Απλά το πρόβλημα με το 690/701 είναι ότι με τα χρήματα που χρειάζεται να το "αντβεντσουροποιήσεις" καταλήγεις να αγοράζεις ΚΤΜ 890 ή Τενερέ 700 με Öhlins ανάρτηση.
Δεν ανεβαίνεις οπωσδήποτε σε κιλά με τα έξτρας, αλλά σίγουρα σε χρήματα.
το 701 στεγνό είναι 145 kg
το 701 LR στα 155 kg
και με αυτά τα μονοκύλινδρα πας μονός ενώ με τα δικύλινδρα Τ7 κ ΚΤΜ 890 πας και διπλός.
Οχι λόγω κυβικών και κινητήρα, αλλά λόγω του ότι είναι "μικρά" σε μέγεθος μηχανάκια.
Το 701 ειναι πραγματικα αγαπημένο, τουλάχιστον στην οψη αλλα και στις κριτικές που διαβάζω !
Αλλά το μηχανακι το θελω πρωτίστως για μονοπάτια, βλεπε ας πουμε Υμηττος, παρνηθα πεντέλη και δευτερευόντος για πιο μακρυνες που εκει ειναι το θεμα της αυτονομίας.
Στα πρωτα βηματα προ πολλών ετων ειχα το DRZ400E το οποιο στα 138 κιλά μου φαινόταν βαρύ, ποσο μάλλον τωρα που εχουν περασει και καμποσα χρόνια.
Μετά εκανα καποια μονοπάτια αλλα και trail rides με 2Τ 250 ΚΤΜ 2006 χωρις προβλημα αυτονομίας και μονο περιορισμό τις ικανότητες μου.
Οταν το αλλαξα για το 4τ 250αρι 2006 υπερκυβισμένο δεν προλαβα να κανω πολλά πριν φυγω/δώσω.
Για αυτο το βαρος ειναι το πρωτο ερώτημα ωστε να μπορω να "ευχαριστηθω" μονοπατάδες χωρις την κούραση απο το βαρος και με την βοήθεια απο τις αναρτήσεις.
Αν θελω φλαταδούρες και βαρος σκοπέυω να παίρνω το 1290 με τα κατάλληλα λάστιχα και ας ειναι S .