Pirelli Scorpion Rally STR

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Σωστός ο γάτος!
Άσε που έχει τετραγωνισει πολύ και δεν έχει "δοντι" στο κέντρο για χώματα!
Μια δοκιμή θα την κάνουμε Όμως, γιατί φαίνεται ενδιαφέρον!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Το πισω Mitas Ε07 Dakar θα κρατησει σιγουρα περισοτερο (και ειναι και αρκετα φθηνοτερο) αλλα εχει το θεμα οτι εχει πολυ σκληρα πλαϊνα και δεν αλλαζεται η σαμπρελα με τιποτα στην ακρη του δρομου, πρεπει να βρει κανεις λαστιχαδικο (την απλη - μη Dakar - εκδοση δεν την φερνει ο εισαγωγεας στην Ελλαδα). Το Rally STR ειναι απ'οτι διαβαζω μαλακοτερο και οι κατοχοι λενε υπερθετικα πραγματα πχ δεν εχει γραψει κανεις οτι το Ε07 ειναι εφαμιλλο/καλυτερο απο τα TKC80/Wild (!) οπως εχουνε γραψει για το STR. Παντως, ως γνωστον, αν δε δοκιμασει κανεις το λαστιχο στο δικο του μηχανακι και με τον δικο του τροπο οδηγησης, δεν θα μαθει τι ακριβως παιζει.

Μια αλλη παραμετρος παντως ειναι οτι σπανια πεφτω με το Αφρικα κατω απο τα 160χμω σε ανοιχτους δρομους (η αγκυλωση που λεει ο Γατος :rolleyes:) και ειναι κατι που δειχνει προς Mitas. Πρεπει ν'αποφασισω συντομα επειδη θελω το λαστιχο διαθεσιμο στην αρχη της επομενης βδομαδας, decisions..


EDIT: αυτο που γραφουν οι κατοχοι για το STR σε σχεση με τα TKC80/Wild εχει μαλλον να κανει με οδηγηση "απλα περναω", τα ιδια γραφανε καποιοι και για το Karoo 3 στο χωμα οταν βγηκε και δεν ισχυει με τιποτα οταν ο αναβατης το "κυνηγαει" το μηχανακι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Λάστιχο πολύ καλό σε όλα τα εδάφη, με βροχή, σε στεγνό κλπ ακόμα δε βγήκε...
Κι αν δε δούμε ντακουνάτο-τρανσφόρμερ που "καταπίνει" τα ντακούνια στην άσφαλτο, μην το περιμένετε:D

Χωρίς να έχω δοκιμάσει το STR, εκτιμώ ότι είναι πιο χωμάτινο από TKC 70 και λιγότερο ικανό στο χώμα από TKC 80 & Michelin WILD και μάλλον πιο ικανό στην άσφαλτο σε σχέση με τα 2 τελευταία.
Αν θα έπρεπε να τα συγκρίνω ευθέως μ' ένα λάστιχο, θα έλεγα το Karoo 3. Δείχνει να είναι στην ίδια λογική και το STR.

Ξέφυγα από τη λογικη "ένα για όλα", ή "όλα σε ένα" εδώ και χρόνια. Έχοντας επιλέξει την κατηγορία on/off σε μηχανάκι εδώ και 20 χρόνια (που είναι στη λογική τα "κάνω όλα καλά και συμφέρω"), επέλεξα να φοράω το κατάλληλο λάστιχο για κάθε χρήση, ώστε να αξιοποιώ τη μηχανή όπως μπορεί αυτή και πρέπει.
Αποφέυγω τα "καλύτερα" λάστιχα στην άσφαλτο (επιλέγοντας κάποια που δε θα με αποτρέψουν τα καλοκαίρια να μπω και σε χωματόδρομο) κι αποφεύγω τα "καλύτερα" λάστιχα στο χώμα, που δε θα μπορώ να πάω με 120 στην άσφαλτο και τα οποία θα μπορούν να με βγάλουν για 5000 χλμ τουλάχιστον.
Τα STR, TKC70, Heidenau , Karoo 3 δε θα τα επέλεγα με βάση τη δική μου λογική και τα 2 σετ ζάντες που έχω.
Τώρα που χειμωνιάζει κι έρχονται κάποιες χωμάτινες, θα μπουν πάνω τα Μισλένια τα wild και δε με νοιάζει αν βρω στεγνό, ή λασπωμένο χώμα. Στην άσφαλτο θα κάνω υπομονή, όπως κάνω στο χώμα με τα ασφάλτινα.

Εδώ μπαίνει ο αναβάτης και τι γουστάρει, και πού θέλει να κάνει το συμβιβασμό.
Άποψη που όλοι να τη βρίσκουν όλοι σωστή και να συμφωνήσουν, αποκλείεται να βρούμε !
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
@forester: Θοδωρη, ολα σωστα τα παραπανω και οταν εχει κανεις δυο ζευγαρια ζαντες πολλα διληματα εκλειπουν ;) Εννοειται οτι δεν υπαρχει λαστιχο που τα κανει ολα καλα, γι'αυτο και δεν παιρνω τοις μετρητοις οσα υπερθετικα λενε για ασφαλτο ΚΑΙ χωμα αυτοι που εχουν δοκιμασει τα Rally STR, αλλιως δε θα το σκεφτομουνα καν :)

Κουβεντα κανουμε σ'αυτο το νημα για να υπαρχουν ολες τις αποψεις για το συγκεκριμενο λαστιχο σε συγκριση με τον ανταγωνισμο και να μπορει να τις "ζυγισει" κανεις.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Σε υψηλές ταχύτητες πως συμπεριφέρεται? Φαντάζομαι βγήκες εθνική.
Που εχεις χαθει εσυ ρε φιλε, πρωτο ποστ και ..κατ'ευθειαν στο ψητο! :D

Welcome κι'εδω και περνα μια βολτα και απο την ενοτητα "Συστηθήκατε" ;)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
@forester: Θοδωρη, ολα σωστα τα παραπανω και οταν εχει κανεις δυο ζευγαρια ζαντες πολλα διληματα εκλειπουν ;) Εννοειται οτι δεν υπαρχει λαστιχο που τα κανει ολα καλα, γι'αυτο και δεν παιρνω τοις μετρητοις οσα υπερθετικα λενε για ασφαλτο ΚΑΙ χωμα αυτοι που εχουν δοκιμασει τα Rally STR, αλλιως δε θα το σκεφτομουνα καν :)

Κουβεντα κανουμε σ'αυτο το νημα για να υπαρχουν ολες τις αποψεις για το συγκεκριμενο λαστιχο σε συγκριση με τον ανταγωνισμο και να μπορει να τις "ζυγισει" κανεις.
Πάρε κι εσύ μια 2η ζάντα για πίσω ρε φιλαράκι ;) Και μια για μπροστά αν θες.
Θα πάψεις να έχεις αϋπνίες.... "τι λάστιχο να βάλω"...μούμπλε-μούμπλε...:D:D:D:thinking:


Πλάκα κάνω, γνωστο :)
Εσύ έχεις και 2 δεύτερα μηχανάκια και τα στήνεις όπως θες το καθένα.
Επειδή σε ξέρω τώρα, νομίζεις ότι θα τη βγάλεις καθαρή με τον ΕΞΕΛΤζωρτζ, αν έχεις ένα τυπου STR και πας με Παπαδέλη βόλτα???:D:D:D
Αφού σε τρώει το χέρι σου ρε φίλος, μόνο με 2 σετ λάστιχα σώνεσαι ;)
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Εσύ έχεις και 2 δεύτερα μηχανάκια και τα στήνεις όπως θες το καθένα.
Επειδή σε ξέρω τώρα, νομίζεις ότι θα τη βγάλεις καθαρή με τον ΕΞΕΛΤζωρτζ, αν έχεις ένα τυπου STR και πας με Παπαδέλη βόλτα???:D:D:D
Αφού σε τρώει το χέρι σου ρε φίλος, μόνο με 2 σετ λάστιχα σώνεσαι ;)
Με τον Παπαδελη θα βγω "κυνηγητο" με το VFR, οπως και την αλλη φορα ;) ;) :D Αν και εχω υποσχεθει στον εαυτο μου να μην ξαναπαρω τετοια ρισκα σε δημοσιους δρομους.. :rolleyes:

