Pirelli MT21 ...

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Το θέμα αφορά τα MT21 όμως η συζήτηση περί ελαστικών πάντα έχει ενδιαφέρον!
Πολλές φορές λοιπόν οι γνώμες είναι διφορούμενες, οι λόγοι μπορεί να είναι πολλοί! Ικανότητα οδηγού, τρόπος οδήγησης, τεραίν, στήσιμο μηχανής και βάρος μηχανής είναι μερικοί μόνο από αυτούς!
Θα ήθελα να μείνουμε στο τελευταίο που αφορά το βάρος της μηχανής. Μία μηχανή με βάρος 165 κιλά + οδηγό στα 75 κιλά μας κάνει σύνολο 240 κιλά προς διαχείριση από το ελαστικό σε όλα τα τεραίν. Το επόμενο παράδειγμα είναι μια μηχανή 210 κιλά + 90 κιλά οδηγό και έχουμε ένα σύνολο 300 κιλών προς διαχείριση. Μου φαίνεται απολύτως φυσιολογικό σε ένα συγκριτικό μεταξύ ελαστικών να έχουμε διαφορές ακόμη και σε ίδιες συνθήκες τεραιν. Τυχαίο το παράδειγμα αλλά για να γίνω κατανοητός λέω π.χ. ότι τα Τ63 μπορεί σε ίδιες συνθήκες οδήγησης (βρεγμένο, χώμα, κροκάλα κ.τ.λ.) να είναι γενικώς καλύτερο από ένα ΜΤ21 όταν διαχειρίζεται περισσότερα κιλά ή και το ανάποδο (δεν έχει σημασία).
Μήπως είναι καλό όταν συζητάμε για τα ελαστικά μας να αναφέρουμε και αυτούς τους παράγοντες; Ή μήπως τελικά η επιλογή ελαστικών είναι προσωπική υπόθεση και απαιτεί πειραματισμό; (=έξοδα).
Εγώ κάποια στιγμή θέλω να αλλάξω ελαστικά και με τις κυριολεκτικά δεκάδες συζητήσεις (προφορικές & γραπτές) δεν έχω καταλήξει σε κάποια επιλογή. Δεν χρησιμοποιώ καθημερινά τη μηχανή μου και με ενδιαφέρει μια καλύτερη συμπεριφορά στο χώμα με μια σχετική ασφάλεια στη άσφαλτο. Είμαι μεταξύ ΜΤ63, TKC80 κι έχω μπει στο τρυπάκι να σκέφτομαι να πειραματιστώ με τα ολοκαίνουρια ANAKEE Wild (όταν θα είναι διαθέσιμα στις διαστάσεις που θέλω). Μέχρι στιγμής με τα Heidenau K60 δεν έχω παράπονο, αλλά βλέπω πως θέλω κάτι "περισσότερο" ικανό για τις χωμάτινες εξορμήσεις!
Στο μηχανακι σου τα Τ63 πρεπει να ειναι σουπερ. Τωρα τα wild εχουν υπερθετικεε κριτικες σε οσους τα δοκιμασαν, αλλα οι αναφορες μεχρι τωρα προερχονται απο πολυ βαρυτερα μηχανακια και με διπλασια ιπποδυναμη απο το τενερε.
Στη θεση σου δε θα περιμενα. Βαλτα του χρονου.
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
@forester , thanks Θοδωρή! Έχω βέβαια το περιθώριο να περιμένω καθώς τα K60 έχουν ακόμη ψωμί να τη βγάλω στο ξηρό καλοκαίρι μας. Κατά τον Οκτώβρη με βλέπω για αλλαγή, μέχρι τότε θα περιμένω κριτικές από μέλη μας για τα wild. Αλλιώς... ναι, για T63 με βλέπω!

Στάλθηκε από συσκευή τηλεπικοινωνίας
 

Dr Evil

Μέλος
Περιοχή
Μαρουσι
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
Bmw 650 dakar
@forester , thanks Θοδωρή! Έχω βέβαια το περιθώριο να περιμένω καθώς τα K60 έχουν ακόμη ψωμί να τη βγάλω στο ξηρό καλοκαίρι μας. Κατά τον Οκτώβρη με βλέπω για αλλαγή, μέχρι τότε θα περιμένω κριτικές από μέλη μας για τα wild. Αλλιώς... ναι, για T63 με βλέπω!

