Passepartout ή καλύτερα Πασπαντού αναζήτηση

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
ΘΚΑΤΑ :ha

Πήγαμε σήμερα 1+ ώρα δρόμο να παραγγείλουμε το ΤΕ300i και .............

Μπαίνοντας στο μαγαζί βλέπουμε να μας κοιτάει ένα 2018 701 Enduro στα €7900:wht:

Βγαλσιμο από την σειρά του το ΤΕ300 και εναλλάξ πιρουέτες μεταξύ 701 και 300 .... χαμένος στις σκέψεις


:UH: : Τι το θες ρε κουλάδι το Δίχρονο ? Αφού δεν τα κατάφερες παλιά στα δύσκολα θα το κάνεις τώρα ?

:dnl: Μα όχι το δίχρονο είναι κ@υλα και θα με βοηθάει

:UH:και πόσο θα πας ρε π@π@ρ@, πάρε το 701 να κανείς και travel enduro με άνεση και έχω και το 1290 για αυτό,

:dnl:σιγά ρε μην τα καταφέρεις σε χώμα με 250+ Μηχανάκι που αν πέσει καλά θα κλαις

:UH:καλά κάτσε να ρωτήσω και για το καινούργιο 701 να δω διάφορες

:waiting:τι το ήθελα ? €10069 το πολύ μιας και έχουν υπολογίσει 4% αύξηση άλλα λογικά θα είναι 2-3 (αντί €9600 το δίχρονο ΤΕ300)

Ρεαλιστικά το δίχρονο είναι whanado κάτι που αμφιβάλω αν θα τα καταφέρω ενώ το 701 θα με βγάλει και σε μονοπάτια τύπου Πάρνηθα ενώ να πάω και πιο μακρυά και δασικούς

Η σκέψη συνεχίζεται μιας και το μαγαζί έχει 2 κομμάτια ΤΕ300i όποτε δεν υπάρχει βιάση και το νέο 701 αναμένεται .......
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
ΘΚΑΤΑ :ha

Πήγαμε σήμερα 1+ ώρα δρόμο να παραγγείλουμε το ΤΕ300i και .............

Μπαίνοντας στο μαγαζί βλέπουμε να μας κοιτάει ένα 2018 701 Enduro στα €7900:wht:

Βγαλσιμο από την σειρά του το ΤΕ300 και εναλλάξ πιρουέτες μεταξύ 701 και 300 .... χαμένος στις σκέψεις


:UH: : Τι το θες ρε κουλάδι το Δίχρονο ? Αφού δεν τα κατάφερες παλιά στα δύσκολα θα το κάνεις τώρα ?

:dnl: Μα όχι το δίχρονο είναι κ@υλα και θα με βοηθάει

:UH:και πόσο θα πας ρε π@π@ρ@, πάρε το 701 να κανείς και travel enduro με άνεση και έχω και το 1290 για αυτό,

:dnl:σιγά ρε μην τα καταφέρεις σε χώμα με 250+ Μηχανάκι που αν πέσει καλά θα κλαις

:UH:καλά κάτσε να ρωτήσω και για το καινούργιο 701 να δω διάφορες

:waiting:τι το ήθελα ? €10069 το πολύ μιας και έχουν υπολογίσει 4% αύξηση άλλα λογικά θα είναι 2-3 (αντί €9600 το δίχρονο ΤΕ300)

Ρεαλιστικά το δίχρονο είναι whanado κάτι που αμφιβάλω αν θα τα καταφέρω ενώ το 701 θα με βγάλει και σε μονοπάτια τύπου Πάρνηθα ενώ να πάω και πιο μακρυά και δασικούς

Η σκέψη συνεχίζεται μιας και το μαγαζί έχει 2 κομμάτια ΤΕ300i όποτε δεν υπάρχει βιάση και το νέο 701 αναμένεται .......

Aν θες μονοπάτι πάρε 300.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Για τα tpi ακουγονται πολλα προβληματα παντως. Ψαξτο καλλιτερα.
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Μετα απο αρκετη σκεψη και διαβασμα, μαλλον ακολουθησω την μέση οδό.

Παιρνουμε ενα 300αρι και του προσθετουμε ενα 701, μετα το διαιρούμε στα 2 και εχουμε αυτο που χρειαζόμαστε, ενα light weight adventure που κανει και μονοπάτι ;)

Αλλωστε αμερικανοι και αυστραλοι το θεωρουν dual sport :friend:
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Μετα απο αρκετη σκεψη και διαβασμα, μαλλον ακολουθησω την μέση οδό.

Παιρνουμε ενα 300αρι και του προσθετουμε ενα 701, μετα το διαιρούμε στα 2 και εχουμε αυτο που χρειαζόμαστε, ενα light weight adventure που κανει και μονοπάτι ;)

Αλλωστε αμερικανοι και αυστραλοι το θεωρουν dual sport :friend:
Καλορίζικο το EXC500 :laugh::roflmao:
 

N-gin76

KLEgend
Περιοχή
Κόκκινος Μύλος, Αχαρνές
Όνομα
Νίκος
Μοτό
KLE 500 '01
Μετα απο αρκετη σκεψη και διαβασμα, μαλλον ακολουθησω την μέση οδό.

Παιρνουμε ενα 300αρι και του προσθετουμε ενα 701, μετα το διαιρούμε στα 2 και εχουμε αυτο που χρειαζόμαστε, ενα light weight adventure που κανει και μονοπάτι ;)

Αλλωστε αμερικανοι και αυστραλοι το θεωρουν dual sport :friend:
lol
Καλορίζικο το EXC500 :laugh::roflmao:
Ή το KLE 500:ha
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Υπάρχει FE 501 εκεί που πήγες ( Husqvarna), αλλά θα έπαιρνα και εγώ το EXC-F 500 με λίγα παραπάνω χρήματα ή το Beta 430 RR στα χρήματα τουT300i αν ήθελα κάτι κοντά στα 500cc
 
Τελευταία επεξεργασία:

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Υπάρχει FE 450 εκεί που πήγες ( Husqvarna), αλλά θα έπαιρνα και εγώ το EXC-F 500 με λίγα παραπάνω χρήματα ή το Beta 430 RR στα χρήματα τουT300i αν ήθελα κάτι κοντά στα 500cc
Μεταξυ χασκυ και κτμ θα επερνα αυτο που εχει μοχλικο.
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Μεταξυ χασκυ και κτμ θα επερνα αυτο που εχει μοχλικο.
Δεν ξέρω αν το EXC 500 έχει μοχλικό, το Husky πάντως σίγουρα έχει.
Άλλωστε αυτή ήταν από την πρώτη στιγμή η μόνη ουσιαστική διαφορά ανάμεσα σε δύο πανομοιότυπες κατά τ' άλλα μηχανές (και μιλάω για όλη τη σειρά των enduro).

Επίσης για το EXC 500 υπάρχει πολύ υλικό (στο ADVrider κυρίως και στο Youtube) για την adventur-οποιησή του... αν και εφόσον το θελήσεις....
Θα ήταν ένα πολύ ενδιαφέρον project!!! :yew:

Καλές αγορές!!!
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Δεν ξέρω αν το EXC 500 έχει μοχλικό, το Husky πάντως σίγουρα έχει.
Άλλωστε αυτή ήταν από την πρώτη στιγμή η μόνη ουσιαστική διαφορά ανάμεσα σε δύο πανομοιότυπες κατά τ' άλλα μηχανές (και μιλάω για όλη τη σειρά των enduro).

Επίσης για το EXC 500 υπάρχει πολύ υλικό (στο ADVrider κυρίως και στο Youtube) για την adventur-οποιησή του... αν και εφόσον το θελήσεις....
Θα ήταν ένα πολύ ενδιαφέρον project!!! :yew:

Καλές αγορές!!!
Κανενα exc δεν εχει μοχλικο. Τα μοχλικα ειναι πιο allround στησιματα και συγχωρουν και την πτωση αποδοσης του αμορτισερ και την μη ιδανικη ρυθμιση και ο πωπος χοροπηδαει λιγοτερο στο κλειστο γκαζι. Τωρα για το adventurisation θα υπεθετα πως για το χασκυ παιζουν πραματα αλλα δεν εχω ασχοληθει.
 

N-gin76

KLEgend
Περιοχή
Κόκκινος Μύλος, Αχαρνές
Όνομα
Νίκος
Μοτό
KLE 500 '01
Κανενα exc δεν εχει μοχλικο. Τα μοχλικα ειναι πιο allround στησιματα και συγχωρουν και την πτωση αποδοσης του αμορτισερ και την μη ιδανικη ρυθμιση και ο πωπος χοροπηδαει λιγοτερο στο κλειστο γκαζι. Τωρα για το adventurisation θα υπεθετα πως για το χασκυ παιζουν πραματα αλλα δεν εχω ασχοληθει.
http://instagr.am/p/CLofnoqnlmY/
Χάσκυ αντβεντουριζασιόν!:prft:
 

