Pirelli Scorpion Rally STR

MadMar

Μέλος
Όνομα
Marios
Μοτό
Suzuki V-Strom DL 650 K9
Καλοφάγωτα Αλέξανδρε. Τα ίδια σκεφτόμουν κι εγώ και κατέληξα στο ίδιο ελαστικό. Μέχρι τώρα είμαι απόλυτα ευχαριστημένος (χρήση 90 δρόμο, 10 πατημένο μονοπάτι). Αυτό που μου έχει κάνει εντύπωση είναι η γρήγορη κορώνα τους και η αίσθηση που έχουν στο στρίψιμο. Προερχόμενος από SS οδήγηση, μου δίνουν την εντύπωση ότι ακολουθούν όλες τις οδηγίες πάνω στη στροφή χωρίς να με τρομάζουν πουθενά.
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Σε σχέση με τα Tkc 70 μπροστά και tkc70 rocks πίσω πως είναι τα Pirelli παιδιά;



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Σε σχέση με τα Tkc 70 μπροστά και tkc70 rocks πίσω πως είναι τα Pirelli παιδιά;



Sent from my iPhone using Tapatalk
Στο 790 δεν τα έχω βάλει ακόμα αλλά ειχα τα tkc στο 390 και από το λίγο που τα έχω οδηγήσει τα str πιστεύω ότι έχουν πιο γρήγορη κορώνα πιο κοντά σε στριτ λάστιχο. Η αλήθεια είναι ότι τα tkc ποτέ δεν μου έβγαλαν απόλυτη εμπιστοσύνη
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Σε σχέση με τα Tkc 70 μπροστά και tkc70 rocks πίσω πως είναι τα Pirelli παιδιά;
Λιγο καλυτερο το μπροστινο στο χωμα, τα πισω πρεπει ναναι παρομοια. Κανενα απο τα δυο μπροστινα αυτων των δυο δεν κανει για να το κυνηγησεις στο χωμα το μηχανακι, εστω και λιγο.

Για all round χρηση που περιλαμβανει ΚΑΙ χωμα (οχι απλη διελευση), προτεινω TKC80 μπροστα και ενα απο τα δυο που αναφερεις πισω. Να πω επισης οτι εχω χρησιμοποιησει τον συνδυασμο TKC80/STR με επιτυχια σε CRF1000, την επομενη φορα θα δοκιμασω πισω TKC70 Rocks.
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Λιγο καλυτερο το μπροστινο στο χωμα, τα πισω πρεπει ναναι παρομοια. Κανενα απο τα δυο μπροστινα αυτων των δυο δεν κανει για να το κυνηγησεις στο χωμα το μηχανακι, εστω και λιγο.

Για all round χρηση που περιλαμβανει ΚΑΙ χωμα (οχι απλη διελευση), προτεινω TKC80 μπροστα και ενα απο τα δυο που αναφερεις πισω. Να πω επισης οτι εχω χρησιμοποιησει τον συνδυασμο TKC80/STR με επιτυχια σε CRF1000, την επομενη φορα θα δοκιμασω πισω TKC70 Rocks.
Στον εμπρός τροχό και στην άσφαλτο το STR σε σχέση με το TKC-80, πόση διαφορά έχουν;;;
Θυμάμαι τη δοκιμή του Τ700, όπου ακολουθώντας τον πλοηγό δεν πίστευα ότι μπορούσε να υπάρχει τέτοιος ρυθμός και τα ελαστικά δεν έκαναν κιχ.
Αν το TKC φτάνει στο 80/85 % του STR τότε θα πρόκειται για πολύ καλό συνδιασμό.
@ orla13 : Αυτό το "έλλειμα εμπιστοσύνης" των TKC θα μπορούσε να περιγραφεί εκτενέστερα;;; (αφορά τα 70, σωστά;;; )
/// Β
 
Τελευταία επεξεργασία:

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Χωρίς να δηλώνω ειδικός η να είμαι "τιμόνι" θεωρώ ότι με τα tkc80 στρίβεις σαν να είναι ασφάλτινο. Ποτέ δεν έχω νιώσει ανασφάλεια στο κυνηγητό σε άσφαλτο μέχρι τις άκρες. Προσοχή θέλει στο βρεγμένο η σε βρεγμένα κομμάτια ασφάλτου. Η μαλακή τους γόμα προσφέρει εξαιρετική αίσθηση, αλλά εις βάρος της διάρκειας ζωής τους. Στο χώμα θα κάνει τα πάντα με παραχωρήσεις. Πιο τίμιο 50/50 (για να μην πω 70/70) δε νομίζω να υπάρχει.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Στον εμπρός τροχό και στην άσφαλτο το STR σε σχέση με το TKC-80, πόση διαφορά έχουν;;;
Θυμάμαι τη δοκιμή του Τ700, όπου ακολουθώντας τον πλοηγό δεν πίστευα ότι μπορούσε να υπάρχει τέτοιος ρυθμός και τα ελαστικά δεν έκαναν κιχ.
Αν το TKC φτάνει στο 80/85 % του STR τότε θα πρόκειται για πολύ καλό συνδιασμό.
Βασιλη, οτι λεει ο Στεφανος απο πανω :ok:

