Αμην Παναϊαμ...μπας και ξεκουνησεις για κανα χωμα...τελευταια φορα ητανε....ουουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυΩ συντροχε θενς! Ελπιζω να βρω στις διαστασεις για το gs 1200...αν βρω θα το βαλω κ θα σας πω εντυπωσεις...
Καλοφαγωτο! Είναι καλύτερο σχεδον παντου απο το karoo απ'οτι διαβαζω.Αφού ολες τις λασποχωματινοκροκαλοσαθρογλυστεροεντουροβόλτες τις εχω βγάλει αργα κ σταθερά με το 4ετιας κ ως τριτος κάτοχος του, karoo3 ......
Οσο κ να κανει κόλπα στις λάσπες σίγουρα θα είναι καλύτερο.
Καλολασπωτο.
Στάλθηκε από το ALE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ευχαριστώ ΓιαννηΚαλοφαγωτο! Είναι καλύτερο σχεδον παντου απο το karoo απ'οτι διαβαζω.
Εγω αν και με πουλησε το πισω μια φορα οταν το πιεσα, εχω μεινει πολυ ικανοποιημενος.
Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τώρα το είδα Θοδωρή.Γιάννη @giannis1070 τι εννοείς σε πούλησε? σε άσφαλτο και πλάγιασμα? στο χώμα και πατημένος? δώσε ίνφο στο λαό , γιατι υπάρχουμε και εμείς που ενδιαφερόμαστε!!
στη βροχή πως τα πάει, είπαμε???
ευχαριστώ Γιάννη!!! αυτό ακριβώς είναι που ψάχνω!! με κυρια χρήση άσφαλτο, αλλά , όπως το είπες, "δειλά βολταράκια" σε χωμάτινες διαδρομές.... άλλωστε ούτε στριφτερός είμαι (και δεν θέλω να γίνω), ούτε να το παίζω οδηγός Dakar στο χώμα μπορώ (στην παρούσα φάση, αλλά εχω τα αυτοκόλλητα για να νομίζω ότι είμαι )Προσωπικά θα το έβαζα σε V-Strom, αν η παρέα έκανε "δειλά" βολταράκια σε μικτό τεραίν.
Βγαίνει και σε 19-17.
κλοπη ???? ποια κλοπη ?????τα βήματα του Pirelli Scorpion Rally STR ακολουθεί και η Metzeler με το "Karoo Street" :
περισσότερες πληροφορίες εδώ:
http://www.metzeler.com/site/com/products/tyres-catalogue/Karoo-Street.html
φαίνεται πως έκλεψαν την ιδέα από την Pirelli , εμένα σχεδόν ίδια μου φαίνονται.
Εδώ παρακάτω τα Pirelli για τη σύγκριση:
Εισαι σιγουρος οτι αυτο ειναι το STR? Νομιζω πως ειναι το Pirelli Scorpion Rally *σκετο*, οχι το STR. Μοιαζουν παρα πολυ αλλα οι αυλακωσεις ειναι πιο φαρδιες και σιγουρα πιο βαθιες σε αυτο που ποσταρες απο το STR! Το σκετο Rally ειναι αντιστοιχο των TKC80 και βγαζει λιγα χλμ.Αφού ολες τις λασποχωματινοκροκαλοσαθρογλυστεροεντουροβόλτες τις εχω βγάλει αργα κ σταθερά με το 4ετιας κ ως τριτος κάτοχος του, karoo3 ......
Οσο κ να κανει κόλπα στις λάσπες σίγουρα θα είναι καλύτερο.
Καλολασπωτο.
Στάλθηκε από το ALE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
32-36 ασφάλτινες πιέσεις τα δουλεύω εγώ.Εβαλα λοιπον προχτες τα STR στο 1090R. (21/18)
Φυσικα τα λαστιχα ειναι ακομη αστρωτα αλλα εχω τρομερους κραδασμους και κοσκινισμα του μπροστινου απο περιπου 70χαω εως και 120χαω. Πηγα πισω στον λαστιχα, το ξανακαναμε ζυγοσταθμιση, μια απο τα ιδια. Η ζαντα (και το μηχανακι) εχουν 1800χλμ πανω, με μια χαλαρη χωματινη βολτα χωρις κοπανηματα σε πετρες, ενω γενικα δεν εχω χτυπησει λακουβες ή πεζοδρομια. Η ζαντα λοιπον εχει ενα ανεπαισθητο "παιζω" αριστερα δεξια σε ενα σημειο της, λιγοτερο απο 0.5χιλ, που φανταζομαι το εχει απο γεννησιμιου της... Με τα ΤΚC το ειχα παει μεχρι των κοφτη των 190 πραγματικων χαω με την ιδια ζαντα και χωρις να εχω το παραμικρο κουνημα. Στο 1150 ειχα μια θεοστραβη ζαντα μπροστα που την καταλαβαινα απο 0-30χαω, μετα εξαφανιζοταν.
Ο λαστιχας επιμενει οτι δεν ειχαν ποτε προβλημα με τα STR σε αντιθεση με τα ΜΤ90ΑΤ, και οτι το 36 μπροστα φταιει, πρεπει να κατεβασω πιεσεις. Η Pirelli στη σελιδα της (και στον καταλογο που ειχε ο εμπορος) δεν δινει πιεσεις για τα STR για ΚΤΜ 1Χ90R, δινει μονο για τα S-T μοντελα με 19-17 ζαντες. Ουτε καν για το καινουριο Αφρικα δεν δινει πιεσεις, μονο για το 990R εχει, και ειναι οπως οι μαμα για το 1090, 36/42.
Θα του κανω 200χλμ με την ελπιδα να στρωσει, και αν μεχρι τοτε δεν εχει φυγει το κοσκινισμα θα επιμεινω για αλλαγη γιατι προφανως ειναι το πελμα.
Η ερωτηση ειναι , ειχε κανεις αλλος θεμα με το μπροστινο STR σε 21" ?
Τις ακτινες τις τσεκαρα χτες, μια ηθελε μονο 1/4 της στροφης. Ευχαριστω για την απαντηση, θα δοκιμασω να χαμηλωσω σε 32-36 , το ειχα σκεφτει κι εγω οτι για ασφαλτινο λαστιχο (γιατι τετοιο ειναι το STR) τα 36/42 των TKC ειναι πολυ. Η ζυγοσταθμιση εγινε 2 φορες στο μηχανημα του λαστιχα και την τσεκαρα κι εγω χτες σπιτι στο αυτοσχεδιο δικο μου. Γι'αυτο λεω πελμα, αν ηταν στραβοχυμενο το λαστιχο θα φαινοταν στις ζυγοσταθμισεις, μπορει οντως το πελμα να κανει κοσκινισμα με τοση πολλη πιεση, χωρις να σημαινει οτι εχει θεμα.32-36 ασφάλτινες πιέσεις τα δουλεύω εγώ.
Δε μου έχει παρουσιάσει πρόβλημα κοσκινίσματος, μάλιστα το μηχανάκι είναι πολύ σταθερό σε μωτ 150-170 σε διάφορες εθνικές, χώρια ότι η γεωμετρία του είναι υποδειγματική και είμαι πολύ ευχαριστημένος στην πλάγια πρόσφυση.
Εγώ δε θα έλεγα ότι είναι πέλμα, τουναντίον θα κοίταζα σε εκ νέου ζυγοστάθμιση, πράγμα το οποίο μπορείς να το τσεκάρεις και μόνος.
Εκτός από ζυγοστάθμιση, κάνε και ένα κόπο να ακούσεις τις ακτίνες, μήπως θέλει καμία σφίξιμο, μπορεί να έχει/έχουν λασκάρει ορισμένες, δεν έχει σημασία που είναι καινούργιο το μηχανάκι.
Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τις ακτινες τις τσεκαρα χτες, μια ηθελε μονο 1/4 της στροφης. Ευχαριστω για την απαντηση, θα δοκιμασω να χαμηλωσω σε 32-36 , το ειχα σκεφτει κι εγω οτι για ασφαλτινο λαστιχο (γιατι τετοιο ειναι το STR) τα 36/42 των TKC ειναι πολυ. Η ζυγοσταθμιση εγινε 2 φορες στο μηχανημα του λαστιχα και την τσεκαρα κι εγω χτες σπιτι στο αυτοσχεδιο δικο μου. Γι'αυτο λεω πελμα, αν ηταν στραβοχυμενο το λαστιχο θα φαινοταν στις ζυγοσταθμισεις, μπορει οντως το πελμα να κανει κοσκινισμα με τοση πολλη πιεση, χωρις να σημαινει οτι εχει θεμα.