Pirelli MT21 ...

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ξεθαβω το θεμα γιατι θα χρειαστω λαστιχο για Τροφφυ και γενικα για καλοκαιρι που εχω σκοπο να κανω αρκετα χλμ ασφαλτινα και χωμα.
Θα αντεξει ενα ΜΤ21 πισω για χρηση 50/50 η να στραφω πως κανα anakee wild?
Απο οτι εχω ψαξει , το Wild σιγουρα θα αντεξει μεχρι το φθινοπωρο με λιγη φθορα ωστε να ξαναμπει εντουρολαστιχο, το ΜΤ21 αντεχει σε χρηση η τρωγεται αρκετα πιο ευκολα?

Στο Τροφυ παίζει να έχει υγρασία ή λασπουριά λόγω του συγκεκριμένου βουνού. Πιο μετά θα ξεραθούν τα πάντα. Αυτό βέβαια είναι ένα θέμα που εξαρτάται από τον καιρό και τα τερτιπια του και κάνει την επιλογή πίσω χωμάτινου ελαστικού σπαζοκεφαλια. Κανονικά πρέπει να έχουμε δύο στο γκαράζ ένα πιο λασπερό και ένα πιο all around και βάζουμε το πιο καταλληλο ανάλογα τις προβλέψεις .

Αν στεγνώσουν τα χώματα δες και το παλιό αλλά πολύ καλό Σαχάρα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εμένα στο LC4 το πίσω ΜΤ21 έβγαλε περίπου 2000-2500χλμ με αρκετό χώμα βέβαια.

Ενδεικτικά να αναφέρω πώς ένα Enduro Metzeler MC360 mid-hard είχε φτάσει άνετα τα 3000χλμ.

Δεν ξέρω τί νόημα έχει καλοκαιριάτικα πίσω λάστιχο σε ελαφρύ μηχανάκι MT21. Πεταμένα λεφτά για μένα.

Εγώ προσωπικά θα εβαζα ούτε καν Anakee wild. Ένα Mitas E07+ ή κάτι αντίστοιχο σε 60/40 να το έχω 2 καλοκαίρια να γράψει άνετα 10-12.000χλμ και μια χαρά θα πάει παντού. Δεν μιλάμε για λάσπες, χιονούρες κλπ. Ξεραίλα μιλάμε και ζέστη.

Ο καθένας ας πράξει κατα το δοκούν.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Εμένα στο LC4 το πίσω ΜΤ21 έβγαλε περίπου 2000-2500χλμ με αρκετό χώμα βέβαια.

Ενδεικτικά να αναφέρω πώς ένα Enduro Metzeler MC360 mid-hard είχε φτάσει άνετα τα 3000χλμ.

Δεν ξέρω τί νόημα έχει καλοκαιριάτικα πίσω λάστιχο σε ελαφρύ μηχανάκι MT21. Πεταμένα λεφτά για μένα.

Εγώ προσωπικά θα εβαζα ούτε καν Anakee wild. Ένα Mitas E07+ ή κάτι αντίστοιχο σε 60/40 να το έχω 2 καλοκαίρια να γράψει άνετα 10-12.000χλμ και μια χαρά θα πάει παντού. Δεν μιλάμε για λάσπες, χιονούρες κλπ. Ξεραίλα μιλάμε και ζέστη.

Ο καθένας ας πράξει κατα το δοκούν.
Το ΜΤ21 εκτος απο το ΤΑ το εβαζα και στο lc4 που ειχα Και μπορει να εχουν περασει χρονια απο τοτε αλλα την γενικη αισθηση την θυμαμαι
Στα 2000-2500χλμ θα εχει χασει σιγουρα αρκετο απο το τακουνι του και ισως πλεον να μην μπορει να διαχειριστει στο χωμα την δυναμη του lc4 Στην ασφαλτο ομως κραταει ακομα παρα πολυ καλα

Ουτε εγω παντως θα το εβαζα για καλοκαιρι γιατι απλα δεν υπαρχει λογος Υπαρχουν ενα σωρο αλλα λαστιχα με μικροτερο τακουνι που θα κανουν την ιδια δουλεια το καλοκαιρι (και ισως και καλυτερα στην ασφαλτο) Αν ειχα ομως να επιλεξω μονο μεταξυ αυτου και του wild στο crf μου θα προτιμουσα το ΜΤ21 Εκτος και αν μονο ηθελα αντοχη στη φθορα!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Αντίθετα όπως το λες, Wild μπροστά με ε09 πίσω.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Δεν έχει λέμε, είναι όλα έλλειψη, χάος.
Το μπροστά ε09 στο 990 δε δούλεψε καθόλου καλά, δεν ξέρω την συμπεριφορά του σε πιο ελαφρύ μηχανάκι, αν και δε νομίζω να έχει μεγάλη διαφορά.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βάλε ένα MT21 μπροστά και ένα E09 Πίσω να τα έχεις όλο τον χρόνο επάνω. Θα γράψεις 10.000χλμ και τα αλλάζεις και τα 2 μαζί.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Βαγγέλη το E09 πίσω δεν κρατάει πάνω από 5Κ, 1 μπροστά 2 πίσω θα τον πηγαίνει.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βαγγέλη το E09 πίσω δεν κρατάει πάνω από 5Κ, 1 μπροστά 2 πίσω θα τον πηγαίνει.
Όχι ρε συ στο crf300. Για πλάκα 7-8.000χλμ. Για μένα άνετα 10.000χλμ με λίγο σεβασμό και σωστές πιέσεις.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Βάλε ένα MT21 μπροστά και ένα E09 Πίσω να τα έχεις όλο τον χρόνο επάνω. Θα γράψεις 10.000χλμ και τα αλλάζεις και τα 2 μαζί.
Θα ρωτήσω τι υπάρχει, θενκγιου
 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο
Βαγγέλη το E09 πίσω δεν κρατάει πάνω από 5Κ, 1 μπροστά 2 πίσω θα τον πηγαίνει.
Γιάννη καλως όρισες, εκέι στα καράβια τον λυγιζεις τον καρπό ? ;)
Το γκαζώνεις και καλά κάνεις, γιατι σε νορμαλ μοτοσακα βγάζουν οτι λενε οι προλαλήσαντες. :)
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Θα ρωτήσω τι υπάρχει, θενκγιου
Κάτσε ρε γιάννη θες κι εσύ λάστιχα? Επειδή εγώ απάντησα για τον Δημήτρη παραπάνω για το CRF300L

Κι εσύ πάντως αν θες για χώμα κατα βάση είναι ιδανικό Combo το ΜΤ21/Ε09

Αν δε βρεις Ελλάδα δες κι εδώ


΄¨Ομως δε βλεπω στο 140/80/18 κάνα 50/50 έχει όμως σε ξεφτίλα τιμή τα Metzeler MC360 mid hard


Αυτό το Combo ¨εχω εγώ στο 640. ΜΤ21 μπροστά, MC360 Πίσω και βγάζω περίπου 6.000χλμ με ένα μπροστά δύο πίσω με εξαιρετική απόδοση χώμα.

Ουσιαστικά με 150€ κάνεις σετ μαζί με τα μεταφορικά και με ένα 20αρικο εδώ τα φοράς επάνω. Σϋνολο 170€

Παρήγγειλα απο εδώ πριν λίγες μέρες και πήρα ένα σετ MITAS E07+ για το 800. ¨Εκαναν λίγες μέρες (γράφει και το Site Ποσο θα κάνει να ρθει) . Προσοχή όμως στη πληρωμή εμένα έβαλα κάρτα δεν είχε paypal και απο μετατρο΄πή Βουλγάρικο Λέβα σε euro μου έφαγε η τράπεζα 15 ευρό. Δες πώς θα πληρώσεις.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το wild με εντυπωσίασε με το πόσο στιβαρό σκελετό έχει. Πρέπει να αντέχει πολύ ξύλο.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Αυτά τα λάστιχα με τοσο σκληρά πλαϊνά δεν κάνουν για μοτο με σαμπρελες, πολύ απλά δε μπορείς να αλλάξεις σαμπρέλα αν χρειαστεί, οπότε σου σταματάει η βόλτα.

Φόραγα το E09 Dakar στο 990 και μαζί μου κουβαλούσα καμία 20αρια μεγάλα δεματικα για να με βγάλει μέχρι το πλησιέστερο χωριό για να με μαζέψει η οδική σε περίπτωση κλατάρισματος, η αν ήμουν τυχερός να έχει κάνα βουλκανιζατερ να το φτιάξω.
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Παντως το dunlop d952 που εχω τωρα κραταει παραδοξως αρκετα με οχι και τοσο ηπια χρηση. Δηλαδη αν ειναι να κρατησει το ΜΤ21 για 2500-3000χλμ καλυτερα να ξαναβαλω ενα εντουρολαστιχο φτηνο πισω και ας φαγωθει.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Παντως το dunlop d952 που εχω τωρα κραταει παραδοξως αρκετα με οχι και τοσο ηπια χρηση. Δηλαδη αν ειναι να κρατησει το ΜΤ21 για 2500-3000χλμ καλυτερα να ξαναβαλω ενα εντουρολαστιχο φτηνο πισω και ας φαγωθει.
Ε μα! Τα έχεις ξαναγράψει εσύ ο ίδιος. Κι εγώ τελικά μπρος-πίσω με D952 παίζω και ευτυχώς τα βρίσκεις πιο εύκολα και είναι μια χαρά. Το μόνο ελαστικό με το οποίο θα το άλλαζα -και μόνο για πίσω- είναι το D606 που δεν το βρίσκεις πουθενά. Ακόμη και κάποια site που δήθεν το έχουν διαθέσιμο όταν τους παίρνεις τηλέφωνο.... δεν!

Στο δικό μου μηχανάκι και για τη χρήση που κάνω εγώ ασχέτως τερέν έχω βρει τη χρυσή τομή στα D952 (εμπρός) και D606 (πίσω). Δεύτερο καλό setup είναι το D952 εμπρός/πίσω.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ε μα! Τα έχεις ξαναγράψει εσύ ο ίδιος. Κι εγώ τελικά μπρος-πίσω με D952 παίζω και ευτυχώς τα βρίσκεις πιο εύκολα και είναι μια χαρά. Το μόνο ελαστικό με το οποίο θα το άλλαζα -και μόνο για πίσω- είναι το D606 που δεν το βρίσκεις πουθενά. Ακόμη και κάποια site που δήθεν το έχουν διαθέσιμο όταν τους παίρνεις τηλέφωνο.... δεν!

Στο δικό μου μηχανάκι και για τη χρήση που κάνω εγώ ασχέτως τερέν έχω βρει τη χρυσή τομή στα D952 (εμπρός) και D606 (πίσω). Δεύτερο καλό setup είναι το D952 εμπρός/πίσω.
Πήρα το τελευταίο πριν λίγο καιρό...όντως δεν υπάρχει το 606
 
Reactions: STF
Top Bottom