Pirelli Scorpion Rally STR

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Επανερχομαι στο Rally STR για να πω οτι οταν ειναι στα τελευταια του, δηλ με βαθος πελματος λιγοτερο απο 3 χιλιοστα, γινεται εως και επικινδυνο στο χωμα. Ακομη και οταν ειναι σχετικα καινουργιο με βαθυ πελμα εχει την ταση να διωχνει απροειδοποιητα σε μαλακα χωματα και λασπες, οπως εχει γραφει προηγουμενα στο νημα, αλλα αυτο το φαινομενο συμβαινει πια σε οποιοδηποτε (ξερο) τεραιν με σχετικα μικρη προσφυση οταν το πελμα του μειωθει αρκετα.

Το δικο μου πισω με 8000χμ ειχε ακομη 2.5 χιλιοστα τακουνι, οποτε ειπα να το βαλω πανω τωρα το καλοκαιρι να το τελειωσω. Στην ασφαλτο επιτρεπει ακομη ξυσιμο αυτιων και σε χαλαρα ανωδυνα περασματα σε ευκολο χωμα ειναι ακομη ok, αλλα οταν τα πραγματα δυσκολεψουν στο χωμα και η προσφυση ειναι λιγοτερη, πχ σε σαθρα κομματια, παντιλικωνει στο παραμικρο μη-χειρουργικο ανοιγμα του γκαζιου :oops: Εμπλεξα μαζι του προσφατα σε καποια δυσκολα κομματια στη Βαλια Καλντα και στο σπαστηρι Αετομηλιτσα - Μνημειο Γραμμου και ταλαιπωρηθηκα.

Οποτε αν ειναι να το φαει κανείς μεχρι πχ 1 χιλιοστο πελμα, τα τελευταια 2000χμ ειναι μονο για ασφαλτο ή απολυτα ανωδυνο χωμα.
...ολίγον (sic) άσχετο, αλλά δεν βρήκα που αλλού να το ρωτήσω:
τα ηλεκτρονικά του CRF 1k σε αυτές τις περιπτώσεις βοηθούν καθόλου;;;
Επίσης, Γιώργο (XLGeorge) το ΑΒS εμπρός, το έχεις ενεργοποιημένο στα εκτός δρόμου;;;
/// Β
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
...ολίγον (sic) άσχετο, αλλά δεν βρήκα που αλλού να το ρωτήσω:
τα ηλεκτρονικά του CRF 1k σε αυτές τις περιπτώσεις βοηθούν καθόλου;;;
Επίσης, Γιώργο (XLGeorge) το ΑΒS εμπρός, το έχεις ενεργοποιημένο στα εκτός δρόμου;;;
/// Β
Καλη ερωτηση Βασιλη, η πρωτη γενια CRF1000, δηλ. τα μοντελα 2016 και 2017, εχει traction control που ειναι λιγο crude / basic. Εχει 3 θεσεις και πληρη απενεργοποιηση αλλα στις θεσεις 1 και 2 κοβει ασχημα το μηχανακι, ειδικα η θεση 1 ειναι μονο για οταν οδηγεις "πανω σε λαδι". Ολοι οι κατοχοι, οπως κι'εγω, με το που ανοιγουν το διακοπτη βαζουν το traction στη θεση 3 σε ασφαλτο και χωμα, ειναι μια κινηση που γινεται σχεδον μηχανικα. Εγω δε οταν εχω καλο πισω τακουνατο λαστιχο, το βγαζω τελειως στο χωμα. Οποτε στη θεση 3 με το καραφαγωμενο πισω Rally STR το traction δε βοηθαγε και χορτασα παντιλικι στο χωμα, μερικες φορες ανεξελεγκτα :oops: Στη δευτερη γενια CRF1000 του 2018 και 2019 εχει βελτιωθει πολυ και το traction ειναι πολυ πιο ραφιναρισμενο με 7 αντι για 3 θεσεις. Επισης η δευτερη γενια εχει ride-by-wire οποτε εχει και engine modes και ειδικα gravel mode που βοηθαει. Η δε τριτη γενια, δηλ τα CRF1100, ειναι ακομη καλυτερη σ'αυτον τον τομεα.

