Pirelli Scorpion Rally STR

Simitis

Μέλος
Όνομα
Πέτρος
Μοτό
Ducati Multistrada Enduro
Για όποιον θέλει να αγοράσει καινούργια 120/70/19R και 170/60/17R τα έχει η Ducati γιατί δεν τα ήθελε ο ιδιοκτήτης ενός Enduro Pro σε προσφορά.
 

vagio

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW R 1200 GSA 2014
Για όποιον θέλει να αγοράσει καινούργια 120/70/19R και 170/60/17R τα έχει η Ducati γιατί δεν τα ήθελε ο ιδιοκτήτης ενός Enduro Pro σε προσφορά.
Πως θα μπορούσα να έχω κάποιες πληροφορίες παραπάνω έχεις κάποιο τηλ γνωρίζεις τιμή?! Αν θέλεις στείλε μου pm !!
 

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Oκ, τσεκαρα ακτινες μπρος πισω, την μπροστινη την εφερα σχεδον τελεια, η πισω κανει ενα μικρο τσικ σε ενα σημειο (λιγοτερο απο χιλιοστο) , εκανα -ξανα- στατικη ζυγοσταθμιση με ακριβεια 15γρ., εριξα και πιεσεις σε 32-36...

...και ακομα κουδουνιζει εντονα 70-120 , ειδικα σε επιβραδυνση. Παω για αλλαγη, ελπιζω να μη μου βγαλουν το λαδι στις δικαιολογιες.
 

Aldebaran

Λασπωμένο μέλος.
Περιοχή
Στο νησί του Αίαντα.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
ΚΤΜ 990 ADV 2007
Yamaha Tracer 900 GT
Oκ, τσεκαρα ακτινες μπρος πισω, την μπροστινη την εφερα σχεδον τελεια, η πισω κανει ενα μικρο τσικ σε ενα σημειο (λιγοτερο απο χιλιοστο) , εκανα -ξανα- στατικη ζυγοσταθμιση με ακριβεια 15γρ., εριξα και πιεσεις σε 32-36...

...και ακομα κουδουνιζει εντονα 70-120 , ειδικα σε επιβραδυνση. Παω για αλλαγη, ελπιζω να μη μου βγαλουν το λαδι στις δικαιολογιες.
Έχω διαβάσει κάποιες περιπτώσεις ανωμαλιών που φαίνονται να έρχονται από μπροστά, ενώ στην ουσία το πρόβλημα ήταν στο πίσω μέρος της μηχανής.
Απλά λέω πριν πας για αλλαγή, μήπως να κοίταζες λίγο παραπάνω το πίσω.
 

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Iσχυει, αλλα για θεματα αναρτησης και συγκεκριμενα προφορτισης ή ρουλεμαν ψαλιδιου. Και επειδη δεν ειχα κανενα θεμα με τα TKC80, αλλα το προβλημα εμφανιστηκε αποτομα με την αλλαγη σε STR, ειμαι 1000% σιγουρος οτι το θεμα ειναι απο το μπροστινο λαστιχο.
 

Aldebaran

Λασπωμένο μέλος.
Περιοχή
Στο νησί του Αίαντα.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
ΚΤΜ 990 ADV 2007
Yamaha Tracer 900 GT
Καλή τύχη!

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Λασπωμένο μέλος.
Περιοχή
Στο νησί του Αίαντα.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
ΚΤΜ 990 ADV 2007
Yamaha Tracer 900 GT
@k0k0s

Δώσε ένα update μόλις βγάλεις άκρη.
 

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
@k0k0s

Δώσε ένα update μόλις βγάλεις άκρη.
Σορρυ για την καθυστερηση στο update, αλλα λιγο οι βροχες, λιγο οι υποχρεωσεις, αργησα να φτιαξω το θεμα και να δοκιμασω τα αποτελεσματα. Εχουμε και λεμε.

Λιγες μερες αργοτερα απο το τελευταιο μου ποστ, πηγα παλι στο καταστημα ελαστικων και εξηγησα στον ανθρωπο οτι 300χλμ μετα το κοσκινισμα στο τιμονι παρεμενε αμεταβλητο. Μιας και ανεβηκα κατηγορια μοτο, πηρα επιτελους και ενα σταντ ζυγοσταθμισης/ακτινολογησης της προκοπης και ενα ρολοι γραφτη και ξαναεκανα ακτινολογηση, οποτε απο το 0.5mm το πηγα στο 0.2mm... Eκανα και ξαναεκανα στατικη ζυγοσταθμιση με ακομη μεγαλυτερη ακριβεια... τιποτα, κουδουνιστρα απο τα 70 μεχρι τα 120 εντονα και απο εκει και πανω ναι μεν λιγοτερο αλλα ακομη εντονο. Χωρις δευτερη κουβεντα μου αλλαξε το μπροστινο λαστιχο με αλλο επιτοπου. Το πηγα μια δοκιμαστικη βολτα και παρολο που ειχε ενα ελαφρυ χοροπηδημα στα 60-80, το κοσκινισμα ειχε εξαφανιστει, οποτε το προβλημα προφανως ηταν στραβο λαστιχο, κατι για το οποιο ημουν σιγουρος αφου ηταν ζυγοσταθμισμενο και στατικα και δυναμικα και παρολα αυτα κουνουσε.

Γυριζοντας σπιτι το εβαλα να το ζυγοσταθμισω, δεν μου καθοταν με τιποτα, το ξεζανταρισα, και αφου επαιξα λιγο με την τοποθετηση του κατεληξα με την κλασσικη κοκκινη τελεια της Pirelli καμια 20αρια μοιρες περα απο τη βαλβιδα και με 21γρμ. βαριδι να το ζυγοσταθμισω. Τελος και το χοροπηδητο.

Στην πρωτη βολτα που το εβγαλα για στρωσιμο ξεκινησα με τις εργοστασιακες πιεσεις 36/42. Σε καμια 20αρια χλμ. σταματησα γιατι εβλεπα στο TPMS το πισω να εχει φτασει 47 PSI με ταχυτητες μεχρι 130χαω και προφανως χωρις ζορισμα σε στροφιλικι αφου ακομη ηταν απατητα. Φανταζομαι οτι αν το αφηνα 42, με ζεστη ασφαλτο και γρηγορη οδηγηση ανετα θα ανεβαζε μεχρι 50... Απο τοτε τα εχω κατεβασει σε 33/38 και βλεπουμε. Προς το παρον μου φαινεται καλα, ισως το μπροστινο να θελει λιγο παραπανω, θα το δω στα επομενα χιλιομετρα. Υποψιν οτι το πισω λαστιχο σε ΚΤΜ 1Χ90 περναει τη ζωη του διπλα στον φουρνο της κολασεως, κοινως τον λαιμο του πισω κυλινδρου που ευθυνεται κατα το ημισι για το φαινομενο της υπερθερμανσης του πλανητη, οποτε και ανεβαζει θερμοκρασια (και πιεση) πολυ πιο ευκολα...

Αυτο που με "τρωει" ειναι ενας θορυβος "παλμικος" που εχω αποκτησει καπου απο πισω. Λεω παλμικος για να περιγραψω το πως ακουγεται, ειναι ενας περιοδικος θορυβος σαν να ειναι σκασμενο λαστιχο/στραβη ζαντα. Φυσικα τιποτα δεν κουναει και οι ζαντες ειναι ολοισιες. Με τα TKC80 δεν ειχα κανενα θεμα θορυβου και εχω διαβασει οτι το πισω STR κανει θορυβο, οποτε μαλλον αυτο ειναι που ακουω. Αρχιζει να ακουγεται απο τα 90 περιπου και γινεται ολο και πιο εντονο μεχρι περιπου τα 130 που εξαφανιζεται ή μαλλον χανεται μεσα στον αεροδυναμικο θορυβο του αερα στο κρανος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Λασπωμένο μέλος.
Περιοχή
Στο νησί του Αίαντα.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
ΚΤΜ 990 ADV 2007
Yamaha Tracer 900 GT
@k0k0s

Ευχαριστώ.

Την παλμική ταλάντωση πίσω στην κάνει σε όλες τις πιέσεις;
 

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δεν ειναι ταλαντωση, θορυβος μονο ειναι. Το παρατηρησα στα πρωτα λεπτα, που η πιεση ειχε ανεβει απο 38 σε 40.

Εdit: Απο την πρωτη μερα που τα εβαλα πριν ενα μηνα ακουγα θορυβο απο πισω, απλα μου φαινεται οτι τωρα ειναι πιο εντονος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

#skliros_kariolis (geez996)

φλαφυ μπόι...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
1190 "Παπαχρόνης"
Δεν ειναι ταλαντωση, θορυβος μονο ειναι. Το παρατηρησα στα πρωτα λεπτα, που η πιεση ειχε ανεβει απο 38 σε 40.

Εdit: Απο την πρωτη μερα που τα εβαλα πριν ενα μηνα ακουγα θορυβο απο πισω, απλα μου φαινεται οτι τωρα ειναι πιο εντονος.
Η αλυσιδα ειναι λαδωμενη ή στεγνη ?

Δεν κανω πλακα, εχει αναφερθει και στα ξενα φορουμ.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Η αλυσιδα ειναι λαδωμενη ή στεγνη ?

Δεν κανω πλακα, εχει αναφερθει και στα ξενα φορουμ.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Kαθολου πλακα! Ειμαι παθων και μαθων! Λιγο πριν το σερβις των 1000χλμ το ειχα παει την τελευταια βολτα για να γραψω τα χιλιομετρα, στην επιστροφη και την επομενη μερα καθοδον για το εξουσιοδοτημενο ακουγα τρομερο ξυσιμο απο την δεξια πλευρα σαν να ειχε χοντρο θεμα η καμπανα! Ακομη και ο μαστορας στο σερβις μπερδευτηκε με τον θορυβο και τελικα αποδειχτηκε οτι ηταν η -λαδωμενη μεν αλλα οχι αρκετα- αλυσιδα! Απο τοτε ευλαβικα λαδωνω καθε 500-600χλμ με Motorex Road.
 

#skliros_kariolis (geez996)

φλαφυ μπόι...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
1190 "Παπαχρόνης"
Kαθολου πλακα! Ειμαι παθων και μαθων! Λιγο πριν το σερβις των 1000χλμ το ειχα παει την τελευταια βολτα για να γραψω τα χιλιομετρα, στην επιστροφη και την επομενη μερα καθοδον για το εξουσιοδοτημενο ακουγα τρομερο ξυσιμο απο την δεξια πλευρα σαν να ειχε χοντρο θεμα η καμπανα! Ακομη και ο μαστορας στο σερβις μπερδευτηκε με τον θορυβο και τελικα αποδειχτηκε οτι ηταν η -λαδωμενη μεν αλλα οχι αρκετα- αλυσιδα! Απο τοτε ευλαβικα λαδωνω καθε 500-600χλμ με Motorex Road.
Ωραιος. Μιας και το πιασαμε το θεμα τσεκαρε να ειναι σωστα ευθυγραμμισμένος ο πισω τροχος. Η δουλεια οταν την κανεις εσυ ειναι και πιο προσεγμενη.
Ερωτηση : μπορεις να αναπαραξεις τον θορυβο ? Αν π.χ το βαλεις στο 2πλό σταντ και περιστρεψεις τον τροχο ?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Καθε φορα που κουρδιζω αλυσιδα (εχω εδω και καιρο το monkey-κατι για ευκολια) μετραω και αποσταση απο κεντρο αξονα ψαλιδιου μεχρι κεντρο αξονα τροχου. Αυτη τη φορα το διπλοτσεκαρα και με τους παραλληλους σπαγγους, οι τροχοι ειναι 100% ευθυγραμμισμενοι. Ανοιξα το καπακι του μπροστινου γραναζιου, μηπως εχει μαζεψει μακα ή (τραβηγμενο) μηπως εχει λασκαρει κανενα παξιμαδι, ολα καλα. Το εβγαλα μια συντομη βολτα 2χλμ με το δεξι ποδι να κρεμεται στον αερα, μολις γυρισα ακουμπισα δαχτυλα στην πισω δισκοπλακα, απλα χλιαρη, οποτε ουτε αυτο ειναι.

Στο σταντ δεν ακουγεται τιποτα. Τραβηξα το παρακατω βιντεακι, ο τροχος ουτε βουνα/κοιλαδες εχει ουτε αριστερα/δεξια. Το γραναζι φαινεται λιγο στο βιντεο να εχει τζογο αλλα ο γραφτης λεει 0.2mm αποκλιση.

 

#skliros_kariolis (geez996)

φλαφυ μπόι...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
1190 "Παπαχρόνης"
Καθε φορα που κουρδιζω αλυσιδα (εχω εδω και καιρο το monkey-κατι για ευκολια) μετραω και αποσταση απο κεντρο αξονα ψαλιδιου μεχρι κεντρο αξονα τροχου. Αυτη τη φορα το διπλοτσεκαρα και με τους παραλληλους σπαγγους, οι τροχοι ειναι 100% ευθυγραμμισμενοι. Ανοιξα το καπακι του μπροστινου γραναζιου, μηπως εχει μαζεψει μακα ή (τραβηγμενο) μηπως εχει λασκαρει κανενα παξιμαδι, ολα καλα. Το εβγαλα μια συντομη βολτα 2χλμ με το δεξι ποδι να κρεμεται στον αερα, μολις γυρισα ακουμπισα δαχτυλα στην πισω δισκοπλακα, απλα χλιαρη, οποτε ουτε αυτο ειναι.

Στο σταντ δεν ακουγεται τιποτα. Τραβηξα το παρακατω βιντεακι, ο τροχος ουτε βουνα/κοιλαδες εχει ουτε αριστερα/δεξια. Το γραναζι φαινεται λιγο στο βιντεο να εχει τζογο αλλα ο γραφτης λεει 0.2mm αποκλιση.