Να συμπληρωσω οτι με συνδυασμο TKC80 μπροστα και TKC70 πισω εχω ξυσει "αυτια" χωρις απολυτως κανενα απο τα θεματα που εχουν αλλα πιο χωματινα τακουνατα, αισθανομουνα το μηχανακι να στριβει σχεδον σα να ειχα TKC70 και μπροστα. Οπως εχω ξαναγραψει, μπορει το TKC80 να κανει καποιους συμβιβασμους στο χωμα σε σχεση με αλλα τακουνατα αλλα στην ασφαλτο δεν υπαρχει αλλο τακουνατο που να συμπεριφερεται οπως αυτο. Και ακομα και στο βρεγμενο ειναι σχετικα αποδεκτο, τηρουμενων φυσικα των αναλογιων.

ΥΓ Στεφανε, το 70/70 πολυ ευστοχο!
 
Τελευταία επεξεργασία:

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Βασιλη, οτι λεει ο Στεφανος απο πανω :ok:

Να συμπληρωσω οτι με συνδυασμο TKC80 μπροστα και TKC70 πισω εχω ξυσει "αυτια" χωρις απολυτως κανενα απο τα θεματα που εχουν αλλα πιο χωματινα τακουνατα, αισθανομουνα το μηχανακι να στριβει σχεδον σα να ειχα TKC70 και μπροστα. Οπως εχω ξαναγραψει, μπορει το TKC80 να κανει καποιους συμβιβασμους στο χωμα σε σχεση με αλλα τακουνατα αλλα στην ασφαλτο δεν υπαρχει αλλο τακουνατο που να συμπεριφερεται οπως αυτο. Και ακομα και στο βρεγμενο ειναι σχετικα αποδεκτο, τηρουμενων φυσικα των αναλογιων.

ΥΓ Στεφανε, το 70/70 πολυ ευστοχο!
...άρα εκτιμώ ότι σε συνδιασμό με το "ροκς" θα είναι ταμάμ!
Είδωμεν.
/// Β
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Πριν ένα 10ημερο με μια αρκετή νεροποντή σε επαρχιακό στριφτερο κομμάτι έχασα κάνα δυο φορές το μπροστινό με τα str παιδιά.
Στο στεγνό είναι απεκτα,στο βρεγμένο τα φοβήθηκα να σας πω την αλήθεια.

Nikos Note 20 ultra snapdragon
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Πριν ένα 10ημερο με μια αρκετή νεροποντή σε επαρχιακό στριφτερο κομμάτι έχασα κάνα δυο φορές το μπροστινό με τα str παιδιά.
Στο στεγνό είναι απεκτα,στο βρεγμένο τα φοβήθηκα να σας πω την αλήθεια.

Nikos Note 20 ultra snapdragon
Εγώ πάλι δεν είχα πρόβλημα σε νερό...
Μήπως έφταιγε το οδόστρωμα?
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Και εγώ έχω φάει κανταρια βροχής με δαυτα αλλά δε ένιωσα να γλιστράει κάπου.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Επειδή θα μείνω από λάστιχα μετά το ταξίδι Βαλκάνια (έχω continental attack 3)τα οποία θα βγάλουν 10000χλμ .
Φανταστικό ελαστικό αλλά λόγω μικτής χρήσης ( χώμα άσφαλτο)
Σκέφτομαι τα pirell str .
Τα έχει βάλει κανείς σε 1290 ?
Η θα σκορπίσουν τα τακούνια?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Επειδή θα μείνω από λάστιχα μετά το ταξίδι Βαλκάνια (έχω continental attack 3)τα οποία θα βγάλουν 10000χλμ .
Φανταστικό ελαστικό αλλά λόγω μικτής χρήσης ( χώμα άσφαλτο)
Σκέφτομαι τα pirell str .
Τα έχει βάλει κανείς σε 1290 ?
Η θα σκορπίσουν τα τακούνια?
Μια χαρά θα είσαι

 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Στον εμπρός τροχό και στην άσφαλτο το STR σε σχέση με το TKC-80, πόση διαφορά έχουν;;;
Θυμάμαι τη δοκιμή του Τ700, όπου ακολουθώντας τον πλοηγό δεν πίστευα ότι μπορούσε να υπάρχει τέτοιος ρυθμός και τα ελαστικά δεν έκαναν κιχ.
Αν το TKC φτάνει στο 80/85 % του STR τότε θα πρόκειται για πολύ καλό συνδιασμό.
@ orla13 : Αυτό το "έλλειμα εμπιστοσύνης" των TKC θα μπορούσε να περιγραφεί εκτενέστερα;;; (αφορά τα 70, σωστά;;; )
/// Β
Φτάνει πολύ κοντά στο str,σε κράτημα μέσα στη στροφή. Σε απότομα φρένα την ώρα που ρίχνεις το μηχανάκι καταλαβαίνεις την παραμόρφωση από το τακούνι, αλλά δεν με τρομαξε κάπου.βεβαια έχω εμπειρία από τα 2 ελαστικά σε διαφορετικά μηχανάκια,πάντως το tkc80 το ξαναβαζα ίσως με ένα rocks πίσω
 
Top Bottom