Τωρα το ABS δε βγαινει μπροστα σε κανενα CRF οποιασδηποτε γενιας αλλα ειναι πολυ ραφιναρισμενο και προσωπικα δεν τοχω νοιωσει να μπαινει ποτε σε χωμα ή ασφαλτο. Μαλιστα και το πισω ειναι επισης εξαιρετικο, στο βαθμο που τις περισοτερες φορες στο χωμα δεν το βγαζω καθολου, παρα μονο οταν ειναι να το κυνηγησω ασχημα το μηχανακι, να μπω με πισω φρενο κλπ.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Το δικο μου πισω STR το πεταξα προχθες με ακριβως 10000χμ και 1χλ τακουνι, δετε φωτο.




Γενικα εμεινα ευχαριστημενος σαν ενα 70-30 λαστιχο που αντεχει ψηλες ταχυτητες και σχετικη κακομεταχειρηση. Επισης αν και TL ειναι σχετικα μαλακο και επιτρεπει ν'αλλαξει κανεις σαμπρελα στην ακρη του δρομου. Θα το ξαναβαζα πιθανα για ενα μακρινο ταξιδι με χωμα αλλα χωρις λασπες και αρκετη ασφαλτο μεχρι εκει, πχ Αρμενια-Γεωργια. Θαθελα βεβαια να δοκιμασω και το TKC70 Rocks στο μελλον για τετοια χρηση.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Για πείτε μας οι δοκιμαστές του pirelli str, υπάρχει το τρέμουλο στο εμπρός ελαστικό (όπως τα mt90)?

Έχω αλλάξει 4 ζευγάρια στα 2 ktm που είχα στην κατοχή μου και τα 3 είχαν θέμα τα εμπρός λάστιχα .

Αξιζει τον κόπο ή αγορά Η να κοιτάξω dunlop Mission?
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Για πείτε μας οι δοκιμαστές του pirelli str, υπάρχει το τρέμουλο στο εμπρός ελαστικό (όπως τα mt90)?

Έχω αλλάξει 4 ζευγάρια στα 2 ktm που είχα στην κατοχή μου και τα 3 είχαν θέμα τα εμπρός λάστιχα .

Αξιζει τον κόπο ή αγορά Η να κοιτάξω dunlop Mission?
Και σε μένα συμβαίνει.
Φταίει όμως το λάστιχο η τρέχει κάτι άλλο...?
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Για πείτε μας οι δοκιμαστές του pirelli str, υπάρχει το τρέμουλο στο εμπρός ελαστικό (όπως τα mt90)?

Έχω αλλάξει 4 ζευγάρια στα 2 ktm που είχα στην κατοχή μου και τα 3 είχαν θέμα τα εμπρός λάστιχα .

Αξιζει τον κόπο ή αγορά Η να κοιτάξω dunlop Mission?
Στο πρωτο μπροστινο ειχε τρεμουλο εντονο, με το 2ο που μου το αντικατεστησαν το τρεμουλο εξαφανιστηκε, επανεμφανιστηκε κοντα στα 10000χλμ αργοτερα που ειχαν φαγωθει τα τακουνια.

*εννοω οτι οταν τοποθετηθηκαν τα λαστιχα στο καταστημα, εφυγα και συνειδητοποιησα το τρεμουλο, γυρισα και μου το αντικατεστησαν με αλλο. Προφανως ηταν ελαττωματικο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Για πείτε μας οι δοκιμαστές του pirelli str, υπάρχει το τρέμουλο στο εμπρός ελαστικό (όπως τα mt90)?

Έχω αλλάξει 4 ζευγάρια στα 2 ktm που είχα στην κατοχή μου και τα 3 είχαν θέμα τα εμπρός λάστιχα .

Αξιζει τον κόπο ή αγορά Η να κοιτάξω dunlop Mission?
Θα το πουλήσεις με καινούργια λάστιχα;;
Θα μου πεις....... ανάλογα τη συμφωνία :secret:
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Και σε μένα συμβαίνει.
Φταίει όμως το λάστιχο η τρέχει κάτι άλλο...?
Στεφάνι καινούριο εμπρός, ζυγοσταθμιση οκ, μόλις βάζω πάνω από 34 psi εμπρός στα 80χλμ (χωρίς χέρια) κοσκινιζει.
Στα 50 χλμ (και κάτω) και στα 90χλμ (και πάνω) είναι οκ
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Θα το πουλήσεις με καινούργια λάστιχα;;
Θα μου πεις....... ανάλογα τη συμφωνία :secret:
Δεν το δίνω λέμε!!!!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Στεφάνι καινούριο εμπρός, ζυγοσταθμιση οκ, μόλις βάζω πάνω από 34 psi εμπρός στα 80χλμ (χωρίς χέρια) κοσκινιζει.
Στα 50 χλμ (και κάτω) και στα 90χλμ (και πάνω) είναι οκ
Στραβο λαστιχο.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Στραβο λαστιχο.
Οπότε αφού μου λες ότι και εσύ είχες θέματα, δεν με βλέπω για pirelli. ;)
Έχω 8500χλμ και το πίσω τετράγωνισε (μας αφαγε η εθνική φέτος) :)
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Οπότε αφού μου λες ότι και εσύ είχες θέματα, δεν με βλέπω για pirelli. ;)
Έχω 8500χλμ και το πίσω τετράγωνισε (μας αφαγε η εθνική φέτος) :)
Κατσε, φορας τωρα STR πανω και κουναει εχοντας κανει χιλιομετρα? Σε εχασα.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Κατσε, φορας τωρα STR πανω και κουναει εχοντας κανει χιλιομετρα? Σε εχασα.
Οχι, pirelli mt90 αυτά φοράω τώρα (από πάντα σε 990)
Δεν έχω δοκιμάσει κάτι άλλο, γιαυτό ρωτώ.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Nα ξερεις οτι σχετικα με αυτο το τρεμουλο γυρω στα 70 και μονο σε αυτα τα χιλιομετρα λιγο -/+ αναλογα τη γεωμετρια και της μηχανης αλλα και του ελαστικου και ποσο φαγωμενο ειναι, ολα τα μηχανακια κανουν τσαλιμια οταν αφησεις χερια/γκαζι, αλλα περισσοτερο αλλα λιγοτερο.

Εγω μιλαω για τρεμουλο απο τα 40 και πανω ολο και πιο εντονο, εκει ειναι στραβο το λαστιχο. Ειχα διαβασει ομως οντως για θεματα με παρτιδες με στραβα λαστιχα για τα STR οπως και στα ΜΤ90.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Δεν υπάρχουν και πολλές επιλογές για τετοιου είδους ελαστικα
Pirelli str
Continetal tc70
Continetal tkc 80
Τα τελευταία τα φοβάμαι για την βροχή, και τα λυπαμαι εθνική
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Eγω λεω βαλε STR, απο καταστημα εδω. Στα πρωτα κιολας μετρα θα εχεις καταλαβει αν υπαρχει θεμα, πας επιτοπου πισω και στο αλλαζουν.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Θανάση κοσκιναει το τιμόνι η έχεις κραδασμό από τα τακούνια;

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Τιμόνι (φεύγει από τα χέρια) στα 80χλμ
Το είχα από την αρχή (και με το παλιό στραβό στεφάνι) ;)
Ελαστικό είναι
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Θανάση κοσκιναει το τιμόνι η έχεις κραδασμό από τα τακούνια;

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Τιμόνι (φεύγει από τα χέρια) στα 80χλμ
Το είχα από την αρχή (και με το παλιό στραβό στεφάνι) ;)
Ελαστικό είναι
Ας απαντήσει και ο ερωτηθείς Θανάσης... :p:roflmao:
Τρέμουλο στο τιμόνι από τα 70km περίπου εάν αφήσεις χέρια.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Κοίτα και τα Karoo Street.
Ίδια φιλοσοφίας ελαστικά είναι με λίγο πιο off χαρακτήρα χωρίς να χάνουν στην άσφαλτο.


 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom