Passepartout ή καλύτερα Πασπαντού αναζήτηση

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Εγω νομιζω πως εαν ειναι να κανεις μονοπαταδες , τοτε παρε ενα EXC 350 και τελος.
Αυτη ειναι η βασικη ιδεα με το 1290 να εχει χρηση μακρινων χωμάτινων που δεν εχουν μονοπατι αλλα δασικο

Απλα αναρωτιέμαι αν υπαρχει μεση λύση, ναι ξερω ενα 1290 ενα 701 και ενα 350 :ha
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
KTM 690 2008 με after market εξάτμιση γεμάτο ~ 150kg
KTM EXC 450 2012 ~ 125kg

Είτε αφαιρέσεις από το 1ο είτε προσθέσεις στο 2ο όλα συγκλίνουν στα 130-140kg
Το θέμα πόσο χώμα - μονοπάτι θέλεις να μπεις.
Με όλα κάνεις τα πάντα. Ο άνθρωπός παίζει πιο βασικό παράγοντα.

#_6_days_seri_provatina_edition



:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
KTM 690 2008 με after market εξάτμιση γεμάτο ~ 150kg
KTM EXC 450 2012 ~ 125kg

Είτε αφαιρέσεις από το 1ο είτε προσθέσεις στο 2ο όλα συγκλίνουν στα 130-140kg
Το θέμα πόσο χώμα - μονοπάτι θέλεις να μπεις.
Με όλα κάνεις τα πάντα. Ο άνθρωπός παίζει πιο βασικό παράγοντα.
Δικιο εχεις αλλα μιλαω για 2019-20-21 μηχανακια που ειναι στα 105.6 στεγνα ενω το 350 στα 103 κιλα, δηλ λιγο πιο βαρυ απο οσο ηταν το 250 διχρονο 2006-08
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Πήγα χθες και τα είδα από κοντά όλη την σειρά husqvarna και KTM, είναι πραγματικά απίστευτο ποσό ελαφριά έχουν κάνει τα 350, 450 και 500.

μηχανάκι 500αρι και το σηκώνω σαν 250αρι δίχρονο
 
Τελευταία επεξεργασία:

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Καλησπερα σε ολους,

Ο λόγος για χωμάτινες ανυσηχίες στα 50 παρά μετά απο 6 χρόνια αποχής και ενω και πριν δεν μπορώ να πω οτι δρεπαμε δάφνες ικανότητας και αντοχής :ha

Εχουμε και λεμε λοιπον, εχουμε ενα Adventure για τα ταξιδια αλλα και τα εν δυνάμει χωμάτινα μέρη για χαλαρά περιηγητικά πράγματα που δεν ντρεπόμαστε να το βαλουμε χωμα και να πέσουμε ;)

Αναζητούμε ενα μεκανάκι να μπορεί, οκ με περιορισμους μιας και ολα έχουν, να παει σε μονοπάτι αλλα και πιο μακρυνές εκδρομες ταξιδευοντας με 120-130 με κυριο περιορισμό την αντοχή των μαλακών μορίων.
Για να το θεσω επι ελληνικού εδάφους, μιας και δεν ειμαι Ελλάδα, να πας ενα μονοπάτι Παρνηθα/Υμηττό αλλα να πας και ενα trail ride 100 χιλ (αληθεια γίνονται ακόμα ή έχουν σταματήσει?)

Για τα trail κλπ (αν πουμε οτι το Adventure ειναι βαρύ) οι ευκολες επιλογές ειναι προς Τ700 ή 790 ή 690.
Αυτα ομως ειναι βαρειά για μονοπατάδα σε χέρια μη ικανου αναβάτη οπως ο υποφαινόμενος, ισως το 690 να μπορεί αλλα και παλι θα ειναι βαρύ.

Εκεί θελει ιδανικά ενα ελαφρυ κοντα στα 100+ κιλά ωστε να βοηθάει και να μην κουράζεσαι να το σηκώνεις :UH:

Και σκέφτομαι εγω τωρα, τι θα γινόταν αν παιρναμε ενα 350 EXC ή καλύτερα ενα 450 ΕΧC που ειναι πια "πούπουλο" με βαρος κοντα στα δίχρονα, του βαζαμε ενα Rally kit για ανεμοκάλυψη, ενα μεγαλυτερο ντεπόζιτο για αυτονομία οταν χρειάζεται και μια σελα για τα μαλακά μόρια ??

Θα μπορουσε να ανταποκριθει και στα 2 σενάρια ?

Ναι τα λαδια θα θελουν συχνες αλλαγές αλλα ΟΚ δεν ειναι κανα τεράστιο κόστος.

Για πειτε γνωμες οι έμπειροι αλλα και αλλες επιλογές απο μηχανακια.
Τα ραλλυ κιτ δε προσφερουν το ειδος της ανεμοκαλυψης που φανταζεσαι. Αερα κοβουν αλλα η αεροδυναμικη τους ειναι αισχος και δημιουργουν πολυ τυρβη στη ροη, με τελικο αποτελεσμα να κουραζεσαι πολυ περισσοτερο απ οτι χωρις. Ειναι σχεδιασμενα για ορθια οδηγηση σε ατελειωτες φλαταδουρες με υψηλες ταχυτητες. Ωραια στο ματι μα χαλια στο κρεββατι αν δεν ειναι αυτη η χρηση για την οποια τα προοριζεις. Μια ζελατινουλα στη μαμα μασκουλα ενος εντουρο ειναι ο,τι πρεπει. Επισης, σε μικρο ελαφρυ και γυμνο μηχανακι, η ταχυτητα βιωνεται εντελως διαφορετικα απο οτι σε μεγαλο ονοφ. Με ενα 950 τα 130 ειναι βαρεμαρα σκετη, με ενα εντουρακι τα 110 ειναι αρκετα και με ενα ποδηλατο τα 70 ειναι βοηθα παναγια.

Τωρα, στο θεμα επιλογης μηχανης υπαρχει πολυ πραμα για να διαλεξεις. Θα ελεγα πως τα εντουρο ειναι τα μονα που μπορουν να ανταποκριθουν σε απαιτησεις καλης ισχυος και χαμηλου βαρους. Την χρυση τομη για σενα μεταξυ κοστους αγορας και χρησης, απαιτησεων συντηρησης και ευχρησιας μονο εσυ μπορεις να ξερεις. Εψαχνα κι εγω κατι πολυ κοντα σε αυτο που θες. Κοιτουσα κυριως σε drz (που ειχα και παλιοτερα), xr650, exc και wrf. Τελικα βρεθηκε στο δρομο μου ενα xr400, το εκανα μια βολτα στο τετραγωνο και το τσιμπησα χωρις δευτερη σκεψη. Με κερδισε η ανεση, το δουλεμα του μοτερ και η παντελης απουσια περιπλοκοτητας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Τα ραλλυ κιτ δε προσφερουν το ειδος της ανεμοκαλυψης που φανταζεσαι. Αερα κοβουν αλλα η αεροδυναμικη τους ειναι αισχος και δημιουργουν πολυ τυρβη στη ροη, με τελικο αποτελεσμα να κουραζεσαι πολυ περισσοτερο απ οτι χωρις. Ειναι σχεδιασμενα για ορθια οδηγηση σε ατελειωτες φλαταδουρες με υψηλες ταχυτητες. Ωραια στο ματι μα χαλια στο κρεββατι αν δεν ειναι αυτη η χρηση για την οποια τα προοριζεις. Μια ζελατινουλα στη μαμα μασκουλα ενος εντουρο ειναι ο,τι πρεπει. Επισης, σε μικρο ελαφρυ και γυμνο μηχανακι, η ταχυτητα βιωνεται εντελως διαφορετικα απο οτι σε μεγαλο ονοφ. Με ενα 950 τα 130 ειναι βαρεμαρα σκετη, με ενα εντουρακι τα 110 ειναι αρκετα και με ενα ποδηλατο τα 70 ειναι βοηθα παναγια.

Τωρα, στο θεμα επιλογης μηχανης υπαρχει πολυ πραμα για να διαλεξεις. Θα ελεγα πως τα εντουρο ειναι τα μονα που μπορουν να ανταποκριθουν σε απαιτησεις καλης ισχυος και χαμηλου βαρους. Την χρυση τομη για σενα μεταξυ κοστους αγορας και χρησης, απαιτησεων συντηρησης και ευχρησιας μονο εσυ μπορεις να ξερεις. Εψαχνα κι εγω κατι πολυ κοντα σε αυτο που θες. Κοιτουσα κυριως σε drz (που ειχα και παλιοτερα), xr650, exc και wrf. Τελικα βρεθηκε στο δρομο μου ενα xr400, το εκανα μια βολτα στο τετραγωνο και το τσιμπησα χωρις δευτερη σκεψη. Με κερδισε η ανεση, το δουλεμα του μοτερ και η παντελης απουσια περιπλοκοτητας.
Οπως τα λες ειναι, το DRZ400E που ηταν το πρωτο μου σε χωμα δεν με ειχε βοηθησει - ισως να εφταιγε και η αγνη κουλαμάρα μου :rolleyes:

Τα κυρια κριτήρια επιλογης ειναι : 4Τ, βαρος, μιζα
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Οπως τα λες ειναι, το DRZ400E που ηταν το πρωτο μου σε χωμα δεν με ειχε βοηθησει - ισως να εφταιγε και η αγνη κουλαμάρα μου :rolleyes:

Τα κυρια κριτήρια επιλογης ειναι : 4Τ, βαρος, μιζα
Αφου το οικονομικο δεν ειναι κριτηριο, τοτε παρε κατι οσο πιο καινουργιο και οσο πιο γιαπωνεζικο γινεται :)
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Αφου το οικονομικο δεν ειναι κριτηριο, τοτε παρε κατι οσο πιο καινουργιο και οσο πιο γιαπωνεζικο γινεται :)
Για πες !

Μονο το WRF450 ή 250 και το CRF250 μου ερχεται στο μυαλό αλλα εχω την εντυπωση οτι το Fe 350 ειναι καλυτερο απο αυτα απο θεμα βαρους και κινητήρα.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Να βάλω και άλλο ένα υποψήφιο;

Πολιτικό 450, αυτό που ζητάει ο κόσμος τόσο καιρό. Αν ήταν και σε πιο λογική τιμή θα ήταν ήδη μπέστ σέλερ.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Για πες !

Μονο το WRF450 ή 250 και το CRF250 μου ερχεται στο μυαλό αλλα εχω την εντυπωση οτι το Fe 350 ειναι καλυτερο απο αυτα απο θεμα βαρους και κινητήρα.
Προσωπικα θα πηγαινα ειτε σε wr450f ειτε σε crf450L. Τα καινουργια ktm/husky ειναι πολυ ωραια στα spec sheets, αλλα δεν εχω ακουσει και τα καλλιτερα για την ποιοτητα κατασκευης τους. Σε exc τα μοντελα που προτιμουνται ειναι μεχρι '07 και μετα '12-'16. Απο '17 και δωθε οπως εχω καταλαβει ψευτηνανε. Δεν εχω προσωπικη εμπειρια, απλα μεταφερω αποψη γνωστου εξουσιοδοτημενου μηχανικου της αθηνας.
Τα ευρωπαικα crf450L θελουν φλασαρισμα η αλλη ecu για να ερθουν στα ισα τους, αλλα πρεπει να ειναι εξαιρετικα μηχανακια απο καθε αποψη.
Σε λιγοτερα χρηματα δε θα δισταζα να δοκιμασω και το swm 500r αλλα δε ξερω κατα ποσον υποστηριζεται απο αφτερμαρκετ πραγματακια, πχ τεποζιτα και επισης εχει κοντο κιβωτιο αν και ειναι 6ρι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Άλλο το CRF450RL και άλλο το CRF450L ;;;
Ή απλώς αλλάζει το όνομα του μοντέλου σε Ευρώπη και Αμερική (όπως πχ τα ΜΤ της Yam γίνονται FZ στην άλλη πλευρά του ατλαντικού);
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πολιτικό 450, αυτό που ζητάει ο κόσμος τόσο καιρό. Αν ήταν και σε πιο λογική τιμή θα ήταν ήδη μπέστ σέλερ.
Και αν δεν ήθελε συντήρηση καθαρού με λάδια κάθε 1000 κλπ.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Και αν δεν ήθελε συντήρηση καθαρού με λάδια κάθε 1000 κλπ.
Το πράγμα βγάζει σαράντα άλογα :D:p ουσιαστικά είναι σε μεγάλο βαθμό ένα X με φώτα και φλάς :woot:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ρε παιδες, ερχεται το CRF450L στην Ευρωπη απο τις αντιπροσωπειες? Μολις κοιταξα στη Χονδα του Νησιου και δεν το εχει στα μοντελα για πουλημα, αν και αναφερεται καπου στο σαϊτ. Ο Σακαρακης το φερνει?

Παντως το RX στο Νησι κανει 8500 λιρες / 9500€ δηλ ακριβο. Συν τα λ7 για ECU flashing στο L.

ΥΓ Νομιζω οτι τα 1000χμ του λαδιου μπορει να διπλασιαστουν με μη αγωνιστικη χρηση, σε παλιοτερα μικρα on-off (XR κλπ) καθε 2500χμ τα αλλαζουμε αναλογα και με τη χρηση, το να αλλαζονται πχ καθε 2000χμ δεν ειναι μεγαλο θεμα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Να βάλω και άλλο ένα υποψήφιο;
To θεμα ειναι αυτό " Curb Weight 291 pounds (Includes all standard equipment, required fluids and full tank of fuel—ready to ride.)"

Τουτέστιν, 132 κιλα σε σχεση με 104 χονδρικα που ειναι το Fe350

Βλεπω οτι υπαρχει και το CRF300 RALLY 2021 αλλα ειναι ΑΚΟΜΑ πιο βαρυ, 153 κιλα.
Πως το εκαναν πιο βαρυ απο το 450 ειναι ερώτημα.
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Ρε παιδες, ερχεται το CRF450L στην Ευρωπη απο τις αντιπροσωπειες? Μολις κοιταξα στη Χονδα του Νησιου και δεν το εχει στα μοντελα για πουλημα, αν και αναφερεται καπου στο σαϊτ. Ο Σακαρακης το φερνει?

Παντως το RX στο Νησι κανει 8500 λιρες / 9500€ δηλ ακριβο. Συν τα λ7 για ECU flashing κλπ.

ΥΓ Νομιζω οτι τα 1000χμ του λαδιου μπορει να διπλασιαστουν με μη αγωνιστικη χρηση, σε παλιοτερα μικρα on-off (XR κλπ) σε 2500χμ τα αλλαζουμε αναλογα και με τη χρηση.
Τώρα... το που το βρίσκει έιναι το επόμενο ερώτημα

και ένα από Γερμανία
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom