Επανερχομαι στο θεμα καθως απο την Παρασκευη το απογευμα που εβαλα το πισω Rally STR μεχρι χθες το μεσημερι που παρατησα το CRF στο γκαραζ των Τρικαλων, εκανα σχεδον 900χμ σε καθε ειδους δρομο, απο εθνικη (υπο βροχη) και καλα στριφτερα κοματια (βλεπε Δομοκος) μεχρι επαρχιακους και δυσκολα/ευκολα χωματα καθε ειδους. Μπροστα ειχα για τα πρωτα 150χμ το απογευμα της Παρασκευης το παλιο ΜΤ90, οπως εγραψα πιο πανω, και μετα ενα καινουργιο TKC80 που μπηκε πανω το Σαββατο το πρωι.
Μετα απο αυτα τα χιλιομετρα μπορω να πω με σιγουρια οτι το πισω που δοκιμασα ειναι ενα πολυ αξιολογο λαστιχο, μια κατηγορια μονο του που κλεινει ενα κενο καθως δεν υπηρχε τετοιο λαστιχο μεχρι τωρα. Και εξηγουμαι. Στην εθνικη ταξιδευει κανεις με 160-170χμω χωρις κανενα προβλημα (και χωρις ωτοασπιδες
), η ποιοτητα κυλισης ειναι παρα πολυ καλη εως εξαιρετικη για λαστιχο με χωματινες βλεψεις, καλυτερη απ'οτιδηποτε αλλο εχω δοκιμασει. Μαλιστα καπου 170χμ εθνικης (το Αθηνα - Αγιος Κωσταντινος) γινανε υπο βροχη και το λαστιχο μουδωνε σιγουρια παρομοια μ'αυτη του ΜΤ90, δηλαδη πολυ μεγαλη. Ταξιδευα με σταθερα 160χμω δικαβαλος και εστριψα την Υλικη με 150αρια στο βρεγμενο χωρις κανενα προβλημα. Στο (στεγνο) Καμενα - Λαμια πηγα μεχρι 180χμω και αργοτερα στο Δομοκο εστριψα ..οπως στριβω συνηθως, μετα απο τις πρωτες "αναγνωριστικες" στροφες. Πιεσεις ειχα 34-41 δικαβαλος/διβαλιτσος.
Την Κυριακη εκανα πολλα χιλιομετρα επαρχιακων και χωματος. Μπηκα στα χωματα λιγο μετα την Καστανια Ασπροποταμου και βγηκα στη θεση Μαντρα Χοτζα, στην ασφαλτο μεταξυ Χαλικιου και Ανηλιου. Καποια κοματια εκει ειναι πολυ δυσκολα, με αρκετες λασπες, γλυστερα (ακομη χειροτερο) και καρα-χαλασμενα. Στη αρχη δεν κατεβασα καν πιεσεις, και με 34-41 εκανα τα πρωτα ευκολα κοματια (γαρμπιλι και πατημενο χωμα) σχετικα σβελτα, χωρις να νοιωσω καμια ανασφαλεια πουθενα - το λαστιχο ητανε πολυ καλυτερο απο το ΜΤ90 με το οποιο ειχα κανει παρομοια κοματια το καλοκαιρι. Οταν αρχισανε τα δυσκολα στο Δοκιμι, εριξα τις πιεσεις στο 30-36 και εβγαλα ετσι ολη την υπολοιπη μερα. Με τετοιες πιεσεις και οσο δεν υπαρχει λασπη και γλυστερα κοματια (με χωμα που δε φαινεται λασπωμενο αλλα γλυστραει), το λαστιχο μου εδινε σχεδον την ιδια σιγουρια που μου δινει το πισω TKC στο Τρανσαλπ. Το πιεσα αρκετα σε πολλα σημεια αλλα δεν καταλαβαινε τιποτα!
Μαλιστα αργοτερα το απογευμα οταν εκανα το Χαλικι-Βερλιγκα, διαπιστωσα οτι και σε πετρωδη και σαθρα κομματια ειναι επισης εξαιρετικο
Την Δευτερα το πρωι εκανα επισης πιο ευκολα χωματινα κομματια (το Βροντερο-Κορπο-Πυρρα), σβελτα και με απολυτη σιγουρια. Η φθορα του μετα απ'ολα αυτα τα - σχεδον 900 - χιλιομετρα ειναι ελαχιστη, πστευω οτι στο CRF1000 το πισω θα βγαλει τουλαχιστο 10000χμ.
Εκει που εχει θεμα ειναι στις λασπες οπου θελει προσοχη. Στην αρχη με φοβισε λιγο καθως οταν πηγα να περασω με γκαζι απο λασπερα κομματια (εχοντας κατεβασει τη συνεπιβατηδα) εδιωχνε ανεξελεγκτα
και αναγκαστηκα να περασω τετοια κομματια σιγα-σιγα, λογικο βλεποντας τη χαραξη του. Αλλα εκει που με φοβισε περισοτερο ητανε σε γλυστερο χωμα οπου δε δαγκωνει, και επειδη ειμουνα συνηθισμενος απο την πολυ καλη συμπεριφορα του στα υπολοιπα χωματα, δεν περιμενα κατι ξαφνικα διωξιματα που εφαγα στο ανοιγμα του γκαζιου - σε ενα τετοιο μαλιστα τα ειδα ολα καθως πηγαινα με το πλαϊ για 4-5 μετρα με τη γυναικα να ουρλιαζει απο πισω, ουτε καταλαβα πως τοσωσα
Αυτο ειναι κατι που πρεπει να τοχει κανεις υπ'οψη και να το διαχειριζεται καταλληλα σε τετοια κομματια, ιδιως αν εχει το ιδιο λαστιχο και μπροστα.
SUMMARY που λεμε κι'εδω: κρινοντας μονο απο το πισω, αυτο ειναι το χωματινο λαστιχο γι'αυτους με μεσαια/μεγαλα on-off που δε θελουν συμβιβασμους ταχυτητας στην ασφαλτο, πανε χωμα και δεν εχουν δευτερο ζευγαρι τροχων / δεν θελουν να βγαζο-βαζουν λαστιχα. Το μονο θεμα που διαπιστωσα ειναι οι λασπες και τα γλυστερα χωματα αλλα ..δυστυχως δε γινονται θαυματα (πιτα ολακερη, σκυλος χορτατος κλπ κλπ).
ΥΓ Σαν ζευγαρι με το μπροστινο TKC εδεσε τελεια καθως εχουν παρομοια κορωνα.