Pirelli mt 21 vs continetal tck80

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Γεια να μας πείτε γνώμες!
Για 990.
Τα continetal tck80 τα έχω δοκιμάσει, στο χώμα καλά, στην άσφαλτο εξαιρετικά.
Με τα pirelli mt 21, κερδίζω κάτι στο χώμα? (όσον αφορά τις διαδρομές που κάνουμε με τα μεγάλα)
Διάρκεια ζωής, στην άσφαλτο τι λένε και λοιπά.
Ευχαριστώ το κοινό :)
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Τα ΠΙΡΕΛΛΙ κανουν 150€ περιπου, τα ΤΚΨ κανουν 250€ περιπου....Στο χώμα θεωρητικά είναι τα ίδια, αλλά τα ΠΙΡΕΛΛΙ ειναι καλυτερα. Στην ασφαλτο δεν ξερω τι γινεται γιατι εγω με τα πιρελλι μεχρι 120 πηγαινα και δεν πλαγιαζα.........Τωρα εσυ που εισαι αμπαλος στο χωμα και στην ασφαλτο ταυτοχρονα, ασε αυτά τα διλήμματα και πάρε το SUV να κανεις τα ταξιδια σου.....Παντως απο διαρκεια ζωής το ΜΤ21 στο 990 ειδικά..........δεν θα μείνει δείγμα ελαστικού αν το πάς ασφαλτο το πολύ σε 2000κμ.......πραγματικά.......
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Θανάση τα MT21 έχουν πιο χωμάτινο χαρακτήρα από τα TKC80, αλλά η αντοχή τους είναι αντιστρόφως ανάλογη με το όφελος που θα έχεις εκτός δρόμου.

Δε θα τα έβαζα ποτέ σε mega On-off.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Τα ΠΙΡΕΛΛΙ κανουν 150€ περιπου, τα ΤΚΨ κανουν 250€ περιπου....Στο χώμα θεωρητικά είναι τα ίδια, αλλά τα ΠΙΡΕΛΛΙ ειναι καλυτερα. Στην ασφαλτο δεν ξερω τι γινεται γιατι εγω με τα πιρελλι μεχρι 120 πηγαινα και δεν πλαγιαζα.........Τωρα εσυ που εισαι αμπαλος στο χωμα και στην ασφαλτο ταυτοχρονα, ασε αυτά τα διλήμματα και πάρε το SUV να κανεις τα ταξιδια σου.....Παντως απο διαρκεια ζωής το ΜΤ21 στο 990 ειδικά..........δεν θα μείνει δείγμα ελαστικού αν το πάς ασφαλτο το πολύ σε 2000κμ.......πραγματικά.......
Έλα κάτω να σου δείξω πως κάνουν βόλτα :inlove:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Θανάση τα MT21 έχουν πιο χωμάτινο χαρακτήρα από τα TKC80, αλλά η αντοχή τους είναι αντιστρόφως ανάλογη με το όφελος που θα έχεις εκτός δρόμου.

Δε θα τα έβαζα ποτέ σε mega On-off.
Σωστος ο Γιαννος :ok: Θα εβαζα παντως το μπροστινο για τις λασπες του χειμωνα, συνδυασμενο με κατι αλλο πισω. Για την ακριβεια τοχω κανει αυτο στo CRF. Θελει βεβαια πολυ προσοχη σε νερα στην ασφαλτο.

Το πισω εκτος απο το οτι θα φαγωθει για πλακα σε τετοιο μηχανακι, πιθανα θα κοψει και τακουνια πριν φαγωθει εκτος κι'αν παει κανείς ΤΟ ΠΟΛΥ μεχρι 110-120χμω στην ασφαλτο - κατι που δε συναδει με τον χαρακτηρα ενος mega ον-οφφ.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν νομίζω πώς κάνουν τα MT21 για mega on off τουλάχιστον πίσω. Πίσω 2 βόλτες MAX θα σε βγάλει! Το πιο επιθετικό Combo Που μπορείς να κάνεις είναι ενδεχομένως ένα MT21 Μπροστά και ένα Mitas E09 πίσω. Εναλλακτικά TKC80 μπροστά
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Επανερχομαι στο θεμα να αναφερω μια προσφατη εμπειρια με τα δυο λαστιχα.

