Passepartout ή καλύτερα Πασπαντού αναζήτηση

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Φοβερό!!
Να σου βγάλει πολλά γούστα εύχομαι!

Τώρα ή το κρατάς μαμά ή αρχίζεις να τα σκας σε μετατροπές & έξτρας :)
Ευχαριστω !

Προς το παρόν θα βαλω τις προστασιες κινητήρα, ψαλιδιού και χουφτες.

Ερωτημα παραμένει η ποδια για την προστασια του μοχλικού.

Στο μελλον βλεπωντας και κάνωντας ;)
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Ήρθαν και οι προστασίες για να μπούμε στο παιχνίδι μετά από 6 χρόνια αποχή από το χώμα.
Οποίος ψάχνει για αυτά ας μου στείλει pm να του πω από που να τα πάρει σε εξαιρετικά καλες τιμές.






Sent from my iPhone using Tapatalk
Καλορίζικο και το μηχανάκι και ο εξοπλισμός!
Νομίζω δεν θα υπήρχε θέμα να αναφέρεις το κατάστημα/σάιτ.
Ίσα ίσα.
Παρόλαυτα εγώ θα σου στείλω μήνυμα:happy:
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Παραλάβαμε σπίτι το Σάββατο





Και αφού του φόρεσα τις χούφτες που δεν είχαν βάλει το έβαλα να κάτσει παρέα με τα αλλά «παιδάκια»



Το μόνο που δεν βρήκα στα καλούδια που είχε μαζί είναι οι βάσεις καθρέπτη, θα ρωτήσω αύριο τι έγιναν.

Τώρα με τρώει ο κ@λος μου για έξοδα σε Rockstar graphic kit για και καλά «προστασία» στις πτώσεις και προστασία εξάτμισης.

Το μόνο σίγουρο είναι οι προστασία κινητήρα και του συνδέσμου εξάτμισης και μετά βλέπουμε.

Επίσης ο έμπορος που έχει και αυτός 501 λεει να μην κάνω τίποτα μέχρι τις 10 ώρες μιας και τώρα έχει το «ειδικό» λάδι από το εργοστάσιο ενώ το manual λέει αλλαγή στην 1 ώρα

Το το είπα και είπε απλά θα πετάξεις τα λεφτά σου μιας και οι αναγραφόμενες ώρες είναι για αγωνιστική χρήση
Σωστο αλλά φαντάζομαι όχι στην πρώτη αλλαγή.

Επίσης δεν ήξερε για την μικρή σίτα από κάτω που πρέπει να πλένεις στην αλλαγή λαδιού οπότε η αξιοπιστία του εξετάζεται

Βλέπω λοιπόν να ακολουθώ το manual για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, για πείτε αν κάποιος έχει το 350/450/501 τι έκανε / κάνει ;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
.... οπότε η αξιοπιστία του εξετάζεται

Βλέπω λοιπόν να ακολουθώ το manual για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, για πείτε αν κάποιος έχει το 350/450/501 τι έκανε / κάνει ;

Sent from my iPhone using Tapatalk
Αυτό!
Σαν τον κατασκευαστή, δεν ξέρει κανένας άλλος!!!!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Παραλάβαμε σπίτι το Σάββατο





Και αφού του φόρεσα τις χούφτες που δεν είχαν βάλει το έβαλα να κάτσει παρέα με τα αλλά «παιδάκια»



Το μόνο που δεν βρήκα στα καλούδια που είχε μαζί είναι οι βάσεις καθρέπτη, θα ρωτήσω αύριο τι έγιναν.

Τώρα με τρώει ο κ@λος μου για έξοδα σε Rockstar graphic kit για και καλά «προστασία» στις πτώσεις και προστασία εξάτμισης.

Το μόνο σίγουρο είναι οι προστασία κινητήρα και του συνδέσμου εξάτμισης και μετά βλέπουμε.

