Piaggio Liberty 125 2021 vs τον εαυτό του

ChristoforosVer

Μέλος
Όνομα
Christoforos
Μοτό
Street Triple 675
Vespa GTS 300
Vespa PX200e
Καλησπέρα παιδιά και καλή χρονιά,

Ο πατέρας μου, μετά από 37 χρόνια Vespa, αποφάσισε να προχωρήσει στην αγορά ενός σκούτερ.
Απαραίτητα χαρακτηριστικά:

  • 16'' μπροστά
  • κάτω από 2.5Κ
Οπότε μετά από κάποιο καιρό που σκεφτόμασταν το SYM 125 SR, πήγαμε στο ST, και σήμερα, είδαμε το Liberty 125.

Από το σημερινό ψάξιμο μας κρατάνε λίγο πίσω τα εξής:

  • Μονό αμοριστέρ πίσω (είναι και κάπως "έκκεντρο" ή όπως λέγεται, μου διαφεύγει)
  • Ταμπούρο πίσω
  • έλλειψη ABS πίσω (φυσικό επακόλουθο του ταμπούρου)


Τέλος, υπάρχει καθόλου εμπειρία και κριτικές για τον κινητήρα αυτό?

Και τέλος, κάποια σύγκριση με το 150?



Ευχαριστώ!
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Αξιόλογο scooter το liberty με καλύτερη μεταπώληση από το sym.

Το αμορτισέρ είναι μια χαρά (εκτός εάν γίνονται πολλά δικάβαλα)
Ποιότητα στα πλαστικά το liberty

Στο sym πολύ Κίνα(από τα βάθη) άσχημη βαφή με μικροπροβληματα.

Το μοτέρ (έχω το 150 medley) είναι πολύ καλό
Το 150 ανεβαίνει ανηφόρες και είναι πολύ γρήγορο.
Μικρή η χρηματική διαφορά εάν μπορεί να πάρει το 150 (εκτός και εάν έχει δίπλωμα αυτοκινήτου μόνο)
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Κλεινω 2 χρονια με το liberty 125. Εχω κανει μεχρι τωρα 15000 ολα στη πολη σχεδον κ λιγο προαστιο . Ημουν στο ιδιο διλημμα με σενα αλλά κατεληξα στο piaggio. Εμενα ηταν σε προσφορα το 125 αλλιως 8α επαιρνα το 150. Περαν οτι ειναι πανεμορφο, ειναι πολυ ελαφρυ , μανιτζεβελο κ μαζεμενο απο πλαστικα. Τωρα το ταμπουρο πισω εμενα δν με ενοχλει, εχει αρκετα καλα φρενα μπρος πισω. Ανοιγει πολυ ωραια, ειναι αθορυβο,οικονομικο. Τρομερη κυληση. Γενικα ειμαι πολυ ευχαριστημενος στα 2 χρονια που τελειωνει κ η εγγυηση. Ιμαντα αλλαζεις στα 20κ που ειναι πολυ σημαντικο!Καθε 5000 για λαδια και 10κ εκτος λαδια ανοιγει και την μεταδοση επισης. Το κοντερ ειναι ευδιακριτο. Κοιταγα κ medley που ειναι ανωτερο σε ολα,αλλά λογω οτι προτιμουσα να εχω πατωμα στο κεντρο αλλά και οτι ειναι αεροψυκτο το Liberty(λιγοτερα εξοδα σε συντηρηση)πηγα εκει. Το εχω για δουλεια και το εχω ευχαριστηθει. Ασε που παρα τα δυο χρονια κ τα χιλιομετρα του δειχνει σαν καινουριο. Οτι αλλο θες ρωτας.
 

christos ktm R

Μέλος
Όνομα
χρηστος
Μοτό
ktm adventure 990R
Yamaha xt 550
Piaggio liberty
honda cub 90
Εχω το 150 απο το 2017.Εχει κανει 8 χιλιαδες χλμ.Μου αρεσε παρα πολυ εμφανισιακα κ το πηρα για μεσα στην πολυ κ ειναι πολυ ελαφρυ.Εχω μεινει πολυ ευχαριστημένος.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αξιόλογο scooter το liberty με καλύτερη μεταπώληση από το sym.

Το αμορτισέρ είναι μια χαρά (εκτός εάν γίνονται πολλά δικάβαλα)
Ποιότητα στα πλαστικά το liberty

Στο sym πολύ Κίνα(από τα βάθη) άσχημη βαφή με μικροπροβληματα.