Στάλθηκε από συσκευή τηλεπικοινωνίας
Θα συμφωνησω με Θοδωρη...βαλε ανθρωπε μου Τ63 να ησυχασεις και ασε πειραματα...μακραν καλυτερο σε ολα με τον καλυτερο μεσο ορο για μεσαια μηχανη...
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Πρέπει να το έχω ξαναπεί..φίλος που έχει εδώ και 10-12 χρόνια ένα Ντακάρ σαν του Βαγγέλη (το οποίο σε χαρακτηριστικά είναι πάρα πολύ κοντά στο Τενερέ) τα μόνα λάστιχα που έχει βάλει πάνω είναι τα Τ63. Δεν το κυνηγάει στο δρόμο, δεν πάει πολύ συχνά χώμα, αλλά θέλει όταν πηγαίνει να το νιώθει καλά. Ξέρει ότι στην άσφαλτο τρώγονται σχετικά γρήγορα (κανά 7άρι-8άρι χιλ. χλμ του βγάζει το πίσω και τα διπλά το μπροστά) αλλά και πάλι δεν τα αλλάζει.

ΜΤ21 φοράει το μπροστινό του Δρ.Ζ (έτσι το πήρα, και με ένα Scorpion mx extra πίσω). Σήμερα έγινε η πρώτη βόλτα στη Λαυρεωτική αλλά πραγματικά είναι νωρίς για να βγάλω συμπέρασμα. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι θετικές, δεν ένιωσα κάποια ασάφεια στο τιμόνι και στο φρενάρισμα δεν είχα γλιστρήματα.
Τα υπόλοιπα στην Εύβοια..
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Θα συμφωνησω με Θοδωρη...βαλε ανθρωπε μου Τ63 να ησυχασεις και ασε πειραματα...μακραν καλυτερο σε ολα με τον καλυτερο μεσο ορο για μεσαια μηχανη...
Πρέπει να το έχω ξαναπεί..φίλος που έχει εδώ και 10-12 χρόνια ένα Ντακάρ σαν του Βαγγέλη (το οποίο σε χαρακτηριστικά είναι πάρα πολύ κοντά στο Τενερέ) τα μόνα λάστιχα που έχει βάλει πάνω είναι τα Τ63. Δεν το κυνηγάει στο δρόμο, δεν πάει πολύ συχνά χώμα, αλλά θέλει όταν πηγαίνει να το νιώθει καλά. Ξέρει ότι στην άσφαλτο τρώγονται σχετικά γρήγορα (κανά 7άρι-8άρι χιλ. χλμ του βγάζει το πίσω και τα διπλά το μπροστά) αλλά και πάλι δεν τα αλλάζει.
ΜΤ21 φοράει το μπροστινό του Δρ.Ζ (έτσι το πήρα, και με ένα Scorpion mx extra πίσω). Σήμερα έγινε η πρώτη βόλτα στη Λαυρεωτική αλλά πραγματικά είναι νωρίς για να βγάλω συμπέρασμα. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι θετικές, δεν ένιωσα κάποια ασάφεια στο τιμόνι και στο φρενάρισμα δεν είχα γλιστρήματα.
Τα υπόλοιπα στην Εύβοια..
:biker2:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Πρέπει να το έχω ξαναπεί..φίλος που έχει εδώ και 10-12 χρόνια ένα Ντακάρ σαν του Βαγγέλη (το οποίο σε χαρακτηριστικά είναι πάρα πολύ κοντά στο Τενερέ) τα μόνα λάστιχα που έχει βάλει πάνω είναι τα Τ63. Δεν το κυνηγάει στο δρόμο, δεν πάει πολύ συχνά χώμα, αλλά θέλει όταν πηγαίνει να το νιώθει καλά. Ξέρει ότι στην άσφαλτο τρώγονται σχετικά γρήγορα (κανά 7άρι-8άρι χιλ. χλμ του βγάζει το πίσω και τα διπλά το μπροστά) αλλά και πάλι δεν τα αλλάζει.
Το ξαναγραψα, αλλα ας το τονισω: το T63 ειναι για μενα το καλυτερο χωματινο ελαστικο για μεσαια on-off με εμφαση σε αρκετη χωματινη χρηση. Ο λογος που δεν το βαζω στο Τρανσαλπ ειναι οτι τρωει το πισω πολυ γρηγορα επειδη το καρυδωνω στην ασφαλτο ακομα και με χωματινα - το πισω T63 μου εβγαλε μετα βιας 5000χμ ενω το πισω TKC80 μου εβγαλε στις ιδιες συνθηκες 8000+χμ.

Στεφανε @STF, επειδη ξερω οτι δεν το πολυπας στην ασφαλτο πανω απο 120-130χμω και επειδη δεν κυκλοφορεις το μηχανακι καθε μερα, νομιζω οτι δεν χρειαζεται να κοιταξεις αλλου, Τ63 δαγκωτο και ειναι και σχετικα φτηνο (160E το ζευγαρι).
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το ξαναγραψα, αλλα ας το τονισω: το T63 ειναι για μενα το καλυτερο χωματινο ελαστικο για μεσαια on-off με εμφαση σε αρκετη χωματινη χρηση. Ο λογος που δεν το βαζω στο Τρανσαλπ ειναι οτι τρωει το πισω πολυ γρηγορα επειδη το καρυδωνω στην ασφαλτο ακομα και με χωματινα - το πισω T63 μου εβγαλε μετα βιας 5000χμ ενω το πισω TKC80 μου εβγαλε στις ιδιες συνθηκες 8000+χμ.

Στεφανε @STF, επειδη ξερω οτι δεν το πολυπας στην ασφαλτο πανω απο 120-130χμω και επειδη δεν κυκλοφορεις το μηχανακι καθε μερα, νομιζω οτι δεν χρειαζεται να κοιταξεις αλλου, Τ63 δαγκωτο και ειναι και σχετικα φτηνο (160E το ζευγαρι).
:friendship:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
:rolleyes:Για πες...ασφαλτο ή χωμα;Για ποιο λογο σε προδωσε;:oops:
Δεν τα εχω συνηθισει ως τωρα με τιποτα τα karoo3...κατι μού φταιει συνεχως και δεν ξερω...:blackeye:
Κωστα-Μαθο, ταχω γραψει στο νημα για τα Karoo (δες ποστ #12, #33 και #34):
http://advride.gr/threads/metzeler-karoo-3.4266/
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Μέχρι στιγμής με τα Heidenau K60 δεν έχω παράπονο, αλλά βλέπω πως θέλω κάτι "περισσότερο" ικανό για τις χωμάτινες εξορμήσεις!
Στα Κ60 scout με χαλαγε το μπροστινο στο χωμα...ασαφεια σε σημειο αν το χασεις εφυγες...χωρις προειδοποιηση.Με χαλασε επισης που βαν και μιλουσαν για διαρκεια ζωης εγω δεν ειδα ΤΑ λαστιχα για αυτη την υποσχεση...Καλά αλλά οχι και κατι για 12.000χλμ+ που ακουγα...

Στα Karoo3 παλι με χαλαει το μπροστινο με μια αισθηση "τσχιλας" στο εμπρος...λες και αλλου παταω αλλου βρισκομαι.Τι διαλο...Σε προσφατη ασφαλτινη βολτα πηγαινε ταπα...οταν λεμε ταπα...ναι...και καποια στιγμη νοιωθω ενα γλυστρημα στο εμπρος...Κατεβαινοντας στην πρωτη σταησ που καναμε ειδα οτι το πελμα ειχε πατησει ολο και ειχε μαυρισει το ελαστικο και...στα πλαϊνα!!!Πισω ειχε μισο ποντο ακομη περιθωριο...Ομως εχω μια ΜΟΝΙΜΗ αισθηση σε μικρες ταχυτητες αυτης της τσιχλας,οτι βεντουζαρει λες και αρνειται να στριψει το ελαστικο δεξια αριστερα...σαν πχ μια αισθηση ρουλεμαν λαιμου που δεν σ'αφηνει να γυρισεις το τιμονι,λες και πατας λιωμενη ασφαλτο...ακριβως ετσι.Ενω διεκρινα και ενα ακομη θεμα που με χαλαει.Κινεισαι σε στεγνη ασφαλτο και πατας σε κομματι βρεγμενο ή γλυστερο;...Κανε το σταυρο σου!!!Φευγει για πλακα...ολες τις φορες που εγινε κατι τετοιο ακριβως η ιδια συμπεριφορα...Τι να πω...Και ειναι και φρεσκοτατο!!!Θα παω αυριο να δω ΜΗΠΩΣ επεσα σε στραβο λαστιχο που δεν νομιζω αλλά...

Το TKC80 ειναι ως τωρα το καλυτερο διπλης χρησης!!!Πανακριβο ομως...

Το Mitas E09 αν δεν ειχα θεμα "δωσε και μενα μπαρμπα" σε μάνεϋ...θα το εβαζα μονιμα πανω...Ομως καθε 3500χλμ θα το αλλαζα γιατι το τρωει στην ασφαλτο για πλακα...βεντουζα ομως στην ασφαλτο!καμμια σχεση με τα 50-50,σε μενα εδινε πολυ καλυτερη αισθηση και σιγουρια...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στα Κ60 scout με χαλαγε το μπροστινο στο χωμα...ασαφεια σε σημειο αν το χασεις εφυγες...χωρις προειδοποιηση.Με χαλασε επισης που βαν και μιλουσαν για διαρκεια ζωης εγω δεν ειδα ΤΑ λαστιχα για αυτη την υποσχεση...Καλά αλλά οχι και κατι για 12.000χλμ+ που ακουγα...
Εγώ με τα K60 είμαι πολύ ευχαριστημένος και δεν αισθάνομαι κανενός είδους ασάφεια στο μπροστινό παρά μόνον στη λάσπη! Θα ήθελα μόνο περισσότερα "άρπαγμα".
Τα Heidenau K60 διαφοροποιούνται αρκετά στη χάραξη τους από διάσταση σε διάσταση και υποπτεύομαι και στη μεταξύ τους συνεργασία. Είμαι πεπεισμένος πως αν φορούσες πίσω 130 θα είχες τελείως διαφορετική αίσθηση και στο τιμόνι! Εσύ μάλλον φορούσες 140 ή 150. Το 130 είναι ελαφρώς πιο "χωμάτινο".


Τώρα ως προς τη διάρκεια ζωής εγώ το βλέπω εύκολα το 12.000 χλμ, αλλά εκτός εξαιρέσεων (όταν π.χ. πάμε ασφαλτάδες παρέα με Γάτο) ταξιδεύω με 120-130 χλμ/ώρα. Είναι σημαντικό στοιχείο για τη διάρκεια ζωής.

Αυτή τη στιγμή και μετά από 2 χρόνια (ΦΕΒ.'14) έχω κάνει 7.000 χλμ και το πίσω ελαστικό είναι σε αυτή τη κατάσταση (η φωτογραφία είναι πολύ πρόσφατη):



 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Και το μηχανακι παιζει ρολο και η ταχυτητα που ταξιδευουμε.
Στα χωματινα οτιδηποτε πανω απο 120 χαω, τα κανει κομματια. Αν δεν ηταν ετσι θα ειχα τα Anlas μονιμως φορεμενα. Η τα TKC 80.
Αλλα ακομα κι η Αφρικα τα εκανε φυτιλια στην ασφαλτο.....

Edit 28/3: TKC 80 για να μη γραφω οτι να ναι...
 
Τελευταία επεξεργασία:

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Και το μηχανακι παιζει ρολο και η ταχυτητα που ταξιδευουμε.
Στα χωματινα οτιδηποτε πανω απο 120 χαω, τα κανει κομματια. Αν δεν ηταν ετσι θα ειχα τα Anlas μονιμως φορεμενα. Η τα TKC 70.
Αλλα ακομα κι η Αφρικα τα εκανε φυτιλια στην ασφαλτο.....
Τα tkc80 εννοείς προφανώς. Απλά το επισημαίνω προς αποφυγή παρεξηγήσεων. :)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Τα tkc80 εννοείς προφανώς. Απλά το επισημαίνω προς αποφυγή παρεξηγήσεων. :)
:banghead::banghead::banghead:
Παλι τα μπερδεψα
Ναι το 80
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Και για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα, το MT21 αλλάζεται εύκολα στην άκρη του δρόμου ή θα πρέπει να κατέβουν 40 βαγόνια γεμάτα με αγίοι;

XLGeorge θα με ενδιέφερε η γνώμη σου μιας και το γνωρίζεις καλά το θέμα.

Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Και για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα, το MT21 αλλάζεται εύκολα στην άκρη του δρόμου ή θα πρέπει να κατέβουν 40 βαγόνια γεμάτα με αγίοι;

XLGeorge θα με ενδιέφερε η γνώμη σου μιας και το γνωρίζεις καλά το θέμα.

Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σε 130/80/17 και 90/90/21 που εχω βαλει καμποσες φορες δεν θα εχεις θεμα νομιζω
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Και για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα, το MT21 αλλάζεται εύκολα στην άκρη του δρόμου ή θα πρέπει να κατέβουν 40 βαγόνια γεμάτα με αγίοι;

XLGeorge θα με ενδιέφερε η γνώμη σου μιας και το γνωρίζεις καλά το θέμα.

Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αλλάζει. Έχω αλλάξει σαμπρελα μπροστά σε βόλτα χωρίς Ιδιαίτερα προβλήματα με Mt21.

Λίγο πειθώ με τους μοχλούς και βγήκε. Πίσω θα θέλει λίγο πιο ποκυ κόπο αλλά λογικό.
 
Top Bottom