One more cup of coffee...

notakos600

Boomer's corner
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Μια παλέτα συναισθημάτων είναι η ζωή.
Βουτάς το πινέλο στην ευτυχία που κρύβεται στο γαλάζιο, το πράσινο, μυρωδιές της άνοιξης, ένας ουρανός, μια θάλασσα, ένας ήχος από ένα μονοκυλινδρο παλιακο κινητήρα, ένα βαλς του δρόμου που ξεδιπλώνεται από στροφή σε στροφή.
Οι αισθήσεις αποτυπώνουν τα ερεθίσματα σε έναν εγκέφαλο διψασμένο που τα αποθηκεύει αδηφάγα χωρίς να φιλτράρει τίποτα από όλο αυτό το μεγαλείο.
Μικρές ρωγμές του χρόνου που φωτίζονται από τον ήλιο και ευωδιαζουν από τις μυρωδιές της νερατζιας, της θάλασσας, του ζεστού κινητήρα, του πρωινού στον δρόμο.
Δεν βιάζεσαι να προλάβεις τη μέρα γιατί το σούρουπο και η νύχτα είναι ακόμη πιο όμορφα, το ίδιο δυνατά, το ίδιο χαλαρωτικά.
Ψάχνεις μια ζωή σκάλες για τον ουρανό, μια κούπα καφέ για τον δρόμο...

ZD1FOVi.jpeg

1peHu3y.jpeg

caH2n60.jpeg

ArLOoWx.jpeg

s1vFRuP.jpeg

D2znUB7.jpeg


 
Το αργό ταξίδι στον επαρχιακό είναι μια ξεχωριστή απόλαυση.
 
Το αργό ταξίδι στον επαρχιακό είναι μια ξεχωριστή απόλαυση.
Γι αυτό την αγόρασα Αντώνη, νύχτα στη πόλη και στη θάλασσα και επαρχιακό.
 
Γι αυτό την αγόρασα Αντώνη, νύχτα στη πόλη και στη θάλασσα και επαρχιακό.

Άνετα έκανα ένα μεγάλο ταξίδι όλο επαρχιακό με κάτι παρόμοιο.
 
Άνετα έκανα ένα μεγάλο ταξίδι όλο επαρχιακό με κάτι παρόμοιο.
Ηλεία, Μεσσηνία, Λακωνία όλο παραλιακά...
 
Πολλά like για τη βόλτα και τη "σφαίρα", περισσότερα για την κομματάρα του Dylan! :ok:
 
Καλορίζικο,Καλοταξιδο και ασπαστο το εργαλείο καλές βόλτες και καλά χιλιόμετρα..
 
Καλορίζικο,Καλοταξιδο και ασπαστο το εργαλείο καλές βόλτες και καλά χιλιόμετρα..
Να είσαι καλά Σωτήρη!
 
Μερακλής σε όλα ο Πάνος!
Στις μοτοσικλέτες, στις μουσικές, στις απολαυστικές διαδρομές που ταξιδεύουν σώμα και νου... ;)
Καλοτάξιδοι να είστε ρε φίλε!!!
 
Καλοταξιδοι να ειστε
 
καλοτάξιδη η σφαίρα, δεν κρατήθηκες τελικά μεχρι το καλοκαίρι

:friendship: :friendship: :friendship:
 
Kαλοβολτη και καλοταξιδη!
 
:friendship:

Τι ωραία πράματα!!!

Να την χαρείς την κούκλα σου.
 
Μερακλής σε όλα ο Πάνος!
Στις μοτοσικλέτες, στις μουσικές, στις απολαυστικές διαδρομές που ταξιδεύουν σώμα και νου... ;)
Καλοτάξιδοι να είστε ρε φίλε!!!
Να είσαι καλά Θάνο και πάντα όρθιοι φίλε :friendship:
 
καλοτάξιδη η σφαίρα, δεν κρατήθηκες τελικά μεχρι το καλοκαίρι

:friendship: :friendship: :friendship:
Να είσαι καλά Πάνο.
Και πολύ κρατήθηκα φίλε :friendship::friendship:
 
:friendship:

Τι ωραία πράματα!!!

Να την χαρείς την κούκλα σου.
Να είσαι καλά Κώστα, ομορφαίνει η ζωή φίλε με ότι μπορούμε να κάνουμε :friendship:
 
Cool stuff!!!!
Καλοτάξιδη!!!!
 
Back
Top Bottom