Οσο για δευτερο σετ τροχους, αν βγουνε για πουλημα σε λογικες τιμες τοτε εννοειται οτι θα χτυπησω ενα :yew: Το θεμα ειναι τωρα τι κανω που με ενα σετ τροχους θελω "λιγο απ'ολα"..
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Με τον Παπαδελη θα βγω "κυνηγητο" με το VFR, οπως και την αλλη φορα ;) ;) :D Αν και εχω υποσχεθει στον εαυτο μου να μην ξαναπαρω τετοια ρισκα σε δημοσιους δρομους.. :rolleyes:

Οσο για δευτερο σετ τροχους, αν βγουνε για πουλημα σε λογικες τιμες τοτε εννοειται οτι θα χτυπησω ενα :yew: Το θεμα ειναι τωρα τι κανω που με ενα σετ τροχους θελω "λιγο απ'ολα"..
τωρα θα κάνεις δοκιμές και θα μας πεις να ξέρουμε κι εμείς ;)
 

desert fox

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
CRF 1000 L AFRICA TWIN
;);):D:rolleyes::yew: Το θεμα ειναι τωρα τι κανω που με ενα σετ τροχους θελω "λιγο απ'ολα"..
Γιωργο, ετοιμαζομαι να βαλω την επιλογη 2 στο Αφρικα 1000 και να την τεσταρω το πρωτο σ/κ του Νοεμβρη σε απαιτητικα χωματινα τεραιν αλλα και σε ασφαλτινο ταξιδι - το Mitas κυριως γιατι το μπροστινο TKC80 το ξερω πολυ καλα και ειναι διαμαντι για χρηση σαν αυτη που κανω εγω. Stay tuned! ;)

ΥΓ Δεν ειμαι σιγουρος αν το σεναριο 3 ενδεικνυται για "μονιμα" πανω, το πισω θα φαγωθει σχετικα γρηγορα και δεν ξερουμε ακομη αν το μπροστινο ειναι το ιδιο all rounder με το TKC80.
H δικη μου σκεψη Γιωργο ειναι να βαλεις πισω την πιο μαλακη γομα με τον πιο ασφαλτινο χαρακτηρα μιας και εχουμε χειμωνα μπροστα . Αυτο σκεφτομαι να κανω κι εγω. Να κρατησω το tkc 80 μπροστα μιας και ειναι ακομα καινουριο και πισω να βαλω το str .:thinking:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Εβαλα σημερα το απογευμα το Rally STR πισω και εκανα περιπου 150 στριφτερα ασφαλτινα χιλιομετρα. Αν και ειναι πολυ νωρις για ολοκληρωμενες εντυπωσεις, αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι εχει ελαχιστο θορυβο για (ντεμι-)χωματινο λαστιχο, περιμενα λιγο θορυβο απ'αυτα που ειχα διαβασει αλλα αυτο δεν κανει σχεδον καθολου. Επισης ουτε καν καταλαβα οτι ειχα χωματινο λαστιχο σε σχεση με το ΜΤ90 που ειχα πανω πριν, το δε ζευγος ΜΤ90 μπροστα - Rally STR πισω συμπεριφερθηκε αψογα. Θα νομιζα οτι ειχα ακομη ΜΤ90 πισω αν δεν ειχε λιγο πιο αργουτσικη γεωμετρια. Το σ/κ θα το δοκιμασω και στο χωμα αλλα με TKC80 μπροστα που θα μπει πανω αυριο το πρωι.

Το λαστιχο δειχνει ως εξης πανω στον τροχο/μηχανακι.

 

todor

ο αναποφάσιστος
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
ktm 640 ΦΡΑΠΕΔΙenture 03
αν και θα ρωτήσω από αύριο κι όλας για τιμές εδώ Βόλο, τι τιμές παίζουν στο σετάκι ??
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Επανερχομαι στο θεμα καθως απο την Παρασκευη το απογευμα που εβαλα το πισω Rally STR μεχρι χθες το μεσημερι που παρατησα το CRF στο γκαραζ των Τρικαλων, εκανα σχεδον 900χμ σε καθε ειδους δρομο, απο εθνικη (υπο βροχη) και καλα στριφτερα κοματια (βλεπε Δομοκος) μεχρι επαρχιακους και δυσκολα/ευκολα χωματα καθε ειδους. Μπροστα ειχα για τα πρωτα 150χμ το απογευμα της Παρασκευης το παλιο ΜΤ90, οπως εγραψα πιο πανω, και μετα ενα καινουργιο TKC80 που μπηκε πανω το Σαββατο το πρωι.

Μετα απο αυτα τα χιλιομετρα μπορω να πω με σιγουρια οτι το πισω που δοκιμασα ειναι ενα πολυ αξιολογο λαστιχο, μια κατηγορια μονο του που κλεινει ενα κενο καθως δεν υπηρχε τετοιο λαστιχο μεχρι τωρα. Και εξηγουμαι. Στην εθνικη ταξιδευει κανεις με 160-170χμω χωρις κανενα προβλημα (και χωρις ωτοασπιδες ;)), η ποιοτητα κυλισης ειναι παρα πολυ καλη εως εξαιρετικη για λαστιχο με χωματινες βλεψεις, καλυτερη απ'οτιδηποτε αλλο εχω δοκιμασει. Μαλιστα καπου 170χμ εθνικης (το Αθηνα - Αγιος Κωσταντινος) γινανε υπο βροχη και το λαστιχο μουδωνε σιγουρια παρομοια μ'αυτη του ΜΤ90, δηλαδη πολυ μεγαλη. Ταξιδευα με σταθερα 160χμω δικαβαλος και εστριψα την Υλικη με 150αρια στο βρεγμενο χωρις κανενα προβλημα. Στο (στεγνο) Καμενα - Λαμια πηγα μεχρι 180χμω και αργοτερα στο Δομοκο εστριψα ..οπως στριβω συνηθως, μετα απο τις πρωτες "αναγνωριστικες" στροφες. Πιεσεις ειχα 34-41 δικαβαλος/διβαλιτσος.

Την Κυριακη εκανα πολλα χιλιομετρα επαρχιακων και χωματος. Μπηκα στα χωματα λιγο μετα την Καστανια Ασπροποταμου και βγηκα στη θεση Μαντρα Χοτζα, στην ασφαλτο μεταξυ Χαλικιου και Ανηλιου. Καποια κοματια εκει ειναι πολυ δυσκολα, με αρκετες λασπες, γλυστερα (ακομη χειροτερο) και καρα-χαλασμενα. Στη αρχη δεν κατεβασα καν πιεσεις, και με 34-41 εκανα τα πρωτα ευκολα κοματια (γαρμπιλι και πατημενο χωμα) σχετικα σβελτα, χωρις να νοιωσω καμια ανασφαλεια πουθενα - το λαστιχο ητανε πολυ καλυτερο απο το ΜΤ90 με το οποιο ειχα κανει παρομοια κοματια το καλοκαιρι. Οταν αρχισανε τα δυσκολα στο Δοκιμι, εριξα τις πιεσεις στο 30-36 και εβγαλα ετσι ολη την υπολοιπη μερα. Με τετοιες πιεσεις και οσο δεν υπαρχει λασπη και γλυστερα κοματια (με χωμα που δε φαινεται λασπωμενο αλλα γλυστραει), το λαστιχο μου εδινε σχεδον την ιδια σιγουρια που μου δινει το πισω TKC στο Τρανσαλπ. Το πιεσα αρκετα σε πολλα σημεια αλλα δεν καταλαβαινε τιποτα! :cool: Μαλιστα αργοτερα το απογευμα οταν εκανα το Χαλικι-Βερλιγκα, διαπιστωσα οτι και σε πετρωδη και σαθρα κομματια ειναι επισης εξαιρετικο :ok: Την Δευτερα το πρωι εκανα επισης πιο ευκολα χωματινα κομματια (το Βροντερο-Κορπο-Πυρρα), σβελτα και με απολυτη σιγουρια. Η φθορα του μετα απ'ολα αυτα τα - σχεδον 900 - χιλιομετρα ειναι ελαχιστη, πστευω οτι στο CRF1000 το πισω θα βγαλει τουλαχιστο 10000χμ.

