Passepartout ή καλύτερα Πασπαντού αναζήτηση

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Όταν θα σταματήσω να σκαρφαλώνω στα μονοπάτια και είμαι ακόμη στα πόδια μου τότε ίσως να μετατραπεί σε κάτι σαν τις παραπάνω φωτογραφίας...
Σιγά τα μονοπάτια !!!!!
Τεσπά ...κουλοι όλοι ....
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Σιγά τα μονοπάτια !!!!!
Τεσπά ...κουλοι όλοι ....
Μία φορά που ήρθες έμεινε το χρέπι σου...
Οπότε δεν μπορείς να έχεις άποψη... :roflmao:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σούπερ το εργαλείο!!! Αυτό αξίζει ένα ξεχωριστό threadακι από μόνο του.... :yew:
Για ρίξε λεπτομέρειες Νικόλα γιατί νομίζω υπάρχουν αρκετοί ενδιαφερόμενοι εδώ μέσα!

Τι διαφορές έχει το 450 με το 500; Απλώς αλλαγή χρονιάς ή και λίγο διαφορετικά χαρακτηριστικά (πχ το παλιό EXC400 είχε πιο ομαλή λειτουργία μοτέρ, ήταν πιο "πολιτικό" από το τότε EXC500);
Γρανάζωμα έχεις αλλάξει; Πόσο "άνετο" ήταν -και με τη νέα σέλα- στην άσφαλτο (500χλμ σε μία μέρα δεν είναι λίγα);
Αλλαγή λαδιών ανά 2000χλμ δεν είναι τίποτα... Όμως αντίστοιχα η ρύθμιση βαλβίδων κάθε πότε περίπου πρέπει να γίνεται (σε χλμ) με τέτοια χρήση, τι λέει ο Elio; Είναι κάτι που μπορείς να αναλάβεις μόνος σου ευκολα; Γιατί ο Elio έχει λίστα αναμονής...
Έχει αλλάξει καθόλου και πως η αρχική αίσθηση του 450 με τις μετατροπές που έκανες;
Τέλος καλό θα ήταν να δώσεις κάποια στοιχεία κόστους για τα αξεσουάρ που έβαλες ήδη, καινούρια ή μεταχειρισμένα.

Keep informing...
Ανοίξτε ένα νέο θέμα... Πολύς κόσμος ενδιαφέρεται, στα μουλωχτα
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Μία φορά που ήρθες έμεινε το χρέπι σου...
Οπότε δεν μπορείς να έχεις άποψη... :roflmao:
Ναι αλλά χόρευε ωραία στο κλαμπς....
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Γεια σου GogosLux , είχα κι εγώ τις ίδιες ανησυχίες αφού το 990 ήταν φανταστικό για μεγάλες διαδρομές άσφαλτο-χώμα και η αίσθηση που σου δίνει είναι να νομίζεις οτι είσαι ο meoni (not) ,
αλλα α) μετά από ένα διήμερο χώμα εμένα με κούραζε λόγω βάρους, β) δεν μπορούσα να πάω παντού, οπότε ξεκίνησα να ψάχνω για κάτι πιο ελαφρύ έχοντας στο μυαλό μου οτι 4-5 φορές τον χρόνο πάω σίγουρα κάποια μικτή διαδρομή 500-800 χιλιομέτρων. Σκέφτηκα με την σειρά 690-701-AJP pr7, κάποιο παλιό 640 και το drz400, έψαξα τα πάντα στο δίκτυο και εμπνευσμένος από αυτούς τους γλυκύτατους τρελούς.
Συντήρηση λάδια 15-20 ώρες, βαλβίδες 60 ώρες.
Γενικά οι τύποι θα δεις οτι προτείνουν αλλαγη λαδιών γύρω στα 2000 χλμ που είναι ικανοποιητικό για αγωνιστικό μοτερ και να πας την βόλτα σου χωρίς να κουβαλάς λάδια μαζί σου.
Φωτο δεν μπορώ να σου ανεβάσω ,αλλα μπορείς να δείς εδώ
Γεια σου Νικόλα και ευχαριστώ για το μήνυμα σου !