Επίσης ο έμπορος που έχει και αυτός 501 λεει να μην κάνω τίποτα μέχρι τις 10 ώρες μιας και τώρα έχει το «ειδικό» λάδι από το εργοστάσιο ενώ το manual λέει αλλαγή στην 1 ώρα

Το το είπα και είπε απλά θα πετάξεις τα λεφτά σου μιας και οι αναγραφόμενες ώρες είναι για αγωνιστική χρήση
Σωστο αλλά φαντάζομαι όχι στην πρώτη αλλαγή.

Επίσης δεν ήξερε για την μικρή σίτα από κάτω που πρέπει να πλένεις στην αλλαγή λαδιού οπότε η αξιοπιστία του εξετάζεται

Βλέπω λοιπόν να ακολουθώ το manual για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, για πείτε αν κάποιος έχει το 350/450/501 τι έκανε / κάνει ;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Καλοτάξιδοι να είστε!
Εξαιρετική συλλογή πάντως...!
Αφού σκέφτομαι ότι αν με άφηνες το γκαράζ και μου έλεγες διάλεξε ένα δεν θα ήξερα ποιο να πάρω...:hungry:
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Καλοτάξιδοι να είστε!
Εξαιρετική συλλογή πάντως...!
Αφού σκέφτομαι ότι αν με άφηνες το γκαράζ και μου έλεγες διάλεξε ένα δεν θα ήξερα ποιο να πάρω...:hungry:
Ευχαριστώ για τα καλά λόγια !!
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Οντως ....Ονειρικός Σταύλος !!!
Το ένα ομορφότερο κ καλύτερο από τ'άλλο.
Να τα Χαίρεσαι τα Άτια σου ,φίλε.
ΚαλοΤάξιδοι να είστε.


ΥΓ: Εκτελείς και Λειτούργημα ,για να ξέρεις:
Επειδή ο Πολύς ο κόΖμος ψωνίζει αξιόπιστα Γιαμπάν ,έρχεσαι εσύ ,κ στηρίζεις εμπράκτως την Ευρωπαϊκή ΜοτοΒιομηχανία ,κ Μπράβο σου.
Εχεις αυτά που ,όλοι θέλουν ,αλλά "φοβούνται" να αποκτήσουν.

Και....η Ζωή είναι Μικρή...και...Μιά Ζωή την Έχουμε...και...Τα λ7 είναι Δανεικά ,Χέρια αλλάζουν Ξαφνικά...και...τα λοιπά...και...τα λοιπά...

ΚΑΙ :friendship::friendship::friendship: Φυσικά.
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
ΥΓ: Εκτελείς και Λειτούργημα ,για να ξέρεις:
Επειδή ο Πολύς ο κόΖμος ψωνίζει αξιόπιστα Γιαμπάν ,έρχεσαι εσύ ,κ στηρίζεις εμπράκτως την Ευρωπαϊκή ΜοτοΒιομηχανία ,κ Μπράβο σου.
Εχεις αυτά που ,όλοι θέλουν ,αλλά "φοβούνται" να αποκτήσουν.
To Tuono το πηρα το 2017 με 37000 χιλιόμετρα και τώρα εχει αλλα +8000 γρήγορα χιλιόμετρα σε βολτες και κάποιες πίστες.
Δεν καίει λάδια, δεν ζήτησε τίποτα περαν μιας μπαταρίας (και πίσω λάστιχο) και σκεψου οτι εχει ακομα μαμα αλυσίδα και γρανάζια που εχουν ακομα 30-40% ζωή. Το μονο που κανει ειναι να χαρίζει χαμόγελα !

Το 1290 εχει κανει μονο 2 ταξίδια των 5000 χιλ εκαστο, καποιες μικρες τριγύρω και 1-2 χωμάτινες μαζί με πτωση των 50 χιλιομέτρων χωρις να παθει το παραμικρό :eek:

Το μονο που ζήτησε ειναι τον ενα απο τους 2 σενσορες του μπροστινου φρενου που περιμένω να αλλαχτεί στην εγγύηση.
Κατα τα αλλα και αυτο απροβλημάτιστο στα 2+ χρόνια.

