Pirelli MT21 ...

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Και για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα, το MT21 αλλάζεται εύκολα στην άκρη του δρόμου ή θα πρέπει να κατέβουν 40 βαγόνια γεμάτα με αγίοι;

XLGeorge θα με ενδιέφερε η γνώμη σου μιας και το γνωρίζεις καλά το θέμα.

Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Με προκανανε οι αποπανου, no problem at all m8! ;)

ΥΓ Και τα σκεφτηκα τα ΜΤ21 το περασμενο Σαββατο που ειχαμε μπλεξει σε ασχημες λασπες στα Αγραφα με TKC80 που ειχανε γινει σλικ :oops: και με τη βροχη να πεφτει ραϊτ θρου..
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ερωτηξη: βλεπω οτι το μπροστινο 90/90-21 βγαινει με δυο προδιαγραφες, 21 M/C 54R MST και 21 M/C 54R (δηλ. χωρις MST), το MST ειναι λιγο φτηνοτερο. Μηπως ξερεις κανεις τι διαφορα εχουν, γιατι κοιταξα το σαϊτ της Πιρελλι αλλα δε λεει κατι σχετικο.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ερωτηξη: βλεπω οτι το μπροστινο 90/90-21 βγαινει με δυο προδιαγραφες, 21 M/C 54R MST και 21 M/C 54R (δηλ. χωρις MST), το MST ειναι λιγο φτηνοτερο. Μηπως ξερεις κανεις τι διαφορα εχουν, γιατι κοιταξα το σαϊτ της Πιρελλι αλλα δε λεει κατι σχετικο.
Κάτι βρήκα αλλά δεν ξέρω εάν ισχύει στο 100%...


Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ερωτηξη: βλεπω οτι το μπροστινο 90/90-21 βγαινει με δυο προδιαγραφες, 21 M/C 54R MST και 21 M/C 54R (δηλ. χωρις MST), το MST ειναι λιγο φτηνοτερο. Μηπως ξερεις κανεις τι διαφορα εχουν, γιατι κοιταξα το σαϊτ της Πιρελλι αλλα δε λεει κατι σχετικο.
  • MST
    This abbreviation stands for “Multi Service Tyre” with regard to motorbike tyres. Tyres with this designation are suitable for use on various surfaces.


Αντε βγάλε άκρη...
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Ερωτηξη: βλεπω οτι το μπροστινο 90/90-21 βγαινει με δυο προδιαγραφες, 21 M/C 54R MST και 21 M/C 54R (δηλ. χωρις MST), το MST ειναι λιγο φτηνοτερο. Μηπως ξερεις κανεις τι διαφορα εχουν, γιατι κοιταξα το σαϊτ της Πιρελλι αλλα δε λεει κατι σχετικο.
H pirelli χρησιμοποιει τους ορους MST=Multi Service Tyre, NHS=No Highway Service.

Στον 1ο εννοει πολυχρηστικο (ον+οφ) και στο 2ο Οχι για χρηση εθνικων οδων(ασφαλτο-υψηλες ταχυτητες).

Ελπιζω να βοηθησα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
H pirelli χρησιμοποιει τους ορους MST=Multi Service Tyre, NHS=No Highway Service.

Στον 1ο εννοει πολυχρηστικο (ον+οφ) και στο 2ο Οχι για χρηση εθνικων οδων(ασφαλτο-υψηλες ταχυτητες).

Ελπιζω να βοηθησα.
Βασικά τα πες όλα!! Κι εγώ το χα απορία. Προφανώς κάτι με τη γόμα παίζει με τα NHS για καλύτερη απόδοση στο χώμα αλλά δεν έχουν έγκριση δρόμου (στην Ελλάδα βέβαια δεν ασχολείται κανείς μ αυτό..)
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
H pirelli χρησιμοποιει τους ορους MST=Multi Service Tyre, NHS=No Highway Service.

Στον 1ο εννοει πολυχρηστικο (ον+οφ) και στο 2ο Οχι για χρηση εθνικων οδων(ασφαλτο-υψηλες ταχυτητες).

Ελπιζω να βοηθησα.
βοηθησες! Γιατι αν περιμενω απο τον λαστιχα να μου το πει αυτο....... Ελα μωρε ριχτο απανου να φυγει ο λαλακας που θελει να ξερει τι γομα εχει το ΜΤ και για που προοριζεται. :D Φυσικα αν το ξερει και αυτος. Μαθαμε κατι σημερα τελικα.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Και για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα, το MT21 αλλάζεται εύκολα στην άκρη του δρόμου ή θα πρέπει να κατέβουν 40 βαγόνια γεμάτα με αγίοι;
Με προκανανε οι αποπανου, no problem at all m8! ;)
Επανερχομαι στο θεμα καθως δοκιμασα προσφατα να βγαλω το μπροστινο MT21 στην ανεση του γκαραζ μου. Ψυλιαστηκα οτι δε θαναι ευκολο οταν δοκιμασα να το "σπασω" πατωντας το με τα ποδια αντιδιαμετρικα και αντισταθηκε αρκετα μεχρι να το καταφερω - που συνηθως τα μπροστινα 90/90-21 σπανε για πλακα. To cut the long story short, με δυσκολεψε τοσο να το ξεζανταρω με λεβιεδες που το παρατησα και πηγα τον τροχο σε μαγαζι να μου το βγαλουν :oops: Πληροφοριακα, το λαστιχο τοχα βαλει πανω μονος μου το φθινοπωρο του '19 και εκανε απο τοτε 7200χμ.

Φανταζομαι σκληρυνε/ξεραθηκε απο τη χρηση και ητανε και κρυο οταν προσπαθησα να το βγαλω (εξωτερικη θερμοκρασια 2'C) αλλα και παλι μουκανε εντυπωση και το αναφερω, καθως δεν ειχα ποτε θεμα στο παρελθον με μπροστινο λαστιχο 21".
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Φανταζομαι σκληρυνε/ξεραθηκε απο τη χρηση και ητανε και κρυο οταν προσπαθησα να το βγαλω (εξωτερικη θερμοκρασια 2'C) αλλα και παλι μουκανε εντυπωση και το αναφερω, καθως δεν ειχα ποτε θεμα στο παρελθον με μπροστινο λαστιχο 21".
Χρήσιμη πλεροφορία, η απόδοση εν τω μεταξύ μεταβλήθηκε;;;
Επίσης στα 7200χλμ επιβάλλονταν αλλαγή;;;
/// Β
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Χρήσιμη πλεροφορία, η απόδοση εν τω μεταξύ μεταβλήθηκε;;;
Επίσης στα 7200χλμ επιβάλλονταν αλλαγή;;;
/// Β
Δεν ειδα διαφορα στην αποδοση, βεβαια μια φορα σε υγρασια στην ασφαλτο τον περασμενο Νοεμβρη δοκιμασε να με ξεφορτωθει - εδιωξε με ελαφρια κλιση και ξαναπιασε αμεσως μετα κανοντας ενα μαλακο high-siding αλλα τη γλυτωσα με τους καρδιακους παλμους να βαρανε κοκκινο και λιγο κρυο ιδρωτα - αν και αυτο μαλλον θα συνεβαινε και με καινουργιο ΜΤ21.

Ειχε ακομη καμποσο ψωμι αλλα οχι πολυ, ειχα αλλαξει τη φορα του στα 3800 χμ και στα 7200χμ ειχε βαθος τακουνιων 2.5-3χλ. Αλλα τοβγαλα επειδη αποφασισα να ακτινολογησω τον μπροστινο τροχο που την εχει "ακουσει" σχετικα μετα απο χιλιαδες χμ στα χωματα :oops:


 

μητσος

Ο μήτσος των καρδαμιτσίων
Περιοχή
Γιάννενα
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KLE500
Έπαθα το ίδιο αλλά το κατάφερα προχθές σε ίδιο μπροστινό19/19/21Dunlop σχεδόν 5_ετίας!!!!Νικήσαμε όμως.
Φαντάζομαι αυτό στα άγραφα ή στη σαράντενα πχ λέω εγώ τώρα. Θά με ακούγανε στα Γιάννενα σίγουρα!!!!(με τη σιγουριά του γκαράζ μου πάντα)
 
Τελευταία επεξεργασία:

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Ξεθαβω το θεμα γιατι θα χρειαστω λαστιχο για Τροφφυ και γενικα για καλοκαιρι που εχω σκοπο να κανω αρκετα χλμ ασφαλτινα και χωμα.
Θα αντεξει ενα ΜΤ21 πισω για χρηση 50/50 η να στραφω πως κανα anakee wild?
Απο οτι εχω ψαξει , το Wild σιγουρα θα αντεξει μεχρι το φθινοπωρο με λιγη φθορα ωστε να ξαναμπει εντουρολαστιχο, το ΜΤ21 αντεχει σε χρηση η τρωγεται αρκετα πιο ευκολα?
 

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin
Ξεθαβω το θεμα γιατι θα χρειαστω λαστιχο για Τροφφυ και γενικα για καλοκαιρι που εχω σκοπο να κανω αρκετα χλμ ασφαλτινα και χωμα.
Θα αντεξει ενα ΜΤ21 πισω για χρηση 50/50 η να στραφω πως κανα anakee wild?
Απο οτι εχω ψαξει , το Wild σιγουρα θα αντεξει μεχρι το φθινοπωρο με λιγη φθορα ωστε να ξαναμπει εντουρολαστιχο, το ΜΤ21 αντεχει σε χρηση η τρωγεται αρκετα πιο ευκολα?
Δαγκωτό anakee wild.... στο rally μου είχε βγάλει το πίσω 8000!!!
Για τους καλοκαιρινούς μήνες αυτό θα βάλω και για τους χειμερινούς tracker..
Πάντως το anakee το συστήνω ανεπιφύλακτα!!!

Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Δαγκωτό anakee wild.... στο rally μου είχε βγάλει το πίσω 8000!!!
Για τους καλοκαιρινούς μήνες αυτό θα βάλω και για τους χειμερινούς tracker..
Πάντως το anakee το συστήνω ανεπιφύλακτα!!!

Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Tελεια!!!! Ακριβως αυτο που σκεφτομουνα το εχεις κανει ηδη! Θενξ!
 

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin
Αα! Μπορεί να είναι ακριβό αλλά λόγο αντοχής αξίζει να το βάλεις!

Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Tελεια!!!! Ακριβως αυτο που σκεφτομουνα το εχεις κανει ηδη! Θενξ!
Μητσε αν βρεις ενημέρωσε μήπως πάει για ομαδική.
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Μητσε αν βρεις ενημέρωσε μήπως πάει για ομαδική.
θα ξεκινησω απο τα ντοπια καταστηματα και αν δεν βρω (που δε θα βρω) θα παιξει απεξω μαλλον.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ξεθαβω το θεμα γιατι θα χρειαστω λαστιχο για Τροφφυ και γενικα για καλοκαιρι που εχω σκοπο να κανω αρκετα χλμ ασφαλτινα και χωμα.
Θα αντεξει ενα ΜΤ21 πισω για χρηση 50/50 η να στραφω πως κανα anakee wild?
Απο οτι εχω ψαξει , το Wild σιγουρα θα αντεξει μεχρι το φθινοπωρο με λιγη φθορα ωστε να ξαναμπει εντουρολαστιχο, το ΜΤ21 αντεχει σε χρηση η τρωγεται αρκετα πιο ευκολα?
Όχι ρε πίσω Mt21 και καλοκαίρι ούτε 2.000χλμ δε θα σου βγάλει!

Βάλε anakee wild καλύτερα η ότι άλλο αντίστοιχο. Δες και για mitas e07+. Και θα το έχεις και το επόμενο καλοκαίρι.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Για το crf συζηταμε ετσι;
Τοτε νομιζω οτι το anakee wild δεν του κανει Εγω τουλαχιστον δεν θα το προτιμουσα Και αυτο γιατι ειναι ιδιαιτερα βαρυ λαστιχο και θα κανει το μικρο crf σχετικα πιο δισκινητο στις αποτομες αλλαγες κατευθυνσης Επισης ειναι σκληρο και θα σε παιδεψει αν χρειαστει να αλλαξεις σαμπρελα
(Τα ανωτερω τα γραφω εχοντας εμπειρια μονο απο το μπροστινο anakee wild που εχω ακομα πανω στο ΤΑ650)

Το ΜΤ21 δοκιμασμενο πολλακις στο σχετικα βαρυ ΤΑ νομιζω θα βγαλει πανω στο σχετικα ελαφρυ crf πολυ πολυ περισσοτερα χλμ απο αυτα που λεει ο tc-drift
Και ακομα και οταν τετραγωνισει κραταει πααααρα πολυ καλα στη στεγνη ασφαλτο!
 
Top Bottom