Βρε μπας δημιουργείτε απο το λάστιχο το ίδιο και το αέρα που διαχέεται αναμεσα στα τακουνια ?

Ιδεα: οπως εισαι στο διπλο ανεβασε στροφες και πιασε συμπλεκτη μπας και το κανει....


Λεω εγω τωρα....

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μπα, εν κινησει μολις επιανα συμπλεκτη ισα-ισα που μου φαινοταν σαν να μειωνοταν ο ηχος (πραγμα που μας παει προς αλυσιδα). Κι εγω αυτο που λες πιστευω, ειναι θορυβος που παραγεται απο το ιδιο το λαστιχο, οχι σαν προβλημα αλλα σαν κατασκευη/πελμα. Θα δειξει με τα χιλιομετρα. Αν εχω νεοτερα θα ποσταρω.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Επανερχομαι στο θεμα αυτο, καθως εβγαλα χθες το πισω λαστιχο εχοντας κανει 2000χμ, στα οποια φαινεται να εχει πεσει μονο λιγο απο πελμα - εχει ακομη 5χλ βαθος οποτε στο CRF νομιζω θα βγαλει 10000+χμ. Η γνωμη μου για το λαστιχο δεν εχει αλλαξει, την εχω γραψει πριν σ'αυτο το νημα.


Αλλα a word of warning γι'αυτους που το βαζουν με σαμπρελα: το λαστιχο εχει πολυ σκληρα πλαϊνα και η αλλαγη σαμπρελας στην ακρη του δρομου θα ειναι πολυ δυσκολη. Εγω δε μπορεσα ουτε καν να ξεκολησω το δικο μου (ειπα να δοκιμασω να το βγαλω μονος μου για να δω ποσο σκληρο ειναι), το πατησα με το πλαϊνο σταντ, δοκιμασα με λεβιε αλλα τιποτα. Το πηγα σε λαστιχα να μου το βγαλει και τον παρακαλεσα να δοκιμασει πρωτα χωρις το μηχανημα και αφου παλεψε για λιγο με λεβιεδες και ενα κατσαβιδι, εγκατελειψε και το βγαλαμε με το μηχανημα.

ΥΓ Το αλλαξα με TKC80 tube-tybe το οποιο ζανταρισα με λεβιεδες για δοκιμη χωρις προβλημα, αυτο εχει πολυ πιο μαλακα πλαϊνα.
 

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Απο την εμπειρια μου παντως, η δυσκολια στο να ξεκολλησουν οι σφραγισεις δεν εχει να κανει με το ποσο σκληρα ειναι τα πλαινα. Εχω χρειαστει να φτιαξω μοχλο με μαδερι κατω απο αμαξι για να ξεκολλησω Trail Attack απο πισω ζαντα, αλλα ξαναμπηκε πανευκολα με τις κουταλες. Οπως επισης εβγαζα για πλακα το πισω Ε07 με σταντ και ποδια, αλλα εφαγα 5 δαχτυλα μεχρι να αποφασισω οτι δεν παιζει να μπει με τις κουταλες.

Το μπροστα STR που το εβαλα και το εβγαλα μονος μου (90/90-21) μου φανηκε αρκετα ευκολο/μαλακο.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Απο την εμπειρια μου παντως, η δυσκολια στο να ξεκολλησουν οι σφραγισεις δεν εχει να κανει με το ποσο σκληρα ειναι τα πλαινα.
Να διευκρινησω οτι δεν δοκιμασα/δοκιμασαμε να (ξε-)ζανταρουμε το λαστιχο με λεβιεδες, θεωρησα οτι θα ειναι δυσκολο επειδη δεν ξεκολαγε ευκολα. Αλλα αν το ξεκολημα δεν εχει να κανει με τη σκληροτητα του πλαϊνου (θεωρησα οτι ειχε), τοτε ανακαλω τα σχετικα με (ξε-)ζανταρισμα με λεβιεδες. Παντως οταν τα βαλαμε διπλα διπλα με το TKC80 και τα δοκιμασαμε με το χερι, ο λαστιχας μου ειπε οτι ειναι σαφως σκληρο. Περιμενουμε να δοκιμασει καποιος ν'αλλαξει σαμπρελα με λεβιεδες να μας πει - στο ξεκολλημα παντως θαχει θεμα.

ΥΓ Το μπροστινο 90/90-21 βγαινει για πλακα οτι και ναναι το λαστιχο, εβγαλα το δικο μου TKC80 με το χερι προσφατα
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1000L
Top Bottom