Ολα τα μηχανακια καλα ειναι, αν τα φροντίσεις θα σε φροντίσουν , τα υπολοιπα ειναι μύθοι :yew:

Και....η Ζωή είναι Μικρή...και...Μιά Ζωή την Έχουμε...και...Τα λ7 είναι Δανεικά ,Χέρια αλλάζουν Ξαφνικά...και...τα λοιπά...και...τα λοιπά...
Ανταποδίδω :friendship::friendship::friendship: και θα χαρώ να τα πουμε σύντομα (και μόνιμα) απο κοντά!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το aprilia thenos εννοείται.

Ρε σεις, σόρι κιόλας, αλλά αξιόπιστο ας πούμε να πω το fazer μόνο αναλώσιμα για 180,000 χιλιόμετρα. Το "δεν έχει χαλάσει, έχω κάνει 8000 με το ένα και 12000 με το άλλο σε τρία χρόνια" είναι αυτονόητο, όχι κατόρθωμα.


Καλοτάξιδο το χάσκι, όμορφα να περάσετε :)
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Το aprilia thenos εννοείται.

Ρε σεις, σόρι κιόλας, αλλά αξιόπιστο ας πούμε να πω το fazer μόνο αναλώσιμα για 180,000 χιλιόμετρα. Το "δεν έχει χαλάσει, έχω κάνει 8000 με το ένα και 12000 με το άλλο σε τρία χρόνια" είναι αυτονόητο, όχι κατόρθωμα.


Καλοτάξιδο το χάσκι, όμορφα να περάσετε :)
Αφού δεν έχουν βγάλει κάτι θεωρούνται αξιόπιστα στα χέρια του ιδιοκτήτη.
Εάν βγάλουν στην πορεία θα θεωρηθούν χαρακτήρας... :p
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Καλοτάξιδοι να είστε!
Εξαιρετική συλλογή πάντως...!
Αφού σκέφτομαι ότι αν με άφηνες το γκαράζ και μου έλεγες διάλεξε ένα δεν θα ήξερα ποιο να πάρω...:hungry:
Εγώ ξερω ποιο θα κρατούσα (εάν μιλάμε για ένα μόνο): Το Η :ok:
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Μπήκαν προστασίες κινητήρα, ψαλιδιού, πλαισίου για να είναι λίγο ψηλές από τις μαμά αλλά και γνήσιες ΚΤΜ χούφτες







Επόμενο βήμα να παραλάβουμε ένα σετ προστασίας ψυγείου αλλά και ένα original πλήρες decal kit μιας και ήταν φθηνότερο από όλα τα aftermarket


Μετά θα το βάλουμε στο «μούσκιο» για κανα τρίμηνο μιας και το στρώσιμο προβλέπεται να γίνει Σεπτέμβριο επί Ελληνικού εδάφους μαζί με τον κουλό ιδιοκτήτη του που θα δοκιμάσει μετά από 6+ χρόνια αποχής


