Passepartout ή καλύτερα Πασπαντού αναζήτηση

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Καλησπερα σε ολους,

Ο λόγος για χωμάτινες ανυσηχίες στα 50 παρά μετά απο 6 χρόνια αποχής και ενω και πριν δεν μπορώ να πω οτι δρεπαμε δάφνες ικανότητας και αντοχής :ha

Εχουμε και λεμε λοιπον, εχουμε ενα Adventure για τα ταξιδια αλλα και τα εν δυνάμει χωμάτινα μέρη για χαλαρά περιηγητικά πράγματα που δεν ντρεπόμαστε να το βαλουμε χωμα και να πέσουμε ;)

Αναζητούμε ενα μεκανάκι να μπορεί, οκ με περιορισμους μιας και ολα έχουν, να παει σε μονοπάτι αλλα και πιο μακρυνές εκδρομες ταξιδευοντας με 120-130 με κυριο περιορισμό την αντοχή των μαλακών μορίων.
Για να το θεσω επι ελληνικού εδάφους, μιας και δεν ειμαι Ελλάδα, να πας ενα μονοπάτι Παρνηθα/Υμηττό αλλα να πας και ενα trail ride 100 χιλ (αληθεια γίνονται ακόμα ή έχουν σταματήσει?)

Για τα trail κλπ (αν πουμε οτι το Adventure ειναι βαρύ) οι ευκολες επιλογές ειναι προς Τ700 ή 790 ή 690.
Αυτα ομως ειναι βαρειά για μονοπατάδα σε χέρια μη ικανου αναβάτη οπως ο υποφαινόμενος, ισως το 690 να μπορεί αλλα και παλι θα ειναι βαρύ.

Εκεί θελει ιδανικά ενα ελαφρυ κοντα στα 100+ κιλά ωστε να βοηθάει και να μην κουράζεσαι να το σηκώνεις :UH:

Και σκέφτομαι εγω τωρα, τι θα γινόταν αν παιρναμε ενα 350 EXC ή καλύτερα ενα 450 ΕΧC που ειναι πια "πούπουλο" με βαρος κοντα στα δίχρονα, του βαζαμε ενα Rally kit για ανεμοκάλυψη, ενα μεγαλυτερο ντεπόζιτο για αυτονομία οταν χρειάζεται και μια σελα για τα μαλακά μόρια ??

Θα μπορουσε να ανταποκριθει και στα 2 σενάρια ?

Ναι τα λαδια θα θελουν συχνες αλλαγές αλλα ΟΚ δεν ειναι κανα τεράστιο κόστος.

Για πειτε γνωμες οι έμπειροι αλλα και αλλες επιλογές απο μηχανακια.
 

Gee

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Ducati Streetfighter 1098
Και οι ωρες λειτουργειας? Καθε ποτε θα ανοιγεις μοτερ για ελεγχο και επισκευη?
Εγω θα ψηφιζα 690
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σε μια 2μερη στην φολοη.. Είχαμε μαζί έναν φίλο με 450 και μεγάλο τεποζιτο
Μια χαρά έβγαλε τα πολλά χωμάτινα χλμ, με τον παιχνιδιαρικο τρόπο ενός enduro



Advphone....
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Και οι ωρες λειτουργειας? Καθε ποτε θα ανοιγεις μοτερ για ελεγχο και επισκευη?
Εχεις ενα δίκιο εδω, του 2019 450ΕXC το manual λεει οτι καθε 135 operational hours λύνεις κινητήρα.

Τωρα αν ειναι οντως απαραίτητο ειναι αλλο θεμα μιας και αμφιβάλω αν καποιο EXC στην ζωή του ακολουθει πιστά το manual
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Χωρίς να είμαι yamahaκιας, ίσα ίσα BMWαδακιας θα έλεγα δες το
 
Τελευταία επεξεργασία:

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Χωρίς να έιμαι yamahaκιας, ίσα ίσα BMWαδακιας θα έλεγα δες το
To κοιταξα και αυτο αλλα δείχνει να ειναι ακομα πιο απαιτητικό στην συντήρηση, αν δεν κανω λάθος μιας και νομιζω εχει motocross καταβολες και οχι enduro
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
To κοιταξα και αυτο αλλα δείχνει να ειναι ακομα πιο απαιτητικό στην συντήρηση, αν δεν κανω λάθος μιας και νομιζω εχει motocross καταβολες και οχι enduro
Νομίζω ότι κάνεις λαθος
Είναι enduro και μάλλον πολύ καλή λύση για τα θέλω σου
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Νομίζω ότι κάνεις λαθος
Είναι enduro και μάλλον πολύ καλή λύση για τα θέλω σου
Δυστυχώς θελει καθε 2000χιλ λαδια, μπουζί και βαλβίδες που βεβαια μπορει να ειναι παρομοι με το ΚΤΜ
 

Gee

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Ducati Streetfighter 1098
Εχεις ενα δίκιο εδω, του 2019 450ΕXC το manual λεει οτι καθε 135 operational hours λύνεις κινητήρα.

Τωρα αν ειναι οντως απαραίτητο ειναι αλλο θεμα μιας και αμφιβάλω αν καποιο EXC στην ζωή του ακολουθει πιστά το manual
Προφανως και κανεις (στην Ελλαδα τουλαχιστον) δεν ανοιγει μοτερ στην ωρα του, αλλα το θεμα ειναι τι θες να κανεις εσυ με το μηχανακι σου, αν θες να εχεις το ψυχολογικο ρισκο να εχεις ξεπερασει τα χλμ του ανοιγματος και να εισαι με μια πιθανη βλαβη να περιμενει.
Εγω ενα αγχος θα το ειχα...
Εχω βρεθει και εγω στον προβληματισμο τον δικο σου, σαν μακρινη σκεψη, και το μονο μηχανακι που σκεφτομουν και κοιτουσα ειναι το 690
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Προφανως και κανεις (στην Ελλαδα τουλαχιστον) δεν ανοιγει μοτερ στην ωρα του, αλλα το θεμα ειναι τι θες να κανεις εσυ με το μηχανακι σου, αν θες να εχεις το ψυχολογικο ρισκο να εχεις ξεπερασει τα χλμ του ανοιγματος και να εισαι με μια πιθανη βλαβη να περιμενει.
Εγω ενα αγχος θα το ειχα...
Εχω βρεθει και εγω στον προβληματισμο τον δικο σου, σαν μακρινη σκεψη, και το μονο μηχανακι που σκεφτομουν και κοιτουσα ειναι το 690
Αυτο με το ψυχολογικο ειναι ειναι ενα θεμα :friendship:

Βασικα το 690 ή το 701 βλεπω και εγω αλλα δεν πιστευω οτι θα την παλεψω σε μονοπατάδα
 

zanny

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στάθης
Μοτό
Husqvarna TE630
KTM EXC-F 500
Αυτα ομως ειναι βαρειά για μονοπατάδα σε χέρια μη ικανου αναβάτη οπως ο υποφαινόμενος, ισως το 690 να μπορεί αλλα και παλι θα ειναι βαρύ.
Εκεί θελει ιδανικά ενα ελαφρυ κοντα στα 100+ κιλά ωστε να βοηθάει και να μην κουράζεσαι να το σηκώνεις :UH:
Είχα τον ίδιο προβληματισμό όλα αυτά τα χρόνια, το Husky που έχω (ΤΕ630) που είναι στα ίδια κιλά με το 690 είχε αρχίσει να μου φαίνεται βαρύ.
Για μένα το θέμα είναι πόσο πολύ θέλεις να το κυνηγήσεις με το χώμα.

Εγώ πήρα πέρσι ένα exc250(4T) και το απολαμβάνω όσο τίποτα άλλο. Πλέον αφενός μπαίνω εκεί που δεν έμπαινα αλλά αφετέρου και κυριότερο, κάνω όλες τις trail κλπ κλπ διαδρομές πολύ πιο ξεκούραστα και άνετα. Το πέφτω-σηκώνομαι είναι άνευ σημασίας με αυτά τα κιλά καθώς το σηκώνω για πλάκα. Το βάρος του είναι σχεδόν ίδιο με του 450 με τη διαφορά οτι το μικρό είναι πιο άφοβο στο να χουφτώσεις το γκάζι, το οποίο σημειωτέο σε συνθήκες βόλτας δε λείπει καθόλου. Επίσης, η άνεση που έχεις στο χειρισμό σου δίνει αβάντα για να ψαχτείς οδηγικά και να βελτιωθείς.

Για μικρά ταξιδάκια τώρα, θες σίγουρα το 450/500. Φίλος από την παρέα έχει το 450 με αλλαγή σε σέλα και 17άρι ντεπόζιτο και ορκίζεται σε αυτό. Ψεκαστό, γαμάτες αναρτήσεις και στήσιμο και με ένα μικρό ανεμοθώρακα (όχι rally fairing γιατί θα σπάσει σε κάνα βράχο και θα το κλαις) ταξιδεύεις άνετα για να πας κάπου και να κάνεις το παιχνίδι σου εκεί.
Σχετικά με την συντήρηση, η ktm δίνει αυτές τις ώρες για αγωνιστική χρήση - σε καμία περίπτωση δεν λύνεις κινητήρα με τη χρήση που κάνουμε εδώ. Ναι θέλει προσοχή σε λάδια κλπ αναλώσιμα αλλά μέχρι εκεί.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Καλησπερα σε ολους,

Ο λόγος για χωμάτινες ανυσηχίες στα 50 παρά μετά απο 6 χρόνια αποχής και ενω και πριν δεν μπορώ να πω οτι δρεπαμε δάφνες ικανότητας και αντοχής :ha

Εχουμε και λεμε λοιπον, εχουμε ενα Adventure για τα ταξιδια αλλα και τα εν δυνάμει χωμάτινα μέρη για χαλαρά περιηγητικά πράγματα που δεν ντρεπόμαστε να το βαλουμε χωμα και να πέσουμε ;)

Αναζητούμε ενα μεκανάκι να μπορεί, οκ με περιορισμους μιας και ολα έχουν, να παει σε μονοπάτι αλλα και πιο μακρυνές εκδρομες ταξιδευοντας με 120-130 με κυριο περιορισμό την αντοχή των μαλακών μορίων.
Για να το θεσω επι ελληνικού εδάφους, μιας και δεν ειμαι Ελλάδα, να πας ενα μονοπάτι Παρνηθα/Υμηττό αλλα να πας και ενα trail ride 100 χιλ (αληθεια γίνονται ακόμα ή έχουν σταματήσει?)

Για τα trail κλπ (αν πουμε οτι το Adventure ειναι βαρύ) οι ευκολες επιλογές ειναι προς Τ700 ή 790 ή 690.
Αυτα ομως ειναι βαρειά για μονοπατάδα σε χέρια μη ικανου αναβάτη οπως ο υποφαινόμενος, ισως το 690 να μπορεί αλλα και παλι θα ειναι βαρύ.

Εκεί θελει ιδανικά ενα ελαφρυ κοντα στα 100+ κιλά ωστε να βοηθάει και να μην κουράζεσαι να το σηκώνεις :UH:

Και σκέφτομαι εγω τωρα, τι θα γινόταν αν παιρναμε ενα 350 EXC ή καλύτερα ενα 450 ΕΧC που ειναι πια "πούπουλο" με βαρος κοντα στα δίχρονα, του βαζαμε ενα Rally kit για ανεμοκάλυψη, ενα μεγαλυτερο ντεπόζιτο για αυτονομία οταν χρειάζεται και μια σελα για τα μαλακά μόρια ??

Θα μπορουσε να ανταποκριθει και στα 2 σενάρια ?

Ναι τα λαδια θα θελουν συχνες αλλαγές αλλα ΟΚ δεν ειναι κανα τεράστιο κόστος.

Για πειτε γνωμες οι έμπειροι αλλα και αλλες επιλογές απο μηχανακια.

Εγω με κατι τετοιες σκεψεις πηρα το 690.
Πιστευω τα κανεις ολα.


Εαν προχωρησεις με EXC , ιδανικοτερη λυση ειναι το ΕΧC500 , αλλα με το αναλογο τιμημα....
Υπαρχουν αρκετοι που κανουν το 500 μετατροπη σε adve καταστασεις (ψαξε adventurizing the EXC 500) αλλα θα χρειαστεις αρκετα χρηματα.
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Εγώ πήρα πέρσι ένα exc250(4T) και το απολαμβάνω όσο τίποτα άλλο. Πλέον αφενός μπαίνω εκεί που δεν έμπαινα αλλά αφετέρου και κυριότερο, κάνω όλες τις trail κλπ κλπ διαδρομές πολύ πιο ξεκούραστα και άνετα. Το πέφτω-σηκώνομαι είναι άνευ σημασίας με αυτά τα κιλά καθώς το σηκώνω για πλάκα. Το βάρος του είναι σχεδόν ίδιο με του 450 με τη διαφορά οτι το μικρό είναι πιο άφοβο στο να χουφτώσεις το γκάζι, το οποίο σημειωτέο σε συνθήκες βόλτας δε λείπει καθόλου. Επίσης, η άνεση που έχεις στο χειρισμό σου δίνει αβάντα για να ψαχτείς οδηγικά και να βελτιωθείς.
Ειχα Ελλαδα 250exc και διχρονο και τετραχρονο με κιτ στα 280 η κατι παρομοιο αν θυμαμαι καλα και οντως ειναι οπως τα λες.
Ειχα κανει καποια trail rides χωρις προβλημα οπως και Σαλαμύκονο, Υμηττο, Παρνηθα, κλπ.

Τοτε τα 400 και 450 ηταν βαρεια μηχανακια σε σχεση με το 250 και δεν τα ειχα σαν υποψηφια.

Τωρα που τα νεα 350 αλλα και 450 εφτασαν βαρος διχρονου με κανει να αναρωτιέμαι αν μπορουν να κανουν και κατι περισσοτερο απο μονοπατάδα.

Για μικρά ταξιδάκια τώρα, θες σίγουρα το 450/500. Φίλος από την παρέα έχει το 450 με αλλαγή σε σέλα και 17άρι ντεπόζιτο και ορκίζεται σε αυτό. Ψεκαστό, γαμάτες αναρτήσεις και στήσιμο και με ένα μικρό ανεμοθώρακα (όχι rally fairing γιατί θα σπάσει σε κάνα βράχο και θα το κλαις) ταξιδεύεις άνετα για να πας κάπου και να κάνεις το παιχνίδι σου εκεί.
Σχετικά με την συντήρηση, η ktm δίνει αυτές τις ώρες για αγωνιστική χρήση - σε καμία περίπτωση δεν λύνεις κινητήρα με τη χρήση που κάνουμε εδώ. Ναι θέλει προσοχή σε λάδια κλπ αναλώσιμα αλλά μέχρι εκεί.
Αυτο ειναι ενθαρυντικο
 

zanny

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στάθης
Μοτό
Husqvarna TE630
KTM EXC-F 500
Ειχα Ελλαδα 250exc και διχρονο και τετραχρονο με κιτ στα 280 η κατι παρομοιο αν θυμαμαι καλα και οντως ειναι οπως τα λες.
Ειχα κανει καποια trail rides χωρις προβλημα οπως και Σαλαμύκονο, Υμηττο, Παρνηθα, κλπ.

Τοτε τα 400 και 450 ηταν βαρεια μηχανακια σε σχεση με το 250 και δεν τα ειχα σαν υποψηφια.

Τωρα που τα νεα 350 αλλα και 450 εφτασαν βαρος διχρονου με κανει να αναρωτιέμαι αν μπορουν να κανουν και κατι περισσοτερο απο μονοπατάδα.

Αυτο ειναι ενθαρυντικο
Μπορούν άνετα και αποδεδειγμένα, πλέον υπάρχουν πολλές αναφορές μετατροπής τους σε adventure bikes:

AROUND THE WORLD ON A KTM 500 EXC - KTM BLOG
The KTM 500 EXC build – Texas Adventure

Απλά θα πρέπει να είσαι συνειδητοποιημένος, δε περιμένεις να έχεις άνεση, αυτονομία, προστασία από αέρα που θα έχεις πχ με ένα Τ7.
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Εγω με κατι τετοιες σκεψεις πηρα το 690.
Πιστευω τα κανεις ολα.
To ιδιο πιστευω και εγω, για τις ικανότητες μου αμφιβάλω :rolleyes:

Εαν προχωρησεις με EXC , ιδανικοτερη λυση ειναι το ΕΧC500 , αλλα με το αναλογο τιμημα....
Υπαρχουν αρκετοι που κανουν το 500 μετατροπη σε adve καταστασεις (ψαξε adventurizing the EXC 500) αλλα θα χρειαστεις αρκετα χρηματα.
Ενδιαφερον, το 450 και το 500 εχουν το ιδιο βαρος 105.6 που ειναι περιπου 2 κιλα πιο βαρυ απο το 350

Για ενα rally kit ειναι κανα 1000αρικο και κανα 500αρι το ντεποζιτο οποτε ειναι εντος ορίων
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Απλά θα πρέπει να είσαι συνειδητοποιημένος, δε περιμένεις να έχεις άνεση, αυτονομία, προστασία από αέρα που θα έχεις πχ με ένα Τ7.
Για αυτα εχουμε το Adventure
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
To ιδιο πιστευω και εγω, για τις ικανότητες μου αμφιβάλω :rolleyes:



Ενδιαφερον, το 450 και το 500 εχουν το ιδιο βαρος 105.6 που ειναι περιπου 2 κιλα πιο βαρυ απο το 350

Για ενα rally kit ειναι κανα 1000αρικο και κανα 500αρι το ντεποζιτο οποτε ειναι εντος ορίων

Και εφτασε παλι τα κιλα του 690.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Εγω νομιζω πως εαν ειναι να κανεις μονοπαταδες , τοτε παρε ενα EXC 350 και τελος.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays

Blue line

Μέλος
Όνομα
Sakis
Μοτό
GS 1200 ADV
KTM EXC300 TPI
KTM 690 2008 με after market εξάτμιση γεμάτο ~ 150kg
KTM EXC 450 2012 ~ 125kg

Είτε αφαιρέσεις από το 1ο είτε προσθέσεις στο 2ο όλα συγκλίνουν στα 130-140kg
Το θέμα πόσο χώμα - μονοπάτι θέλεις να μπεις.
Με όλα κάνεις τα πάντα. Ο άνθρωπός παίζει πιο βασικό παράγοντα.
 
Top Bottom