Εβγαλα το καλοκαιρι με TKC80 που σε στεγνα χωματα ειναι εξαιρετικα. Οταν τελειωσε το πισω TKC80 στα 7000+χμ, το αντικατεστησα με το πολυ πιο επιθετικο Mitas Ε12 το οποιο ανεδειξε τις αδυναμιες του μπροστινου TKC80 σε μαλακα/λασπερα χωματα. Μετα απο ~800χμ με το συνδυασμο TKC80/E12, αλλαξα το μπροστινο με ενα χρησιμοποιημενο ΜΤ21 με σχεδον 4000χμ το οποιο εβαλα "αναποδα". Ο συνδυασμος ΜΤ21/E12 ειναι εξαιρετικος και το μηχανακι δαγκωνει πια σε καθε ειδους απαιτητικο χωμα.

Αλλα στην ασφαλτο τα πραγματα ειναι διαφορετικα. Μετα απο μια προσφατη λασπομαχια στη Βαλια Καλντα (και στο καπακι παϊδακομαχια στη Βοβουσα), καναμε τα βρεγμενα στροφιλικια Βοβουσα-Εγνατια με πολυ σβελτο ρυθμο με το συνδυασμο TKC80/E12 χωρις κανενα προβλημα (και με fun factor :ok:). Προχθες μετα απο αλλη λασπομαχια στο Βερμιο, μας επιασε βροχη στην επιστροφη στο κομματι Γρεβενα - Χανι Μουργκανι. Εκει η επιστροφη ητανε βασανο με το συνδυασμο ΜΤ21/Ε12 (λογω του ΜΤ21) και εγινε με φοβερη προσοχη και πληρη αποφυγη μπροστινου φρενου (και με fear factor :thumbsdown:). Και φυσικα το μπροστινο ΜΤ21 εχει και αυξημενο θορυβο και ασαφεια σε μεγαλουτσικες ταχυτητες στην ασφαλτο.

Αυτ(ι)α, cant have your cake and eat it κλπ κλπ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Επανερχομαι στο θεμα να αναφερω μια προσφατη εμπειρια με τα δυο λαστιχα.

Εβγαλα το καλοκαιρι με TKC80 που σε στεγνα χωματα ειναι εξαιρετικα. Οταν τελειωσε το πισω TKC80 στα 7000+χμ, το αντικατεστησα με το πολυ πιο επιθετικο Mitas Ε12 το οποιο ανεδειξε τις αδυναμιες του μπροστινου TKC80 σε μαλακα/λασπερα χωματα. Μετα απο ~800χμ με το συνδυασμο TKC80/E12, αλλαξα το μπροστινο με ενα χρησιμοποιημενο ΜΤ21 με σχεδον 4000χμ το οποιο εβαλα "αναποδα". Ο συνδυασμος ΜΤ21/E12 ειναι εξαιρετικος και το μηχανακι δαγκωνει πια σε καθε ειδους απαιτητικο χωμα.

Αλλα στην ασφαλτο τα πραγματα ειναι διαφορετικα. Μετα απο μια προσφατη λασπομαχια στη Βαλια Καλντα (και στο καπακι παϊδακομαχια στη Βοβουσα), καναμε τα βρεγμενα στροφιλικια Βοβουσα-Εγνατια με πολυ σβελτο ρυθμο με το συνδυασμο TKC80/E12 χωρις κανενα προβλημα (και με fun factor :ok:). Προχθες μετα απο αλλη λασπομαχια στο Βερμιο, μας επιασε βροχη στην επιστροφη στο κομματι Γρεβενα - Χανι Μουργκανι. Εκει η επιστροφη ητανε βασανο με το συνδυασμο ΜΤ21/Ε12 (λογω του ΜΤ21) και εγινε με φοβερη προσοχη και πληρη αποφυγη μπροστινου φρενου (και με fear factor :thumbsdown:). Και φυσικα το μπροστινο ΜΤ21 εχει και αυξημενο θορυβο και ασαφεια σε μεγαλουτσικες ταχυτητες στην ασφαλτο.

Αυτ(ι)α, cant have your cake and eat it κλπ κλπ.
Χρήσιμη πληροφόρηση πρακτικής εμπειρίας.
Δλδ για μπροστινό,
κάτι ικανότερο από το TKC 80 στα εκτός δρόμου, χωρίς να χάνει (ιδιαίτερα) στα εντός
ή αντίστοιχα ικανότερο από το ΜΤ 21 στην άσφαλτο, χωρίς να χάνει (πάλι ιδιαίτερα) στα εκτός,
δεν υπάρχει ;;;
/// Β

ΥΓ ...μάλλον ζητάω πολλά εεε;;; απλώς τα συγκεκριμένα είναι ελαστικά που έχουν τα χρόνια τους, ειδικά το ΜΤ, για αυτό αναρωτιέμαι.
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Θανάση τα MT21 έχουν πιο χωμάτινο χαρακτήρα από τα TKC80, αλλά η αντοχή τους είναι αντιστρόφως ανάλογη με το όφελος που θα έχεις εκτός δρόμου.

Δε θα τα έβαζα ποτέ σε mega On-off.




Για μπροστινό μόνο δεν είναι κακό σε μεγάλο για πιο χωμάτινη επιλογή.
Αλλά πίσω θα σου βγάλει μια καλή βόλτα σε ξερό και πέτρες και αυτό θα ειναι ολο.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Χρήσιμη πληροφόρηση πρακτικής εμπειρίας.
Δλδ για μπροστινό,
κάτι ικανότερο από το TKC 80 στα εκτός δρόμου, χωρίς να χάνει (ιδιαίτερα) στα εντός
ή αντίστοιχα ικανότερο από το ΜΤ 21 στην άσφαλτο, χωρίς να χάνει (πάλι ιδιαίτερα) στα εκτός,
δεν υπάρχει ;;;
/// Β

ΥΓ ...μάλλον ζητάω πολλά εεε;;; απλώς τα συγκεκριμένα είναι ελαστικά που έχουν τα χρόνια τους, ειδικά το ΜΤ, για αυτό αναρωτιέμαι.

Τα Michelin tracker είναι πολυ καλά στην βρεγμένη άσφαλτο και παράλληλα δουλεύουν πολύ ωραία στο χώμα.

Το πίσω όμως είναι μαλακό και δεν υπάρχει διάσταση για μεγάλο ον οφ. Το μπροστινό θα το δοκίμαζα σε big on off με 21 τροχό.

Δεν γνωρίζω αν βγαίνει και για 19ρι τροχό.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Δλδ για μπροστινό,
κάτι ικανότερο από το TKC 80 στα εκτός δρόμου, χωρίς να χάνει (ιδιαίτερα) στα εντός
ή αντίστοιχα ικανότερο από το ΜΤ 21 στην άσφαλτο, χωρίς να χάνει (πάλι ιδιαίτερα) στα εκτός,
δεν υπάρχει ;;;
/// Β

ΥΓ ...μάλλον ζητάω πολλά εεε;;; απλώς τα συγκεκριμένα είναι ελαστικά που έχουν τα χρόνια τους, ειδικά το ΜΤ, για αυτό αναρωτιέμαι.
Ενα λαστιχο που αξιζει να δοκιμασει κανεις ειναι το Mitas MC-23 Rockrider:

Αν κρινω απο το Ε12 που εχω πισω, θελει μεν καποια προσοχη στα νερα/βρεγμενο αλλα πιθανα δεν θαναι σαν το MT21. Υπαρχει και το Ε13 αλλα η χαραξη του ειναι πιο επιθετικη και ειναι για πιο ελαφρα/1κυλινδρα μηχανακια. Το Rockrider το βαζουν αναβατες στο εξωτερικο σε 2κυλινδρα on-off/adve σε συνδυασμο με Ε09 πισω και λενε καλα λογια.
 
Top Bottom