Το μοτέρ (έχω το 150 medley) είναι πολύ καλό
Το 150 ανεβαίνει ανηφόρες και είναι πολύ γρήγορο.
Μικρή η χρηματική διαφορά εάν μπορεί να πάρει το 150 (εκτός και εάν έχει δίπλωμα αυτοκινήτου μόνο)
θανάσεν εδώ και κάποια χρόνια και τα piaggio μοντέλα όπως το liberty βάθη Κίνας κατασκευάζονται. Στη δουλειά έχουμε ένα Liberty 125 παλιό made in italy ωραίο, σκύλος το μοτέρ. Τώρα τα τελευταία απο Κίνα δεν έχω εικόνα.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Νομίζω πως για 150-200 ευρώ διαφορά, καλύτερα να προτιμήσει το 150αρι.

Κατά τα άλλα, είμαι στο 2ο Beverly 300 (ξέρω, δεν είναι Liberty αλλά είναι Piaggio) με συνολικά σχεδόν 100.000χλμ (75000 το πρώτο και 16000χλμ το τωρινό) και μπορώ να πω ότι ποιοτικά είναι πολύ καλά και απροβλημάτιστα, γερνάνε καλύτερα από τα αντίστοιχα κορεάτικα.
 

ChristoforosVer

Μέλος
Όνομα
Christoforos
Μοτό
Street Triple 675
Vespa GTS 300
Vespa PX200e
παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις!

η μεταπώληση, δεν νομίζω ότι μπαίνει και πολύ στο παιχνίδι, μιας και η άδεια της βέσπα είναι 37 χρόνια στο ίδιο όνομα.
Επίσης έχει περίπου 45Κ χιλιόμετρα, οπότε μιλάμε για πολύ ελαφριά χρήση στο χωριό.

Επιστρέφω λοιόν στο ερώτημα, γιατί το 150 έναντι του 125?

Η ποιότητα των πλαστικών, και η συναρμολόγηση/τρίξιψο, νομίζω αφήνει τα SYM εκτός κουβέντας.
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Αν η διαφορά χρημάτων είναι κάτω από 200 ευρώ πάρε το 150. Εμένα ήταν πολύ μεγαλύτερη. 150 κυβικά αν θες να έχεις πιο ανάλαφρο γκάζι ακόμα κ διπλός σε πιο ανοιχτούς δρόμους . Αν δν βγαίνεις σε μεγάλους δρόμους πάρε 125
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις!

η μεταπώληση, δεν νομίζω ότι μπαίνει και πολύ στο παιχνίδι, μιας και η άδεια της βέσπα είναι 37 χρόνια στο ίδιο όνομα.
Επίσης έχει περίπου 45Κ χιλιόμετρα, οπότε μιλάμε για πολύ ελαφριά χρήση στο χωριό.

Επιστρέφω λοιόν στο ερώτημα, γιατί το 150 έναντι του 125?

Η ποιότητα των πλαστικών, και η συναρμολόγηση/τρίξιψο, νομίζω αφήνει τα SYM εκτός κουβέντας.
Είχα sym hd200 Evo για 6 χρόνια δεν είχα κανένα παράπονο σε θέμα ποιότητας βαφων πλαστικών κλπ. Δεν είναι τυχαία εταιρεία η SYM μην τα ισοπεδώνουμε έτσι απλά.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
.....η μεταπώληση, δεν νομίζω ότι μπαίνει και πολύ στο παιχνίδι, μιας και η άδεια της βέσπα είναι 37 χρόνια στο ίδιο όνομα
Ποσό πιο απλοί άνθρωποι ήταν ή είναι οι γονείς μας και γενικότερα οι παλαιότεροι άνθρωποι;;;;
37 χρόνια το ίδιο μηχανακι ο δικός σου, 30 και βάλε το ίδιο αυτοκίνητο ο πατέρας μου κτλ κτλ......
Είχαν μάθει να είναι ικανοποιημένοι και ευτυχισμένοι με τα λίγα!!!! (Λογικό, αν σκεφτείς σε τι χρόνια μεγαλώσανε, τι δυσκολίες περάσανε, φτώχεια, πείνα ....)!!!
Εγώ πχ δεν έχω ακόμα 37 χρόνια το δίπλωμα, και έχω αλλαξει τεσσερα αυτοκίνητα (που δεν μου αρέσουν κιόλας) και από δίτροχα, πολύ περισσότερα.....
Γαμω τον τρόπο ζωής μας, τον καταναλωτισμό μας, τον καπιταλισμό μας, το ανικανοποίητο μας........
.
.
.
.
Το είπα και ησύχασα......
Ένα ήδη γνωστό γενικό συμπέρασμα έγραψα!!!! Συνεχίστε......


