Pirelli Scorpion Rally STR

wildbilly

Έχει κόψει το καπίστρι και σέρνει και το παλούκι..
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
Χοντρή 1250GS Exclusive 2019
Μοτοκούκι V85tt στο μούσκιο
Ω συντροχε θενς! Ελπιζω να βρω στις διαστασεις για το gs 1200...αν βρω θα το βαλω κ θα σας πω εντυπωσεις...
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Ω συντροχε θενς! Ελπιζω να βρω στις διαστασεις για το gs 1200...αν βρω θα το βαλω κ θα σας πω εντυπωσεις...
Αμην Παναϊαμ...:cool:μπας και ξεκουνησεις για κανα χωμα...τελευταια φορα ητανε....ουουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ :D
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Αφού ολες τις λασποχωματινοκροκαλοσαθρογλυστεροεντουροβόλτες τις εχω βγάλει αργα κ σταθερά με το 4ετιας κ ως τριτος κάτοχος του, karoo3 ......
Οσο κ να κανει κόλπα στις λάσπες σίγουρα θα είναι καλύτερο.
Καλολασπωτο.


Στάλθηκε από το ALE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Αφού ολες τις λασποχωματινοκροκαλοσαθρογλυστεροεντουροβόλτες τις εχω βγάλει αργα κ σταθερά με το 4ετιας κ ως τριτος κάτοχος του, karoo3 ......
Οσο κ να κανει κόλπα στις λάσπες σίγουρα θα είναι καλύτερο.
Καλολασπωτο.


Στάλθηκε από το ALE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλοφαγωτο! Είναι καλύτερο σχεδον παντου απο το karoo απ'οτι διαβαζω.

Εγω αν και με πουλησε το πισω μια φορα οταν το πιεσα, εχω μεινει πολυ ικανοποιημενος.

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Γιάννη @giannis1070 τι εννοείς σε πούλησε? σε άσφαλτο και πλάγιασμα? στο χώμα και πατημένος? δώσε ίνφο στο λαό , γιατι υπάρχουμε και εμείς που ενδιαφερόμαστε!!

στη βροχή πως τα πάει, είπαμε???
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Καλοφαγωτο! Είναι καλύτερο σχεδον παντου απο το karoo απ'οτι διαβαζω.

Εγω αν και με πουλησε το πισω μια φορα οταν το πιεσα, εχω μεινει πολυ ικανοποιημενος.

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ευχαριστώ Γιαννη:ok:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Γιάννη @giannis1070 τι εννοείς σε πούλησε? σε άσφαλτο και πλάγιασμα? στο χώμα και πατημένος? δώσε ίνφο στο λαό , γιατι υπάρχουμε και εμείς που ενδιαφερόμαστε!!

στη βροχή πως τα πάει, είπαμε???
Τώρα το είδα Θοδωρή.

Είναι αρκετά καλό λάστιχο μικτής χρήσης, με καλό κράτημα σε στεγνή και βρεγμένη ασφαλτο, ίσως λίγο μαλακό με σχετικά χαμηλή ζωή αν κάνεις γενικά επιθετική οδήγηση.
Στο χώμα είναι ίσως το καλύτερο ονοφάδικο λάστιχο που μπορείς να βάλεις, θα σου δωσει μια έξτρα ασφάλεια να διαβείς και να φρενάρεις σε οποιοδήποτε στεγνό χώμα φορτωμένος, μέχρι να φτάσεις στην παραλία ή στο ποτάμι που επιθυμείς.

Πρόσεχε, λέω να διαβείς και όχι να το κυνηγήσεις, γιατί εκεί ξεκινούν τα ελλατώματά του. Στην πλάγια πρόσφυση το μπροστινό διώχνει αν το πιέσεις και σε σαθρό έδαφος το πίσω χάνει εύκολα την πρόσφυση. Εμένα με πούλησε μία φορά, κοίτα το post #54 σε αυτό το νήμα.

Επίσης, δεν ενδικνύεται για κυνήγι σε οποιοδήποτε βρεγμένο χώμα, εννοείτε λάσπες, μερέντες κτλ θέλει χέρια και τεχνική.

Ένα θετικό επίσης είναι ο δείκτης ταχύτητας = 240 χ.α.ω.

Αυτά τουλάχιστον αποκόμισα εγώ.

Προσωπικά θα το έβαζα σε V-Strom, αν η παρέα έκανε "δειλά" βολταράκια σε μικτό τεραίν.
Βγαίνει και σε 19-17.

Τα λέει πολύ ωραία ο Γιώργος @XLGeorge στο ποστ #52 σε αυτό το νήμα.

