Passepartout ή καλύτερα Πασπαντού αναζήτηση

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
To θεμα ειναι αυτό " Curb Weight 291 pounds (Includes all standard equipment, required fluids and full tank of fuel—ready to ride.)"

Τουτέστιν, 132 κιλα σε σχεση με 104 χονδρικα που ειναι το Fe350

Βλεπω οτι υπαρχει και το CRF300 RALLY 2021 αλλα ειναι ΑΚΟΜΑ πιο βαρυ, 153 κιλα.
Πως το εκαναν πιο βαρυ απο το 450 ειναι ερώτημα.
Τελικά το απλο ειναι 138 και το Rally ειναι 153
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ολοι 690 θα παρετε.....
Εγώ θα πάρω 701 γιατί ταιριάζει περισσότερο με τα παπούτσια μου, το πορτοκαλί λίγο δύσκολο χρώμα. Άσε που τα ΚΤΜ χαλάνε.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Ρε παιδες, ερχεται το CRF450L στην Ευρωπη απο τις αντιπροσωπειες? Μολις κοιταξα στη Χονδα του Νησιου και δεν το εχει στα μοντελα για πουλημα, αν και αναφερεται καπου στο σαϊτ. Ο Σακαρακης το φερνει?

Παντως το RX στο Νησι κανει 8500 λιρες / 9500€ δηλ ακριβο. Συν τα λ7 για ECU flashing στο L.

ΥΓ Νομιζω οτι τα 1000χμ του λαδιου μπορει να διπλασιαστουν με μη αγωνιστικη χρηση, σε παλιοτερα μικρα on-off (XR κλπ) καθε 2500χμ τα αλλαζουμε αναλογα και με τη χρηση, το να αλλαζονται πχ καθε 2000χμ δεν ειναι μεγαλο θεμα.
Βεβαίως κι έρχεται .
10,500 μόνο κατόπιν παραγγελιας
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Τελικά το απλο ειναι 138 και το Rally ειναι 153
Εδω εισαι. Ουτε ωρες λειτουργιας ουτε λαδια καθε 1000 χλμ ουτε,ουτε CRF 300L. Εχεις τα δυο οπλα στο γκαραζ σου παιρνεις αυτο και διασκεδαζεις πραγματικα.
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Εδω εισαι. Ουτε ωρες λειτουργιας ουτε λαδια καθε 1000 χλμ ουτε,ουτε CRF 300L. Εχεις τα δυο οπλα στο γκαραζ σου παιρνεις αυτο και διασκεδαζεις πραγματικα.
Ενα review που ειδα το θαβει απο θεμα αναρτήσεων αλλα και αλλων ψιλών και φυσικα ειναι και βαρούτσικο.
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Μπηκε στο παιχνίδι και η Ιταλιδα που φαινεται ενδιαφέρουσα με στα + την μανιβελα, το ξεχωριστο λάδι σασμαν αλλα και αλλαγες λαδιών καθε 30 ώρες και φθηνότερη.

Φυσικα πρεπει να ειναι μια χρονια πισω το μοντελο αλλα who cares




Την Κική ή την Κοκό ??
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Ψάξε και το Sherco SE-F 300 ή το 450 .
Φρεσκο μοντέλο με αξιόλογα περιφερειακά.
Σε δύο εκδόσεις με WP ή με KYB αναρτήσεις.
110 κιλά με την συντήρηση δεν ξέρω τι παίζει
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Μπηκε στο παιχνίδι και η Ιταλιδα που φαινεται ενδιαφέρουσα με στα + την μανιβελα, το ξεχωριστο λάδι σασμαν αλλα και αλλαγες λαδιών καθε 30 ώρες και φθηνότερη.

Φυσικα πρεπει να ειναι μια χρονια πισω το μοντελο αλλα who cares




Την Κική ή την Κοκό ??
Το ξεχωριστο λαδι σασμαν δεν λεει κατι. Το θεμα ειναι ποσο λαδι εχει το μοτερ. Οι αυστριακοι κανανε την ιδια μαμακία με 0.6λτ σε σασμαν και αλλα τοσα σε μοτερ και χαντακωσανε τα μοντελα απο '08 μεχρι '11. Ισως ειμαι υπερβολικος, αλλα εκδρομικη χρηση σε μηχανη με μισο λιτρο λαδι στο μοτερ δε θα εκανα. Νομιζω τα beta εχουν 0.8 λιτρα. Και παλι πολυ λιγα ειναι.
 

LARRY

ADVENTURA ADRENALINA
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Dimitris
Μοτό
T 7 - KMX200
Το ερώτημα "ποιο μηχανάκι τα κάνει όλα" θα μας βασανίζει εσαεί..
Θεωρώ ότι το HUSKY 701LR είναι πιο ταιριαστό στα θέλω σου..
Ένας φίλος πάντως πήρε ένα DR650 (145 kgr στεγνο) και με ένα ρεζερβουάρ πλαστικό accerbis μεγαλύτερο κάνει και ταξίδια και το έχει λιώσει και στο μονοπάτι.
Αυτό πραγματικά είναι ένα all-arround μοτό
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Το ερώτημα "ποιο μηχανάκι τα κάνει όλα" θα μας βασανίζει εσαεί..
Θεωρώ ότι το HUSKY 701LR είναι πιο ταιριαστό στα θέλω σου..
Ένας φίλος πάντως πήρε ένα DR650 (145 kgr στεγνο) και με ένα ρεζερβουάρ πλαστικό accerbis μεγαλύτερο κάνει και ταξίδια και το έχει λιώσει και στο μονοπάτι.
Αυτό πραγματικά είναι ένα all-arround μοτό
Καλως η κακως, τα πιο παλια ειναι και τα πιο allround, αλλα το bling ειναι bling. DR, XR, TTR ειναι θαυμασιες πλατφορμες για εκδρομικα εντουρο.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Πήγα χθες και τα είδα από κοντά όλη την σειρά husqvarna και KTM, είναι πραγματικά απίστευτο ποσό ελαφριά έχουν κάνει τα 350, 450 και 500.

μηχανάκι 500αρι και το σηκώνω σαν 250αρι δίχρονο
To υποπλαίσιο είναι πλαστικό, το νου σου δεν είναι για φόρτωμα αυτά.

Επίσης θα αλλάζεις λάδια κάθε 30 ώρες?

Και δεν έχει σημασία πως θα το πηγαίνεις, όπως και να το οδηγάς το ίδιο είναι, θες συχνές αλλαγές λαδιών και φίλτρων για να μη πάρεις το μοτέρ στο χέρι.



Πάρε ένα 690 και πέτα ότι είναι περιττό.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Όλα τα κάνω με το CCM (DRZ)αλλά πάνε αυτά πάλιωσαν.

Δεν υπάρχει το μηχανάκι που ζητάς, θα πρέπει να βάλεις νερό στο κρασί σου ή μάλλον πορτοκαλάδα λόγω ΚΤΜ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Το ερώτημα "ποιο μηχανάκι τα κάνει όλα" θα μας βασανίζει εσαεί..
Θεωρώ ότι το HUSKY 701LR είναι πιο ταιριαστό στα θέλω σου..
Πάρε ένα 690 και πέτα ότι είναι περιττό.

Απλά το πρόβλημα με το 690/701 είναι ότι με τα χρήματα που χρειάζεται να το "αντβεντσουροποιήσεις" καταλήγεις να αγοράζεις ΚΤΜ 890 ή Τενερέ 700 με Öhlins ανάρτηση.
Δεν ανεβαίνεις οπωσδήποτε σε κιλά με τα έξτρας, αλλά σίγουρα σε χρήματα.

το 701 στεγνό είναι 145 kg
το 701 LR στα 155 kg

και με αυτά τα μονοκύλινδρα πας μονός ενώ με τα δικύλινδρα Τ7 κ ΚΤΜ 890 πας και διπλός.
Οχι λόγω κυβικών και κινητήρα, αλλά λόγω του ότι είναι "μικρά" σε μέγεθος μηχανάκια.
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Απλά το πρόβλημα με το 690/701 είναι ότι με τα χρήματα που χρειάζεται να το "αντβεντσουροποιήσεις" καταλήγεις να αγοράζεις ΚΤΜ 890 ή Τενερέ 700 με Öhlins ανάρτηση.
Δεν ανεβαίνεις οπωσδήποτε σε κιλά με τα έξτρας, αλλά σίγουρα σε χρήματα.

το 701 στεγνό είναι 145 kg
το 701 LR στα 155 kg

και με αυτά τα μονοκύλινδρα πας μονός ενώ με τα δικύλινδρα Τ7 κ ΚΤΜ 890 πας και διπλός.
Οχι λόγω κυβικών και κινητήρα, αλλά λόγω του ότι είναι "μικρά" σε μέγεθος μηχανάκια.
Το 701 ειναι πραγματικα αγαπημένο, τουλάχιστον στην οψη αλλα και στις κριτικές που διαβάζω !

Αλλά το μηχανακι το θελω πρωτίστως για μονοπάτια, βλεπε ας πουμε Υμηττος, παρνηθα πεντέλη και δευτερευόντος για πιο μακρυνες που εκει ειναι το θεμα της αυτονομίας.

Στα πρωτα βηματα προ πολλών ετων ειχα το DRZ400E το οποιο στα 138 κιλά μου φαινόταν βαρύ, ποσο μάλλον τωρα που εχουν περασει και καμποσα χρόνια.

Μετά εκανα καποια μονοπάτια αλλα και trail rides με 2Τ 250 ΚΤΜ 2006 χωρις προβλημα αυτονομίας και μονο περιορισμό τις ικανότητες μου.
Οταν το αλλαξα για το 4τ 250αρι 2006 υπερκυβισμένο δεν προλαβα να κανω πολλά πριν φυγω/δώσω.

Για αυτο το βαρος ειναι το πρωτο ερώτημα ωστε να μπορω να "ευχαριστηθω" μονοπατάδες χωρις την κούραση απο το βαρος και με την βοήθεια απο τις αναρτήσεις.

Αν θελω φλαταδούρες και βαρος σκοπέυω να παίρνω το 1290 με τα κατάλληλα λάστιχα και ας ειναι S .
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
To υποπλαίσιο είναι πλαστικό, το νου σου δεν είναι για φόρτωμα αυτά.

Επίσης θα αλλάζεις λάδια κάθε 30 ώρες?

Και δεν έχει σημασία πως θα το πηγαίνεις, όπως και να το οδηγάς το ίδιο είναι, θες συχνές αλλαγές λαδιών και φίλτρων για να μη πάρεις το μοτέρ στο χέρι.

Πάρε ένα 690 και πέτα ότι είναι περιττό.
Ποιες 30? το Husky θελει καθε 15 και το Beta 30.
κατι σαν δίχρονο να πουμε .......................

Αραγε πόσο να ελαφρένει το 690 / 701 και ποσο πιο ελαφρυ/βοηθητικό να ειναι σε σχέση με το DRZ400E ?
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Αφού το (μη) βάρος και η ευελιξία είναι τα κύρια ζητούμενα σου για "ξεκούραστες" μονοπατάδες, γιατί έχεις αποκλείσει τα 2Τ έναντι των 4Τ;

Πχ θα ψηνόμουν πολύ για το Beta Xtrainer, που είναι 98κιλά και είναι πολύ "γεμάτο" στις χαμηλές στροφές αν και 2Τ...
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Ποιες 30? το Husky θελει καθε 15 και το Beta 30.
κατι σαν δίχρονο να πουμε .......................

Αραγε πόσο να ελαφρένει το 690 / 701 και ποσο πιο ελαφρυ/βοηθητικό να ειναι σε σχέση με το DRZ400E ?
Το πορτοφολι σιγουρα ελαφραινει. Σε απολυτα νουμερα το drz παντως ειναι και πιο ελαφρυ και πιο χωματινο. Το 690 ειναι για ασφαλτο και φλαταδουρες.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Αφού το (μη) βάρος και η ευελιξία είναι τα κύρια ζητούμενα σου για "ξεκούραστες" μονοπατάδες, γιατί έχεις αποκλείσει τα 2Τ έναντι των 4Τ;

Πχ θα ψηνόμουν πολύ για το Beta Xtrainer, που είναι 98κιλά και είναι πολύ "γεμάτο" στις χαμηλές στροφές αν και 2Τ...
Βeta Xtrainer 250 ή 300 καινουργιο με 7 χιλιαρικακια αφου ειπες μονοπατια περιξ Αθηνας...

Το 690 δεν ελαφραινει και πολυ. Οτι κερδισεις απο εξατμιση (ενα τελικο ας πουμε) θα το κερδισεις απο μια ποδιά που θα βαλεις.
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Βeta Xtrainer 250 ή 300 καινουργιο με 7 χιλιαρικακια αφου ειπες μονοπατια περιξ Αθηνας...

Το 690 δεν ελαφραινει και πολυ. Οτι κερδισεις απο εξατμιση (ενα τελικο ας πουμε) θα το κερδισεις απο μια ποδιά που θα βαλεις.
Το ΚΤΜ250 2Τ που είχα ηταν αγαπημένο αλλα θεωρω οτι δεν μπορούσα να το παω μιας και ηταν το πρωτο διχρονο μου.
Βασικα χοροπηδούσε πολύ σε φλαταδούρες, μου εσβηνε σε κατηφόρες αλλα σε ανηφόρια βοηθούσε πολύ.

Διαβάζω οτι τα νεα 2Τ με injection οπως πχ το Husqvarna TE300i έχουν βελτιωθεί πολύ και ειναι κοντα στα 4Τ.

Ισως παω σε 2Τ ......................
 
Top Bottom