Στο μηχανακι σου τα Τ63 πρεπει να ειναι σουπερ. Τωρα τα wild εχουν υπερθετικεε κριτικες σε οσους τα δοκιμασαν, αλλα οι αναφορες μεχρι τωρα προερχονται απο πολυ βαρυτερα μηχανακια και με διπλασια ιπποδυναμη απο το τενερε.Το θέμα αφορά τα MT21 όμως η συζήτηση περί ελαστικών πάντα έχει ενδιαφέρον!
Πολλές φορές λοιπόν οι γνώμες είναι διφορούμενες, οι λόγοι μπορεί να είναι πολλοί! Ικανότητα οδηγού, τρόπος οδήγησης, τεραίν, στήσιμο μηχανής και βάρος μηχανής είναι μερικοί μόνο από αυτούς!
Θα ήθελα να μείνουμε στο τελευταίο που αφορά το βάρος της μηχανής. Μία μηχανή με βάρος 165 κιλά + οδηγό στα 75 κιλά μας κάνει σύνολο 240 κιλά προς διαχείριση από το ελαστικό σε όλα τα τεραίν. Το επόμενο παράδειγμα είναι μια μηχανή 210 κιλά + 90 κιλά οδηγό και έχουμε ένα σύνολο 300 κιλών προς διαχείριση. Μου φαίνεται απολύτως φυσιολογικό σε ένα συγκριτικό μεταξύ ελαστικών να έχουμε διαφορές ακόμη και σε ίδιες συνθήκες τεραιν. Τυχαίο το παράδειγμα αλλά για να γίνω κατανοητός λέω π.χ. ότι τα Τ63 μπορεί σε ίδιες συνθήκες οδήγησης (βρεγμένο, χώμα, κροκάλα κ.τ.λ.) να είναι γενικώς καλύτερο από ένα ΜΤ21 όταν διαχειρίζεται περισσότερα κιλά ή και το ανάποδο (δεν έχει σημασία).
Μήπως είναι καλό όταν συζητάμε για τα ελαστικά μας να αναφέρουμε και αυτούς τους παράγοντες; Ή μήπως τελικά η επιλογή ελαστικών είναι προσωπική υπόθεση και απαιτεί πειραματισμό; (=έξοδα).
Εγώ κάποια στιγμή θέλω να αλλάξω ελαστικά και με τις κυριολεκτικά δεκάδες συζητήσεις (προφορικές & γραπτές) δεν έχω καταλήξει σε κάποια επιλογή. Δεν χρησιμοποιώ καθημερινά τη μηχανή μου και με ενδιαφέρει μια καλύτερη συμπεριφορά στο χώμα με μια σχετική ασφάλεια στη άσφαλτο. Είμαι μεταξύ ΜΤ63, TKC80 κι έχω μπει στο τρυπάκι να σκέφτομαι να πειραματιστώ με τα ολοκαίνουρια ANAKEE Wild (όταν θα είναι διαθέσιμα στις διαστάσεις που θέλω). Μέχρι στιγμής με τα Heidenau K60 δεν έχω παράπονο, αλλά βλέπω πως θέλω κάτι "περισσότερο" ικανό για τις χωμάτινες εξορμήσεις!
Στη θεση σου δε θα περιμενα. Βαλτα του χρονου.