:)
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Προσωπικά θα το έβαζα σε V-Strom, αν η παρέα έκανε "δειλά" βολταράκια σε μικτό τεραίν.
Βγαίνει και σε 19-17.
:)
ευχαριστώ Γιάννη!!! αυτό ακριβώς είναι που ψάχνω!! με κυρια χρήση άσφαλτο, αλλά , όπως το είπες, "δειλά βολταράκια" σε χωμάτινες διαδρομές.... άλλωστε ούτε στριφτερός είμαι (και δεν θέλω να γίνω), ούτε να το παίζω οδηγός Dakar στο χώμα μπορώ (στην παρούσα φάση, αλλά εχω τα αυτοκόλλητα για να νομίζω ότι είμαι ;) )

Στη ασφαλτοβροχή έτσι κι αλλιώς δεν πιέζεις και στο μερεντοχώμα... όπως λέει η παροιμία (παράφραση) του χεσμένου η μάνα ποτέ δεν έκλαψε ;)
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
τα βήματα του Pirelli Scorpion Rally STR ακολουθεί και η Metzeler με το "Karoo Street" :



περισσότερες πληροφορίες εδώ:

http://www.metzeler.com/site/com/products/tyres-catalogue/Karoo-Street.html

φαίνεται πως έκλεψαν την ιδέα από την Pirelli :) , εμένα σχεδόν ίδια μου φαίνονται.

Εδώ παρακάτω τα Pirelli για τη σύγκριση:

 
Τελευταία επεξεργασία:

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
τα βήματα του Pirelli Scorpion Rally STR ακολουθεί και η Metzeler με το "Karoo Street" :



περισσότερες πληροφορίες εδώ:

http://www.metzeler.com/site/com/products/tyres-catalogue/Karoo-Street.html

φαίνεται πως έκλεψαν την ιδέα από την Pirelli :) , εμένα σχεδόν ίδια μου φαίνονται.

Εδώ παρακάτω τα Pirelli για τη σύγκριση:

κλοπη ???? ποια κλοπη ?????
αφου η μετζελερ απο το 1986 ανηκει στην πιρελι-γκρουπ !!!!
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Κρίμα μπροστά να βγαίνει μόνο σε διαστάσεις για19άρα ζάντα....
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αφού ολες τις λασποχωματινοκροκαλοσαθρογλυστεροεντουροβόλτες τις εχω βγάλει αργα κ σταθερά με το 4ετιας κ ως τριτος κάτοχος του, karoo3 ......
Οσο κ να κανει κόλπα στις λάσπες σίγουρα θα είναι καλύτερο.
Καλολασπωτο.


Στάλθηκε από το ALE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εισαι σιγουρος οτι αυτο ειναι το STR? Νομιζω πως ειναι το Pirelli Scorpion Rally *σκετο*, οχι το STR. Μοιαζουν παρα πολυ αλλα οι αυλακωσεις ειναι πιο φαρδιες και σιγουρα πιο βαθιες σε αυτο που ποσταρες απο το STR! Το σκετο Rally ειναι αντιστοιχο των TKC80 και βγαζει λιγα χλμ.

Aριστερα το σκετο/off Rally, δεξια το STR


Επειδη ειμαι στο ψαξιμο κι εγω αυτον τον καιρο για καινουρια λαστιχα εχω καταληξει μεταξυ ΜΤ90 και STR. Θα πηγαινα σιγουρα στο STR εναντι του ΜΤ90 που εχει πλεον τα χρονακια του αλλα με βασανιζουν 2 θεματα, 1) Θελω να με βγαλει και το ερχομενο καλοκαιρι χωρις να λιωσει στην ασφαλτο και αν οντως ειναι λαστιχο των 6000χλμ τοτε με τις ζεστες και τα ταξιδια θα εχει θεμα, και 2) διαβαζω στο ιντερνετ οτι εχει θεμα με αντοχη σε πετρες και γενικα οτι κλαταρει ευκολα εκτος δρομου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εβαλα λοιπον προχτες τα STR στο 1090R. (21/18)

Φυσικα τα λαστιχα ειναι ακομη αστρωτα αλλα εχω τρομερους κραδασμους και κοσκινισμα του μπροστινου απο περιπου 70χαω εως και 120χαω. Πηγα πισω στον λαστιχα, το ξανακαναμε ζυγοσταθμιση, μια απο τα ιδια. Η ζαντα (και το μηχανακι) εχουν 1800χλμ πανω, με μια χαλαρη χωματινη βολτα χωρις κοπανηματα σε πετρες, ενω γενικα δεν εχω χτυπησει λακουβες ή πεζοδρομια. Η ζαντα λοιπον εχει ενα ανεπαισθητο "παιζω" αριστερα δεξια σε ενα σημειο της, λιγοτερο απο 0.5χιλ, που φανταζομαι το εχει απο γεννησιμιου της... Με τα ΤΚC το ειχα παει μεχρι των κοφτη των 190 πραγματικων χαω με την ιδια ζαντα και χωρις να εχω το παραμικρο κουνημα. Στο 1150 ειχα μια θεοστραβη ζαντα μπροστα που την καταλαβαινα απο 0-30χαω, μετα εξαφανιζοταν.

Ο λαστιχας επιμενει οτι δεν ειχαν ποτε προβλημα με τα STR σε αντιθεση με τα ΜΤ90ΑΤ, και οτι το 36 μπροστα φταιει, πρεπει να κατεβασω πιεσεις. Η Pirelli στη σελιδα της (και στον καταλογο που ειχε ο εμπορος) δεν δινει πιεσεις για τα STR για ΚΤΜ 1Χ90R, δινει μονο για τα S-T μοντελα με 19-17 ζαντες. Ουτε καν για το καινουριο Αφρικα δεν δινει πιεσεις, μονο για το 990R εχει, και ειναι οπως οι μαμα για το 1090, 36/42.

Θα του κανω 200χλμ με την ελπιδα να στρωσει, και αν μεχρι τοτε δεν εχει φυγει το κοσκινισμα θα επιμεινω για αλλαγη γιατι προφανως ειναι το πελμα.

Η ερωτηση ειναι , ειχε κανεις αλλος θεμα με το μπροστινο STR σε 21" ?
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Εβαλα λοιπον προχτες τα STR στο 1090R. (21/18)

Φυσικα τα λαστιχα ειναι ακομη αστρωτα αλλα εχω τρομερους κραδασμους και κοσκινισμα του μπροστινου απο περιπου 70χαω εως και 120χαω. Πηγα πισω στον λαστιχα, το ξανακαναμε ζυγοσταθμιση, μια απο τα ιδια. Η ζαντα (και το μηχανακι) εχουν 1800χλμ πανω, με μια χαλαρη χωματινη βολτα χωρις κοπανηματα σε πετρες, ενω γενικα δεν εχω χτυπησει λακουβες ή πεζοδρομια. Η ζαντα λοιπον εχει ενα ανεπαισθητο "παιζω" αριστερα δεξια σε ενα σημειο της, λιγοτερο απο 0.5χιλ, που φανταζομαι το εχει απο γεννησιμιου της... Με τα ΤΚC το ειχα παει μεχρι των κοφτη των 190 πραγματικων χαω με την ιδια ζαντα και χωρις να εχω το παραμικρο κουνημα. Στο 1150 ειχα μια θεοστραβη ζαντα μπροστα που την καταλαβαινα απο 0-30χαω, μετα εξαφανιζοταν.

Ο λαστιχας επιμενει οτι δεν ειχαν ποτε προβλημα με τα STR σε αντιθεση με τα ΜΤ90ΑΤ, και οτι το 36 μπροστα φταιει, πρεπει να κατεβασω πιεσεις. Η Pirelli στη σελιδα της (και στον καταλογο που ειχε ο εμπορος) δεν δινει πιεσεις για τα STR για ΚΤΜ 1Χ90R, δινει μονο για τα S-T μοντελα με 19-17 ζαντες. Ουτε καν για το καινουριο Αφρικα δεν δινει πιεσεις, μονο για το 990R εχει, και ειναι οπως οι μαμα για το 1090, 36/42.

Θα του κανω 200χλμ με την ελπιδα να στρωσει, και αν μεχρι τοτε δεν εχει φυγει το κοσκινισμα θα επιμεινω για αλλαγη γιατι προφανως ειναι το πελμα.

Η ερωτηση ειναι , ειχε κανεις αλλος θεμα με το μπροστινο STR σε 21" ?
32-36 ασφάλτινες πιέσεις τα δουλεύω εγώ.

Δε μου έχει παρουσιάσει πρόβλημα κοσκινίσματος, μάλιστα το μηχανάκι είναι πολύ σταθερό σε μωτ 150-170 σε διάφορες εθνικές, χώρια ότι η γεωμετρία του είναι υποδειγματική και είμαι πολύ ευχαριστημένος στην πλάγια πρόσφυση.

Εγώ δε θα έλεγα ότι είναι πέλμα, τουναντίον θα κοίταζα σε εκ νέου ζυγοστάθμιση, πράγμα το οποίο μπορείς να το τσεκάρεις και μόνος.

Εκτός από ζυγοστάθμιση, κάνε και ένα κόπο να ακούσεις τις ακτίνες, μήπως θέλει καμία σφίξιμο, μπορεί να έχει/έχουν λασκάρει ορισμένες, δεν έχει σημασία που είναι καινούργιο το μηχανάκι.

Edit: Το 0,5 χιλ που παρατηρείς το βλέπεις όταν γυρνάς τη ρόδα με το χέρι ή σταματημένη έχει τζόγο ΔΕ-ΑΡ 5χιλ;

Στην πρώτη περίπτωση είναι θέμα στραβών ακτίνων/στεφανιού και στη δεύτερη προβληματικά κέντρα.


Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
32-36 ασφάλτινες πιέσεις τα δουλεύω εγώ.

Δε μου έχει παρουσιάσει πρόβλημα κοσκινίσματος, μάλιστα το μηχανάκι είναι πολύ σταθερό σε μωτ 150-170 σε διάφορες εθνικές, χώρια ότι η γεωμετρία του είναι υποδειγματική και είμαι πολύ ευχαριστημένος στην πλάγια πρόσφυση.

Εγώ δε θα έλεγα ότι είναι πέλμα, τουναντίον θα κοίταζα σε εκ νέου ζυγοστάθμιση, πράγμα το οποίο μπορείς να το τσεκάρεις και μόνος.

Εκτός από ζυγοστάθμιση, κάνε και ένα κόπο να ακούσεις τις ακτίνες, μήπως θέλει καμία σφίξιμο, μπορεί να έχει/έχουν λασκάρει ορισμένες, δεν έχει σημασία που είναι καινούργιο το μηχανάκι.



Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τις ακτινες τις τσεκαρα χτες, μια ηθελε μονο 1/4 της στροφης. Ευχαριστω για την απαντηση, θα δοκιμασω να χαμηλωσω σε 32-36 , το ειχα σκεφτει κι εγω οτι για ασφαλτινο λαστιχο (γιατι τετοιο ειναι το STR) τα 36/42 των TKC ειναι πολυ. Η ζυγοσταθμιση εγινε 2 φορες στο μηχανημα του λαστιχα και την τσεκαρα κι εγω χτες σπιτι στο αυτοσχεδιο δικο μου. Γι'αυτο λεω πελμα, αν ηταν στραβοχυμενο το λαστιχο θα φαινοταν στις ζυγοσταθμισεις, μπορει οντως το πελμα να κανει κοσκινισμα με τοση πολλη πιεση, χωρις να σημαινει οτι εχει θεμα.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Τις ακτινες τις τσεκαρα χτες, μια ηθελε μονο 1/4 της στροφης. Ευχαριστω για την απαντηση, θα δοκιμασω να χαμηλωσω σε 32-36 , το ειχα σκεφτει κι εγω οτι για ασφαλτινο λαστιχο (γιατι τετοιο ειναι το STR) τα 36/42 των TKC ειναι πολυ. Η ζυγοσταθμιση εγινε 2 φορες στο μηχανημα του λαστιχα και την τσεκαρα κι εγω χτες σπιτι στο αυτοσχεδιο δικο μου. Γι'αυτο λεω πελμα, αν ηταν στραβοχυμενο το λαστιχο θα φαινοταν στις ζυγοσταθμισεις, μπορει οντως το πελμα να κανει κοσκινισμα με τοση πολλη πιεση, χωρις να σημαινει οτι εχει θεμα.

Ελπιζω να εχεις κανει στατικη ζυγοσταθμιση και οχι ηλεκτρονικη....
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Γιατι, θα εδειχνε καποια διαφορα? Εν παση περιπτωσει στο μαγαζι εγινε ηλεκτρονικη ζυγοσταθμιση στο μηχανημα, και στατικη και δυναμικη. Σπιτι προφανως μονο στατικη μπορω να κανω. Δεν ειναι στατικο το θεμα παντως, δεν μου χοροπηδαει το μπροστινο, αριστερα-δεξια παει, οποτε ειναι θεμα δυναμικης.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Αποψη μου:

Εφ'οσον εκανες στατικη και δεν βρισκεις διαφορες (το 0.5mm ειναι εντος οριων) τοτε αλλαξε μπροστινό.

Και ναι εχει διαφορα η στατικη απο την ηλεκτρονικη...
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Θενξ, θα το δω απο Δευτερα!

Θα εκτιμουσα ομως να μαθω και τη διαφορα στατικης και ηλεκτρονικης μιας και το αναφεραμε.
 
Top Bottom