Pirelli MT21 ...

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
Ξέρω ότι κάποιοι θα σκεφτείτε “καλά … το 2016 ο Δημητράκης ανακάλυψε τον τροχό ? ”
Πράγματι όμως από τη βόλτα της Κυριακής, αυτό ήταν από τις μεγαλύτερες φάπες, που έχω φάει όσον αφορά τα λάστιχα για τα μοτοσακά μας …

Πριν 3 εβδομάδες περίπου, που πήρα το 640, φορούσε, και φοράει κάτι Pirelli MT21, τα οποία εκτός από πολυκαιρισμένα (άγνωστο, πόσο καιρό το μηχανάκι ήταν σε ακινησία…) το πέλμα τους, είναι κάτω από το μισό στο πίσω, και λίγο πάνω από το μισό στο μπροστά.
Έβαλα 26-28 και ξεκίνησα σιγά – σιγά να κυκλοφορώ, να πατήσουν, και να ζωντανέψει λίγο το πέλμα από την ακινησία. Πήγα 2 κυριακάτικες φλαταδούρες στεγνές, σούπερ !
Λίγο- λίγο άρχισα να στρίβω και στην άσφαλτο, και ήταν μια ευχάριστη έκπληξη.

Μέχρι που στη βόλτα της Κυριακής, τα πίεσα λίγο παραπάνω …

Λοιπόν τα λάστιχα είναι εξαιρετικά στο χώμα, και επίσης εξαιρετικά στην άσφαλτο.
Πραγματικά είμαι πολύ περίεργος να δω πως θα είναι να ζήσω απ την αρχή με ένα ζευγάρι φρέσκα …
Και ο λόγος που το αναφέρω, είναι ότι για κάποιο περίεργο (ή μαλακισμένο αν θέλετε …) λόγο, τα είχα πάντα στο κλάσιμο, χωρίς να τα έχω βάλει ποτέ !!! Πάντα όταν ερχόταν η ώρα για παρόμοια λάστιχα έλεγα Τ63 τέλος …

Θα με ενδιέφερε πολύ η γνώμη όσων τα χρησιμοποιούν :)
 

ztakisg16

Μέλος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Bmw Xchallenge
Πολυ καλο λαστιχο Δημητρη αλλα δεν το βγαζει πια η pirelli!Μονο αν τα βρεις σε καποιο καταστημα στοκαρισμενα...
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Νομίζω ........τη θέλεις τη "φάπα" σου :p:p:p.....λόγια που λές!!!
Ειδικά στο χώμα μετά..... για καλύτερα είναι τα "καθαρά" χωμάτινου χαρακτήρα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Απ ότι μας είπε στη κυριακάτικη βόλτα ο Σπύρος με το X-challenge φοράει τα Vee Rubber V-147 τα οποία είναι (δεν ξέρω πως) η μετενσάρκωση των ΜΤ21.

Υποθέσαμε πως η Vee Rubber είναι ίσως θυγατρική της Pirelli και για εσωτερικους λόγους βγάζει αυτό το ίδιο λάστιχο με αυτή την επωνυμία πλέον.

Και είναι και αρκετά φτηνό απ ότι είδα και φτηνότερο απο το Τ63
 

NIKOLTSOS

Μέλος
Περιοχή
Omaha, NE (US) // Thessaloniki, (GR)
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
TRIUMPH DAYTONA 675
KTM 640 ADVENTURE
DT 200 3ET
VULCAN 400
Ερωτάς μου μεγάλος τα MT21...
απίστευτο λάστιχο παντού....
αν δεν τα βρήσκεις και τα θες πές να βοηθήσω... για κάποιο λόγο όταν τα έψαχνα δεν τα είχε κανείς...

Πολυ καλο λαστιχο Δημητρη αλλα δεν το βγαζει πια η pirelli!Μονο αν τα βρεις σε καποιο καταστημα στοκαρισμενα...
Γιατί το λές?
Στο site της pirelli υπάρχουν κανονικά.
:friendship:
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Μητσ...σε αναλογη αλλαγη απο Τ63 σε ΜΤ21 στο ΤΤ600R...ειναι ακριβως οπως τα λες με 2 παραμετρους που εμενα μου εβγαζαν.Πρωτ'απ'ολα τα ετρωγε πολυ ευκολοτερα απο τα Τ63 και δευτερον γλυστρουσαν σε βρεγμενο ΠΟΛΥ σε σχεση με τα Τ63...Κατα τα λοιπα πας οπου θες και στο χωμα ηταν πολυ καλυτερα σε προσφυση και αισθηση που εδιναν,κι οσο δυσκολευαν τα τεραιν τοσο πιο καλα συγκριτικα(εκτος απο φλαταδουρες οπου τα Τ63 ηταν πιο σταθερα).
Το σκεφτομουν το ΜΤ21 και για μπροστινο στο F800GS με Mitas E09 πισω...σαν αμιγως χωματινα με ελαχιστη ασφαλτο...
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Ξέρω ότι κάποιοι θα σκεφτείτε “καλά … το 2016 ο Δημητράκης ανακάλυψε τον τροχό ? ”
Πράγματι όμως από τη βόλτα της Κυριακής, αυτό ήταν από τις μεγαλύτερες φάπες, που έχω φάει όσον αφορά τα λάστιχα για τα μοτοσακά μας …

Πριν 3 εβδομάδες περίπου, που πήρα το 640, φορούσε, και φοράει κάτι Pirelli MT21, τα οποία εκτός από πολυκαιρισμένα (άγνωστο, πόσο καιρό το μηχανάκι ήταν σε ακινησία…) το πέλμα τους, είναι κάτω από το μισό στο πίσω, και λίγο πάνω από το μισό στο μπροστά.
Έβαλα 26-28 και ξεκίνησα σιγά – σιγά να κυκλοφορώ, να πατήσουν, και να ζωντανέψει λίγο το πέλμα από την ακινησία. Πήγα 2 κυριακάτικες φλαταδούρες στεγνές, σούπερ !
Λίγο- λίγο άρχισα να στρίβω και στην άσφαλτο, και ήταν μια ευχάριστη έκπληξη.

Μέχρι που στη βόλτα της Κυριακής, τα πίεσα λίγο παραπάνω …

Λοιπόν τα λάστιχα είναι εξαιρετικά στο χώμα, και επίσης εξαιρετικά στην άσφαλτο.
Πραγματικά είμαι πολύ περίεργος να δω πως θα είναι να ζήσω απ την αρχή με ένα ζευγάρι φρέσκα …
Και ο λόγος που το αναφέρω, είναι ότι για κάποιο περίεργο (ή μαλακισμένο αν θέλετε …) λόγο, τα είχα πάντα στο κλάσιμο, χωρίς να τα έχω βάλει ποτέ !!! Πάντα όταν ερχόταν η ώρα για παρόμοια λάστιχα έλεγα Τ63 τέλος …

Θα με ενδιέφερε πολύ η γνώμη όσων τα χρησιμοποιούν :)
εγω μητσο δεν τα ξερω καν !!!!!
δε μπορω να σε βοηθησω
:friend:
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
εγω μητσο δεν τα ξερω καν !!!!!
δε μπορω να σε βοηθησω
:friend:
εσύ δεν είσαι "Τιτανικός" ... "Βρετανικός" είσαι ...
κι αν δεν κατάλαβες τι εννοώ ... google ...
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
εσύ δεν είσαι "Τιτανικός" ... "Βρετανικός" είσαι ...
κι αν δεν κατάλαβες τι εννοώ ... google ...
βασικα θα ηθελα να μας τα βγαλεις μια φωτο και να την ανεβασεις.......:photo::photo:μπας λεω μπας και βοηθηθω!!!
 

tsiou

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 950 Adventure
Τα είχα στο XR: γλυστράν αρκετά στο βρεγμένο/νωπό οπότε πάντα με κλειστό γκάζι τα νερά στην άσφαλτο...
Πολύ καλό λάστιχο! Γενικά, με ικανοποιούσε 100% στο χώμα. Μετά έβαλα X30 (πιο χωμάτινα) και μπορώ να πω ότι δεν άξιζε η μετάβαση!
Έχασα πολύ στην άσφαλτο και κέρδισα λίγο περισσότερο στο πέτρινο (κυριώς) τερέν χώματος που κινούμουν... Βέβαια ήταν κανα 50αρικο
φθηνότερα το οποίο δεν είναι και λίγο (170 vs 110-120 euro, αν θυμάμαι καλά). Γενικώς, προτιμώ να αλλάζω συχνότερα ελαστικά από το
να κινδυνεύω λόγω φθοράς...
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Εχω αλλαξει καμποσα ζευγαρια ΜΤ21 στο LC4 που ειχα αλλα και στο τρανσαλπ
Και ισως δεν θα δοκιμαζα ευκολα κανενα αλλο τακουνατο αν η τιμη τους δεν ειχε ανεβει στο θεο Περι τα 190Ε για ενα ζευγαρι λαστιχα που φθειρονται γρηγορα σε καθημερινη ασφαλτινη κινηση ειναι παρα πολλα για μενα
Αλλα παρ' ολη την φθορα -σε σημειο ακομα και ουσιαστικα να μην υπαρχουν τακουνια στο κεντρο τους (ναι τα εχω αφησει και τοσο επανω Μαλιστα το μπροστινο καποτε το γυρισα και αναποδα και μου εβγαλε ακομα μερικες χιλ χλμ:rolleyes:)- κρατανε απιστευτα στο στεγνο Φρενα, επιταχυνσεις, στριψιμο καμια ανησηχια παρ' ολο το τετραγωνο πλεον σχημα του πελματος! Παντως η φθορα οσο καταιβενουν τα τακουνια του ειναι συνεχως μειουμενη Σε σημειο που μπορει πλεον καποιος σε κινηση μονο ασφαλτο να βγαλει και τα διπλα χλμ
Στα νερα ομως το θεωρω επικινδυνο για διπλης χρησης λαστιχο Στο χωμα ειναι απο αποδεκτο εως και πολυ, πολυ καλυτερο απο το ΤΚC80 που και αυτο το εχω βαλει αρκετες φορες Και σε μερικες περιπτωσεις ειναι και απολαυστικο (βλ. φλατ πατημενο χωμα με αρκετα χλμ στο κοντερ)
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ας γραψει και καποιος που δεν του αρεσανε :rolleyes: Εβαλα ενα ζευγαρι στο Τρανσαλπ πισω στο μακρινο 2005 για να κατεβω στο Trail Ride της Αυλωνας. Στο χωμα ητανε πολυ καλα, καλυτερα απο τα TKC (που δοκιμασα αργοτερα) σε μαλακο χωμα, πολυ καλυτερα σε λασπες και λιιγο χειροτερα σε πετρωδη περασματα.

Αλλα εχουνε τα εξης θεματα. Πρωτο, στο βρεγμενο ειναι απλα επικινδυνα, επεσα μεσα στην Αθηνα με ψιλοβροχο προσπαθωντας να αποφυγω εναν ταριφα που εκανε ..ακια και επισης μου μουρωσε κατεβαινοντας το Δομοκο με βροχη και ουτε που ξερω πως τοσωσα και δεν σαβουρδιαστηκα με χιλιομετρα :eek: Δευτερο και πιο σημαντικο για μενα, κοβουνε τακουνια για πλακα με το μηχανακι δικαβαλο στην Εθνικη ακομα και αν παει κανεις μεχρι 120-130χμω max. Το διαπιστωσα γυρνωντας απο τις καλοκαιρινες διακοπες του 2005 οπου το πισω λαστιχο εμεινε με ..τρια, ναι με τρια κεντρικα τακουνια!!

Προσωπικα προτιμω τα Τ63 σαν πιο χωματινα λαστιχα, κι'ας ειναι λιγο κατωτερα, αλλα εχω καταληξει σε TKC/Anlas επειδη ειναι πιο all rounder και βγαζουν αρκετα περισοτερα χιλιομετρα (το πισω). Και μια παρατηρηση: σε ολους οσους αρεσει, εχουν κυριως σχετικα ελαφρα μηχανακια και δεν το εχουν χρησιμοποιησει με φορτιο και σχετικα ψηλες ταχυτητες στην ασφαλτο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Markos

Μέλος
Περιοχή
ΠόρτοΡάφτη
Όνομα
Markos
Μοτό
Sfi-ka DR 650 SE
Θα με ενδιέφερε πολύ η γνώμη όσων τα χρησιμοποιούν :)
Έχω λιώσει πολλά ζευγάρια. Ο μόνος λόγος που τα άλλαξα ήταν οικονομικός. Στην αρχή. Ο δεύτερος λόγος στη συνέχεια, είναι επειδή δεν τα έβρισκα. Έχω δοκιμάσει ακόμα: sahara, trailwings 41-42 & 30, t 63, κι από αμιγώς χωμάτινα v-rubber 147, dunlop mx 51, bridgestone ed 77-78, michelin m-12 και κάποιο ακόμα που δεν θυμάμαι.

Το mt-21 είναι πολύ κοντά στα μοτοκρός στο χώμα, εκτός από ξερά εδάφη με ελεύθερη πέτρα ΚΑΙ πούδρα, όπου -σε σχέση με αυτά-, γλυστράει. Τα έχω δουλέψει με πιέσεις 16-20 εμπρός και 17-22 πίσω.
Στην άσφαλτο είναι απίστευτο το κράτημά του γιά τακουνάτο. Και πλήρως προβλέψιμο, σε αντίθεση με τα t-63 που κοντά στο όριο είχαν την τάση να με διώξουν απροειδοποίητα.
Έχω βρεθεί αρκετές φορές σε φάση να μπαίνω με περισσότερα απ΄όσα νόμιζα ότι μπορώ να διαχειριστώ, να περιμένω να τσακιστώ, και να βγαίνω άνετα χωρίς υποψία γλυστρίματος. Σαν τρένο σε ράγες, τόσο απλά.
Στην βρεγμένη άσφαλτο εγώ δεν έχω δει την θρυλούμενη επικινδυνότητά τους. Γλυστράνε όπως γλυστράνε όλα τα τακουνάτα λάστιχα. Σε φυσιολογικά πλαίσια. Τα t-63 εδώ είναι καλύτερα μεν, αυτό δεν κάνει τα mt επικίνδυνα δε. Τα sahara π.χ. , στο δικό μου μηχανάκι με μένα πάνω του γλυστρούσαν πολύ περισσότερο.
Πιέσεις ασφάλτου ότι λέει η suzuki: 22 εμπρός, 25 πίσω μονός, 28 πίσω διπλός.

Συνολικά, γιά μένα είναι μακράν το καλύτερο λάστιχο γιά μεικτή χρήση με έμφαση στο off. Και ο μόνος λόγος γιά το τελευταίο, είναι αυτός που ανέφερε ο xlGeorge: στην παρατεταμένη άσφαλτο με πάνω από 120-130χλμ τα τακούνια ξεφτίζουν, χάνουν κομμάτια.
Από άποψη αντοχής στη χρήση/χρόνο είναι σκυλιά. Το μόνο λάστιχο που μου βγάζει 2.500-3.500 χλμ. Και έχει το ίδιο κράτημα σε όλο το φάσμα φθοράς του. Όλα τα υπόλοιπα δεν μου έχουν αντέξει πάνω από 2.000. Και στο ενδιάμεσο η συμπεριφορά τους αλλάζει. Προς το χειρότερο.

Απ ότι μας είπε στη κυριακάτικη βόλτα ο Σπύρος με το X-challenge φοράει τα Vee Rubber V-147 τα οποία είναι (δεν ξέρω πως) η μετενσάρκωση των ΜΤ21.

Υποθέσαμε πως η Vee Rubber είναι ίσως θυγατρική της Pirelli και για εσωτερικους λόγους βγάζει αυτό το ίδιο λάστιχο με αυτή την επωνυμία πλέον.

Και είναι και αρκετά φτηνό απ ότι είδα και φτηνότερο απο το Τ63
Αυτά τα έχω διαβάσει κι εγώ από κάποιον έμπορο, αλλά επειδή δοκίμασα ένα πίσω v-147 σ΄ένα τριήμερο εκδρομικό, ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα. ΔΕΝ έχουν σχέση με τα mt-21, εκτός από την οπτική ομοιότητα των τακουνιών.
Το δικό μου φαγώθηκε τελείως σε 950 χλμ. Κρατούσε φανταστικά, ακόμα καλύτερα κι από mt, όμως έγινε σλικ. Καραφλό. Τελείως. Όταν το έψαξα, διαπίστωσα ότι το βαπτισμένο διπλής χρήσης ελαστικό στην Ελλάδα, φιγουράριζε στον αμερικάνικο κατάλογο της v-rubber ως λάστιχο μοτοκρός. Αιτιολογημένο λοιπόν, και το κράτημα, και η γρήγορη φθορά. Και ως μοτοκρός λάστιχο, δεν είναι και τόσο φτηνό τελικά, κοντά στον ανταγωνισμό είναι. Οπότε θα προτιμούσα ένα dunlop mx-51 π.χ.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
οταν πηρα το δικο μου 640 adv φορουσε τα mt21... ειχαν αρκετο ψωμι ακομα και τα χαρηκα στο βουνο αλλα και στην ασφαλτο... ομως οπως προανεφερε και ο konkost πιο πανω θελουν προσοχη ακομα και στην παραμικρη υγρασια... αλλαζοντας το πισω εβαλα το v-rubber που επισης αναφερατε πιο πανω λογο ομοιοτητας... μετριο θα το ελεγα κυρίως λογο του μαλακου σκελετου. και τα πλαϊνα του οπως και σημεια αναμεσα στα τακουνια ειναι αδυναμα και τρυπανε ευκολα... επισης τα 80 ευρω για το πισω μου φανηκαν πολλα... τα επομενα λαστιχα μου ειναι dunlop 908rr και θα φορεθουν τις επομενες μερες... το μπροστα mt21 που μεχρι τωρα φοραει το ktmακι μου παρολη την παλαιοτητα κραταει καλα σε χωμα και ασφαλτο(στεγνη)...
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Έχω λιώσει πολλά ζευγάρια. Ο μόνος λόγος που τα άλλαξα ήταν οικονομικός. Στην αρχή. Ο δεύτερος λόγος στη συνέχεια, είναι επειδή δεν τα έβρισκα. Έχω δοκιμάσει ακόμα: sahara, trailwings 41-42 & 30, t 63, κι από αμιγώς χωμάτινα v-rubber 147, dunlop mx 51, bridgestone ed 77-78, michelin m-12 και κάποιο ακόμα που δεν θυμάμαι.

Το mt-21 είναι πολύ κοντά στα μοτοκρός στο χώμα, εκτός από ξερά εδάφη με ελεύθερη πέτρα ΚΑΙ πούδρα, όπου -σε σχέση με αυτά-, γλυστράει. Τα έχω δουλέψει με πιέσεις 16-20 εμπρός και 17-22 πίσω.
Στην άσφαλτο είναι απίστευτο το κράτημά του γιά τακουνάτο. Και πλήρως προβλέψιμο, σε αντίθεση με τα t-63 που κοντά στο όριο είχαν την τάση να με διώξουν απροειδοποίητα.
Έχω βρεθεί αρκετές φορές σε φάση να μπαίνω με περισσότερα απ΄όσα νόμιζα ότι μπορώ να διαχειριστώ, να περιμένω να τσακιστώ, και να βγαίνω άνετα χωρίς υποψία γλυστρίματος. Σαν τρένο σε ράγες, τόσο απλά.
Στην βρεγμένη άσφαλτο εγώ δεν έχω δει την θρυλούμενη επικινδυνότητά τους. Γλυστράνε όπως γλυστράνε όλα τα τακουνάτα λάστιχα. Σε φυσιολογικά πλαίσια. Τα t-63 εδώ είναι καλύτερα μεν, αυτό δεν κάνει τα mt επικίνδυνα δε. Τα sahara π.χ. , στο δικό μου μηχανάκι με μένα πάνω του γλυστρούσαν πολύ περισσότερο.
Πιέσεις ασφάλτου ότι λέει η suzuki: 22 εμπρός, 25 πίσω μονός, 28 πίσω διπλός.

Συνολικά, γιά μένα είναι μακράν το καλύτερο λάστιχο γιά μεικτή χρήση με έμφαση στο off. Και ο μόνος λόγος γιά το τελευταίο, είναι αυτός που ανέφερε ο xlGeorge: στην παρατεταμένη άσφαλτο με πάνω από 120-130χλμ τα τακούνια ξεφτίζουν, χάνουν κομμάτια.
Από άποψη αντοχής στη χρήση/χρόνο είναι σκυλιά. Το μόνο λάστιχο που μου βγάζει 2.500-3.500 χλμ. Και έχει το ίδιο κράτημα σε όλο το φάσμα φθοράς του. Όλα τα υπόλοιπα δεν μου έχουν αντέξει πάνω από 2.000. Και στο ενδιάμεσο η συμπεριφορά τους αλλάζει. Προς το χειρότερο.



Αυτά τα έχω διαβάσει κι εγώ από κάποιον έμπορο, αλλά επειδή δοκίμασα ένα πίσω v-147 σ΄ένα τριήμερο εκδρομικό, ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα. ΔΕΝ έχουν σχέση με τα mt-21, εκτός από την οπτική ομοιότητα των τακουνιών.
Το δικό μου φαγώθηκε τελείως σε 950 χλμ. Κρατούσε φανταστικά, ακόμα καλύτερα κι από mt, όμως έγινε σλικ. Καραφλό. Τελείως. Όταν το έψαξα, διαπίστωσα ότι το βαπτισμένο διπλής χρήσης ελαστικό στην Ελλάδα, φιγουράριζε στον αμερικάνικο κατάλογο της v-rubber ως λάστιχο μοτοκρός. Αιτιολογημένο λοιπόν, και το κράτημα, και η γρήγορη φθορά. Και ως μοτοκρός λάστιχο, δεν είναι και τόσο φτηνό τελικά, κοντά στον ανταγωνισμό είναι. Οπότε θα προτιμούσα ένα dunlop mx-51 π.χ.
Μια απο τα ίδια και για μένα :ok:.
Για τις χωμάτινες δυνατότητες τους και την συμπεριφορά τους στην στεγνή άσφαλτο ειπώθηκαν παραπάνω οπότε μην επαναλαμβάνομαι.
Απλώς θέλω να επιβεβαιώσω τα λεγόμενα του Μάρκου για την συμπεριφορά τους στην βρεγμένη άσφαλτο.Έχω βγάλει αρκετούς Χειμώνες κυκλοφορωντας καθημερινά με βροχή στην Αθήνα και δεν έχω πέσει ούτε μια φορά :laugh:.Σε δευτερευοντες δρόμους-σαπούνι προσέχω όπως προσέχω με κάθε ελαστικό,σε κεντρικούς όπως πχ Λ.Κηφισσού δεν εμπνέουν καμιά ανησυχία.
Μια φορά μόνο ανησύχησα όταν είχα ξεπεράσει με δαυτα τα 5000χλμ και έριξε ψιλή βροχή μετά απο πολύ καιρό με το γνωστό(σε όσους οδηγούν στην Αθήνα) αποτέλεσμα ο δρόμος να έχει μηδενική πρόσφυση.Ε μπαντιλίκι σε ευθεία με τον μπροστινό τροχό δεν έχω ξαναματακάνει :roflmao:.
Στα μειον θα τους προσάψω(όχι στα λάστιχα ..) τις τιμές τους που έχουν εκτοξευθεί προς τα πάνω.4 περίπου χρόνια πριν τα έπαιρνα στο χέρι 100 και κάτι ευρώ(115 τοποθετημένα) και σήμερα διαβάζω και ακούω για κάτι 180άρια.
Να γράψω και λίγα λόγια για τo Vee Rubber VR147(αναφέρθηκε παραπάνω) όπως και για τα VR163 που τα φοράω στο 2ο σετ τροχών που έχω.
Εχω δοκιμάσει μπροστινό 147 και δυο πράγματα θυμάμαι απο αυτό.Το ένα είναι όταν πήγα μια βόλτα στο Ποικίλο και σε μια φλατ δεξιά στροφή με σαθρό έδαφος(rolling stones) το έχασα και σερνόμουν για καμιά 10αριά μέτρα με το τιμόνι στο στοπ της τιμονόπλακας.Πως δεν τσακιστηκα εκείνη την ημέρα(πηγαινα με αρκετά) δεν το κατάλαβα.
Οπως δεν το κατάλαβα λίγους μήνες αργότερα πως τσάκισα τον αστράγαλο στο ίσωμα(με ελάχιστα χιλιόμετρα) σε Πουροντουράδα της Ελάτης.Μια πλαγιαστή φυτευτή πέτρα-πλάκα σαν αυτές που περνάμε αέρα πολλές φορές αρκούσε για να χάσει πρόσφυση το μπροστινό.
Τα VR163 τα πήρα για να βγάλω τον Χειμώνα στην πόλη αλλά και για στεγνές χωμάτινες βόλτες.Στο ξερό χώμα είναι μια χαρά αλλά μετά τις πρώτες Φθινοπωρινές βροχές έβλεπα ότι κινδύνευα στην ασφαλτο.Ετσι λοιπόν έβγαλα τους τροχούς και έβαλα τους χωμάτινους που αποτελούνται απο ένα μπροστινό T63(στοκ 10ετίας) και ένα πίσω MT21(στοκ 2ετίας).Και ΝΑΙ με αυτά τα λάστιχα νιώθω πού περισσότερο ασφαλής σε σχέση με τα 163 :UH:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Εχω δοκιμάσει μπροστινό 147 ...
...
Οπως δεν το κατάλαβα λίγους μήνες αργότερα πως τσάκισα τον αστράγαλο στο ίσωμα(με ελάχιστα χιλιόμετρα) σε Πουροντουράδα της Ελάτης.Μια πλαγιαστή φυτευτή πέτρα-πλάκα σαν αυτές που περνάμε αέρα πολλές φορές αρκούσε για να χάσει πρόσφυση το μπροστινό.
Ωχ Γιωργο, ωστε τελικα μαλλον το Vee Rubber εφταιγε :( και πραγματικα ολοι αναρωτηθηκαμε πως εγινε και ειχες πεσει εκει..

