήσω να τσαγιαζω κάτι ινδικά φέρετρα που κυκλοφορούν μεταμφιεσμένα εδώ μέσα :ha :nnj:
Ακριβό βέβαια αλλά...τα αξίζει τα 2900 και με το παραπάνω ήθελα να πω,
Πολύ ωραίο το έχεις φτιάξει,
Αν μπορούσα θα το έπαιρνα,
Αν μπορείς κράτα το, τέτοια μηχανάκια σε τέτοια κατάσταση δύσκολα τα αποχωρίζεσαι,
 

stavrozz

Μέλος
Όνομα
Σταυρος
Μοτό
XL700
Δοκιμασα σημερα drz 400s με fcr39 και φουλ ακραπα . γραναζι 39 πισω γιατι λεει το παιδι με το 44 δεν οδηγιοταν ..μου αρεσε πολυ η δυαναμη του ... με πολυ λιγα χλμ αλλα εχει πολυ σκουρια στο πλαισιο κυριως και σε βιδες και σε αλλα σημεια.. Με κερδισε παντως σα θεση οδηγησης και η δυναμη, ακομα και αν δε παρω δρζ τωρα ειναι κατι που στο μελλον θα ηθελα να το κανω..
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Ακριβό βέβαια αλλά...τα αξίζει τα 2900 και με το παραπάνω ήθελα να πω,
Πολύ ωραίο το έχεις φτιάξει,
Αν μπορούσα θα το έπαιρνα,
Αν μπορείς κράτα το, τέτοια μηχανάκια σε τέτοια κατάσταση δύσκολα τα αποχωρίζεσαι,
Δεν έχω τέτοιους συναισθηματισμούς φίλε μου.το μηχανάκι μαζί με την αγορά εχει φτάσει σχεδόν 5κ.πιο δύσκολο δεν ήταν το χρήμα αλλά ο χρόνος κ το τρέξιμο για να φτιάξεις ένα τέτοιο μηχανάκι!έκανε τον κύκλο του.οταν με το καλό φύγει δόξα το Θεό μηχανάκια υπάρχουν πολλά για όλα τα γούστα!
 

christetr

Ο ηλίθιος είναι αήττητος!!!!
Περιοχή
ATHENS MAROUSI
Όνομα
Chris
Μοτό
TDM 900 2003 - Lambretta Li 150 s2 1961
R 1200 GS 2009
Η αναβάθμιση που έχει κάνει ο Δημήτρης δείχνει μεράκι, γνώση και αγάπη για τη μηχανή .Μιλάμε για μια διαχρονική, old school μηχανή που με τις αναβαθμίσεις που της έχει κάνει, είναι πραγματικά κόσμημα.Πραγματικά αξίζουν συγχαρητήρια για το αποτέλεσμα!! Δεν εχει τιμή αυτή η μηχανή.....
 
Top Bottom