pirelli scorpion trail 2.

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Καλημερα,
Πολυ καλο λαστιχο, ζεστενετε σχετικα γρηγορα , σταθερη αποδοση (δεν το λες και τσιχλα) λιγο προσοχη στην Ελληνικη λευκη διαχωριστικη γραμμη. Εκει χαζογλυστραει αλλα επανερχετε πολυ ομαλα.
Εχει καλη πληροφορηση και κατευθυντικοτητα. (Ισως την καλυτερη στο δικο μου μοτο) ειναι και το ποιο "κορωνατο".
Σε εμενα κρατησε 10.000 χλμ αλλα ειχε τελειωσει απο τις 8,000 για τα δικα μου γουστα.

Εγω το επιλεγω για ταξιδια εξωτερικο.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Και εγώ στην χοντρή που το είχα, ήταν ότι καλύτερο είχα ποτέ στο θέμα κράτημα και ποιότητα κυλησης.
Αλλα με μικρή διάρκεια ζωής.
 

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
Από τα λίγα χιλιόμετρα που έκανα Autobahn σε βροχή μπορώ να πω ότι απλά έμεινα με το στόμα ανοιχτό(στο αλεμανια είμαι όμως πρόσεχε έχει διαφορά τεράστια) ! Έκαναν το βρεγμένο να μοιάζει στεγνό, χωρίς να έχω περαιτέρω εικόνα όμως αφού όπως είπα τα περπάτησα λίγο! Ομως Αν θέλεις την άποψή μου από τη στιγμή που υπάρχουν τα conti road Attack 3 δεν βλέπω κανένα λόγο να βάλει κάποιος κάτι άλλο σε αυτή την κατηγορία!
 

Arisxios

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Αρης
Μοτό
Πατίνι
Καλημερα,
Πολυ καλο λαστιχο, ζεστενετε σχετικα γρηγορα , σταθερη αποδοση (δεν το λες και τσιχλα) λιγο προσοχη στην Ελληνικη λευκη διαχωριστικη γραμμη. Εκει χαζογλυστραει αλλα επανερχετε πολυ ομαλα.
Εχει καλη πληροφορηση και κατευθυντικοτητα. (Ισως την καλυτερη στο δικο μου μοτο) ειναι και το ποιο "κορωνατο".
Σε εμενα κρατησε 10.000 χλμ αλλα ειχε τελειωσει απο τις 8,000 για τα δικα μου γουστα.

Εγω το επιλεγω για ταξιδια εξωτερικο.


Στο μόνο που διαφωνώ είναι ότι δεν το προτείνω για εξωτερικό
Για έξω θέλεις ένα πιο σκληρό ελαστικό !!!
 

Nikosgorilla

Μέλος
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
Gs 1200 adv lc 2016
Καλημερα,
Πολυ καλο λαστιχο, ζεστενετε σχετικα γρηγορα , σταθερη αποδοση (δεν το λες και τσιχλα) λιγο προσοχη στην Ελληνικη λευκη διαχωριστικη γραμμη. Εκει χαζογλυστραει αλλα επανερχετε πολυ ομαλα.
Εχει καλη πληροφορηση και κατευθυντικοτητα. (Ισως την καλυτερη στο δικο μου μοτο) ειναι και το ποιο "κορωνατο".
Σε εμενα κρατησε 10.000 χλμ αλλα ειχε τελειωσει απο τις 8,000 για τα δικα μου γουστα.

Εγω το επιλεγω για ταξιδια εξωτερικο.
Συμφωνώ σε όλα! Αυτή είναι ακριβώς και η δίκη μου εντύπωση για το ελαστικό το φόρεσα 1 χρόνο.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

