Σιγά τα μονοπάτια !!!!!Όταν θα σταματήσω να σκαρφαλώνω στα μονοπάτια και είμαι ακόμη στα πόδια μου τότε ίσως να μετατραπεί σε κάτι σαν τις παραπάνω φωτογραφίας...
Τεσπά ...κουλοι όλοι ....
Σιγά τα μονοπάτια !!!!!Όταν θα σταματήσω να σκαρφαλώνω στα μονοπάτια και είμαι ακόμη στα πόδια μου τότε ίσως να μετατραπεί σε κάτι σαν τις παραπάνω φωτογραφίας...
Μία φορά που ήρθες έμεινε το χρέπι σου...Σιγά τα μονοπάτια !!!!!
Τεσπά ...κουλοι όλοι ....
Π-GP...Για αυτο σου ειπε να παρεις ενα Π...... βλεπει πολυ μπροστα!!!!
Εν τω μεταξύ το Π πήγαινε σε άλλον...Για αυτο σου ειπε να παρεις ενα Π...... βλεπει πολυ μπροστα!!!!
Παππου !!!!πάρε ένα Π με ροδες ......
Γερομπιζμπικι
Ανοίξτε ένα νέο θέμα... Πολύς κόσμος ενδιαφέρεται, στα μουλωχταΣούπερ το εργαλείο!!! Αυτό αξίζει ένα ξεχωριστό threadακι από μόνο του....
Για ρίξε λεπτομέρειες Νικόλα γιατί νομίζω υπάρχουν αρκετοί ενδιαφερόμενοι εδώ μέσα!
Τι διαφορές έχει το 450 με το 500; Απλώς αλλαγή χρονιάς ή και λίγο διαφορετικά χαρακτηριστικά (πχ το παλιό EXC400 είχε πιο ομαλή λειτουργία μοτέρ, ήταν πιο "πολιτικό" από το τότε EXC500);
Γρανάζωμα έχεις αλλάξει; Πόσο "άνετο" ήταν -και με τη νέα σέλα- στην άσφαλτο (500χλμ σε μία μέρα δεν είναι λίγα);
Αλλαγή λαδιών ανά 2000χλμ δεν είναι τίποτα... Όμως αντίστοιχα η ρύθμιση βαλβίδων κάθε πότε περίπου πρέπει να γίνεται (σε χλμ) με τέτοια χρήση, τι λέει ο Elio; Είναι κάτι που μπορείς να αναλάβεις μόνος σου ευκολα; Γιατί ο Elio έχει λίστα αναμονής...
Έχει αλλάξει καθόλου και πως η αρχική αίσθηση του 450 με τις μετατροπές που έκανες;
Τέλος καλό θα ήταν να δώσεις κάποια στοιχεία κόστους για τα αξεσουάρ που έβαλες ήδη, καινούρια ή μεταχειρισμένα.
Keep informing...
Οντως!!! Ειμαστε πολλοι τελικα που θα τα εχουμε αναγκη αυτα τα πραματα!!!!!Εν τω μεταξύ το Π πήγαινε σε άλλον...
Ναι αλλά χόρευε ωραία στο κλαμπς....Μία φορά που ήρθες έμεινε το χρέπι σου...
Οπότε δεν μπορείς να έχεις άποψη...
Γεια σου Νικόλα και ευχαριστώ για το μήνυμα σου !Γεια σου GogosLux , είχα κι εγώ τις ίδιες ανησυχίες αφού το 990 ήταν φανταστικό για μεγάλες διαδρομές άσφαλτο-χώμα και η αίσθηση που σου δίνει είναι να νομίζεις οτι είσαι ο meoni (not) ,
αλλα α) μετά από ένα διήμερο χώμα εμένα με κούραζε λόγω βάρους, β) δεν μπορούσα να πάω παντού, οπότε ξεκίνησα να ψάχνω για κάτι πιο ελαφρύ έχοντας στο μυαλό μου οτι 4-5 φορές τον χρόνο πάω σίγουρα κάποια μικτή διαδρομή 500-800 χιλιομέτρων. Σκέφτηκα με την σειρά 690-701-AJP pr7, κάποιο παλιό 640 και το drz400, έψαξα τα πάντα στο δίκτυο και εμπνευσμένος από αυτούς τους γλυκύτατους τρελούς.
Συντήρηση λάδια 15-20 ώρες, βαλβίδες 60 ώρες.
Γενικά οι τύποι θα δεις οτι προτείνουν αλλαγη λαδιών γύρω στα 2000 χλμ που είναι ικανοποιητικό για αγωνιστικό μοτερ και να πας την βόλτα σου χωρίς να κουβαλάς λάδια μαζί σου.
Φωτο δεν μπορώ να σου ανεβάσω ,αλλα μπορείς να δείς εδώ
images - Google Drive
drive.google.com
my second name , αλλωστε ειναι γνωστο οτι τα χερια δεν πουλιούνταιΤεσπά ...κουλοι όλοι ....
μια διαφορά ακόμα που ξέχασα να αναφέρω τα exc 13-16 παίρνουν 1.5 λίτρο λάδι (manualΓεια σου Νικόλα και ευχαριστώ για το μήνυμα σου !
Πολυ ωραιο το εργαλείο !!!!
Διαβασα και εγω πολλα και ειδα οτι Αμερικα και Αυστραλια τα 500αρια τα θεωρουν dual sport και τους βγαζουν το λαδι σε adventure riding και μονοπάτια.
Μαλιστα υπαρχει ενα βιδεο που αναλυει την διαφορα 500 με 690/701 λεγοντας οτι το 1ο παιρνει 1,2L λαδι ενω το αλλο 1,7L και ειναι παραλογο να αλλαζεις λαδι στο 690/701 στα 10χιλιαδες γιατι ειναι πολλα ενω στο 500 εχει να κανει αναλογα την χρήση.
Παντως ολοι συμφωνουν εκει στα 2000 χιομετρα αναλογα την χρήση.
Για βαλβιδες λενε οτι αλλοι στις 100 ακομα και στις 200 ωρες ειχαν σχεδον μηδενική αναγκη ρύθμισης.
Οποτε θα παω και εγω προς αυτη την κατευθυνση και βλεπουμε.
Λογω καταστασεων προσανατολίζομαι στο μπλε στρατοπεδο μιας και ειναι πιο VFM και καινουργιο αν και το ψυχολογικο για τοσα λεφτα σε μηχανη για χωμα δεν το εχω ακομα ξεπερασει τελειως
Αλλα η διαφορα σε σχεση με μεταχειρω, το κατι τις που θα χρειαστει (πχ λαστιχα) και την φθηνη χρηματοδοτηση δεν εχει λογικη το μεταχειρο που ετσι και αλλιως μπορει να βγει kinder έκπληξη
Γρήγορες απαντήσεις πρός όλουςΓεια σου Νικόλα και ευχαριστώ για το μήνυμα σου !
Πολυ ωραιο το εργαλείο !!!!
Διαβασα και εγω πολλα και ειδα οτι Αμερικα και Αυστραλια τα 500αρια τα θεωρουν dual sport και τους βγαζουν το λαδι σε adventure riding και μονοπάτια.
Μαλιστα υπαρχει ενα βιδεο που αναλυει την διαφορα 500 με 690/701 λεγοντας οτι το 1ο παιρνει 1,2L λαδι ενω το αλλο 1,7L και ειναι παραλογο να αλλαζεις λαδι στο 690/701 στα 10χιλιαδες γιατι ειναι πολλα ενω στο 500 εχει να κανει αναλογα την χρήση.
Παντως ολοι συμφωνουν εκει στα 2000 χιομετρα αναλογα την χρήση.
Για βαλβιδες λενε οτι αλλοι στις 100 ακομα και στις 200 ωρες ειχαν σχεδον μηδενική αναγκη ρύθμισης.
Οποτε θα παω και εγω προς αυτη την κατευθυνση και βλεπουμε.
Λογω καταστασεων προσανατολίζομαι στο μπλε στρατοπεδο μιας και ειναι πιο VFM και καινουργιο αν και το ψυχολογικο για τοσα λεφτα σε μηχανη για χωμα δεν το εχω ακομα ξεπερασει τελειως
Αλλα η διαφορα σε σχεση με μεταχειρω, το κατι τις που θα χρειαστει (πχ λαστιχα) και την φθηνη χρηματοδοτηση δεν εχει λογικη το μεταχειρο που ετσι και αλλιως μπορει να βγει kinder έκπληξη
Σημαντικό !μια διαφορά ακόμα που ξέχασα να αναφέρω τα exc 13-16 παίρνουν 1.5 λίτρο λάδι (manual
Αυτο οντως ειναι ευκαιρία, αν εχεις και αλλη μου λες ΤΩΡΑΦυσικά καινόυριο husky υπέροχο, εγώ ήμουν αρκετά τυχερός, ψώνισα μηχανάκι που δεν ήθελε ουτε λαστιχα,ουτε αλυσίδα, ουτε μπαταρία , ούτε ευρώ δλδ στα 5200 με 3500 χιλιομετρα.
Juohmaru!
Πολυ ενδιαφερουσες πληροφορίες , η σελα στο husky δειχνει να ειναι απο μαλακο υλικο αλλα θα το δω στην πράξηΚόστος αξεσουαρ: Enduro Windscreen, by Bajaworx 130 ευρω μαζι με μεταφορικά και φπα ή οτι ηταν αυτό που πλήρωσα extra.
Το μασκάκι σου δίνει +10 χλμ άνεσης στην ασφαλτο. Ταχύτητα ταξιδιού 100-110 κοντερ, το μοτερ γουργουρίζει σ'αυτην την ταχύτητα με 6.
Acerbis fuel tank 15lt το πήρα απο fc moto 280 ευρω σε μια προσφορά. Έχει 2 πτώσεις η μιά πάνω σε πέτρες δεν έπαθε τπτ.
Αυτονομία πάνω από 200 χλμ.
Πολύ έυκολο στην τοποθέτηση (μου είπαν δεν έχω ιδέα) και οτι με μια δεύτερη αντλία βενζίνης μπορείς να αλλάζεις με το μαμα, ή αν πιανουν τα χέρια σου και με την μια αντλία μια χαρά θα μπορείς.
Kriega os-base : KRIEGA | Official website - Online Store —OS-COMBO 36
Νομίζω οτι έφτασαν τα 300 ευρω, πολύ καλά, έφαγαν και πτώση, αλλά ακριβά.
Σέλα 90 ευρω δεν ξέρω αν μπορω να αναφερω που την έφτιαξα, αλλιώς κλασσικά motok . Αλλάζουν το αφρώδες την φαρδαίνουν και λίγο, ψηλώνει και λίγο αν θες , εγώ της έδωσα και 1 πόντο, κανενα προβλημα είμαι 1.85, καμία σχέση με την σανίδα που έχει, καμία.
Αυτά αν ξέχασα κάτι θα επανέλθω
Θα χαρω να τα πουμε παρεα σε βολτα, οταν θα ειμαι ΕλλάδαΥ.Γ τα 500 χλμ ήταν σε διήμερη ευβοια , όχι μονοήμερη.
Όλες οι υπόλοιπες ήταν μονοήμερες με max τα 185 χλμ (μένο κέντρο οπότε οι μεταβάσεις απο και προς στο βουνό γίνονται από ασφαλτο άρα χώμα 135+50 ασφαλτο) και καμιά κουραση από την σέλα ( από την λύσσα στο βουνό ψόφιος).
Tapatalk.. Εύκολη λυσηLove is in the air αναμένοντας την παραλάβη στο σπιτι 2 Μαίου
(το Imgur φαινεται οτι δεν δουλευει οπως πριν οποτε no foto )
Φοβερό!!
Here it is !!! Μόνο μια μικρή βόλτα στο πάρκινγκ του μαγαζιού αλλά φαίνεται θηρίο !