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Synchro

Μέλος
Όνομα
Christos
Μοτό
No Bike Left
Αντε να πω και εγω την γνωμη μου λιγο σε γενικο επιπεδο.
Ειμαι κατοχος 450 exc και πρωην κατοχος 950 adv.
Σιγουρα σε μια απλη βολτα το 450 ειναι απολαυση σε ολους τους τομεις. Ελαφρυ, με γκαζι και στα κανει ολα χωρις να ζοριζεσαι σε σχεση με το 950. Το 950 θα σε απο ασφαλτο οπου θες και με οσα θες παρεχοντας γκαζι , προστασια απο αερα και ανεση. Οταν μπει χωμα, απο εκει και περα ειναι στα χερια του καθενος. Ονοφαδες κανει μια χαρα και αν πλαναρει περναει πανς απο οτι βρει. Ειναι ομως πολυ κουραστικο για εναν μεσω οδηγο στο χωμα.
Και για μενα μια καλη λυση θα ηταν το 690 /701. Κανει λιγο και απο τα δυο παραπανω. Και γρηγορα θα ταξιδεψεις (τυπου δλδ πανς απο 110 χιλιομετρα εθνικη) και στο χωμα θα κανει την δουλεια του μια χαρα.
Μιλαω παντα για ενα επιπεδο οδηγου νορμαλ , βολταδικου χομπιστα.
Για μενα το κακο ειναι οτι μετα το 450 μου φαινονται ολα βαρια και δυσκολα.
Προβλημα για μενα επισησ ειναι οτι ενα 690 οπως και ενα 950 αμα πεσουν ισως να δακρυσω. Το 450 και 10 φορες να πεσει δυσκολα θα σπασει κατι.

Οσο αφορα τις μακρινες βολτες και τα τυπου διημερα κτλ κτλ. ακομα δεν εχω καταφερει να παω καπου περα αττικης λογω υποχρεωσεων στο σπιτι. Πιστευω ομως οτι μια βολτα μακρινη με καταληλο στησιμο (ντεποζιτο/σελα κτλ κτλ) και φυσικα αποφυγη εθνικης οδου μπορει να γινει αν δεν το καις το μηχανακι χωρις λογο και προσεχεις. Εδω κανουν τα 640 αποστασεις χαχαχα (κακια)

Οπως και να χει ενα 450 ειτε παλιοτερο ειτε ακομα καλυτερα πιο συγχρονο ειναι απολαυση για τον προορισμο σου θυσιαζοντας καποια πραγματα στην διαδρομη μεχρι να φτασεις εκει.
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Χθες έκανα την 1η παρθενική βόλτα και στρώσιμο μετά απο πολλούς μήνες που το έβλεπα να κάθεται στο γκαράζ :D

Το μηχανάκι ειναι απλά αλλού ! Είναι μαγικο !

Πέρασα απο κομμάτια και έκανα πράγματα που δεν πίστευα οτι μπορούσα ουτε είχα κάνει πριν Χ χρόνια και μάλιστα με σχετική άμεση.
Ιδίως με το δεδομένο οτι είχα χρονια να καβαλήσω, ήταν η πρώτη βολτα με καινουργιο εξοπλισμό (μπότες) βλεπε δεν μπορούσα να αλλαξω ταχύτητα, δεν έβρισκα πίσω φρένο κλπ κλπ

Το λάστιχο κρατάει παντου και φρέναρε σε κατηφορι με ενα δάχτυλο στην μανέτα, με το traction δεν σπίραρε πουθενα, ανέβαινε μόνο του παντου, εγω απλα ήμουν επάνω :)
Όσο για το βάρος η απόλυτη ευκολία!

Το μόνο που σκέφτομαι είναι ότι για την χρήση που κάνω ίσως έχει κοντό γρανάζωμα, σε ανοιχτά κομάτια ήμουν 3η 4η ενώ ανηφόράκι ξεκινούσα και με 2ερα χωρίς ζόρι.
Στα υποψιν λοιπόν ενα μεγαλύτερο γρανάζι εμπρός όταν το μάθω λίγο καλύτερα για να βεβαιωθώ ότι όντως χρειάζεται.
Βεβαια ήμουν στο soft χάρτη και στα πρώτα χιλιόμετρα.

Επόμενο βήμα αλλαγή λαδιών, καθάρισμα φίλτρου και ρυθμίσεις χειρι-ποδοστηρίων για να είμαστε έτοιμοι για την επόμενη βόλτα ;)
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
φανταστικό εργαλείο! Να το κατα ευχαριστηθείς!!
Η περιγραφή σου μου θυμίζει ακριβώς το πως κι εγω βίωσα το 701 (μετά από τα βαριά 1290, 1200 GSA).

2 ερωτήσεις έχω
  • πως το κατέβασες Ελλάδα? Θέλω κι εγω να κατεβάσω το 701
  • αυτά τα ποδοστήρια/footpegs είναι μαμά ή εσυ τα έβαλες? Αν εσυ, τι μάρκα? Έχω τα περιβόητα του bosley και μου έχουν σχιστεί τα πόδια
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
φανταστικό εργαλείο! Να το κατα ευχαριστηθείς!!
Η περιγραφή σου μου θυμίζει ακριβώς το πως κι εγω βίωσα το 701 (μετά από τα βαριά 1290, 1200 GSA).

2 ερωτήσεις έχω
  • πως το κατέβασες Ελλάδα? Θέλω κι εγω να κατεβάσω το 701
  • αυτά τα ποδοστήρια/footpegs είναι μαμά ή εσυ τα έβαλες? Αν εσυ, τι μάρκα? Έχω τα περιβόητα του bosley και μου έχουν σχιστεί τα πόδια
Ευχαριστώ !

  • το κατέβασα με το φορτηγο που μετέφερε και το σπίτι μιας και αποφάσισα να γυρίσω Ελλάδα. Απο Σουηδία δεν ξέρω, αν έχω καταλάβει καλά είσαι εκεί, αλλα απο λουξεμβούργο που ήμουν υπηρχαν εταιρίας που κατεβαζαν πράγματα με φορτηγάκι και παιρναν και μηχανές. Οπότε ίσως αν το ψαξεις μεσω fb βρεις κάτι αλλιώς μεταφορική. Για Σουηδία δες την Combitrans που ξέρω οτι εχει δρομολόγια για εμπορεύματα.
  • τα footpegs ειναι μαμα
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Χθες έκανα την 1η παρθενική βόλτα και στρώσιμο μετά απο πολλούς μήνες που το έβλεπα να κάθεται στο γκαράζ :D

Το μηχανάκι ειναι απλά αλλού ! Είναι μαγικο !
Αν θες την γνώμη μου, είναι το τι θέλεις να κάνεις με το μηχανάκι. Αν στο πλάνο σου είναι κάτι ανάλογο με της Κυριακής, άσε το γρανάζωμα όπως είναι. Αν θέλεις πιο adve καταστάσεις μάκρυνε το.
Εντυπωσιακό ήταν το πέρασμα από το ποτάμι. Ήταν σαν να περνάς από την Ακαδημίας φρεσκασφαλτοστρωμένη....
Να το χαίρεσαι ρε Γιώργο. Να το χαίρεσαι !
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Αν θες την γνώμη μου, είναι το τι θέλεις να κάνεις με το μηχανάκι. Αν στο πλάνο σου είναι κάτι ανάλογο με της Κυριακής, άσε το γρανάζωμα όπως είναι.
Μάλλον έχεις δίκιο και για αυτο είπα οτι θα το δω μελλοντικά

Εντυπωσιακό ήταν το πέρασμα από το ποτάμι. Ήταν σαν να περνάς από την Ακαδημίας φρεσκασφαλτοστρωμένη....
Πραγματικά σαν να ήμουν σε άσφαλτο μην σου πω ακόμα καλύτερα !
Αμα φάνηκε και στο δικό σου μάτι τότε δεν ήταν απλα ιδέα μου :rolleyes:

Να το χαίρεσαι ρε Γιώργο. Να το χαίρεσαι !
Ευχαριστώ και εις το επανειδήν στην επόμενη ! :friendship:
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Ήρθαν και θα δοκιμαστούν στην επόμενη βόλτα :) να δουμε αν βολευουν για περισσότερη και πιο άνετη όρθια οδήγηση (-30mm κάτω -20mm πίσω και πιο φαρδιά)





και για το φρένο
 
Top Bottom