Εκει που εχει θεμα ειναι στις λασπες οπου θελει προσοχη. Στην αρχη με φοβισε λιγο καθως οταν πηγα να περασω με γκαζι απο λασπερα κομματια (εχοντας κατεβασει τη συνεπιβατηδα) εδιωχνε ανεξελεγκτα o_O και αναγκαστηκα να περασω τετοια κομματια σιγα-σιγα, λογικο βλεποντας τη χαραξη του. Αλλα εκει που με φοβισε περισοτερο ητανε σε γλυστερο χωμα οπου δε δαγκωνει, και επειδη ειμουνα συνηθισμενος απο την πολυ καλη συμπεριφορα του στα υπολοιπα χωματα, δεν περιμενα κατι ξαφνικα διωξιματα που εφαγα στο ανοιγμα του γκαζιου - σε ενα τετοιο μαλιστα τα ειδα ολα καθως πηγαινα με το πλαϊ για 4-5 μετρα με τη γυναικα να ουρλιαζει απο πισω, ουτε καταλαβα πως τοσωσα :eek: Αυτο ειναι κατι που πρεπει να τοχει κανεις υπ'οψη και να το διαχειριζεται καταλληλα σε τετοια κομματια, ιδιως αν εχει το ιδιο λαστιχο και μπροστα.


SUMMARY που λεμε κι'εδω: κρινοντας μονο απο το πισω, αυτο ειναι το χωματινο λαστιχο γι'αυτους με μεσαια/μεγαλα on-off που δε θελουν συμβιβασμους ταχυτητας στην ασφαλτο, πανε χωμα και δεν εχουν δευτερο ζευγαρι τροχων / δεν θελουν να βγαζο-βαζουν λαστιχα. Το μονο θεμα που διαπιστωσα ειναι οι λασπες και τα γλυστερα χωματα αλλα ..δυστυχως δε γινονται θαυματα (πιτα ολακερη, σκυλος χορτατος κλπ κλπ).

ΥΓ Σαν ζευγαρι με το μπροστινο TKC εδεσε τελεια καθως εχουν παρομοια κορωνα.
 

desert fox

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
CRF 1000 L AFRICA TWIN
Επανερχομαι στο θεμα καθως απο την Παρασκευη το απογευμα που εβαλα το πισω Rally STR μεχρι χθες το μεσημερι που παρατησα το CRF στο γκαραζ των Τρικαλων, εκανα σχεδον 900χμ σε καθε ειδους δρομο, απο εθνικη (υπο βροχη) και καλα στριφτερα κοματια (βλεπε Δομοκος) μεχρι επαρχιακους και δυσκολα/ευκολα χωματα καθε ειδους. Μπροστα ειχα για τα πρωτα 150χμ το απογευμα της Παρασκευης το παλιο ΜΤ90, οπως εγραψα πιο πανω, και μετα ενα καινουργιο TKC80 που μπηκε πανω το Σαββατο το πρωι.

Μετα απο αυτα τα χιλιομετρα μπορω να πω με σιγουρια οτι το πισω που δοκιμασα ειναι ενα πολυ αξιολογο λαστιχο, μια κατηγορια μονο του που κλεινει ενα κενο καθως δεν υπηρχε τετοιο λαστιχο μεχρι τωρα. Και εξηγουμαι. Στην εθνικη ταξιδευει κανεις με 160-170χμω χωρις κανενα προβλημα (και χωρις ωτοασπιδες ;)), η ποιοτητα κυλισης ειναι παρα πολυ καλη εως εξαιρετικη για λαστιχο με χωματινες βλεψεις, καλυτερη απ'οτιδηποτε αλλο εχω δοκιμασει. Μαλιστα καπου 170χμ εθνικης (το Αθηνα - Αγιος Κωσταντινος) γινανε υπο βροχη και το λαστιχο μουδωνε σιγουρια παρομοια μ'αυτη του ΜΤ90, δηλαδη πολυ μεγαλη. Ταξιδευα με σταθερα 160χμω δικαβαλος και εστριψα την Υλικη με 150αρια στο βρεγμενο χωρις κανενα προβλημα. Στο (στεγνο) Καμενα - Λαμια πηγα μεχρι 180χμω και αργοτερα στο Δομοκο εστριψα ..οπως στριβω συνηθως, μετα απο τις πρωτες "αναγνωριστικες" στροφες. Πιεσεις ειχα 34-41 δικαβαλος/διβαλιτσος.

Την Κυριακη εκανα πολλα χιλιομετρα επαρχιακων και χωματος. Μπηκα στα χωματα λιγο μετα την Καστανια Ασπροποταμου και βγηκα στη θεση Μαντρα Χοτζα, στην ασφαλτο μεταξυ Χαλικιου και Ανηλιου. Καποια κοματια εκει ειναι πολυ δυσκολα, με αρκετες λασπες, γλυστερα (ακομη χειροτερο) και καρα-χαλασμενα. Στη αρχη δεν κατεβασα καν πιεσεις, και με 34-41 εκανα τα πρωτα ευκολα κοματια (γαρμπιλι και πατημενο χωμα) σχετικα σβελτα, χωρις να νοιωσω καμια ανασφαλεια πουθενα - το λαστιχο ητανε πολυ καλυτερο απο το ΜΤ90 με το οποιο ειχα κανει παρομοια κοματια το καλοκαιρι. Οταν αρχισανε τα δυσκολα στο Δοκιμι, εριξα τις πιεσεις στο 30-36 και εβγαλα ετσι ολη την υπολοιπη μερα. Με τετοιες πιεσεις και οσο δεν υπαρχει λασπη και γλυστερα κοματια (με χωμα που δε φαινεται λασπωμενο αλλα γλυστραει), το λαστιχο μου εδινε σχεδον την ιδια σιγουρια που μου δινει το πισω TKC στο Τρανσαλπ. Το πιεσα αρκετα σε πολλα σημεια αλλα δεν καταλαβαινε τιποτα! :cool: Μαλιστα αργοτερα το απογευμα οταν εκανα το Χαλικι-Βερλιγκα, διαπιστωσα οτι και σε πετρωδη και σαθρα κομματια ειναι επισης εξαιρετικο :ok: Την Δευτερα το πρωι εκανα επισης πιο ευκολα χωματινα κομματια (το Βροντερο-Κορπο-Πυρρα), σβελτα και με απολυτη σιγουρια. Η φθορα του μετα απ'ολα αυτα τα - σχεδον 900 - χιλιομετρα ειναι ελαχιστη, πστευω οτι στο CRF1000 το πισω θα βγαλει τουλαχιστο 10000χμ.

Εκει που εχει θεμα ειναι στις λασπες οπου θελει προσοχη. Στην αρχη με φοβισε λιγο καθως οταν πηγα να περασω με γκαζι απο λασπερα κομματια (εχοντας κατεβασει τη συνεπιβατηδα) εδιωχνε ανεξελεγκτα o_O και αναγκαστηκα να περασω τετοια κομματια σιγα-σιγα, λογικο βλεποντας τη χαραξη του. Αλλα εκει που με φοβισε περισοτερο ητανε σε γλυστερο χωμα οπου δε δαγκωνει, και επειδη ειμουνα συνηθισμενος απο την πολυ καλη συμπεριφορα του στα υπολοιπα χωματα, δεν περιμενα κατι ξαφνικα διωξιματα που εφαγα στο ανοιγμα του γκαζιου - σε ενα τετοιο μαλιστα τα ειδα ολα καθως πηγαινα με το πλαϊ για 4-5 μετρα με τη γυναικα να ουρλιαζει απο πισω, ουτε καταλαβα πως τοσωσα :eek: Αυτο ειναι κατι που πρεπει να τοχει κανεις υπ'οψη και να το διαχειριζεται καταλληλα σε τετοια κομματια, ιδιως αν εχει το ιδιο λαστιχο και μπροστα.


SUMMARY που λεμε κι'εδω: κρινοντας μονο απο το πισω, αυτο ειναι το χωματινο λαστιχο γι'αυτους με μεσαια/μεγαλα on-off που δε θελουν συμβιβασμους ταχυτητας στην ασφαλτο, πανε χωμα και δεν εχουν δευτερο ζευγαρι τροχων / δεν θελουν να βγαζο-βαζουν λαστιχα. Το μονο θεμα που διαπιστωσα ειναι οι λασπες και τα γλυστερα χωματα αλλα ..δυστυχως δε γινονται θαυματα (πιτα ολακερη, σκυλος χορτατος κλπ κλπ).

ΥΓ Σαν ζευγαρι με το μπροστινο TKC εδεσε τελεια καθως εχουν παρομοια κορωνα.
Κατατοπιστικοτατος για την πρωτη εντυπωση Γιωργο. Αν βγαζει 10000 χιλ. Οπως λες θα πουλησει νομιζω. .
 

Aldebaran

Λασπωμένο μέλος.
Περιοχή
Στο νησί του Αίαντα.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
ΚΤΜ 990 ADV 2007
Yamaha Tracer 900 GT
Ωραίο review Γιώργο (@XLGeorge ). :ok:

To έχω καταευχαριστηθεί στην άσφαλτο και είμαι πολύ ικανοποιημένος από την απόδοσή του.
Στο χώμα εγώ την πάτησα, για να είμαι ειλικρινής, γιατί μου έδωσε μεγάλη αυτοπεποίθηση το λάστιχο, ειδικά το πίσω, όση ώρα ήμουν σε χωμάτινα κομμάτια, μέχρι που πάτησα μαλακό νοπό χώμα με πέτρα σε κλειστή δεξιά φουρκέτα με ανάποδη κλίση, και δυστηχώς με έδιωξε το πίσω μέρος τόσο απότομα, που δεν κατάλαβα πως έπεσα. Πιέσεις 27-32.

Edit: Το κομμάτι της φουρκέτας το έχω κάνει 3 φορές με TKC80, το οποίο γενικά μου δίνει πολύ καλή πληροφόρηση.

Επίσης το μπροστινό, σε σαθρό, εάν του έδινα λίγο παραπάνω κλίση πήγαινε να με πουλήσει, απότομα θα έλεγα ειδικά με αυξημένη ταχύτητα.

Πάντως γενικά είναι λαστιχάρα και θεωρώ ότι καλύπτει ένα πολύ μεγάλο εύρος αναβατών που θέλουν μερικώς να συνδυάσουν άσφαλτο - χώμα στη βόλτα τους.
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Από όσα λέτε, πολύ κοντά στο Karoo 3 μου μοιάζει . Μάλλον καλύτερο ακόμα στην άσφαλτο και τα ίδια στο χώμα.
Ακριβώς αυτά που περιγράψατε Γιώργος και Γιάννης, έκανε και το μέτζε στο χώμα κι όταν το πίεζες ;)
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
To έχω καταευχαριστηθεί στην άσφαλτο και είμαι πολύ ικανοποιημένος από την απόδοσή του.
Στο χώμα εγώ την πάτησα, για να είμαι ειλικρινής, γιατί μου έδωσε μεγάλη αυτοπεποίθηση το λάστιχο, ειδικά το πίσω, όση ώρα ήμουν σε χωμάτινα κομμάτια, μέχρι που πάτησα μαλακό νοπό χώμα με πέτρα σε κλειστή δεξιά φουρκέτα με ανάποδη κλίση, και δυστηχώς με έδιωξε το πίσω μέρος τόσο απότομα, που δεν κατάλαβα πως έπεσα. Πιέσεις 27-32.
Αυτο ακριβως Γιαννη, σου δινει την εντυπωση οτι ειναι σχεδον το ιδιο με το TKC80 με την αποδοση του σε διαφορα ξερα χωματινα τεραιν και οταν μπεις σε "γλυστερο" χωμα και συνεχιζεις να πιεζεις, το πισω διωχνει αποτομα - μου τοκανε και μενα 2-3 φορες, ευτυχως χωρις πεσιμο. Μετα βεβαια το πηρα χαμπαρι και φυλαγομουνα σε τετοια κομματια. Στη λασπη το καταλαβαινω, γιατι στομωνει γρηγορα αλλα αυτο με τα μαλακα τεραιν δεν ξερω γιατι συμβαινει. Αν και ειχα διαβασει φοβερες κριτικες σε ξενα σαϊτ, περιμενα οτι θαχει θεμα στη λασπη και σε καποια αλλα τεραιν λογω "αρχιτεκτονικης πελματος" και γι'αυτο εβαλα μπροστα το - δοκιμασμενο - TCK80.

@forester: Ειχα βαλει Karoo 3 μονο μπροστα και με πουλησε δυο φορες, ταχω γραψει στο σχετικο νημα. Αλλα ειχε θεμα και στο βρεγμενο, κατι που το Rally STR (κρινοντας απ'το πισω) δεν φαινεται ναχει.
 

Geo

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
KTM 990 ADVENTURE R 2011
HONDA XRV 750 1999
Τα λάστιχα αυτά παλληκάρια,πέραν της αίσθησης στην άσφαλτο που δεν μπορείς να ξέρεις πως κρατάει,γιατί είναι θέμα γόμας...
Στο χώμα φαίνεται οτι το πέλμα δεν δουλεύει σε πλάγια πρόσφυση αλλά "στα ίσια".
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ναι Γιώργη, σαφώς καλύτερο μοιάζει στην άσφαλτο, από όσα λέτε όλοι (και τα ξένα φόρα κλπ).
Όπως φαίνεται είναι τίμιο λάστιχο γι αυτούς που είπες. Όσοι θένε ένα ζεύγος για ον/οφ με τους λιγόρτερους δυνατόν συμβιβασμούς.
Μια χαρά επιλογή λοιπον ;)
 

wildbilly

Έχει κόψει το καπίστρι και σέρνει και το παλούκι..
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
bmw r 1200 gs 2008
Ω συντροχοι! Εσεις που το βαλατε μπορειτε να πειτε σε ποιο μαγαζι το βρηκατε?
 

Aldebaran

Λασπωμένο μέλος.
Περιοχή
Στο νησί του Αίαντα.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
ΚΤΜ 990 ADV 2007
Yamaha Tracer 900 GT
Ω συντροχοι! Εσεις που το βαλατε μπορειτε να πειτε σε ποιο μαγαζι το βρηκατε?
Ω ΑγριοΒασιλη,
Αθηνα, tyreshop, 265 ευρά.

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom