Pirelli Scorpion MT90 Α/T

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Αν και τα λαστιχα αυτα τα φορανε πολλοι, κυριως με ΚΤΜ 950/990, δεν υπαρχει σχετικο θεμα. Ανοιγω αυτο λοιπον για εντυπωσεις, εμπειριες, συμβουλες προς μελλοντικους κατοχους κλπ.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Και ξεκιναω το θεμα λεγοντας οτι εχω κανει ακριβως 12000χμ με το δικο μου ζευγαρι και εχω μεινει πολυ ευχαριστημενος - μειον μια υπερβολικη ευαισθησια στις ασπρες γραμμες. Κατα τα αλλα ταιριαζουν πολυ καλα στο Αφρικα 1000 και ειναι σχετικα καλα ΚΑΙ στο χωμα (οχι αγρια πραματα φυσικα) οσο δεν υπαρχουν λασπες, ακομα και σε σαθρα κομματια βρηκανε καλουτσικη προσφυση οταν τα δοκιμασα. Στο στεγνο ειναι εξαιρετικα και ικανοποιητικα ακομη και στο βρεγμενο.

Στα 12000χμ, το πισω απο αρχικο πελμα βαθους 8χλ εχει τετραγωνισει και εχει μεινει τωρα πελμα βαθους 3χλ στο κεντρο. Το μπροστινο με αρχικο πελμα βαθους 5χλ εχει πια κι'αυτο 3χλ στο κεντρο. Εχω την εντυπωση οτι το πισω θα βγαλει σχεδον 15000χμ πριν θελησει πεταμα, το μπροστινο αρκετα περισοτερο.

Ερωτηξη προς κατοχους: τα αλλαζετε μαζι μπρος πισω ή πχ λιγο νωριτερα το πισω (οταν τετραγωνισει οπως το δικο μου) ωστε να παιξει 1 μπροστα - 2 πισω? Ποσα χιλιομετρα βγαζουν στα ΚΤΜ 950/990? Φανταζομαι λιγοτερα καθως το δικο μου εκανε τα 8500χλ απο τα 12000χμ στην Ασια με σχετικα χαμηλες ταχυτητες.
 

christos ktm R

Μέλος
Όνομα
χρηστος
Μοτό
ktm adventure 990R
Yamaha xt 550
Piaggio liberty
honda cub 90
Εγω τα αλλάζω κ μπρος κ πισω μαζί.φιλοι μου με 950 αλλάζουν 2 λάστιχα πισω κ μετά το μπροστά.εμενα με έχουν βγάλει 11000χλμ,αλλά δυστυχώς εχω πέσει κ σε ένα στραβό μπροστινό λάστιχο που το μαγαζί που μου τα τα έβαλε τα (μασάγε).... για να μην το αλλάξει.
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Φαντάζομαι πως στα 15Κ και το μπροστινό θα έχει δείξει σημάδια "κούρασης".. κι αν δεν το αλλάξεις τότε, άντε να σου βγάλει +3-3.5Κ. Οπότε τι κάνεις, το αφήνεις και ξαναπάς για λάστιχο μετά από 1.5-2 μήνες; Σε βάθος χρόνου θα σου κάνει τη διαφορά, απλά θα έχει περισσότερα πήγαινε-έλα στο λαστιχά.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Πληροφοριακα, αλλαξα το δικο μου πισω σημερα εχοντας κανει μαζι του 16200χμ και ειχε μολις φτασει στον δεικτη φθορας. Απο αυτα τα 8500xm γινανε στο ταξιδι στην Ασια χωρις ψηλες ταχυτητες αλλα με αρκετο χωμα ενω τα υπολοιπα 7700 γινανε σε Ευρωπη/Ελλαδα με σχετικα ψηλες ταχυτητες ταξιδιου (160-170χμω). Μιλαμε φυσικα για το λαστιχο σε CRF1000. Και μια φωτο του πως ειχε γινει το λαστιχο πριν αλλαχτει, αλλα κραταγε ακομη τελεια (το μπροστινο εχει ακομη 3-4000 χιλιομετρα ζωη αλλα θα αλλαχτει κι'αυτο αυριο).

 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
A word of caution για τα συγκεκριμενα λαστιχα σε μηχανακια με τροχους με σαμπρελες (950/990, CRF1000, κλπ). Το πισω εχει ΠΟΛΥ σκληρα πλαϊνα και ειναι πολυ δυσκολο να αλλαξει κανεις σαμπρελα στην ακρη του δρομου. Οποτε προσοχη, ιδιως σε οσους βαλουν αυτα τα λαστιχα για να ταξιδεψουν εκτος Ελλαδας/Ευρωπης χωρις οδικη.
 

S.P

Μέλος
Περιοχή
ιλιον
Όνομα
παναγιωτης
Μοτό
Ttr 250
Μπήκαν σήμερα,δεν γνωρίζω αν κάποιος τα έχει βάλει σε μεσαίο on off.Μια πρώτη βολτουλα κοντινή τα πήγα από περιέργεια περισσότερο,το μπροστινό φωναζει λίγο γύρω στα 70 με 80.
Το πίσω.

Το μπροστινό.

Και μια από τις ανεμογεννήτριες στην Χασιά.
 

S.P

Μέλος
Περιοχή
ιλιον
Όνομα
παναγιωτης
Μοτό
Ttr 250
αντε καλοφαγωτα Πανο!
αν φωναζει αυτο στα 80 ω'ι'με τι θα τραβηξω μα τα Σαχαρα δλδ...:wacky:
Σε ευχαριστώ Γιώργη, φωνάζει σε σχέση με τα trailsmart που ήταν μουγκα,καλοφορετα και σε εσένα οι σαχαρες.Ποτε φευγουμε για άγραφα ειπαμε;;:wacky:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ο θόρυβος στα μπροστινά ελαστικά είναι μυστήριο πράγμα και μπορείς να τον διαπιστώσεις μόνο φορώντας τα και όχι με το μάτι.
Εχω πάθει πλάκα με το ποσό αθόρυβο είναι το τακουνάτο Ε10

Καλοφαγωτα να είναι και νομίζω ότι τους αξίζει μια βόλτα στα αγραφα:D
 
Top Bottom