Πολυ ωραιο το εργαλείο !!!!:friendship:

Διαβασα και εγω πολλα και ειδα οτι Αμερικα και Αυστραλια τα 500αρια τα θεωρουν dual sport και τους βγαζουν το λαδι σε adventure riding και μονοπάτια.
Μαλιστα υπαρχει ενα βιδεο που αναλυει την διαφορα 500 με 690/701 λεγοντας οτι το 1ο παιρνει 1,2L λαδι ενω το αλλο 1,7L και ειναι παραλογο να αλλαζεις λαδι στο 690/701 στα 10χιλιαδες γιατι ειναι πολλα ενω στο 500 εχει να κανει αναλογα την χρήση.

Παντως ολοι συμφωνουν εκει στα 2000 χιομετρα αναλογα την χρήση.

Για βαλβιδες λενε οτι αλλοι στις 100 ακομα και στις 200 ωρες ειχαν σχεδον μηδενική αναγκη ρύθμισης.

Οποτε θα παω και εγω προς αυτη την κατευθυνση και βλεπουμε.

Λογω καταστασεων προσανατολίζομαι στο μπλε στρατοπεδο μιας και ειναι πιο VFM και καινουργιο αν και το ψυχολογικο για τοσα λεφτα σε μηχανη για χωμα δεν το εχω ακομα ξεπερασει τελειως :brr:

Αλλα η διαφορα σε σχεση με μεταχειρω, το κατι τις που θα χρειαστει (πχ λαστιχα) και την φθηνη χρηματοδοτηση δεν εχει λογικη το μεταχειρο που ετσι και αλλιως μπορει να βγει kinder έκπληξη
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Προς τα εδω παμε ............ μιας και ειναι €100 πιο ακριβο σε σχεση με το απλο ΚΤΜ 500ΕΧC αλλα εχει αλλουμινιου τιμονοπλακες με ρυθμιση, 2 χαρτες moter και 2 traction, οτι δηλ το 6days αλλα που ειναι πιο ακριβο.


 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Τεσπά ...κουλοι όλοι ....
my second name :ha, αλλωστε ειναι γνωστο οτι τα χερια δεν πουλιούνται :UH:

Και ξερω οτι δεν αναφέρεσαι σε μενα αλλα ...................... ετσι για τον χαβαλε :friend:
 

NikolasA

Μέλος
Όνομα
Nikolas
Μοτό
Ducati Desertx
Ktm 950 sm 2007
Ktm exc 450 six days 2013
Γεια σου Νικόλα και ευχαριστώ για το μήνυμα σου !

Πολυ ωραιο το εργαλείο !!!!:friendship:

Διαβασα και εγω πολλα και ειδα οτι Αμερικα και Αυστραλια τα 500αρια τα θεωρουν dual sport και τους βγαζουν το λαδι σε adventure riding και μονοπάτια.
Μαλιστα υπαρχει ενα βιδεο που αναλυει την διαφορα 500 με 690/701 λεγοντας οτι το 1ο παιρνει 1,2L λαδι ενω το αλλο 1,7L και ειναι παραλογο να αλλαζεις λαδι στο 690/701 στα 10χιλιαδες γιατι ειναι πολλα ενω στο 500 εχει να κανει αναλογα την χρήση.

Παντως ολοι συμφωνουν εκει στα 2000 χιομετρα αναλογα την χρήση.

Για βαλβιδες λενε οτι αλλοι στις 100 ακομα και στις 200 ωρες ειχαν σχεδον μηδενική αναγκη ρύθμισης.

Οποτε θα παω και εγω προς αυτη την κατευθυνση και βλεπουμε.

Λογω καταστασεων προσανατολίζομαι στο μπλε στρατοπεδο μιας και ειναι πιο VFM και καινουργιο αν και το ψυχολογικο για τοσα λεφτα σε μηχανη για χωμα δεν το εχω ακομα ξεπερασει τελειως :brr:

Αλλα η διαφορα σε σχεση με μεταχειρω, το κατι τις που θα χρειαστει (πχ λαστιχα) και την φθηνη χρηματοδοτηση δεν εχει λογικη το μεταχειρο που ετσι και αλλιως μπορει να βγει kinder έκπληξη
μια διαφορά ακόμα που ξέχασα να αναφέρω τα exc 13-16 παίρνουν 1.5 λίτρο λάδι (manual
Γεια σου Νικόλα και ευχαριστώ για το μήνυμα σου !

Πολυ ωραιο το εργαλείο !!!!:friendship:

Διαβασα και εγω πολλα και ειδα οτι Αμερικα και Αυστραλια τα 500αρια τα θεωρουν dual sport και τους βγαζουν το λαδι σε adventure riding και μονοπάτια.
Μαλιστα υπαρχει ενα βιδεο που αναλυει την διαφορα 500 με 690/701 λεγοντας οτι το 1ο παιρνει 1,2L λαδι ενω το αλλο 1,7L και ειναι παραλογο να αλλαζεις λαδι στο 690/701 στα 10χιλιαδες γιατι ειναι πολλα ενω στο 500 εχει να κανει αναλογα την χρήση.

Παντως ολοι συμφωνουν εκει στα 2000 χιομετρα αναλογα την χρήση.

Για βαλβιδες λενε οτι αλλοι στις 100 ακομα και στις 200 ωρες ειχαν σχεδον μηδενική αναγκη ρύθμισης.

Οποτε θα παω και εγω προς αυτη την κατευθυνση και βλεπουμε.

Λογω καταστασεων προσανατολίζομαι στο μπλε στρατοπεδο μιας και ειναι πιο VFM και καινουργιο αν και το ψυχολογικο για τοσα λεφτα σε μηχανη για χωμα δεν το εχω ακομα ξεπερασει τελειως :brr:

Αλλα η διαφορα σε σχεση με μεταχειρω, το κατι τις που θα χρειαστει (πχ λαστιχα) και την φθηνη χρηματοδοτηση δεν εχει λογικη το μεταχειρο που ετσι και αλλιως μπορει να βγει kinder έκπληξη
Γρήγορες απαντήσεις πρός όλους
GogosLux μια διαφορά που ξέχασα να αναφέρω είναι οτι τα exc 13-16 παίρνουν 1.5 λίτρο λάδι έναντι 1.2 των πιο καινούριων και καμία σχέση με τα 08-12 που είχαν ξεχωριστό δοχείο λαδιού για το κιβώτιο και το μοτερ(αν δεν κάνω λάθος)
Το προβληματικό με τα μοντέλα αυτά είναι το 4cs της wp μπροστά, αλλά ακόμα δεν είμαι εκεί που θα ήθελα αλλαγή, πάντως το πρόβλημα το παρατηρώ, μετά από μια συγκεκριμένη διαδρομή του ελατηρίου κάνει γρήγορο bottom down και σε τινάζει κυρίως σε άλματα και κοπανήματα σε μεγάλες πέτρες,σαν να μην διαβάζει στο τέλος της διαδρομής του, κατα τ'άλλα μου φαίνεται μια χαρά για τις οδηγικές μου ικανότητες ακόμα.
Φυσικά καινόυριο husky υπέροχο, εγώ ήμουν αρκετά τυχερός, ψώνισα μηχανάκι που δεν ήθελε ουτε λαστιχα,ουτε αλυσίδα, ουτε μπαταρία , ούτε ευρώ δλδ στα 5200 με 3500 χιλιομετρα.
Juohmaru!
Έκανα αλλαγή λαδιών και ρύθμισμα βαλβίδων(που δεν χρειαζόταν ακόμα απλώς για να έχω εικόνα για το μηχανάκι) στα 1700 . Είμαι κουλαμαρίας στα μηχανικά οπότε δεν βάζω χέρι, φαντάζομαι αν πιάνουν τα χέρια σου θα μπορείς να τα κάνεις και μόνος σου. Τα της συντήρησης μου τα πρότεινε ο elio για adventure χρηση , για κανονική enduro χρήση μπορείς να τα τραβήξεις παραπάνω , λογικά βαλβίδες θα βγουν γυρω στα 5000 χιλιόμετρα, αλλα θα επανέλθω.

Αλλαγή στην αίσθηση, όχι ιδιαίτερη λίγο πιο βαρύ μπροστά και λίγο το πόδι όταν βγαίνει στην στροφή είναι πιο άβολο λόγω του ρεζερβουάρ.Σου ανοίγει την θέση όταν κάθεσαι με τα γόνατα σφιχτά πάνω του, αλλά τπτ άβολο, καμία αλλαγή στην όρθια θέση οδήγησης. Στα μονοπάτια που με πάει ο zanny δεν έχω κάποιο θέμα, σκαρφαλώνει μια χαρά.

Κόστος αξεσουαρ: Enduro Windscreen, by Bajaworx 130 ευρω μαζι με μεταφορικά και φπα ή οτι ηταν αυτό που πλήρωσα extra.
Το μασκάκι σου δίνει +10 χλμ άνεσης στην ασφαλτο. Ταχύτητα ταξιδιού 100-110 κοντερ, το μοτερ γουργουρίζει σ'αυτην την ταχύτητα με 6.
Acerbis fuel tank 15lt το πήρα απο fc moto 280 ευρω σε μια προσφορά. Έχει 2 πτώσεις η μιά πάνω σε πέτρες δεν έπαθε τπτ.
Αυτονομία πάνω από 200 χλμ.
Πολύ έυκολο στην τοποθέτηση (μου είπαν δεν έχω ιδέα) και οτι με μια δεύτερη αντλία βενζίνης μπορείς να αλλάζεις με το μαμα, ή αν πιανουν τα χέρια σου και με την μια αντλία μια χαρά θα μπορείς.
Kriega os-base : KRIEGA | Official website - Online Store —OS-COMBO 36
Νομίζω οτι έφτασαν τα 300 ευρω, πολύ καλά, έφαγαν και πτώση, αλλά ακριβά.
Σέλα 90 ευρω δεν ξέρω αν μπορω να αναφερω που την έφτιαξα, αλλιώς κλασσικά motok . Αλλάζουν το αφρώδες την φαρδαίνουν και λίγο, ψηλώνει και λίγο αν θες , εγώ της έδωσα και 1 πόντο, κανενα προβλημα είμαι 1.85, καμία σχέση με την σανίδα που έχει, καμία.
Αυτά αν ξέχασα κάτι θα επανέλθω

Υ.Γ τα 500 χλμ ήταν σε διήμερη ευβοια , όχι μονοήμερη.
Όλες οι υπόλοιπες ήταν μονοήμερες με max τα 185 χλμ (μένω κέντρο οπότε οι μεταβάσεις απο και προς στο βουνό γίνονται από ασφαλτο άρα χώμα 135+50 ασφαλτο) και καμιά κουραση από την σέλα ( από την λύσσα στο βουνό ψόφιος).
 
Τελευταία επεξεργασία:

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
μια διαφορά ακόμα που ξέχασα να αναφέρω τα exc 13-16 παίρνουν 1.5 λίτρο λάδι (manual
Σημαντικό !

Φυσικά καινόυριο husky υπέροχο, εγώ ήμουν αρκετά τυχερός, ψώνισα μηχανάκι που δεν ήθελε ουτε λαστιχα,ουτε αλυσίδα, ουτε μπαταρία , ούτε ευρώ δλδ στα 5200 με 3500 χιλιομετρα.
Juohmaru!
Αυτο οντως ειναι ευκαιρία, αν εχεις και αλλη μου λες ΤΩΡΑ :yew:

Κόστος αξεσουαρ: Enduro Windscreen, by Bajaworx 130 ευρω μαζι με μεταφορικά και φπα ή οτι ηταν αυτό που πλήρωσα extra.
Το μασκάκι σου δίνει +10 χλμ άνεσης στην ασφαλτο. Ταχύτητα ταξιδιού 100-110 κοντερ, το μοτερ γουργουρίζει σ'αυτην την ταχύτητα με 6.
Acerbis fuel tank 15lt το πήρα απο fc moto 280 ευρω σε μια προσφορά. Έχει 2 πτώσεις η μιά πάνω σε πέτρες δεν έπαθε τπτ.
Αυτονομία πάνω από 200 χλμ.
Πολύ έυκολο στην τοποθέτηση (μου είπαν δεν έχω ιδέα) και οτι με μια δεύτερη αντλία βενζίνης μπορείς να αλλάζεις με το μαμα, ή αν πιανουν τα χέρια σου και με την μια αντλία μια χαρά θα μπορείς.
Kriega os-base : KRIEGA | Official website - Online Store —OS-COMBO 36
Νομίζω οτι έφτασαν τα 300 ευρω, πολύ καλά, έφαγαν και πτώση, αλλά ακριβά.
Σέλα 90 ευρω δεν ξέρω αν μπορω να αναφερω που την έφτιαξα, αλλιώς κλασσικά motok . Αλλάζουν το αφρώδες την φαρδαίνουν και λίγο, ψηλώνει και λίγο αν θες , εγώ της έδωσα και 1 πόντο, κανενα προβλημα είμαι 1.85, καμία σχέση με την σανίδα που έχει, καμία.
Αυτά αν ξέχασα κάτι θα επανέλθω
Πολυ ενδιαφερουσες πληροφορίες , η σελα στο husky δειχνει να ειναι απο μαλακο υλικο αλλα θα το δω στην πράξη

Υ.Γ τα 500 χλμ ήταν σε διήμερη ευβοια , όχι μονοήμερη.
Όλες οι υπόλοιπες ήταν μονοήμερες με max τα 185 χλμ (μένο κέντρο οπότε οι μεταβάσεις απο και προς στο βουνό γίνονται από ασφαλτο άρα χώμα 135+50 ασφαλτο) και καμιά κουραση από την σέλα ( από την λύσσα στο βουνό ψόφιος).
Θα χαρω να τα πουμε παρεα σε βολτα, οταν θα ειμαι Ελλάδα :friendship:
 

NikolasA

Μέλος
Όνομα
Nikolas
Μοτό
Ducati Desertx
Ktm 950 sm 2007
Ktm exc 450 six days 2013
καλή αγορά (τι πανέμορφο που είναι το husky) και καλές απολαυστικές διαδρομές
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Love is in the air αναμένοντας την παραλάβη στο σπιτι 2 Μαίου :yew:

(το Imgur φαινεται οτι δεν δουλευει οπως πριν οποτε no foto :UH:)
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Ήρθαν και οι προστασίες για να μπούμε στο παιχνίδι μετά από 6 χρόνια αποχή από το χώμα.
Οποίος ψάχνει για αυτά ας μου στείλει pm να του πω από που να τα πάρει σε εξαιρετικά καλες τιμές.






Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022

Here it is !!! Μόνο μια μικρή βόλτα στο πάρκινγκ του μαγαζιού αλλά φαίνεται θηρίο !
Φοβερό!!
Να σου βγάλει πολλά γούστα εύχομαι!

Τώρα ή το κρατάς μαμά ή αρχίζεις να τα σκας σε μετατροπές & έξτρας :)
 
Top Bottom