jliordos

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
BMW R1250GS ADVENTURE 40th YEARS
Το trail 2 πιστεύω ότι είναι ανάμεσα στα 3 κορυφαία ελαστικά για μεγάλες μηχανές on-off & touring (φυσικά 90% για on χρήση ασφάλτινη).
Δοκιμασμένα από εμένα σε τρείς διαφορετικές μοτοσυκλέτες με τα ίδια άριστα αποτελέσματα, σε στεγνό αλλά κυρίως σε βρεγμένο οδόστρωμα γιατί εκεί είναι ο κίνδυνος.
Οσο για την διάρκεια ζωής τους? δεν με αφορά αν αντέχουν λιγότερο από άλλες μάρκες ελαστικών για έναν και μόνο λόγο : η ζωή μου και κατ' επέκταση η μοτοσυκλέτα, αξίζουν πολλά περισσότερα πράγματα αλλά και σε χρήματα γιατί η διαφορά είναι τεράστια από μια πιθανή πιο σύντομη αλλαγή ελαστικών της τάξεως των 260-280 ευρώ σε σχέση με μια πτώση, που στην καλύτερη περίπτωση θα υπάρχουν μόνο αλλά πολλές υλικές ζημιές στην μοτοσυκλέτα.
Οσα χιλιόμετρα και να αντέχουν, ανάλογα την οδήγηση και την μηχανή, μέχρι το τέλος τους συμπεριφέρονται άψογα.
Δεν με πρόδωσαν ΠΟΤΕ, για αυτό και δεν το αλλάζω.
Δεν υπάρχει λόγος σε δοκιμές και πειράματα όταν για αυτό που κατασκευάζονται μου το δίνουν στο 100%.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Σφηκας

HAEISENBERG
Περιοχή
XALKIDA
Όνομα
Vasilis
Μοτό
BMW GS 1200 ADV LC
Ευχαριστώ πολύ όλους για της χρήσιμες πληροφορίες. Πιστεύω για ένα ταξίδι εξωτερικό Βαλκάνια Ευρώπη γύρω στα 5000 χλμ να είναι κομπλέ.

Στάλθηκε από το EVA-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

jliordos

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
BMW R1250GS ADVENTURE 40th YEARS
Είπαμε ότι βγάζουνε λιγότερα χιλιόμετρα από άλλα μα όχι και έτσι(5000). Τουλάχιστον 10000 (στην χειρότερη) βγάζουν σε πολύ καλή κατάσταση και πάλι ανάλογα το στυλ οδήγησης και την μηχανή
 

dimos47ki7

Μέλος
Περιοχή
Τρικαλα
Όνομα
Δημος
Μοτό
KTM 1290 Super Adventure 16
Καλημερα,
Εχει καλη πληροφορηση και κατευθυντικοτητα. (Ισως την καλυτερη στο δικο μου μοτο) ειναι και το ποιο "κορωνατο".
Σε εμενα κρατησε 10.000 χλμ αλλα ειχε τελειωσει απο τις 8,000 για τα δικα μου γουστα.
Με όποιον δάσκαλο καθίσεις...
Έχω ακριβώς την ίδια άποψη μετά από 10 μήνες.
Με μοναδική προηγούμενη εμπειρία το trailsmart, το pirelli είναι απλά φανταστικό. Πλαγιάζει με την σκέψη και μένει εκεί για όσο θέλεις. Σε σπρώχνει να ψάξεις το όριο χωρίς χαζογλυστρηματα.
Όλα αυτά μέχρι τις 8500χλμ περίπου. Από αυτό το όριο και πέρα, η οδηγηση ειχε πλέον διαδικαστικό χαρακτήρα μιας και έχασε πολύ σε απόδοση και μου έβγαζε μια ανασφάλεια. Φυσικά μιλάμε για επιθετική οδήγηση με ένα μηχανάκι που δεν είναι φτιαγμένο για τέτοια (caponord) και με έναν αναβάτη που τα κιλά του δεν βοηθούν την (ήδη βαριά) κατάσταση.
Σήμερα αλλάχτηκαν με ίδια ελαστικά (265 ευρώ) έχοντας συμπληρώσει 10.000χλμ με το μπροστινό να έχει μεγαλύτερη φθορά από το πίσω (όχι, οι πιέσεις ήταν πολύ σωστές, αλλά όταν προσπαθείς να ακολουθήσεις τον καριόλη αυτά παθαίνεις)
Όσο βγαίνει αυτό το λάστιχο, δεν νομίζω να δοκιμάσω κάτι άλλο...


Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Arisxios

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Αρης
Μοτό
Πατίνι
Με όποιον δάσκαλο καθίσεις...
Έχω ακριβώς την ίδια άποψη μετά από 10 μήνες.
Με μοναδική προηγούμενη εμπειρία το trailsmart, το pirelli είναι απλά φανταστικό. Πλαγιάζει με την σκέψη και μένει εκεί για όσο θέλεις. Σε σπρώχνει να ψάξεις το όριο χωρίς χαζογλυστρηματα.
Όλα αυτά μέχρι τις 8500χλμ περίπου. Από αυτό το όριο και πέρα, η οδηγηση ειχε πλέον διαδικαστικό χαρακτήρα μιας και έχασε πολύ σε απόδοση και μου έβγαζε μια ανασφάλεια. Φυσικά μιλάμε για επιθετική οδήγηση με ένα μηχανάκι που δεν είναι φτιαγμένο για τέτοια (caponord) και με έναν αναβάτη που τα κιλά του δεν βοηθούν την (ήδη βαριά) κατάσταση.
Σήμερα αλλάχτηκαν με ίδια ελαστικά (265 ευρώ) έχοντας συμπληρώσει 10.000χλμ με το μπροστινό να έχει μεγαλύτερη φθορά από το πίσω (όχι, οι πιέσεις ήταν πολύ σωστές, αλλά όταν προσπαθείς να ακολουθήσεις τον καριόλη αυτά παθαίνεις)
Όσο βγαίνει αυτό το λάστιχο, δεν νομίζω να δοκιμάσω κάτι άλλο...


Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Ναι αυτά έχω και εγώ και έχω τελειώσει 2 ζευγάρια και όταν παραδόσουν και αυτά πάλι τα ίδια θα βάλω
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Με όποιον δάσκαλο καθίσεις...
Έχω ακριβώς την ίδια άποψη μετά από 10 μήνες.
Με μοναδική προηγούμενη εμπειρία το trailsmart, το pirelli είναι απλά φανταστικό. Πλαγιάζει με την σκέψη και μένει εκεί για όσο θέλεις. Σε σπρώχνει να ψάξεις το όριο χωρίς χαζογλυστρηματα.
Όλα αυτά μέχρι τις 8500χλμ περίπου. Από αυτό το όριο και πέρα, η οδηγηση ειχε πλέον διαδικαστικό χαρακτήρα μιας και έχασε πολύ σε απόδοση και μου έβγαζε μια ανασφάλεια. Φυσικά μιλάμε για επιθετική οδήγηση με ένα μηχανάκι που δεν είναι φτιαγμένο για τέτοια (caponord) και με έναν αναβάτη που τα κιλά του δεν βοηθούν την (ήδη βαριά) κατάσταση.
Σήμερα αλλάχτηκαν με ίδια ελαστικά (265 ευρώ) έχοντας συμπληρώσει 10.000χλμ με το μπροστινό να έχει μεγαλύτερη φθορά από το πίσω (όχι, οι πιέσεις ήταν πολύ σωστές, αλλά όταν προσπαθείς να ακολουθήσεις τον καριόλη αυτά παθαίνεις)
Όσο βγαίνει αυτό το λάστιχο, δεν νομίζω να δοκιμάσω κάτι άλλο...


Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Στα εξηγώ ωραία ;

Σου και άλλη πΛεροφορια που θα σου αρέσει περισσότερο...

:secret:
 

Karellen

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda Dax 72
σήμερα τα έβαλα 260 γιούρια στο ροδαμοτο!!!
ίδωμεν...
Καλοπατητα Λία!

Τα δικά μου έφτασαν αισίως τα 16.000 χλμ και το πίσω ηδη τετραγωνισε αισθητα με αποτέλεσμα αυτή την ασάφεια όταν πατάει η κοχη στις στροφές.
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Καλοπατητα Λία!

Τα δικά μου έφτασαν αισίως τα 16.000 χλμ και το πίσω ηδη τετραγωνισε αισθητα με αποτέλεσμα αυτή την ασάφεια όταν πατάει η κοχη στις στροφές.
μακάρι να φθάσω τόσα... τα tkc70 που είχα στα 14000 το μπροστά ήταν πολύ χάλια...
 
Top Bottom