NikolasA

Μέλος
Όνομα
Nikolas
Μοτό
Ducati Desertx
Ktm 950 sm 2007
Ktm exc 450 six days 2013
Γεια σου GogosLux , είχα κι εγώ τις ίδιες ανησυχίες αφού το 990 ήταν φανταστικό για μεγάλες διαδρομές άσφαλτο-χώμα και η αίσθηση που σου δίνει είναι να νομίζεις οτι είσαι ο meoni (not) ,
αλλα α) μετά από ένα διήμερο χώμα εμένα με κούραζε λόγω βάρους, β) δεν μπορούσα να πάω παντού, οπότε ξεκίνησα να ψάχνω για κάτι πιο ελαφρύ έχοντας στο μυαλό μου οτι 4-5 φορές τον χρόνο πάω σίγουρα κάποια μικτή διαδρομή 500-800 χιλιομέτρων. Σκέφτηκα με την σειρά 690-701-AJP pr7, κάποιο παλιό 640 και το drz400, έψαξα τα πάντα στο δίκτυο και εμπνευσμένος από αυτούς τους γλυκύτατους τρελούς.
μίλησα με τον μηχανικό μου (ο αγαπημένος μου elio) και καταλήξαμε σε ενα 450.
Όπως αναφέρουν και οι απο πάνω τρελοί, αλλα και ο elio τα μοντέλα 13-16 έχουν πολύ καλή αξιοπιστία(επίσης έχουν και μανιβέλα)
Βρηκα ενα του 13 six days (καλύτερο σαν βάση) και μέχρι στιγμής έχω αλλάξει σέλα, μασκάκι μπροστά, acerbis 15.5 lt , kriega base os για τα πράγματα κι ετοιμάζομαι για πίσω τροχό, καθώς θέλεις σινεμπλόκ αν κάνεις και αρκετή άσφαλτο. Λόγω covid η μόνη μακρινή που πρόλαβα είναι μια ευβοια γύρω στα 450 -500 χλμ πήγαινε έλα άσφαλτος-χώμα, οπότε δεν μπορώ να σου δώσω περισσότερες πληροφορίες για την χρήση αυτή.
Συντήρηση λάδια 15-20 ώρες, βαλβίδες 60 ώρες.
Γενικά οι τύποι θα δεις οτι προτείνουν αλλαγη λαδιών γύρω στα 2000 χλμ που είναι ικανοποιητικό για αγωνιστικό μοτερ και να πας την βόλτα σου χωρίς να κουβαλάς λάδια μαζί σου.
Φωτο δεν μπορώ να σου ανεβάσω ,αλλα μπορείς να δείς εδώ
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Γεια σου GogosLux , είχα κι εγώ τις ίδιες ανησυχίες αφού το 990 ήταν φανταστικό για μεγάλες διαδρομές άσφαλτο-χώμα και η αίσθηση που σου δίνει είναι να νομίζεις οτι είσαι ο meoni (not) ,
αλλα α) μετά από ένα διήμερο χώμα εμένα με κούραζε λόγω βάρους, β) δεν μπορούσα να πάω παντού, οπότε ξεκίνησα να ψάχνω για κάτι πιο ελαφρύ έχοντας στο μυαλό μου οτι 4-5 φορές τον χρόνο πάω σίγουρα κάποια μικτή διαδρομή 500-800 χιλιομέτρων. Σκέφτηκα με την σειρά 690-701-AJP pr7, κάποιο παλιό 640 και το drz400, έψαξα τα πάντα στο δίκτυο και εμπνευσμένος από αυτούς τους γλυκύτατους τρελούς.
μίλησα με τον μηχανικό μου (ο αγαπημένος μου elio) και καταλήξαμε σε ενα 450.
Όπως αναφέρουν και οι απο πάνω τρελοί, αλλα και ο elio τα μοντέλα 13-16 έχουν πολύ καλή αξιοπιστία(επίσης έχουν και μανιβέλα)
Βρηκα ενα του 13 six days (καλύτερο σαν βάση) και μέχρι στιγμής έχω αλλάξει σέλα, μασκάκι μπροστά, acerbis 15.5 lt , kriega base os για τα πράγματα κι ετοιμάζομαι για πίσω τροχό, καθώς θέλεις σινεμπλόκ αν κάνεις και αρκετή άσφαλτο. Λόγω covid η μόνη μακρινή που πρόλαβα είναι μια ευβοια γύρω στα 450 -500 χλμ πήγαινε έλα άσφαλτος-χώμα, οπότε δεν μπορώ να σου δώσω περισσότερες πληροφορίες για την χρήση αυτή.
Συντήρηση λάδια 15-20 ώρες, βαλβίδες 60 ώρες.
Γενικά οι τύποι θα δεις οτι προτείνουν αλλαγη λαδιών γύρω στα 2000 χλμ που είναι ικανοποιητικό για αγωνιστικό μοτερ και να πας την βόλτα σου χωρίς να κουβαλάς λάδια μαζί σου.
Φωτο δεν μπορώ να σου ανεβάσω ,αλλα μπορείς να δείς εδώ
Να βοηθήσω λίγο...
Πάντως μου βάζεις περίεργες ιδέες για το exc μου...


Στάλθηκε από το Nokia 8.1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Γεια σου GogosLux , είχα κι εγώ τις ίδιες ανησυχίες αφού το 990 ήταν φανταστικό για μεγάλες διαδρομές άσφαλτο-χώμα και η αίσθηση που σου δίνει είναι να νομίζεις οτι είσαι ο meoni (not) ,
αλλα α) μετά από ένα διήμερο χώμα εμένα με κούραζε λόγω βάρους, β) δεν μπορούσα να πάω παντού, οπότε ξεκίνησα να ψάχνω για κάτι πιο ελαφρύ έχοντας στο μυαλό μου οτι 4-5 φορές τον χρόνο πάω σίγουρα κάποια μικτή διαδρομή 500-800 χιλιομέτρων. Σκέφτηκα με την σειρά 690-701-AJP pr7, κάποιο παλιό 640 και το drz400, έψαξα τα πάντα στο δίκτυο και εμπνευσμένος από αυτούς τους γλυκύτατους τρελούς.
μίλησα με τον μηχανικό μου (ο αγαπημένος μου elio) και καταλήξαμε σε ενα 450.
Όπως αναφέρουν και οι απο πάνω τρελοί, αλλα και ο elio τα μοντέλα 13-16 έχουν πολύ καλή αξιοπιστία(επίσης έχουν και μανιβέλα)
Βρηκα ενα του 13 six days (καλύτερο σαν βάση) και μέχρι στιγμής έχω αλλάξει σέλα, μασκάκι μπροστά, acerbis 15.5 lt , kriega base os για τα πράγματα κι ετοιμάζομαι για πίσω τροχό, καθώς θέλεις σινεμπλόκ αν κάνεις και αρκετή άσφαλτο. Λόγω covid η μόνη μακρινή που πρόλαβα είναι μια ευβοια γύρω στα 450 -500 χλμ πήγαινε έλα άσφαλτος-χώμα, οπότε δεν μπορώ να σου δώσω περισσότερες πληροφορίες για την χρήση αυτή.
Συντήρηση λάδια 15-20 ώρες, βαλβίδες 60 ώρες.
Γενικά οι τύποι θα δεις οτι προτείνουν αλλαγη λαδιών γύρω στα 2000 χλμ που είναι ικανοποιητικό για αγωνιστικό μοτερ και να πας την βόλτα σου χωρίς να κουβαλάς λάδια μαζί σου.
Φωτο δεν μπορώ να σου ανεβάσω ,αλλα μπορείς να δείς εδώ
Σούπερ το εργαλείο!!! Αυτό αξίζει ένα ξεχωριστό threadακι από μόνο του.... :yew:
Για ρίξε λεπτομέρειες Νικόλα γιατί νομίζω υπάρχουν αρκετοί ενδιαφερόμενοι εδώ μέσα!

Τι διαφορές έχει το 450 με το 500; Απλώς αλλαγή χρονιάς ή και λίγο διαφορετικά χαρακτηριστικά (πχ το παλιό EXC400 είχε πιο ομαλή λειτουργία μοτέρ, ήταν πιο "πολιτικό" από το τότε EXC500);
Γρανάζωμα έχεις αλλάξει; Πόσο "άνετο" ήταν -και με τη νέα σέλα- στην άσφαλτο (500χλμ σε μία μέρα δεν είναι λίγα);
Αλλαγή λαδιών ανά 2000χλμ δεν είναι τίποτα... Όμως αντίστοιχα η ρύθμιση βαλβίδων κάθε πότε περίπου πρέπει να γίνεται (σε χλμ) με τέτοια χρήση, τι λέει ο Elio; Είναι κάτι που μπορείς να αναλάβεις μόνος σου ευκολα; Γιατί ο Elio έχει λίστα αναμονής...
Έχει αλλάξει καθόλου και πως η αρχική αίσθηση του 450 με τις μετατροπές που έκανες;
Τέλος καλό θα ήταν να δώσεις κάποια στοιχεία κόστους για τα αξεσουάρ που έβαλες ήδη, καινούρια ή μεταχειρισμένα.

Keep informing...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Να βοηθήσω λίγο...
Πάντως μου βάζεις περίεργες ιδέες για το exc μου...


Στάλθηκε από το Nokia 8.1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τι περίεργες ιδέες ??
Τις σωστές ιδέες να λες !!!!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Τι περίεργες ιδέες ??
Τις σωστές ιδέες να λες !!!!
Όταν θα σταματήσω να σκαρφαλώνω στα μονοπάτια και είμαι ακόμη στα πόδια μου τότε ίσως να μετατραπεί σε κάτι σαν τις παραπάνω φωτογραφίας...
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Όταν θα σταματήσω να σκαρφαλώνω στα μονοπάτια και είμαι ακόμη στα πόδια μου τότε ίσως να μετατραπεί σε κάτι σαν τις παραπάνω φωτογραφίας...
Για αυτο σου ειπε να παρεις ενα Π...... βλεπει πολυ μπροστα!!!! :p
 
Top Bottom