(Για την ιστορία....... προτίμησε ένα 150αρι αντί του 125)!
 
Τελευταία επεξεργασία:

ChristoforosVer

Μέλος
Όνομα
Christoforos
Μοτό
Street Triple 675
Vespa GTS 300
Vespa PX200e
μιλάμε για διαφορετικά φρένα/αναρτήσεις/πλαίσιο-σασί/εξοπλιμό..?

Κάτι έχω χάσει μάλλον - δεν καταλαβαίνω γιατί να βγάζει δύο τόσο κοντινά μηχανάκια σε απόδοση.

Μπας και χάνω κάτι και δε το βλέπω!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Νομίζω πως για 150-200 ευρώ διαφορά, καλύτερα να προτιμήσει το 150αρι.

Κατά τα άλλα, είμαι στο 2ο Beverly 300 (ξέρω, δεν είναι Liberty αλλά είναι Piaggio) με συνολικά σχεδόν 100.000χλμ (75000 το πρώτο και 16000χλμ το τωρινό) και μπορώ να πω ότι ποιοτικά είναι πολύ καλά και απροβλημάτιστα, γερνάνε καλύτερα από τα αντίστοιχα κορεάτικα.
75+16=91 σχεδόν 100... Ούτε οι γκόμενες όταν μιλάνε για το ύψος τους, πόσο είσαι "ε, σχεδόν 1.70 δηλαδή 1,61".
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κάτι έχω χάσει μάλλον - δεν καταλαβαίνω γιατί να βγάζει δύο τόσο κοντινά μηχανάκια σε απόδοση.
Το 125 οδηγείται με δίπλωμα αυτοκινήτου και πιθανώς κάποιο άλλο περιορισμό σε διπλώματα, οπότε είναι "αναγκαίο κακό", δεν θυμάμαι αν φορολογικά έχει να κάνει με κάποια κλίμακα (δεν μιλάω μόνο για Ελλάδα).
 

ChristoforosVer

Μέλος
Όνομα
Christoforos
Μοτό
Street Triple 675
Vespa GTS 300
Vespa PX200e
Το 125 οδηγείται με δίπλωμα αυτοκινήτου και πιθανώς κάποιο άλλο περιορισμό σε διπλώματα
Ααα οκ τότε έτσι βγάζει νόημα - τα ίδια ακριβώς μηχανάκια, με τόσο κοντινές αποδόσεις, αλλά τα διπλώματα να ορίζουν τί μπορείς να οδηγήσεις και τι όχι.

Ψάχνω να βρω τις διαφορές τους, εκτός του μοτέρ, και δεν βρίσκω κάτι.
Είναι ένα εντελώς ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ μηχανάκι?
Καινούργιο μοτερ?

Για παράδειγμα Tiger 800 vs Tiger 900 μιλάμε για δυο εντελώς διαφορετικές μοτοσυκλέτες.
 

man25

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Vespa P150X 1980
Δεν έχουν καμία άλλη διαφορά πέραν των κυβικών. Το ίδιο συμβαίνει και στις Vespa Primavera 125-150, και παλαιότερα στις LX 125-150, Piaggio Fly 125-150 κλπ. Κατά τα λοιπά όπως είπαν και οι προλαλησαντες, αν δεν υπάρχει περιορισμός για το δίπλωμα, πάτε στο 150. Αν θυμάμαι καλά η διαφορά στην τιμή ήταν κάτω από 200€, ισχύει ακόμα; (απλώς κάποια στιγμή περισυ έβγαλαν σε προσφορά το 125 στα 2100€ οπότε η διαφορά ήταν 350+ ευρώ, οπότε κάποιοι προτιμούσαν το μικρό).

Για την ιστορία, έχω οδηγήσει το 125 και μου φάνηκε οκ, και έχω οδηγήσει το 150 medley. Το liberty φαίνεται πιο ελαφρύ και μανιτζεβελο, πιο μικρό. Το medley έχει καλύτερη ποιότητα κύλισης, καλύτερα φώτα και φρένα και μεγαλύτερο χώρο κάτω από τη σέλα. Νομίζω για τη χρήση του μπαμπά σου (αλήθεια, τι Vespa έχει; PX; Κάτοχος κι εγώ παλιάς Vespa) το Liberty θα τον καλύψει πλήρως. Αν θέλει κάτι ακόμα πιο μικρό (και πιο αδύναμο όμως) ας δει και το Honda vision 110 στα 2300€ το οποίο έχει βγει σκυλί, δεν καίει τίποτα, αραιά σέρβις, με το μείον ότι δεν έχει abs αλλά cbs.
 
Top Bottom