Τελικα δεν πρεπει ν'αλλαζουμε αυτο που ξερουμε και δουλευει, εκτος και αν δεν γινεται αλλιως (ασυνεχεια, τιμη, κλπ). Κι'εγω εβαλα μπροστινο Karoo 3 ετσι για να το δοκιμασω και εισεπραξα δυο μεγαλοπρεπεις πτωσεις, η δευτερη μαλιστα μου προκαλεσε και ασχημο διαστρεμα που εκανε 4 βδομαδες να φτιαξει.
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
...Κι'εγω εβαλα μπροστινο Karoo 3 ετσι για να το δοκιμασω και εισεπραξα δυο μεγαλοπρεπεις πτωσεις, η δευτερη μαλιστα μου προκαλεσε και ασχημο διαστρεμα που εκανε 4 βδομαδες να φτιαξει.
:rolleyes:Για πες...ασφαλτο ή χωμα;Για ποιο λογο σε προδωσε;:oops:
Δεν τα εχω συνηθισει ως τωρα με τιποτα τα karoo3...κατι μού φταιει συνεχως και δεν ξερω...:blackeye:
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
:rolleyes:Για πες...ασφαλτο ή χωμα;Για ποιο λογο σε προδωσε;:oops:
Δεν τα εχω συνηθισει ως τωρα με τιποτα τα karoo3...κατι μού φταιει συνεχως και δεν ξερω...:blackeye:
Ξερω εγω τι σου φταιει.Μακαρι να γινοταν κ στα ελαστικα το λεγομενο blind test που κανουμε στα τροφιμα.
Εκει θα καταλαβαινες τι λαστιχαρες φορας κ πως αυθυποβαλλεται για πλακα ο νους του αναβατη.

Τα υπολοιπα.. στη Βλαχα!

adv phone
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το θέμα αφορά τα MT21 όμως η συζήτηση περί ελαστικών πάντα έχει ενδιαφέρον!
Πολλές φορές λοιπόν οι γνώμες είναι διφορούμενες, οι λόγοι μπορεί να είναι πολλοί! Ικανότητα οδηγού, τρόπος οδήγησης, τεραίν, στήσιμο μηχανής και βάρος μηχανής είναι μερικοί μόνο από αυτούς!
Θα ήθελα να μείνουμε στο τελευταίο που αφορά το βάρος της μηχανής. Μία μηχανή με βάρος 165 κιλά + οδηγό στα 75 κιλά μας κάνει σύνολο 240 κιλά προς διαχείριση από το ελαστικό σε όλα τα τεραίν. Το επόμενο παράδειγμα είναι μια μηχανή 210 κιλά + 90 κιλά οδηγό και έχουμε ένα σύνολο 300 κιλών προς διαχείριση. Μου φαίνεται απολύτως φυσιολογικό σε ένα συγκριτικό μεταξύ ελαστικών να έχουμε διαφορές ακόμη και σε ίδιες συνθήκες τεραιν. Τυχαίο το παράδειγμα αλλά για να γίνω κατανοητός λέω π.χ. ότι τα Τ63 μπορεί σε ίδιες συνθήκες οδήγησης (βρεγμένο, χώμα, κροκάλα κ.τ.λ.) να είναι γενικώς καλύτερο από ένα ΜΤ21 όταν διαχειρίζεται περισσότερα κιλά ή και το ανάποδο (δεν έχει σημασία).
Μήπως είναι καλό όταν συζητάμε για τα ελαστικά μας να αναφέρουμε και αυτούς τους παράγοντες; Ή μήπως τελικά η επιλογή ελαστικών είναι προσωπική υπόθεση και απαιτεί πειραματισμό; (=έξοδα).
Εγώ κάποια στιγμή θέλω να αλλάξω ελαστικά και με τις κυριολεκτικά δεκάδες συζητήσεις (προφορικές & γραπτές) δεν έχω καταλήξει σε κάποια επιλογή. Δεν χρησιμοποιώ καθημερινά τη μηχανή μου και με ενδιαφέρει μια καλύτερη συμπεριφορά στο χώμα με μια σχετική ασφάλεια στη άσφαλτο. Είμαι μεταξύ Τ63, TKC80 κι έχω μπει στο τρυπάκι να σκέφτομαι να πειραματιστώ με τα ολοκαίνουρια ANAKEE Wild (όταν θα είναι διαθέσιμα στις διαστάσεις που θέλω). Μέχρι στιγμής με τα Heidenau K60 δεν έχω παράπονο, αλλά βλέπω πως θέλω κάτι "περισσότερο" ικανό για τις χωμάτινες εξορμήσεις!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom